Je mag me afkraken wat je wilt, maar dat is wat anders dan onwaarheden verkondigen. Ik open niet elke dag een topic over moslims, maar slechts af en toe, als het zo uitkomt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 04:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
de populariteit van je internet alter ego is totaal mijn probleem niet, als mod niet want dit kan gewoon door de beugel en persoonlijk als user die door dat internet alter ego tot in het eurovisie songfestival forum aan toe door jou werd afgekraakt vind ik het een beetje hypocriet dat je er zelf niet tegen kunt
nu ben ik de kwaadste niet en wil ik je best wat ontzien wat de flauwe grappen en grollen betreft maar kweek alstjeblieft een iets dikkere huid zeg want je hoeft ook weer niet iedere keer dat je naam genoemd wordt te gaan huilen en je hebt het er wel een klein beetje naar gemaakt
Antithee'ist paste er niet op, nu welquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mag in de TT Atheist vervangen worden door Antitheist?
Het gaat over dit topic: NWS / ChapelHill shooting: Antitheist vermoord drie moslims In NorthCarolina
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Antithee'ist paste er niet op, nu wel
Smack11 #grappenmetelfletterigquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgende keer zet je zelf vermoordt ipv vermoord ok? anders heet je voortaan smack09
Onwaarheden is elfletterig.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je mag me afkraken wat je wilt, maar dat is wat anders dan onwaarheden verkondigen. Ik open niet elke dag een topic over moslims, maar slechts af en toe, als het zo uitkomt.
Solly, het is de constante druk om de scoop te hebben he.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgende keer zet je zelf vermoordt ipv vermoord ok? anders heet je voortaan smack09
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Solly, het is de constante druk om de scoop te hebben he.
Alles om de NOS maar voor te zijn.Meld je aan bij de Frontpage!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was toch vrijwillig maagd?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij zijn koningen van de scoop BaajGuardian zoekt neukpartner
neukpartner is elfletterigquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij zijn koningen van de scoop BaajGuardian zoekt neukpartner
Misschien speelt hij ook wel neusfluit, maar dat heeft net zoveel te maken met de moorden als het feit dat hij antitheïst isquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:25 schreef Erasmo het volgende:
Uit zijn pohi op Facebook blijkt toch dat het een antitheïst is dus de titel is toch correct?
Die ene is gewoon dicht. Met je merge.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
Hij die dagelijks moslimtopics opent, vraagt langs deze weg een merge aan voor twee (door anderen) geopende topics die feitelijk over hetzelfde gaan:
- NWS / Groot deel Europese moslims zijn fundamentalist.
- NWS / "Helft Belgische moslims is fundamentalist"
Kan ook. Door toedoen van mij is er zowaar een moslim-topic minder in NWS.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die ene is gewoon dicht. Met je merge.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ook. Door toedoen van mij is zowaar een moslim-topic minder in NWS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |