abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149005507
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - Al Mayadeen - Al-Monitor - BBC Arabic - CBS News - CNN - Frankfurter Allgemeine Zeitung - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Le Monde - Ma'an News - New York Times - RT - Washington Post - Ynet - Zeit

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

Belangrijk
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:

Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer ้chte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal

Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.

Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Kaarten van het conflictgebied

Isra๋l:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Westelijke Jordaanoever:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gazastrook:
SPOILER
Offici๋le VN-kaarten van het gebied zijn hier te vinden.

Nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever (2012)

Bevolkingsdichtheid:

Onderzoek naar de publieke opinie

In Isra๋l
http://en.idi.org.il/tool(...)-the-guttman-center/

In de Palestijnse gebieden
http://www.pcpo.ps/
http://www.pcpsr.org
(Laatstgenoemde doet ook samen met het Israelische Joint Israeli Palestinian Poll)

[ Bericht 7% gewijzigd door Karrs op 26-01-2015 11:38:14 ]
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_149005751
De tt ' Palestina en Israel' is niet alleen onjuist maar ook verwarrend en naief.
Palestina en Israel is onderdeel van een (enorm) groot conflict

Tevens heeft het (de naiviteit) dan wel iets schattigs!
  Moderator zaterdag 24 januari 2015 @ 12:07:29 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149005794
die discussie is ook al 1 miljoen keer gevoerd

de tt is gewoon duidelijk en dekt de lading prima

game on
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_149006179
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 12:07 schreef sp3c het volgende:
die discussie is ook al 1 miljoen keer gevoerd

de tt is gewoon duidelijk en dekt de lading prima

game on
Het is (verre) van commentaar en wil geen discussie over voeren.

Zie het als het bespreken van een klein cel van het menselijk lichaam
We kunnen immers niet het hele lichaam bespreken dus richten we op een cel.
Maar feitelijk kan een cel niet los worden gezien van het lichaam.

Israel en Palestina is zo'n 'cel' van het 'lichaam' oftwel onderdeel van een conflict die niet los gezien kan worden.
Omdat het lichaam (conflict) zo complex is kunnen we niet alles bespreken.

Daarom richten we (wij allemaal) op een deel.
Zie niet in waarom het niet vermeld mag worden.

quote:
game on
Ik zal mijn pionen klaarleggen!
  zaterdag 24 januari 2015 @ 12:28:38 #5
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149006213
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 12:26 schreef Szikha het volgende:

[..]

Het is (verre) van commentaar en wil geen discussie over voeren.

Zie het als het bespreken van een klein cel van het menselijk lichaam
We kunnen immers niet het hele lichaam bespreken dus richten we op een cel.
Maar feitelijk kan een cel niet los worden gezien van het lichaam.

Israel en Palestina is zo'n 'cel' van het 'lichaam' oftwel onderdeel van een conflict die niet los gezien kan worden.
Omdat het lichaam (conflict) zo complex is kunnen we niet alles bespreken.

Daarom richten we (wij allemaal) op een deel.
Zie niet in waarom het niet vermeld mag worden.

[..]

Ik zal mijn pionen klaarleggen!
:O
  zaterdag 24 januari 2015 @ 12:36:55 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafe๏ne is ook maar een drug.
pi_149006411
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 10:45 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ik merk dat je moeite hebt met het beantwoorden van de vraag. Vind ik maar raar, want zo moeilijk kan het toch niet zijn? Geef nou eens antwoord: hoe kun je nou begrip hebben voor aanslagen op onschuldige mensen?
Ik heb de vraag uitstekend beantwoord. Alleen niet op een manier die jij kan misbruiken om me voor jodenhater uit te schelden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 24 januari 2015 @ 12:44:55 #7
pi_149006629
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 12:05 schreef Szikha het volgende:
De tt ' Palestina en Israel' is niet alleen onjuist maar ook verwarrend en naief.
Palestina en Israel is onderdeel van een (enorm) groot conflict

Tevens heeft het (de naiviteit) dan wel iets schattigs!
quote:
quote:
12. Enigmas have no solution. Drawing upon the overall umbrella of events surrounding the crime and the multitude of players and events, paint the entire affair as too complex to solve. This causes those otherwise following the matter to begin to loose interest more quickly without having to address the actual issues.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_149007056
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 12:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik heb de vraag uitstekend beantwoord. Alleen niet op een manier die jij kan misbruiken om me voor jodenhater uit te schelden.
:N :')

Ziehier de 'tactiek' van hen die eenzijdig tegen het conflict aankijken. En van geen kwaad willen weten als het om kritiek gaat. Papierversnipperaar weigert koppig om een (in mijn opinie heel eenvoudige) vraag te beantwoorden. Tien tegen ้้n omdat hij dan voor het blok wordt gesteld wat zijn eigen standpunt betreft en dat is natuurlijk onbespreekbaar. Hamas prijst een terreurdaad op onschuldige mensen, maar een veroordeling daarvan door de Isra๋l-haters? Ho maar. Nee, *vingerwapper* kijk maar naar wat hunnie doen. :'( :')

Dat doen er meer in dit topic, vooral degenen die een aversie tegen Isra๋l hebben en daarom pertinent weigeren naar misstanden bij de andere kant te kijken. Fascinerend verschijnsel.
pi_149007087
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:03 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ziehier de 'tactiek' van hen die eenzijdig tegen het conflict aankijken. En van geen kwaad willen weten als het om kritiek gaat. Papierversnipperaar weigert koppig om een (in mijn opinie heel eenvoudige) vraag te beantwoorden. Tien tegen ้้n omdat hij dan voor het blok wordt gesteld wat zijn eigen standpunt betreft en dat is natuurlijk onbespreekbaar. Hamas prijst een terreurdaad op onschuldige mensen, maar een veroordeling daarvan door de Isra๋l-haters? Ho maar. Nee, *vingerwapper* kijk maar naar wat hunnie doen. :'( :')

Dat doen er meer in dit topic, vooral degenen die een aversie tegen Isra๋l hebben en daarom pertinent weigeren naar misstanden bij de andere kant te kijken. Fascinerend verschijnsel.
Dat geldt uiteraard voor allebei de zijden van de medaille.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 13:06:31 #10
pi_149007123
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:03 schreef Karrs het volgende:

[..]

Bullshit. Isra๋l roept met hun gedrag een gewelddadige tegenreactie op. Ik ben tegen geweld, maar ik kijk graag naar de oorzaak en begin daar te klagen.
pi_149007143
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat geldt uiteraard voor allebei de zijden van de medaille.
Vanzelfsprekend.

Daarom is het zo belangrijk om te blijven kijken naar verhalen van beide zijden. En ook gewoon durven zeggen: "dat is gewoon kut". Ik heb er zelf geen enkele moeite het kolonistenbeleid zwaar kut te vinden, maar Papierversnipperaar kan het niet over z'n hart verkrijgen om het prijzen van terreurdaden te veroordelen.
pi_149007156
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:07 schreef Karrs het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend.

Daarom is het zo belangrijk om te blijven kijken naar verhalen van beide zijden. En ook gewoon durven zeggen: "dat is gewoon kut". Ik heb er zelf geen enkele moeite het kolonistenbeleid zwaar kut te vinden, maar Papierversnipperaar kan het niet over z'n hart verkrijgen dat hij het prijzen van terreurdaden zou moeten veroordelen.
Papierversnipperaar is dan ook 24/7 onder invloed, hoef je niet al te serieus te nemen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_149007158
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Bullshit. Isra๋l roept met hun gedrag een gewelddadige tegenreactie op. Ik ben tegen geweld, maar ik kijk graag naar de oorzaak en begin daar te klagen.
Joh, bekijk het toch met je eromheengedraai. Een simpele vraag beantwoorden is al te moeilijk. :')

Maar troost je, je bent bijlange niet de enige.
pi_149007181
Lekker willekeurig ergens een oorzaak neerleggen, zo ken ik de pro-Hamas-kneuzenkermis weer.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_149008198
de op moet nodig een update
pi_149009466
quote:
A short but powerful video of a recent Knesset speech by MK Stav Shaffir (Labor) has gone viral on social media in the past week.
http://www.haaretz.com/news/national/1.638670
hahahaha _O_ _O_
pi_149009655
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Past israel prima in het midden oosten toch?!
Hoeven we niet meer schijnheilig te doen of te klagen ( VN enzo je weet toch die circus voorstellingen)

Nu ben je een hypocriet
^O^
pi_149014765
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:47 schreef jamesdeen het volgende:
de op moet nodig een update
Wat moet er nog in dan? Ben zelf niet zo'n OP maker...
  zaterdag 24 januari 2015 @ 18:01:28 #20
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149015482
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:01 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

wat een lelijke taal, tering
Typische pro-Palestijn ben je.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 18:04:25 #22
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149015523
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:02 schreef DeParo het volgende:

[..]

Typische pro-Palestijn ben je.
Ik ben pro-justice.
pi_149015583
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:04 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ik ben pro-justice.
Daarom maak je maar even een opmerking over de Taal die gesproken wordt, tuurlijk joh, misschien dat je jezelf kan overtuigen dat je pro-Justice bent.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 18:07:14 #24
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149015604
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:06 schreef DeParo het volgende:

[..]

Daarom maak je maar even een opmerking over de Taal die gesproken wordt, tuurlijk joh, misschien dat je jezelf kan overtuigen dat je pro-Justice bent.
ben je op je pik getrapt omdat je het dagelijks spreekt of wat? :')
pi_149015672
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:07 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

ben je op je pik getrapt omdat je het dagelijks spreekt of wat? :')
Prachtige Taal :) :) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')