Nee, het is overduidelijk dat het te maken heeft met de inhoud van mijn reactie en niet de toon. Immers, het is een vrij standaard ritueel dat je mensen zuur, of zeurderig noemt indien hij of zij iets aankaart wat je tegen de borst stuit. Maar dat ben ik wel gewend van je, dus dat geeft niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:03 schreef sp3c het volgende:
nee ik ben het er niet mee eens, dat is wat anders, ik toonde dit ook aan maar daar draaide je vakkundig omheen
ik noem je zuur omdat je een reacties een beetje zuur zijn
dit is toch gewoon een zure reactie?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het is overduidelijk dat het te maken heeft met de inhoud van mijn reactie en niet de toon. Immers, het is een vrij standaard ritueel dat je mensen zuur, of zeurderig noemt indien hij of zij iets aankaart wat je tegen de borst stuit. Maar dat ben ik wel gewend van je, dus dat geeft niet.
Zelfde kan natuurlijk een op een geprojecteerd worden op 'moslimtopics'. Dat vindt je niet leuk dus zijn het er heel veel en vind je het kut met perenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik reageer op een normale toon. Punt is dat je het duidelijk niet leuk vindt - en het daarom als zuur ervaart. Dat is een normaal defensiemechanisme.
Je hebt inderdaad gelijk - het beste gewoon niet in NWS komen. Dat is wel de juiste oplossing. Gaan leuke discussies worden die moslimtopics, zonder moslims - of enig weerwoord. Een circlejerk van extreem-rechtse users.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Er zit dus geen kern van waarheid in. Dat is het hele punt.
En als iemand zeurt, zeg ik gewoon dat iemand zeurt. Zo gaan die die dingen; loop niet zo te zeuren.
Het is steeds hetzelfde gezeik met moslimtopics. Als je het niet leuk vinst, klik er dan niet op. Zo simpel is het.
Mij ging het niet om het niet of wel leuk vinden, mij gaat het om de hoeveelheid met dezelfde inhoud. Ik heb nimmer gezegd dat er geen moslimtopics zouden moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfde kan natuurlijk een op een geprojecteerd worden op 'moslimtopics'. Dat vindt je niet leuk dus zijn het er heel veel en vind je het kut met peren
klik er dan gewoon 1 aan, je mag zelf kiezenquote:
Je kan natuurlijk ook gewoon die topics niet aanklikken. Als ik eens naar de AT kijk zie ik bij de eerste 10 topics 1 'moslimtopic'quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk - het beste gewoon niet in NWS komen. Dat is wel de juiste oplossing. Gaan leuke discussies worden die moslimtopics, zonder moslims - of enig weerwoord. Een circlejerk van extreem-rechtse users.
NWS / [Centraal] Crisis in Syrië #241 Syrië behoort immers tot Kemalstanquote:
Waarbij de nuance op z'n plaats is dat in het lijstje van specu nr 10 al tot moslimtopics wordt gemaakt en 11 en 12 ook moslimtopics zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon die topics niet aanklikken. Als ik eens naar de AT kijk zie ik bij de eerste 10 topics 1 'moslimtopic'
NWS / Brandpunt: 40% NL-moslims fundamentalist, 10% potentieel gewelddadig.
De titel geeft het al wel een beetje aan. Vind je die topics kut, kan je dus op 9 van de 10 topics klikken in dit voorbeeld. Zelfs als dat er maar 5 vd 10 zijn, vind ik het nogal rigoureus helemaal niet in NWS te komen. Maar dat moet je verder zelf weten
das wel heel erg ruim genomenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
NWS / [Centraal] Crisis in Syrië #241 Syrië behoort immers tot Kemalstan
NWS / Nieuwe IS-video met Britse journalist Cantlie in de hoofdrol
NWS / Palestina en Israel #197
NWS / [Centraal] Irak en IS #120
NWS / "Gematigde" Syrische rebellen lopen over naar extremisten
NWS / Website Filip Dewinter gehackt door moslimgroep
NWS / Britse moslims nemen stelling door massaal te demonsteren #2
NWS / IS berecht geestelijke na twijfels over levende verbranding
NWS / Enkelband 'Syriëgangers' Arnhem mag af
NWS / Jordaanse islamitische piloot door IS levend verbrand #5
NWS / 20.000 demonstranten tegen islamisering in Dresden #7
NWS / IS martelt kinderen
NWS / IS terroriseert ook buitenlandse jihadisten
NWS / 'Amerikaanse gijzelaar ISIS dood'
Topicreeks: Megamoskee Leiden bezet door anti-islam
Een greepje uit de active topics.
Nummer 10 is als ik tel NWS / Swissleaks onthult belastingontduikersquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarbij de nuance op z'n plaats is dat in het lijstje van specu nr 10 al tot moslimtopics wordt gemaakt en 11 en 12 ook moslimtopics zijn.
Hoezo ruim genomen? Klik op dit topics en je ziet waar het over gaat. Los daarvan geeft het aan dat een grote hoeveelheid topics gewoon over hetzelfde onderwerp gaan.quote:
vooral over oorlog, dat hoort gewoon in NWSquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo ruim genomen? Klik op dit topics en je ziet waar het over gaat.
Ik nam de screenshot van specu. Ging om het Musserttopic.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nummer 10 is als ik tel NWS / Swissleaks onthult belastingontduikers
Da's meer een rokersbashtopic aan het worden. Dus dat zie ik niet zo. Maar ik kan best verkeerd tellen. Post ff linkjes, dan wil ik best ff kijken. Als normale topics verpest worden door offtopic gemoslimbash is dat natuurlijk niet de bedoeling
Als er centrale topics zijn, waarom dan de noodzaak om bijvoorbeeld voor IS gerelateerde zaken separate topics te starten? Niet voor niets 'Irak en IS' en de Syrie topics, lijkt mij.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
vooral over oorlog, dat hoort gewoon in NWS
daarnaast klikte ik er een aantal waar al een paar dagen niet in is gepost
Het is nieuws.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
NWS / [Centraal] Crisis in Syrië #241 Syrië behoort immers tot Kemalstan
NWS / Nieuwe IS-video met Britse journalist Cantlie in de hoofdrol
NWS / Palestina en Israel #197
NWS / [Centraal] Irak en IS #120
NWS / "Gematigde" Syrische rebellen lopen over naar extremisten
NWS / Website Filip Dewinter gehackt door moslimgroep
NWS / Britse moslims nemen stelling door massaal te demonsteren #2
NWS / IS berecht geestelijke na twijfels over levende verbranding
NWS / Enkelband 'Syriëgangers' Arnhem mag af
NWS / Jordaanse islamitische piloot door IS levend verbrand #5
NWS / 20.000 demonstranten tegen islamisering in Dresden #7
NWS / IS martelt kinderen
NWS / IS terroriseert ook buitenlandse jihadisten
NWS / 'Amerikaanse gijzelaar ISIS dood'
Topicreeks: Megamoskee Leiden bezet door anti-islam
Een greepje uit de active topics.
Niet mee bemoeien dikkerdje.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is nieuws.
Waaaaaaaar gaat dit over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |