#verwarringquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
je quote mij
ik heb geen idee volgens mij hebben ze er niets mee te maken dus ik weet niet of het wel of niet uitmaakt
#domme vragen
Dat komt alleen door de eerwraak.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:50 schreef DS4 het volgende:
Moord in Turkije gepleegd omdat ze daar dit soort delicten lager bestraffen... Daar gaat het wereldbeeld van veel fokkers...
Ik denk dat dit draadje zonder meer bewijst dat veel fokkers niet los kunnen komen van hun vooroordelen, dus nee... Niet flauw. Gewoon een vrij feitelijke constatering.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:06 schreef probeer het volgende:
Dat komt alleen door de eerwraak.
Moord an sich zal daar waarschijnlijk nog wel hoger bestraft worden.
Flauwe reactie dus.
Het Turkse OM ging oorspronkelijk voor levenslang, maar dat werd 30 jaar ...quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat komt alleen door de eerwraak.
Moord an sich zal daar waarschijnlijk nog wel hoger bestraft worden.
Flauwe reactie dus.
Ik vind 'na na na nanaaaa, lekker puh!' reacties, flauw.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit draadje zonder meer bewijst dat veel fokkers niet los kunnen komen van hun vooroordelen, dus nee... Niet flauw. Gewoon een vrij feitelijke constatering.
O, ik wil best de idioten die het betreft inwrijven dat ze idioot bezig zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:04 schreef probeer het volgende:
Ik vind 'na na na nanaaaa, lekker puh!' reacties, flauw.
Maar je kan natuurlijk blijven volhouden dat het 'gewoon een feitelijke constatering is' en je verder niemand iets in zijn gezicht wilde wrijven.
En dat recht wil ik je ook zeker niet ontnemen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, ik wil best de idioten die het betreft inwrijven dat ze idioot bezig zijn.
En jij mag dat van mij flauw vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |