Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ik heb tenminste geen jurk.
Ik ben het inhoudelijk verder eens met de dingen die je schrijft, maar dit is natuurlijk onzin. In meer dan 7 jaar met dit account heb ik zo'n 300 NWS-topics geopend over een variëteit aan onderwerpen. Van slowchats tot wegpiraten, van Morriseys gedrag in Tivoli tot een gezondheidsminister met Obesitas. En ja, als er relevante ontwikkelingen zijn op moslim-gebied waar niemand anders een topic over opent, dan doe ik dat. Inmiddels zijn er bijna 2 delen van dat topic vol, dus het voorzag kennelijk in een behoefte.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:53 schreef sp3c het volgende:
hoe dan ook, ik vind het vooralsnog wel meevallen met de moslim gerelateerde topics
er loopt er een aantal en elfletterig opent er graag 1 per dag maar verder moet ik al die oorlogstopics erbij optellen om er nog wat van te maken en dat slaat nergens op
Als topics geen nieuwswaarde hadden en niet interessant waren, werd er niet op gereageerd en ontstonden er geen discussies over.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Correct, anders geen nieuwswaarde. En dan kan NWS opgedoekt worden.
De scheidslijn tussen grap en een sneer is soms flinterdun. Ik word hier al veel te vaak afgeschilderd als een soort extremist en haatzaaier, dus opmerkingen dat ik elke dag een moslim-topic open zijn niet bevorderlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:25 schreef sp3c het volgende:
godskolere zeg hey neem een grapje voor wat het waard is
fok! is nu eenmaal niet de libelle, af en toe ben je hier het onderwerp van hele flauwe operkingen, die kreeg ik van jou, die kreeg ik van mutant01 en die kreeg ik van god weet wie nog meer en die krijgen jullie ook van mij
geven en nemen is hier uitdelen en opvangen, leer er mee leven of ga alstjeblieft ergens anders spelen met jullie zure gedoe
huilies
En 2 dagen mod, laten we dat ook niet vergeten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word hier al veel te vaak afgeschilderd als een soort extremist en haatzaaier,
Ik vraag wel of die ene bij die andere kan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn nu twee topics over Kuzu / Öztürk:
NWS / Geen minister van integratie, maar een minister van acceptatie
NWS / Ozturk&Kuzu(partij Denk) presenteren nieuw partijprogramma
de populariteit van je internet alter ego is totaal mijn probleem niet, als mod niet want dit kan gewoon door de beugel en persoonlijk als user die door dat internet alter ego tot in het eurovisie songfestival forum aan toe door jou werd afgekraakt vind ik het een beetje hypocriet dat je er zelf niet tegen kuntquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De scheidslijn tussen grap en een sneer is soms flinterdun. Ik word hier al veel te vaak afgeschilderd als een soort extremist en haatzaaier, dus opmerkingen dat ik elke dag een moslim-topic open zijn niet bevorderlijk.
Ik vind NWS-feedback trouwens ook helemaal niet de plek voor zulke grappen. Je beantwoordt een user en je betrekt mij er ongevraagd en onnodig bij. Gewoon niet doen.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:57 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel ik het vorig jaar wel serieus gekeken heb. Ik voel me er nog vies om
technisch gezien klopt ditquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:54 schreef timmmmm het volgende:
Als je in het eurovisiesongfestivalforum post als rechtgeaarde man, maar dan ook gewoon serieus over het songfestival, verdien je het natuurlijk ook wel gewoon om afgekraakt te worden
Onzin ik volg al jaren het ESF met groot plezier.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:54 schreef timmmmm het volgende:
Als je in het eurovisiesongfestivalforum post als rechtgeaarde man, maar dan ook gewoon serieus over het songfestival, verdien je het natuurlijk ook wel gewoon om afgekraakt te worden
Hommo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onzin ik volg al jaren het ESF met groot plezier.
Mag in de TT Atheist vervangen worden door Antitheist?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:20 schreef Frutsel het volgende:
en ik maar denken dat er echt een eurovisiesongfestivalforum op fok was![]()
was er bijna ingetuind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |