Nou, bijvoorbeeld de eerste die ik eruit pak:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo ruim genomen? Klik op dit topics en je ziet waar het over gaat. Los daarvan geeft het aan dat een grote hoeveelheid topics gewoon over hetzelfde onderwerp gaan.
naja dat van die verbrandde piloot lijkt me nieuwswaardig op zichzelf, dat kan best naast het 'centrale' topic lopen anders zie je daar door de afgehakte hoofden het bos niet meerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als er centrale topics zijn, waarom dan de noodzaak om bijvoorbeeld voor IS gerelateerde zaken separate topics te starten?
Zal ff kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik nam de screenshot van specu. Ging om het Musserttopic.
Dan is een centraal ISIS topic handig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:25 schreef Xa1pt het volgende:
Nou ja, de centraal-topics m.b.t. conflicten zou ik daar dan weer niet onder willen scharen.
Het centrale Syrie topic is trouwens ook wel voor de users die echte interesse in het onderwerp hebben en graag alle oorlog strategieën bespreken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja dat van die verbrandde piloot lijkt me nieuwswaardig op zichzelf, dat kan best naast het 'centrale' topic lopen anders zie je daar door de afgehakte hoofden het bos niet meer
betere vraag is waarom zou ik het sluiten?
Wat heeft mijn opinie over de ideologie van IS daarmee van doen. Alsof ik tegen Jantje Smit zit te praten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld de eerste die ik eruit pak:
NWS / IS martelt kinderen
Tenzij jij vindt dat de ideologie van IS islam is, vind ik dit toch niet bepaald een moslimtopic, waar men lekker de islam aan het bashen is etc. Wil de rest ook wel nalopen, maar ik denk van een koude kermis thuis te komen
Is inderdaad gewoon offtopic.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik nam de screenshot van specu. Ging om het Musserttopic.
Wie zegt sluiten, je kan het mergen en onder een centraal IS topic onderbrengen. Op zich kan ik dat van die piloot als separaat topic nog goed begrijpen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja dat van die verbrandde piloot lijkt me nieuwswaardig op zichzelf, dat kan best naast het 'centrale' topic lopen anders zie je daar door de afgehakte hoofden het bos niet meer
betere vraag is waarom zou ik het sluiten?
dat is de insteek iddquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het centrale Syrie topic is trouwens ook wel voor de users die echte interesse in het onderwerp hebben en graag alle oorlog strategieën bespreken.
Stel je voor hoe fout het zou gaan als we er met zn allen gaan zitten...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is de insteek idd
gaat ook iedere 10 minuten fout maar zo gaan die dingen
Helemaal niks voor mijn oordeel of het een moslimtopic is. Ik vind van niet, want ik zie daar mensen alleen over IS praten. Niet over de islam. Dus tenzij jij die twee inwisselbaar voor elkaar vindt, zie ik hier geen moslimtopic in.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn opinie over de ideologie van IS daarmee van doen. Alsof ik tegen Jantje Smit zit te praten.
Ja en waar Koerden Turken afkafferen en Sjieten Soennieten. En andersom. Echte serieuze interesse.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het centrale Syrie topic is trouwens ook wel voor de users die echte interesse in het onderwerp hebben en graag alle oorlog strategieën bespreken.
wel lachen volgens mijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stel je voor hoe fout het zou gaan als we er met zn allen gaan zitten...
Ja daar begrijp ik ook niet zoveel van maar toch:Pquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja en waar Koerden Turken afkafferen en Sjieten Soennieten. En andersom. Echte serieuze interesse.
Ga de andere topics over IS maar na, dan zul je snel tot de ontdekking komen hoe dergelijke topics lopen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helemaal niks voor mijn oordeel of het een moslimtopic is. Ik vind van niet, want ik zie daar mensen alleen over IS praten. Niet over de islam. Dus tenzij jij die twee inwisselbaar voor elkaar vindt, zie ik hier geen moslimtopic in.
Als je liever van je eigen beoordeling uitgaat dan de mijne, leg me dan uit waarom jij het wel een moslimtopic vindt
logischerwijs maar het zou er wel een zijn waar je je kleinkinderen over kunt vertellenquote:
De users die graag willen doen of ze er verstand van hebben maar vooral fanboys zijn voor 'hun' kant zitten daar stoer te doen en voor aparte nieuwsberichten kan best een apart topic gemaakt worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is de insteek idd
gaat ook iedere 10 minuten fout maar zo gaan die dingen
Precies, dus je overdrijft hier wel weer een beetje he, met je serieuze mensen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daar begrijp ik ook niet zoveel van maar toch:P
Jij geeft dat topic als voorbeeld, dus ik ging van dat voorbeeld uit. Maar ik wil ook wel in een van de andere topics kijken, of dat een beter voorbeeld is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga de andere topics over IS maar na, dan zul je snel tot de ontdekking komen hoe dergelijke topics lopen.
Ja voor hun is het een serieuze aangelegenheid. Mij kan het werkelijk niet boeien of iemand een Koerd, een Turk of een Marokkaan is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, dus je overdrijft hier wel weer een beetje he, met je serieuze mensen.
Dus dan kan alsnog voor elke scheet een topic buiten het centrale topic worden aangemaakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De users die graag willen doen of ze er verstand van hebben maar vooral fanboys zijn voor 'hun' kant zitten daar stoer te doen en voor aparte nieuwsberichten kan best een apart topic gemaakt worden.
en centraal topic is er niet om alle topics daarin te proppen en verder geen topics toe te staan maar om één overkoepelend probleem centraal te bespreken, in alle facetten. Dat men er vaak een potje van maakt is een ander verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |