Probeer je te suggereren dat die mensen door het demonstreren tot inzicht kunnen komen dat vrijheid van meningsuiting belangrijk is, en dus van mening kunnen veranderen?quote:Op maandag 9 februari 2015 13:05 schreef Wespensteek het volgende:
Ik vind het persoonlijk juist erg goed dat mensen demonstreren tegen de vrijheid van meningsuiting. Het is de beste manier om hun te leren hoe belangrijk die vrijheid is
Waarom zijn die extreem-rechts en de demonstranten niet?quote:Hoewel zo'n tien aanhangers van extreem-rechts van een afstand toekeken, verliep de demonstratie van de moslimgroep vreedzaam.
Is er ook maar iemand, buiten die demonstranten, die spotprenten wil verbieden?quote:Op maandag 9 februari 2015 13:12 schreef Mani89 het volgende:
We moeten streven naar het verlichten van moslims, het willen verbieden van spotprenten strookt niet met onze samenleving.
Ja natuurlijk kan dat, elk mens kan leren. Je kunt alleen de waarde van de vrijheden van onze beschaving tonen als mensen er gebruik van mogen maken.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:12 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Probeer je te suggereren dat die mensen door het demonstreren tot inzicht kunnen komen dat vrijheid van meningsuiting belangrijk is, en dus van mening kunnen veranderen?
Ga nu maar weer weg, Mani.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:12 schreef Mani89 het volgende:
We moeten streven naar het verlichten van moslims, het willen verbieden van spotprenten strookt niet met onze samenleving.
Vast wel, alhoewel dat nog relatief onschuldig is ivg. degenen die voor eigen rechter (willen) spelen.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is er ook maar iemand, buiten die demonstranten, die spotprenten wil verbieden?
Wat een arrogantie. Dat: "elk mens kan leren" is precies ook zoals Moslims denken.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:14 schreef Wespensteek het volgende:
Ja natuurlijk kan dat, elk mens kan leren. Je kunt alleen de waarde van de vrijheden van onze beschaving tonen als mensen er gebruik van mogen maken.
Liever dat ze de straat op gaan dan dat ze mensen overhoop schieten.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Vast wel, alhoewel dat nog relatief onschuldig is ivg. degenen die voor eigen rechter (willen) spelen.
daar begint het meequote:Op maandag 9 februari 2015 13:15 schreef Re het volgende:
het is in principe maar een klein onderdeel van de vrijheid van meningsuiting, niet de gehele vrijheid van meningsuiting staat toch op het spel zoals men hier placht te denken
Ik vind het moreel verwerpelijk. Je neemt echt 0.0 genoegen met dat ik een andere conclusie dan de jouwe accepteer he? Het begint een beetje zielige vormen aan te nemen.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar volgens mij is dan ook de conclusie dat jij vindt dat het moreel niet is toegestaan al mag het van de wet dan wel.
Zolang je deze boze mensen meewarig van een afstandje bekijkt, en er hopelijk een mooie spotprent over maakt, dan is er niets aan de hand. Net als we doen met rechts-extremisten.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:15 schreef Re het volgende:
het is in principe maar een klein onderdeel van de vrijheid van meningsuiting, niet de gehele vrijheid van meningsuiting staat toch op het spel zoals men hier placht te denken
Ik hoop het niet maar er zullen er vast meer zijn. Die wens, of eis, moet je in ieder geval niet willen tolereren en die mensen moet op een of andere manier duidelijk gemaakt worden dat wij zo onze samenleving hebben ingericht en dat ze dat maar te accepteren hebben.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is er ook maar iemand, buiten die demonstranten, die spotprenten wil verbieden?
Ik heb je twee posts gereport in de Feedback. Meer ga ik er niet over zeggen.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar toch lekker even grappen over hoe moslims stinken zonder het zelf direct te hoeven zeggen hè, adolfje? Echt weer zo'n laffe pvv'er uit de achterbuurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |