De vijfde plek onder wereldsteden ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:45 schreef DUTCHKO het volgende:
Volgens een onderzoek van de Economist is Amsterdam de 5de beste plek om in te leven op deze aardbol.
Klopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Mensen die dit soort lijstjes als ultieme waarheid aannemen
Er zijn zoveel verschillende variabelen dat zulke lijstjes nooit kloppen.
Ik tel vast heel raar, maar in het lijstje hierboven staat Amsterdam 4e?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:45 schreef DUTCHKO het volgende:
Volgens een onderzoek van de Economist is Amsterdam de 5de beste plek om in te leven op deze aardbol.
Interessant is dat onder de catagorie safest city amsyterdam gezakt was van een vorig 5de naar een 9de plaats.
Als "beste" steden kwamen Toronto en Montreal (beiden Canada) respectievelijk op plek 1 en 2.
THE GLOBAL TOP 10
Toronto
Montreal
Stockholm
Amsterdam
San Francisco
Melbourne
Zurich
Washington, DC
Sydney
Chicago
Verrek je hebt gelijk. Hoe kom ik nu bij de 5de?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:54 schreef freako het volgende:
[..]
Ik tel vast heel raar, maar in het lijstje hierboven staat Amsterdam 4e?
Inderdaad. Net boven de categorie dorpen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:59 schreef Speculant. het volgende:
Wereldsteden gaat per classificatie. Je kan niet zeggen het is er wel 1 of geen voor zover ik weet. Amsterdam is klasse 3 dacht ik.
Ik hou wel van dorpjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:05 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Inderdaad. Net boven de categorie dorpen.
NYC is als sinds Rudy Giuliani heel hard aan de veiligheid aan het werken.quote:
Ja dus. Vanwege het harde optreden van de politie aldaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |