abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 februari 2015 @ 08:00:44 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_149531108
De website van Filip Dewinter, voorman van Vlaams Belang, is vandaag gehackt door een radicale islamitische groepering. Het zou gaan om de beweging Akincilar uit Turkije. De rechtse Belgische politicus maakte de hack zelf bekend.

Op de website is nu een foto te zien van Dewinter, die zwaait met een exemplaar van de Koran. De politicus noemde de Koran onlangs 'de reden van heel wat onheil, de bron van alle kwaad, een license to kill'. Of dit de reden is voor de hack, is nog niet duidelijk.

Over de foto is door de groepering een verbodsteken geplaatst, met de tekst: 'Het kwaad op deze wereld komt niet door ons heilige geloof! Het zijn de vuile racistische gedachten die uit jouw hersens komen.'

http://www.volkskrant.nl/(...)oslimgroep~a3848049/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_149531204
Ah op zich nog een milde boodschap en niet dat IS-gelul.
pi_149531657
quote:
'Het kwaad op deze wereld komt niet door ons heilige geloof!
Eens (behalve met 'heilige' utieraard).
quote:
Het zijn de vuile racistische gedachten die uit jouw hersens komen.'
Oneens.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 februari 2015 @ 10:44:51 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_149533271
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 08:57 schreef bijdehand het volgende:

Oneens.
Eens

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_149533329
Ze hebben wel een punt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_149533397
Lekker hypocriet wel.

quote:
'Het kwaad op deze wereld komt niet door ons heilige geloof!
is, boko haram, Al Qaida, New York, London, Madrid, Parijs, USS Cole om maar eens even wat te benoemen. Allemaal als basis islam, allemaal 'kwaad' op deze wereld

quote:
Het zijn de vuile racistische gedachten die uit jouw hersens komen.'
Ik wist niet dat als je de islam aanhing, je automatisch bij een apart ras behoorde? Derhalve is het dus niet racistisch. Hooguit discriminerend.
Maar hoe zit dat ook alweer met de term 'kafir' in de islam?

Die gasten hebben even een spiegeltje nodig lijkt mij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:45:19 #7
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_149534510
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:44 schreef tong80 het volgende:

[..]

Eens

Ja echt, de mening van 1 man in België zorgen er as we speak voor dat IS nog maar weer eens iemand moet onthoofden.

:')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:49:58 #8
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_149534609
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja echt, de mening van 1 man in België zorgen er as we speak voor dat IS nog maar weer eens iemand moet onthoofden.

:')
Ik ken die hele beweging niet die hier verantwoordelijk voor is, maar ik zie ze niets zeggen over onthoofden.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:50:59 #9
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_149534635
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:49 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Ik ken die hele beweging niet die hier verantwoordelijk voor is, maar ik zie ze niets zeggen over onthoofden.
Ja dus, doet toch niks af aan mijn punt. Zij stellen dat de Islam nergens voor verantwoordelijk is. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 13:22:27 #10
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_149536763
Een heilig geloof gesticht door een rover, moordenaar en pedofiel. :') Wat leven die mensen toch in een waanwerkelijkheid, echt.

De Koran is wel degelijk een bron van haat, geweld en doodslag. Het is niet zoals bij het Christendom, waar de volgelingen de goede teksten uit het Nieuwe Testament jarenlang negeerden maar het geloof zelf in principe goedaardig is, net zoals Jezus Christus zelf een goede man was.

Nee, de Islam is een en al vuiligheid en corruptie, bedacht door een monsterlijk varken van een man. Iets anders kan ik er niet van maken.
pi_149544167
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149544224
quote:
Nee grote glasvezel breuk bij hosting, rijksroverheid.nl is ook down
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_149544256
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Een heilig geloof gesticht door een rover, moordenaar en pedofiel. :') Wat leven die mensen toch in een waanwerkelijkheid, echt.

De Koran is wel degelijk een bron van haat, geweld en doodslag. Het is niet zoals bij het Christendom, waar de volgelingen de goede teksten uit het Nieuwe Testament jarenlang negeerden maar het geloof zelf in principe goedaardig is, net zoals Jezus Christus zelf een goede man was.

Nee, de Islam is een en al vuiligheid en corruptie, bedacht door een monsterlijk varken van een man. Iets anders kan ik er niet van maken.
^O^
pi_149544534
Mooi, Filip hoort in de cel thuis.
pi_149544707
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Als je 500 jaar geleden leefde piepte je wel anders. Blijkbaar ligt het toch aan andere factoren.
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:32:17 #16
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_149597741
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:40 schreef reza1 het volgende:
Mooi, Filip hoort in de cel thuis.
dat zeg je van een profeet? Wat hij 25 jaar geleden verkondigde is vandaag realiteit.
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')