Ja, ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Verkeerde tweet, waren er ook zoveel.

Ex-christen wrs.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Fout. Dikke kans dat het gewoon een christen was trouwens.
HoogstensParkeerproblemen

quote:'Schietpartij VS ging over parkeerruzie'
De schietpartij in Chapel Hill in de Amerikaanse staat North Carolina, waarbij drie moslimstudenten werden gedood, zou gaan om een lang slepende parkeerruzie. Tot nu toe werd uitgegaan van een racistische daad.
De politie van Chapel Hill heeft een verklaring afgegeven waaruit blijkt dat racisme geen motief zou zijn in deze zaak. "We begrijpen de zorgen en zullen er alles aan doen om de zaak uit te zoeken."
De 46-jarige dader, Craig Stephen Hicks, schoot gisteravond drie moslimstudenten dood in een appartement vlak bij de universiteit in de Amerikaanse plaats. Hicks gaf zichzelf aan bij de politie.
De slachtoffers Deah Barakat (23), zijn vrouw Yusor Mohammad (21) en haar zus Razan Mohammad (19). Vanwege posts van Hicks op sociale media werd gedacht dat de slachtoffers werden vermoord omdat ze moslim zijn.
RTL

Ex-christenen staan er om bekent dat ze bij parkeer-problemen misdadig gedrag vertonen?quote:

Als autobezitter neem ik afstand van deze daad. Het neerschieten van mensen heeft niks te maken met een auto hebben, auto rijden en/of auto parkeren.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:49 schreef Morendo het volgende:
Ik heb geen auto. Maar toch neem ik hier afstand van.
#jesuischevrolet

#I'llridewithyouquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Als autobezitter neem ik afstand van deze daad. Het neerschieten van mensen heeft niks te maken met een auto hebben, auto rijden en/of auto parkeren.

TVPquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het is nog steeds atheïstisch. Atheïsme is een relevant deel van de motivatie van deze man. Hij heeft het atheïsme zodanig geïnterpreteerd dat het tot deze daad heeft geleid. Ook al ben je het volledig oneens met de daden/interpretatie van deze man, zijn acties stralen nog steeds af op jou als atheïst. Dan is het niets meer dan normaal dat je er afstand van neemt.
Dat gezegd hebbende: ten eerste zou het absoluut geen probleem moeten zijn om aan te tonen dat deze man op geen enkele manier een standpunt vertegenwoordigt dat voortvloeit uit het atheïsme. Immers, atheïsme is slechts het niet-geloven in een god. Daar zijn verder 0 standpunten aan te verbinden.
Ten tweede claimt het atheïsme niet dat het een absolute moraal verkondigt (zie boven: 0 standpunten vloeien eruit voort). Wangedrag van een atheïst doet dan ook geen afbreuk aan de waarheidswaarde van het atheïsme, in tegenstelling tot wangedrag van moslims of christenen.
Dat zijn drie redenen waarom atheïsten zouden moeten erkennen dat ook deze man een atheïst was, en dat we dat zonder gêne zouden moeten erkennen:
Deze man was een atheïst, en zijn daden zijn op geen enkele manier relevant voor de waarheidswaarde van het atheïsme, noch voor de standpunten van andere atheïsten.

Serieus ? Nog nooit iets van de komiek Carlin gezienquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:07 schreef UpsideDown het volgende:
Een Antitheïst? Dus iemand die tegen geloof is?
Wist niet eens dat zoiets bestond, dan heeft hij in de VS nog wel wat uit te moorden.
 ?
 ?

Heb je deze reportage van de lokale zender ook gezien? Daar kwam een medebewoonster van het appartement in beeld met een zenuwachtig lachje! Een crisisacteur, dat kan niet anders.quote:

Als iemand die ook weleens een parkeerprobleem heeft, neem ik bij deze afstand van mensen die hun parkeerprobleem oplossen door de buren te vermoorden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:32 schreef Terecht het volgende:
Hebben de afstandnemers hier al afstand genomen van hun afstandname, nu het erop lijkt dat atheisme er niets mee te maken heeft? Deze stigmatisering van atheisten polariseert het klimaat, juist daardoor werk je atheistisch geweld in de hand. Ik ben tegen geweld hoor, maar ik heb hier wel begrip voor.

Absoluut. Als we niet uitkijken hebben we straks een politicus die gaat oproepen tot een Endlösung der Opelfrage.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als iemand die ook weleens een parkeerprobleem heeft, neem ik bij deze afstand van mensen die hun parkeerprobleem oplossen door de buren te vermoorden.

Op twitter geloven ze er idd niks vanquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat geloven de verontwaardigde nedermoslims toch niet. Alles is een complot tegen de islam.

En laten we maar helemaal niet de "logica" van sommige moslims toepassen. Zouden we die vertalen, dan krijgen we zoiets als: "Ik keur geweld af, maar die moslims hebben het ook wel over zichzelf afgeroepen door zich als moslim te kleden en moeilijk te doen over het parkeren". Of zoiets.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Moslims slachten mensen af uit de naam van de islam
- Moslims: Ik keur het af maar ik begrijp het wel
- Linkse mensen/moslims: Moet kunnen dat moslims dat vinden die hoeven zich niet te verantwoorden voor iedereen en ze zeggen toch dat ze het afkeuren!!
Blanke jongen die toevallig een atheist is slacht mensen af voor nog onbekende reden
- Atheist papierversnipperaar: [sarcasme]Ik keur het af maar ik begrijp het wel[/sarcasme]
- Linkse mensen/moslims: SMERIGE HOND HOE DURF JE DIT NIET TE VEROORDELEN!! VUILE AANDACHTSHOER!! ONBEGRIJPELIJK!!!
Geweldig

Dat de man atheïst is, wil niet zeggen dat hij vanwege die levensopvatting de drie heeft vermoord.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:58 schreef stopnaald het volgende:
RIP voor de slachtoffers, sterkte voor de nabestaanden, doodstraf voor de dader (mits bewezen in een eerlijk proces dat hij echt de dader is).
Ik ben atheïst en dit was niet uit mijn naam.

Zegt me niksquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:18 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Serieus ? Nog nooit iets van de komiek Carlin gezien?

Ik wil het niet eens meer lezen, die bagger. Ik heb vanmiddag even gekeken en had nog niet geen teiltje nodig. De hypocrisie is bizar en tenenkrommend.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Op twitter geloven ze er idd niks van

Ik heb er zelfs al een op facebook gehad. Ik zou er wat van zeggen maar ze is lekker en mogelijk wil ik ooit nog met haar copulerenquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens meer lezen, die bagger. Ik heb vanmiddag even gekeken en had nog niet geen teiltje nodig. De hypocrisie is bizar en tenenkrommend.

Kan ze dan nog wel afstuderen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs al een op facebook gehad. Ik zou er wat van zeggen maar ze is lekker en mogelijk wil ik ooit nog met haar copuleren

Onzin. Slachtoffers waren moslim dus de dader is een racist. En een zionist. Het is een complot, OPEN JE OGEN!! HEIL ERDOGAN!!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |