Eens (behalve met 'heilige' utieraard).quote:'Het kwaad op deze wereld komt niet door ons heilige geloof!
Oneens.quote:Het zijn de vuile racistische gedachten die uit jouw hersens komen.'
is, boko haram, Al Qaida, New York, London, Madrid, Parijs, USS Cole om maar eens even wat te benoemen. Allemaal als basis islam, allemaal 'kwaad' op deze wereldquote:'Het kwaad op deze wereld komt niet door ons heilige geloof!
Ik wist niet dat als je de islam aanhing, je automatisch bij een apart ras behoorde? Derhalve is het dus niet racistisch. Hooguit discriminerend.quote:Het zijn de vuile racistische gedachten die uit jouw hersens komen.'
Ja echt, de mening van 1 man in België zorgen er as we speak voor dat IS nog maar weer eens iemand moet onthoofden.quote:
Ik ken die hele beweging niet die hier verantwoordelijk voor is, maar ik zie ze niets zeggen over onthoofden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja echt, de mening van 1 man in België zorgen er as we speak voor dat IS nog maar weer eens iemand moet onthoofden.
![]()
Ja dus, doet toch niks af aan mijn punt. Zij stellen dat de Islam nergens voor verantwoordelijk is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:49 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik ken die hele beweging niet die hier verantwoordelijk voor is, maar ik zie ze niets zeggen over onthoofden.
Nee grote glasvezel breuk bij hosting, rijksroverheid.nl is ook downquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:27 schreef El_Matador het volgende:
GeenStijl ook?
http://www.geenstijl.nl/p(...)geenstijl-omgevallen
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Een heilig geloof gesticht door een rover, moordenaar en pedofiel.Wat leven die mensen toch in een waanwerkelijkheid, echt.
De Koran is wel degelijk een bron van haat, geweld en doodslag. Het is niet zoals bij het Christendom, waar de volgelingen de goede teksten uit het Nieuwe Testament jarenlang negeerden maar het geloof zelf in principe goedaardig is, net zoals Jezus Christus zelf een goede man was.
Nee, de Islam is een en al vuiligheid en corruptie, bedacht door een monsterlijk varken van een man. Iets anders kan ik er niet van maken.
Als je 500 jaar geleden leefde piepte je wel anders. Blijkbaar ligt het toch aan andere factoren.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Een heilig geloof gesticht door een rover, moordenaar en pedofiel.Wat leven die mensen toch in een waanwerkelijkheid, echt.
De Koran is wel degelijk een bron van haat, geweld en doodslag. Het is niet zoals bij het Christendom, waar de volgelingen de goede teksten uit het Nieuwe Testament jarenlang negeerden maar het geloof zelf in principe goedaardig is, net zoals Jezus Christus zelf een goede man was.
Nee, de Islam is een en al vuiligheid en corruptie, bedacht door een monsterlijk varken van een man. Iets anders kan ik er niet van maken.
dat zeg je van een profeet? Wat hij 25 jaar geleden verkondigde is vandaag realiteit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |