Kijk eens naar de lijst van ooit geopende (louter) moslimgerelateerde topics in NWS. Die is vet klein man.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:11 schreef sp3c het volgende:
kijk eens naar de lijst actieve topics van NWS?
ofwel moslims laten heel weinig scheten ofwel je zit je een klein beetje aan te stellen
doe nou maar ffquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de lijst van ooit geopende (louter) moslimgerelateerde topics in NWS. Die is vet klein man.
[ afbeelding ]
Doe jij dat ook ff? Active topics is een vrij korte momentopname. Maar goed, dat weet je ook - dat hoef ik je niet uit te leggen. Verder heb je gelijk - er is inderdaad geen overschot aan moslim of islamgerelateerde topics in NWS. Heck, er zouden er veel meer moeten zijn.quote:
Loop niet zo te zeuren. Als men over 'moslimnieuws' wil praten, doet men dat lekker. Volgens mij valt het wel mee maar zelfs al is het wel veel, dikke /care. Wie ben jij om voor mensen te bepalen over welk nieuws ze wel en niet willen praten?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Doe jij dat ook ff? Active topics is een vrij korte momentopname. Maar goed, dat weet je ook - dat hoef ik je niet uit te leggen. Verder heb je gelijk - er is inderdaad geen overschot aan moslim of islamgerelateerde topics in NWS. Heck, er zouden er veel meer moeten zijn.
Oke, slecht nieuws over boze blanken = trollen. Moslimnieuws =Als men over 'moslimnieuws' wil praten, doet men dat lekker.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Loop niet zo te zeuren. Als men over 'moslimnieuws' wil praten, doet men dat lekker. Volgens mij valt het wel mee maar zelfs al is het wel veel, dikke /care. Wie ben jij om voor mensen te bepalen over welk nieuws ze wel en niet willen praten?
Ik ga in ieder geval niet bepalen voor mensen waar ze wel en niet over mogen praten. Als het niet offtopic of tegen de policy is, gaan we dus echt niets verbieden of inperken omdat jij je er rot bij voelt. Open die topics dan gewoon lekker niet joh.
En als iemand nu op het hi-la-rische idee komt 100 topics over boze blanke mannen te gaan maken om een punt te maken, word ik niet alleen heel verdrietig, maar ook zeer ontstemt. Dat is dus tegen de policy, want alleen bedoelt om reacties uit te lokken #trollen. Mooi, hebben we dat ook gehad.
als iedereen dan op kan houden met zeuren en gewoon nieuws aan gaat klikken wat ze ook willen lezen is alles weer koek en ei
Dat is de kern van zijn betoog. Maar vooral dat ik zeur natuurlijk - in plaats van dat hij op een fatsoenlijke toon reageert.quote:
Dat is toch niet wat ik zeg joh. Ik zeg alleen dat als mensen nu 1000000 topics gaan openen daarover, dat ze dán trollen. als jij graag een topic maakt over een boze blanke man vind ik dat prima. Als je nu 1000 topics over blanke mannen maakt omdat er in jouw hoofd ook 1000 topic oer moslims zijn is het trollen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oke, slecht nieuws over blanken = trollen. Moslimnieuws =Als men over 'moslimnieuws' wil praten, doet men dat lekker.
Bedankt Hans.
die toon zet je zelfquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is de kern van zijn betoog. Maar vooral dat ik zeur natuurlijk - in plaats van dat hij op een fatsoenlijke toon reageert.
Zoals dat over moslims met enige regelmaat gebeurt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Dat is toch niet wat ik zeg joh. Ik zeg alleen dat als mensen nu 1000000 topics gaan openen daarover, dat ze dán trollen.
Wie ben jij om te bepalen dat het dan trollen is?quote:als jij graag een topic maakt over een boze blanke man vind ik dat prima. Als je nu 1000 topics over blanke mannen maakt omdat er in jouw hoofd ook 1000 topic oer moslims zijn is het trollen.
Aan hypocrisie valt weinig te snappen.quote:Snap je het nu beter?
Larie. Jij stond aan de wieg daarvan - op de persoon - niet op de inhoud.quote:
nee jijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Larie. Jij stond aan de wieg daarvan - op de persoon - niet op de inhoud.
Laat ik het anders proberen. De definitie van trollen is voor mij bepaald gedrag te etaleren, puur om te provoceren.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoals dat over moslims met enige regelmaat gebeurt.
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat het dan trollen is?
[..]
Aan hypocrisie valt weinig te snappen.
damn!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij altijd 2 x meer dan wat jij zegt.
Dat is voor eenieder subjectief.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Laat ik het anders proberen. De definitie van trollen is voor mij bepaald gedrag te etaleren, puur om te provoceren.
Dus dan weet je dat het andere gedrag, waaraan ik mij zou meten, ook vervelend is. Dus dan zou het aanmaken van die 1000 topics helemaal niet nodig zijn, als je gewoon fatsoenlijk gaat modereren. Los daarvan kunnen die 1000 topics inhoudelijk prima zijn.quote:Als je nu 1000 topics over boze blanke mannen gaat maken, om aan te tonen dat het vervelend is, meet je je dat gedrag dus aan, puur om te provoceren, om een beetje te zieken om zo je punt duidelijk te mken. Trollen.
Dat is aantoonbare onzin - en dat weet je zelf ook. Het zijn altijd dezelfde mensen die de topics openen namelijk, heden maar ook in het verleden. Los daarvan kan je aan de TT of OP de ware insteek direct achterhalen, desalniettemin zal het je een anus wezen, want het gaat niet over boze blanke mannen.quote:Dat is een beduidend andere insteek dan gewoon mensen die een nieuwsbericht lezen en daar een topic over gaan openen, wat de insteek van de bozemoslimtopics is. Dat doet men niet terwijl ze eigenlijk helemaal niet vinden wat ze zeggen maar gewoon willen provoceren. Hoe graag sommige mensen dat willen geloen.
Nogal onzinnig lijkt mij om dat erbij te betrekken. Verder mag je aan je toonzetting werken als moderator, claimen dat iemand zeurt omdat hij het een en ander aankaart is niet netjes. Los van de andere onware suggesties die je allemaal maakt in de eerste post van je. Je maakt het alleen maar erger door mensen als zuur of zeurder weg te zetten, omdat hij een punt aanstipt waarvan je zelf ook dondersgoed weet dat er een kern van waarheid in zit.quote:Maar blijf daar vooral niet in hangen, het punt wat ik wilde maken is vooral de rest van die reactie. Dit was enkel om me in te dekken omdat je altijd van de trolltokkies hebt die denken dat de boel op een bovenstaande manier frusteren effect heeft op het beleid. Dat is dus niet het geval, daar wilde ik even op wijzen, om eea te ondervangen
Ik reageer op een normale toon. Punt is dat je het duidelijk niet leuk vindt - en het daarom als zuur ervaart. Dat is een normaal defensiemechanisme.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:01 schreef sp3c het volgende:
je reageert wel een beetje zuur, dat mag gewoon gezegd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |