Hier verder.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch niet joh.
-hallo, ik ben tim en ik vind het wel gezellig hier-
-Bek dicht, zwakzinnige mongool, we haten je en je bent zo dom als het achtereind van een varken-
No no
-hallo, ik ben tim, maar wordt liever Tim Stalin genoemd. Ik vind het wel een goed idee alle Polen om te brengen en in massagraven te stoppen als ze niet voor de sovjet-unie zijn. O, en ik eet elke dag een pasgeboren baby als ontbijt-
-Je bent zo dom als het achtereind van een varken-
Mwoah, is wat voor te zeggen
Nou moeten we zeker terug gaan lezen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:00 schreef sp3c het volgende:
waar in de fok! gaat dit nou weer over
waarom doet iedereen zo vaag ineens?
gewoon namen, rugnummers, linkjes en samenvattingen van 1 korte zin ... meer vraag ik nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou moeten we zeker terug gaan lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon namen, rugnummers, linkjes en samenvattingen van 1 korte zin ... meer vraag ik niet
Moet ik daar ook nog naar kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Nee, je moet Deadwood kijken.quote:
ik schuif het gewoon door naar bovenquote:
Al klaar.quote:
Na haar vijfde rewatch van desperate housewives en grey's anatomy moest ze watquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:36 schreef sp3c het volgende:
je kijkt zeker ook orange is the new black?
Die heb ik serieus nog nooit gekekenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na haar vijfde rewatch van desperate housewives en grey's anatomy moest ze wat
Gilmore girls dan. Of Mcleods daughters. Of die ene met Ally mcBeal die actrice over haar familie. Ook zo'n zeikseriequote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heb ik serieus nog nooit gekeken
Ook nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gilmore girls dan. Of Mcleods daughters. Of die ene met Ally mcBeal die actrice over haar familie. Ook zo'n zeikserie
Vrouwenseries
nepvrouw dus, heel goedquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook niet
Sex in the city ook al niet. Zelfs Friends niet
Quoten uit een gesloten topic ook voor geen reet, zoals je kan zien.quote:Specularium
Nee, modden op zo'n ding werkt voor geen anus.
In NWS kan dat gewoon. Zo gaat het in ons topic achter de schermen toch ook joh.quote:
Je hebt pmquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In NWS kan dat gewoon. Zo gaat het in ons topic achter de schermen toch ook joh.
Ik stem voorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Even ongerelateerd: sp3ccie, jij doet toch ook wel mee met movember hč.
Ik zie het. Een verzoekje:quote:
Mag hier niet modden, ik kom alleen slowchatten. Niet mijn forum, vriend.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie het. Een verzoekje:
NWS / The World Wide War on Drugs #8 - Demonstraties in Mexico
Tussen de filmpjes die al in de OP staan en met de datum (1988) erbij als het kan. Danke sehr, muito obrigado, spasiba.
Dat dacht ik al, maar quotte je omdat je het over slowchat had. Neem aan dat de NWSmods niet al met de handjes boven de dekens naar bed zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Mag hier niet modden, ik kom alleen slowchatten. Niet mijn forum, vriend.
Gebeurt wel vaak de laatste tijd, die verzonnen Facebooktroep.quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:28 schreef De_Guidance het volgende:
NWS / Jongen afgetuigd door clowns
Hoax nieuws
Ik snap even geen reet van deze post, misschien is een collega iets wakkerder.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie het. Een verzoekje:
NWS / The World Wide War on Drugs #8 - Demonstraties in Mexico
Tussen de filmpjes die al in de OP staan en met de datum (1988) erbij als het kan. Danke sehr, muito obrigado, spasiba.
Yes.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaak de laatste tijd, die verzonnen Facebooktroep.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:38 schreef Specularium het volgende:
Tussen de filmpjes die al in de OP staan en met de datum (1988) erbij als het kan.
Ben meestal nog wel zo dat ik dergelijke zinnen kan ontrafelen, maar weet ook niet wat we hier precies moeten doen.quote:Tussen de filmpjes die al in de OP staan en met de datum (1988) erbij als het kan.
Geefnie, in de nieuwe OP kan het prima.quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:42 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Ben meestal nog wel zo dat ik dergelijke zinnen kan ontrafelen, maar weet ook niet wat we hier precies moeten doen.
Het is vrij simpel. Papierversnipperaar plaatste een link naar een filmpje over drugs van een of andere gek. En matador wil dat graag in de openingspost die niemand leest van dat topic geplaatst hebben. Met de mededeling dat het uit 1988 komt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:42 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Ben meestal nog wel zo dat ik dergelijke zinnen kan ontrafelen, maar weet ook niet wat we hier precies moeten doen.
Dit filmpje wil men graag in de OPquote:Op zaterdag 1 november 2014 10:42 schreef paddy het volgende:
Heb de OP weer vrijgegeven. Raar trouwens dat hij er niet in kon want er was geen wijziging van een mod. Papierversnipperaar een DM gestuurd dat hij hem kan aanpassen zoals hij wil (misschien wil hij er nog meer aan toevoegen)quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit filmpje wil men graag in de OP
http://www.liveleak.com/view?i=5fc_1370833748#gLE52mXmE1HXxFra.99
en dan het liefst op deze manier:
Ron Paul on Morton Downey Jr. - 1988
gr, gr, de woordenfluisteraar.
Paddyquote:Op zaterdag 1 november 2014 10:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb de OP weer vrijgegeven. Raar trouwens dat hij er niet in kon want er was geen wijziging van een mod. Papierversnipperaar een DM gestuurd dat hij hem kan aanpassen zoals hij wil (misschien wil hij er nog meer aan toevoegen)
Zal het in de gaten houden, wanneer ik vannacht weer thuis kom, of het gelukt is.
Via DM contact toegevoegd aan OP, en OP weer vrijgegeven voor poster mocht hij nog meer willen toevoegen aan OP
Dat.quote:
48 uur edittijd was voorbij.quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Raar trouwens dat hij er niet in kon want er was geen wijziging van een mod.
48 uur is te weinig voor een OP dusquote:
ik ben ook selectief... das algemeen bekendquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:04 schreef IntensiveGary het volgende:
Zeg Frutsel, hou jij je caps ff lekker bij je. Als je zo nodig de weer eens de mod wil uithangen, hou dan sowieso die boel eens wat scherper in de gaten. Je lijkt wat selectief.
Wacht even? Er wordt gemod wegens persoonlijk gedoe (iets dat al tijden gebeurt daar en waar geen reet mee gedaan wordt). En omdat je mij een tijdje terug een DM hebt gestuurd ga je nu met het schuim op de bek loppen modden en bleren? Om vervolgens hier persoonlijk te gaan worden?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben ook selectief... das algemeen bekend
ik kwam net binnen en hield jouw scherp in de gaten
en ik typ caps omdat ik daarvoor ook al eens wat vroeg en je daar niets op uit doet.
dus hou je shit gewoon ff bij je...
een beter pietenfeest begint bij je zelf IntensivePepernoot
nou niet meerquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:09 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wacht even? Er wordt gemod wegens persoonlijk gedoe (iets dat al tijden gebeurt daar en waar geen reet mee gedaan wordt). En omdat je mij een tijdje terug een DM hebt gestuurd ga je nu met het schuim op de bek loppen modden en bleren? Om vervolgens hier persoonlijk te gaan worden?
Met je Pepernoot. Pannekoek dat je d'r bent. Oh, en het is 'jou'.
Klopt. Wist je ook dat het 'jezelf' is? En zo staan er nog een paar in. Maar dat zou mierenneuken zijn.quote:
Ja jezelf hebt gelijk... dat was idd foutquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:20 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Klopt. Wist je ook dat het 'jezelf' is? En zo staan er nog een paar in. Maar dat zou mierenneuken zijn.
*kusje*
Alleen onze Cnor mag hier slowchatten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je zelf nog een leuke avond?
hoiquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Twee users die hier hun persoonlijke vete uitvechten met doodsverwensingen over en weer.
NWS / Twee mannen roven ambulance.
Sorry, ik mag niet slowchatten van speculaasje.quote:
Omdat jij en clapclapyourhands lekker ruzie aan het maken waren en ik al die posts weggehaald heb. Om jouw topic nog een beetje leesbaar te makenquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:34 schreef Idanue het volgende:
Zo niet wil je dan mijn laatste bericht terug zetten of mij vertellen waarom je die verwijderd hebt?
Kun je hem ook helemaal verwijderen? na 1x een nieuwspost te maken ben ik er wel klaar mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat jij en clapclapyourhands lekker ruzie aan het maken waren en ik al die posts weggehaald heb. Om jouw topic nog een beetje leesbaar te maken
Dat is nergens voor nodig. Het is een mooi topic, wat verpest wordt zonder reden. Maar die reacties zijn weg en men kan weer doorquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:40 schreef Idanue het volgende:
[..]
Kun je hem ook helemaal verwijderen? na 1x een nieuwspost te maken ben ik er wel klaar mee eigenlijk.
Niet om het een of het ander maar waarom mag die reactie van die mod staan over mogelijke afkomst? Het trollgehalte is vrij hoog.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat jij en clapclapyourhands lekker ruzie aan het maken waren en ik al die posts weggehaald heb. Om jouw topic nog een beetje leesbaar te maken
ik zou niet weten waarom een mod het niet over mogelijke afkomst mag hebben? Ik vind het een domme reactie en ik ben het er niet mee eens maar als ik alle reacties die ik dom vind zou moeten verwijderen, zou ik in no-time carpale tunnelsyndroom hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:44 schreef mig72 het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maar waarom mag die reactie van die mod staan over mogelijke afkomst? Het trollgehalte is vrij hoog.
Ik wil vooral ook dat iedereen zijn eigen mening kan blijven uiten. Binnen de gestelde perken uiteraard.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:53 schreef Idanue het volgende:
Iedereen heeft een eigen mening en je wil echt niet weten hoe zo'n uitdaging is op een forum met xxxxxxx aantal mensen.
Als de afkomst relevant is voor de kern van het topic kan ik er nog in komen maar dit komt bij mij ook over als de zoveelste schreeuwpoging inderdaad. Het is op zich niet zo'n schuldige opmerking, pas wanneer het de discussie doet ontsporen merk je er wat van. Dank iig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom een mod het niet over mogelijke afkomst mag hebben? Ik vind het een domme reactie en ik ben het er niet mee eens maar als ik alle reacties die ik dom vind zou moeten verwijderen, zou ik in no-time carpale tunnelsyndroom hebben
Ik ben het met je eens dat er te pas en te onpas het woord 'troll' wordt gebruikt. Dat komt omdat velen niet meer snappen wat een troll precies is. Het verliest ook een deel van zijn woordkracht daardoor, wordt afgevlakt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het trouwens gevaarlijk dergelijke meningen als trollposts te betitelen, omdat ze haaks staan op jouw moraal. Maar dat is weer wat anders. Ook niet meteen aan iemand specifiek gericht maar er wordt mijns inziens wel heel snel troll geroepen op alles wat afwijkend is
Deels mee eens. De definitie die ik voor mezelf altijd hanteer is het fingeren van een mening met als doel (negatieve) reacties uit te lokken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:24 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er te pas en te onpas het woord 'troll' wordt gebruikt. Dat komt omdat velen niet meer snappen wat een troll precies is. Het verliest ook een deel van zijn woordkracht daardoor, wordt afgevlakt.
Een troll is niet een afwijkende of tegendraadse mening. Het is een uitlokking tot een ongewenste discussie. Die 'discussie' kan iets irrelevants zijn of een scheldpartij of haten/flamen/etc. Een troll hoeft ook niet een persoon te zijn maar een post op zich kan een troll zijn.
Aangezien afkomst niet relevant is in dit topic (ik ga daarvanuit tenzij je mij het tegendeel aannemelijk kan maken) noem ik het trollgehalte vrij hoog, wat niet direct wil zeggen dat ik het een troll noem - ik geef diegene nl de kans om de plaatsing van zo'n reactie te motiveren.
Het is een topic dat ging over een misdaad gepleegd tegen 2 ambulancebroeders. Ras of afkomst werd nergens vernoemd in de OP of artikel, en zelfs dan, zou het alleen gefungeerd hebben als signalement neem ik aan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deels mee eens. De definitie die ik voor mezelf altijd hanteer is het fingeren van een mening met als doel (negatieve) reacties uit te lokken.
Hoe dan ook, het is en blijft ontzettend subjectief. Wat is relevant? Dat is voor jou anders dan voor mij en voor mij anders dan voor mensen die een wat rechtser gekleurde mening dan ik hebben etc etc.
Ik zie het niet. Degene die het postte ongetwijfeld welquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:45 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het is een topic dat ging over een misdaad gepleegd tegen 2 ambulancebroeders. Ras of afkomst werd nergens vernoemd in de OP of artikel, en zelfs dan, zou het alleen gefungeerd hebben als signalement neem ik aan.
Waar zie jij die relevantie dan precies in?
Dan kan het dus juist in het centrale topic. Het heeft totaal geen nieuwswaarde, want dit gebeurt strijk en zet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:24 schreef Specularium het volgende:
Je laatst gesloten topic was een topic wat aansloot op een al lopend topic.
Vandaar het slotje. Dit topic sluit niet aan op dat topic.
Alles doorverwijzen naar het centrale Israel/Palestina topic vind ik nooit zo'n goed idee, want veel users lezen daar niet. Zie ook niet echt de noodzaak om deze dicht te gooien want het is gewoon nieuws.
Niet echt heel bijzonder nieuws gezien de situatie, maar toch.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan kan het dus juist in het centrale topic. Het heeft totaal geen nieuwswaarde, want dit gebeurt strijk en zet.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:24 schreef Specularium het volgende:
Alles doorverwijzen naar het centrale Israel/Palestina topic vind ik nooit zo'n goed idee, want veel users lezen daar niet.
Ja, en? Is het verplicht om dat topic te lezen, dan?quote:
Nou, blijkbaar vind jij dit non-nieuws zo belangrijk, dat je het niet naar het centrale topic wilt verplaatsen omdat, foei foei, niet iedereen dat leest.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:02 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij verplicht niemand je om iets te lezen.
Zou kunnen, heb deze gereekst.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens mij is er iets stuk. Knop <nieuw deel> werkt niet?
NWS / voorkomen dat mensen met schulden zelfmoord plegen #2
Hebben ze je eindelijk door, Henk?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
Topic met een nieuwsbericht uit 2011:
NWS / Mongool na 30 jaar ontmaskerd
Om het ZP-topic niet te vervuilen met off-topic, maar even in FB.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ach meid, het is toch wat.
Wees maar gerust: ik heb een wat gepastere foto er in gezet - het is immers een feest dus de foto mag leuk zijn - en ik heb 1 link toegevoegd die abusievelijk was verwijderd. Ik denk dat Spec dat prima vindt en zo niet dan mag hij mij een DB sturen.
Nu zitten we in deel 55 en wederom ga je er van alles inzetten ipv de OP van deel 52 te behouden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:51 schreef Specularium het volgende:
Jep, gelieve de OP een beetje zo te houden bij de komende delen
Je stelt je nogal aan. Alles wat er vandaag aan de hand is is dat ik in de OP:quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:24 schreef Kingstown het volgende:
het enige wat ik wil weten of je voor optie 1 of 2 gaat.
Er is niets wezenlijks veranderd aan de OP. Ik ben er van overtuigd dat Spec het zo prima vindt en als hij iets niet goed vindt dan vernemen we het wel. Even rustig afwachten totdat hij heeft gereageerd.quote:
Waar staat in de regels dat degene die laatste reactie in een deel plaatst het nieuwe deel opent? Het gebeurt continue, overal op dit forum.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om het ZP-topic niet te vervuilen met off-topic, maar even in FB.
T/m deel 49 was er een behoorlijk neutrale OP:
NWS / Zwarte Piet #49
In deel 50 door jou geopend is het 1 onleesbare baggerzooi geworden volgeplempt met achterhaalde items.
NWS / Zwarte Piet #50, zwart als roet. Op Fok! wel welkom!
In deel 52 heeft Specularium daardoor alles op moeten ruimen en plaatst er zelfs nog het vriendelijke verzoek bij om de OP in het vervolg zo te laten.
NWS / Zwarte Piet #52 Sinterklaas is geen leuk kinderfeestje
Daarnaast had je niet de lapo in deel 54, dus loop je ook nog ordinair een topic te kapen. Beetje asociaal wel.
Erg relevant meid dat jij dit er bij haalt.quote:PS: Ik weet dat het allemaal de schuld is van de polcor NTR, dus die riedel kun je me besparen, het enige wat ik wil weten of je voor optie 1 of 2 gaat.
Oh, jij had hier al gereaageerd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:49 schreef sp3c het volgende:
das meer iets wat jullie onderling moeten regelen maar als TS het best vind wil ik het wel regelen
No worries. Er is van mijn kant niets aan de hand, ik zal ook niet anders op hem gaan reageren naar aanleiding van dit, althans niet buiten dit ene puntje. Hij doet dat wel al een tijdje naar mij toe, dat moet hij weten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Gezellig hier. Mag ik me even inlezen voor jullie elkaar aan de haren gaan trekken? Kom er zo op terug
Wat is nu het probleem aan deze OP? Die van deel 55. Ik zie er weinig schokkende dingen instaan waardoor de OP niet neutraal meer is. Om en of andere reden kan ik de OP niet editten, dus ik kan niet kijken wat er voor de edit stond. Maar wat er nu staat heb ik eigenlijk niet zoveel problemen mee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om het ZP-topic niet te vervuilen met off-topic, maar even in FB.
T/m deel 49 was er een behoorlijk neutrale OP:
NWS / Zwarte Piet #49
In deel 50 door jou geopend is het 1 onleesbare baggerzooi geworden volgeplempt met achterhaalde items.
In deel 52 heeft Specularium daardoor alles op moeten ruimen en plaatst er zelfs nog het vriendelijke verzoek bij om de OP in het vervolg zo te laten.
NWS / Zwarte Piet #52 Sinterklaas is geen leuk kinderfeestje
[..]
Nu zitten we in deel 55 en wederom ga je er van alles inzetten ipv de OP van deel 52 te behouden.
Daarnaast had je niet de lapo in deel 54, dus loop je ook nog ordinair een topic te kapen. Beetje asociaal wel.
Blijkbaar vind je het heel belangrijk dat de OP ingevuld wordt naar jouw wensen. We hebben dus 2 mogelijkheden:
1) We zetten de OP van deel 52 terug en laten die zo met eventuele aanvullingen qua nieuws-items en degene met de lapo opent ook het nieuwe topic.
2) Iedereen gaat topics van elkaar kapen en wie het snelste is die vult de OP naar eigen goeddunken in.
Zeg maar wat je voorkeur heeft en wat je passend vindt bij een kinderfeestje.
PS: Ik weet dat het allemaal de schuld is van de polcor NTR, dus die riedel kun je me besparen, het enige wat ik wil weten of je voor optie 1 of 2 gaat.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
No worries. Er is van mijn kant niets aan de hand, ik zal ook niet anders op hem gaan reageren naar aanleiding van dit, althans niet buiten dit ene puntje. Hij doet dat wel al een tijdje naar mij toe, dat moet hij weten.
Serieus, ik vind het eerder grappig dan dat ik me er over opwind.quote:
Wat ik hinderlijk vind is dat er geregeld met de OP gekloot wordt en dat m.n. Bram daar een handje van heeft. (check verschil OP deel 49 tov 50). Prima als het gaat om actuele nieuwsitems die toegevoegd worden (graag zelfsquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:52 schreef timmmmm het volgende:
Wat is nu het probleem aan deze OP? Die van deel 55. Ik zie er weinig schokkende dingen instaan waardoor de OP niet neutraal meer is. Om en of andere reden kan ik de OP niet editten, dus ik kan niet kijken wat er voor de edit stond. Maar wat er nu staat heb ik eigenlijk niet zoveel problemen mee.
Thnx.quote:Wat betreft dat topickapen. Het is inderdaad een ongeschreven FOK!regel dat de user die de laatste post maakt het nieuwe topic opent. Maar daar ga ik geen halszaak van maken. Als het zover komt dat men zo kinderachtig wordt als jij beschrijft in punt 2, dan worden wij natuurlijk ook kinderachtig en gaan we er wél een halszaak van maken.
Ik heb helemaal geen haar. Niet leuk dat je me daarmee pest.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik me even inlezen voor jullie elkaar aan de haren gaan trekken
Ik ben de topics eens afgegaan, en vrijwel geen OP is hetzelfde als de vorige. M.i. is daar niks mis mee. Beetje diversiteit. Wat zou je dan concreet graag uit de huidige op gehaald willen hebben? Staat een vrolijk plaatje in (naar mijn smaak te groot, als ik de volgende TS zou zijn zou ik die eruit gooien), oorsprongverhaaltje, linkje voor linkje tegen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ik hinderlijk vind is dat er geregeld met de OP gekloot wordt en dat m.n. Bram daar een handje van heeft. (check verschil OP deel 49 tov 50). Prima als het gaat om actuele nieuwsitems die toegevoegd worden (graag zelfs) en had bijvoorbeeld wel wat updates verwacht n.a.v. de gebeurtenissen vandaag, maar ipv daarvan wordt er een zinloze kleurplaat toegevoegd en een crowdfunding-dingetje.
Beetje jammer als in een NWS-topic het nieuws ondergeschikt wordt gemaakt aan de versierselen, vandaar dat ik echt heel blij was met de rigoreuze opruiming die specularium vanochtend heeft gedaan en dan wordt het ergerlijk als wederom dezelfde persoon begint met dat te posten wat eerder vandaag in de prullenbak is gegooid.
De neutraliteit van de OP heb ik ook verder nergens ter discussie gesteld.
[..]
Thnx.
[..]
Ik heb helemaal geen haar. Niet leuk dat je me daarmee pest.
We zitten ondertussen alweer een deel verder zie ik (zonder kleurplaat) en het gaat me niet zozeer erom dat er nu specifiek iets uitgehaald moet worden, maar dat de OP een beetje blijft zoals hij is, zonder dat er steeds iets toegevoegd wordt wat geen nieuws-item is, zodat we niet weer van die OP's krijgen zoals gisteren:quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben de topics eens afgegaan, en vrijwel geen OP is hetzelfde als de vorige. M.i. is daar niks mis mee. Beetje diversiteit. Wat zou je dan concreet graag uit de huidige op gehaald willen hebben? Staat een vrolijk plaatje in (naar mijn smaak te groot, als ik de volgende TS zou zijn zou ik die eruit gooien), oorsprongverhaaltje, linkje voor linkje tegen.
Prima toch?
Dat ene plaatje erbij zoals in #55kan ik gewoon handelen. Maar mocht het gekker worden, moet je roepen. Want ik ben het wel met je eens dat het leesbaar moet blijvenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zitten ondertussen alweer een deel verder zie ik (zonder kleurplaat) en het gaat me niet zozeer erom dat er nu specifiek iets uitgehaald moet worden, maar dat de OP een beetje blijft zoals hij is, zonder dat er steeds iets toegevoegd wordt wat geen nieuws-item is, zodat we niet weer van die OP's krijgen zoals gisteren:
Als de OP prima is, waarom zouden er dan steeds pics toegevoegd moeten worden die verder geen enkele nieuwswaarde hebben?
Ik heb het niet meer gedaan dan anderen. Het is een vrolijke tekening aangezien het een vrolijk onderwerp is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ik hinderlijk vind is dat er geregeld met de OP gekloot wordt en dat m.n. Bram daar een handje van heeft. (check verschil OP deel 49 tov 50). Prima als het gaat om actuele nieuwsitems die toegevoegd worden (graag zelfs) en had bijvoorbeeld wel wat updates verwacht n.a.v. de gebeurtenissen vandaag, maar ipv daarvan wordt er een zinloze kleurplaat toegevoegd en een crowdfunding-dingetje.
1 foto werd vervangen door 1 tekening en de nieuwswaarde nam toe doordat er 1 extra link in werd geplaatst.quote:Beetje jammer als in een NWS-topic het nieuws ondergeschikt wordt gemaakt aan de versierselen
graag goed lezen wat meneer daar precies zegt.quote:Op maandag 17 november 2014 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs Wilders en Ayaan zijn genuanceerder dan jij en dat zijn mensen die moeten vrezen voor hun levens door radicale moslim idioten.
Ja, graag goed lezen zeer mijn waarde mods.quote:Op maandag 17 november 2014 22:15 schreef SuperFood het volgende:
[..]
graag goed lezen wat meneer daar precies zegt.
bemoei je er niet meequote:Op maandag 17 november 2014 22:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, graag goed lezen zeer mijn waarde mods.
het is wel degelijk een indirecte bedreiging. enige reden om het te noemen is om te laten zien dat uitspraken zoals die van mij niet getolereerd worden. dat wordt dan weer zogenaamd gerelativeerd door er 'moslim gekkies' bij te zetten.quote:Op maandag 17 november 2014 22:16 schreef sp3c het volgende:
nee hij zit je niet te bedreigen en nee ik ga het niet weghalen
Deniedquote:Op maandag 17 november 2014 22:24 schreef Triggershot het volgende:
@sp3c, toestemming gevraagd om te mogen reageren.
Ik lees het er ook niet inquote:Op maandag 17 november 2014 22:23 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het is wel degelijk een indirecte bedreiging. enige reden om het te noemen is om te laten zien dat uitspraken zoals die van mij niet getolereerd worden. dat wordt dan weer zogenaamd gerelativeerd door er 'moslim gekkies' bij te zetten.
Gemiste kans.quote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef sp3c het volgende:
niet dat ik vandaag gedronken heb ofzo
uitzonderingen en regels enzo
quote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef sp3c het volgende:
wat is het doel van het vet gedrukte stuk tekst. wat zegt die tekst precies, wat voegt het toe aan de zin.quote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef sp3c het volgende:
quote:
quote:7. Spam
a. Het gebruik van de Dienst alsmede het gebruik van de informatie op de Site is enkel en alleen toegestaan met het oog op het kunnen communiceren, discussiëren met andere gebruikers op de site waarbij geldt dat het karakter van de communicatie geen commercieel maar slechts een particulier doel mag dienen, tenzij ter plaatse anders aangegeven.
b. Het (ongevraagd) initiëren van iedere vorm van commerciële communicatie door middel van e-mail, fax, SMS, MMS, post, FOK.nl private messaging, FOK.nl direct messages, topics, posts en reacties binnen fok.nl, het profiel van de gebruiker of anderszins met gebruikers, althans het direct of indirect promoten van de goederen, diensten, bedrijven, websites of het imago van een onderneming, organisatie of persoon, zulks ongeacht of deze producten of diensten (indirect) betrekking hebben op het karakter van de dienst of mogelijke interesse van een gebruiker is niet toegestaan.
c. Het is niet toegestaan zonder voorafgaande toestemming reclame te maken in topics, berichten, ondertitels, nickname, signatures of profielen, of te werven via pm (personal message), dm (direct message) of enige andere vorm van communicatie binnen FOK!, noch geďnitieerd via FOK!.
d. Adverteren kan via onder andere adwords of webads. Of een post, bericht of uiting valt onder “reclame‟ wordt bepaald door crew. Plaatsen van reclame kan reden zijn tot onmiddelijke uitsluiting van FOK!
e. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare vergoeding van ¤ 500,- (zegge vijfhonderd euro) per gebeurtenis, waarbij het verzenden van een niet toelaatbare uiting naar een gebruiker geldt als één gebeurtenis.
Vraag het hem. Ik weet niet wat zijn doel was. Ik vermoed iets in de richting als om aan te tonen hoe ernstig het is wat je verkondigt oid.quote:Op maandag 17 november 2014 22:28 schreef SuperFood het volgende:
[..]
wat is het doel van het vet gedrukte stuk tekst. wat zegt die tekst precies, wat voegt het toe aan de zin.
Zelfs Wilders en Ayaan zijn genuanceerder dan jij en dat zijn mensen die moeten vrezen voor hun levens door radicale moslim idioten.
bedreigingen vallen niet onder vrijheid van meningsuiting. wel goed dat je voelt dat je je moet verdedigen dat is al een halve schuldbekentenis.quote:
hehehe, je bedreigd voelen door mij, je moet nog bang zijn voor je eigen schaduw.quote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef SuperFood het volgende:
[..]
bedreigingen vallen niet onder vrijheid van meningsuiting. wel goed dat je voelt dat je je moet verdedigen dat is al een halve schuldbekentenis.
dank je wel, het is dus ernstig genoeg om voor je leven te moeten vrezen. lijkt me dan duidelijk he.quote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vraag het hem. Ik weet niet wat zijn doel was. Ik vermoed iets in de richting als om aan te tonen hoe ernstig het is wat je verkondigt oid.
Vraag maar in DM, hoeft van mij niet hier
Dan trek ik mij wel stilletjes terug tot er een beroep wordt gedaan op ondervraging en verhoor door de FOK! autoriteiten.quote:Op maandag 17 november 2014 22:32 schreef sp3c het volgende:
vrijheid van meningsuiting is sowieso niet van toepassing op fok!
die vrijheid heb je hier helemaal niet
ik ben voor zolder trollen niet bang. dat maakt nog niet dat jouw post moet kunnen.quote:Op maandag 17 november 2014 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hehehe, je bedreigd voelen door mij, je moet nog bang zijn voor je eigen schaduw.
Maar gezien je posts ben je het daar toch mee eens?quote:Op maandag 17 november 2014 22:31 schreef SuperFood het volgende:
[..]
dank je wel, het is dus ernstig genoeg om voor je leven te moeten vrezen. lijkt me dan duidelijk he.
Ik vind ook dat jij een cursus FOK! moet nemen en een IQ test voor je mag posten hiero, maar dat terzijde.quote:Op maandag 17 november 2014 22:33 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik ben voor zolder trollen niet bang. dat maakt nog niet dat jouw post moet kunnen.
het is niet een stelling die hij daar doet, het is een waarschuwing. en ik ben ervoor dat je niet bang moet hoeven zijn voor je mening. helaas is dat wat anders ja. graag aanpakken dat soort suggestieve posts.quote:Op maandag 17 november 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar gezien je posts ben je het daar toch mee eens?
Het is helemaal geen waarschuwing, hij zegt toch niet dat hij je dood gaat maken?quote:Op maandag 17 november 2014 22:34 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het is niet een stelling die hij daar doet, het is een waarschuwing. en ik ben ervoor dat je niet bang moet hoeven zijn voor je mening. helaas is dat wat anders ja. graag aanpakken dat soort suggestieve posts.
Kap eens joh. zuigen heb ik nou ff helemaal geen zin in henkquote:Op maandag 17 november 2014 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind ook dat jij een cursus FOK! moet nemen en een IQ test voor je mag posten hiero, maar dat terzijde.
In DM. Niet hier. Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken. Sp3c is nog niet dronken dus wij gaan nu aan de drank. Doeiquote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef sp3c het volgende:
ik houd ook gewoon mijn mond vanaf nu
ik zie er niets modbaars in iig
los het zelf maar op triggerkut
Inb4 hilarisch grapje.quote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kap eens joh. zuigen heb ik nou ff helemaal geen zin in henk
quote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef sp3c het volgende:
ik houd ook gewoon mijn mond vanaf nu
ik zie er niets modbaars in iig
los het zelf maar op triggerkut
Zie disclaimer, ik ga niks verder toevoegen!quote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We zeggen hetzelfde johquote:Op maandag 17 november 2014 22:37 schreef sp3c het volgende:
ik heb al gezegd dat hij het op moest lossen maar timmmm zegt van niet en timmmmm spreekt mijn mening
duality of man dit
quote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dit is gewoon lachenquote:
als ik zegquote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is helemaal geen waarschuwing, hij zegt toch niet dat hij je dood gaat maken?
ja en wat als je dat zegt?quote:Op maandag 17 november 2014 22:41 schreef SuperFood het volgende:
[..]
als ik zeg
"wat jij nu zegt - voor minder zijn mods in het verleden vermoord" dan is dat gewoon een bedreiging. en dat is precies wat trigger daar deed met een relativeringspoging door "moslim gekkies" te noemen.
mensen zijn wel voor minder gebanned.quote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef sp3c het volgende:
gaan we je bannen ofzo?
ik denk het niet namelijk
Dan zeg ik 'sp3c had ook gewoon zijn bakkes moeten houden, dus ik snap het wel'quote:Op maandag 17 november 2014 22:41 schreef SuperFood het volgende:
[..]
als ik zeg
"wat jij nu zegt - voor minder zijn mods in het verleden vermoord"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op maandag 17 november 2014 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zeg ik 'sp3c had ook gewoon zijn bakkes moeten houden, dus ik snap het wel'
oooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enfin. laten we ons vriendelijke moslim broeder dan maar rondlopen en hopen dat de aivd hem wat in de gaten houdt op zijn zoldertje.![]()
Verwijder dat berichtje van mij dan even snel.quote:Op maandag 17 november 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
Ik lees net dat we hier verder gaan:
NWS / [SC] Het is tenslotte afval
nee nee laten staan. bewijsmateriaal en we moeten het de aivd niet te moeilijk maken.quote:Op maandag 17 november 2014 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verwijder dat berichtje van mij dan even snel.
NWS / Jorge Zorreguieta misschien overleden.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is dat nou, mijn topic dicht?
NWS / Jorge is niet dood!
"Goede" man is niet dood.
Straks dumpen zijn as in zee, denken ze, terwijl hij nog leeft...quote:Op donderdag 20 november 2014 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Jorge Zorreguieta misschien overleden.
Dat hij niet dood is kan toch ook in het hij is dood topic johquote:Op donderdag 20 november 2014 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Straks dumpen zijn as in zee, denken ze, terwijl hij nog leeft...
Dat wil ik maar zeggen...
Is toch leuk 2 kampen?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hij niet dood is kan toch ook in het hij is dood topic joh
Dude....quote:Op donderdag 20 november 2014 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Mochten jullie me hier op FOK! per abuis dood verklaren, hebben jullie bij dezen mijn toestemming de misvatting in het timmmmm is dood topic te bespreken
Hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik dan toch dood moet, vind ik 1 kamp om in te sterven wel genoeg
Moet dat topic in NWS of SHO?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Mochten jullie me hier op FOK! per abuis dood verklaren, hebben jullie bij dezen mijn toestemming de misvatting in het timmmmm is dood topic te bespreken
Dit gesprek is wat te macaber voor Ryan heb ik het idee.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet dat topic in NWS of SHO?
BNW natuurlijk want complot.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet dat topic in NWS of SHO?
Er was in KLB een topic geopend met veel geschreeuw en zielig gejank over de pietendiscussie, dat werd snel gewist en blijkbaar heeft iedereen een hikje gehad dat er een post van je gequote werd. De op van dat topic stond ook vol quotes van diverse mensen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
Wat was dat daarnet nou, één of andere melding over een topic over Danny?
Ik kreeg ook zo iets. Zal wel weer een mafkees zijn die eens om de zoveel tijd een topic aanmaakt om te vertellen hoe slecht danny wel niet is of om een PM rond te sturen hoeveel de admins in zijn hoofd verdienen. Kies er maar een, mafkezen genoegquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
Wat was dat daarnet nou, één of andere melding over een topic over Danny?
Ah, okee.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er was in KLB een topic geopend met veel geschreeuw en zielig gejank over de pietendiscussie, dat werd snel gewist en blijkbaar heeft iedereen een hikje gehad dat er een post van je gequote werd. De op van dat topic stond ook vol quotes van diverse mensen.
Hoiquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef Specularium het volgende:
Topic stond vol lokquotes.
Ik dacht even dat ik aandacht kreeg van iemand. #teleurstellingen
quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef Specularium het volgende:
Speculariumquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef Specularium het volgende:
Wie misbruikt mijn quotes in ijdelheid?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er was in KLB een topic geopend met veel geschreeuw en zielig gejank over de pietendiscussie, dat werd snel gewist en blijkbaar heeft iedereen een hikje gehad dat er een post van je gequote werd. De op van dat topic stond ook vol quotes van diverse mensen.
Een of andere doffy dock ofzo, zal nu wel geband zijn iig.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie misbruikt mijn quotes in ijdelheid?
PKK is een terroristische organisatie voor NATO en ook voor Nederland. Als iets aangepakt moet worden op dit forum zijn het de supporters van illegalen organisaties zoals PKK. In feite heb jij niet alleen een probleem met mij maar ook met de Nederlandse rechtstaat. PKK is een terreur organisatie voor Nederland... Punt! Jij denkt als Koerd te bepalen wat wel en niet mag. Jij denkt dat het supporten van het FSA "on-Nederlands" is maar het supporten van "PKK" pro-Nederlanders. Wie ben jij om dat te bepalen? Volgens de Nederlandse rechtstaat pleeg jij een misdaad door PKK te supporten. Ik doe niks verkeerds.quote:Op maandag 24 november 2014 04:38 schreef mylamboisblack het volgende:
Kan iemand iets doen aan Atak in het Syrietopic? Kritiek en een eigen visie hebben op het Syrieconflict is oke, maar die gast is letterlijk alles aan het doen om Koerden maar in een slecht daglicht te zetten.
Zijn ''kijk'' op het conflict is gewoon propagandamateriaal gebaseerd op lucht. Hij prijst de FSA en doet alsof de FSA van iedereen gaat winnen terwijl de FSA niet eens meer bestaat in feite. De enige reden dat hij de FSA ook steunt is omdat Turkije FSA support(je zou je sowieso afvragen wat een Turk in Nederland hier doet als hij zo loyaal is aan Turkije). Zijn doel is gewoon om de Koerdische YPG in een slecht daglicht te zetten. Letterlijk 90% van zijn posts gaan over Koerden, en ook refereert hij altijd naar ''Koerdjes'', wat dus een negatieve lading moet hebben volgens hem.
Dat topic begint steeds meer kwaliteit te verliezen door mensen zoals hij. De Koerdische legers doen het erg goed en dat wekt bij hem blijkbaar enige jaloezie op waarop hij dus alles op alles zet om Koerden maar te beledigen.
Nogmaals, kritiek is gewenst, maar iedereen die het Syrietopic volgt, weet dat Atak alleen maar daar is om negativiteit te uiten jegens de Koerden. Zijn kijk is totaal niet realistisch en alleen maar propaganda.
Op wat moet ik letten? Ik post geen propaganda zoals hij beweert. Ik zal wel letten op mijn taalgebruik maar ik denk dat de FOK staff harder moet optreden tegen mensen die de Nederlandse wet niet serieus nemen en illegale terroristische organisaties zoals PKK verheerlijken.quote:Op maandag 24 november 2014 09:00 schreef Specularium het volgende:
Ik heb hem eergisteren al aangesproken op zijn postgedrag.
Als het weer niet goed gaat, TR's zetten of hier komen melden.
1. Ik ben geen Koerd.quote:Op maandag 24 november 2014 12:46 schreef Atak het volgende:
[..]
PKK is een terroristische organisatie voor NATO en ook voor Nederland. Als iets aangepakt moet worden op dit forum zijn het de supporters van illegalen organisaties zoals PKK. In feite heb jij niet alleen een probleem met mij maar ook met de Nederlandse rechtstaat. PKK is een terreur organisatie voor Nederland... Punt! Jij denkt als Koerd te bepalen wat wel en niet mag. Jij denkt dat het supporten van het FSA "on-Nederlands" is maar het supporten van "PKK" pro-Nederlanders. Wie ben jij om dat te bepalen? Volgens de Nederlandse rechtstaat pleeg jij een misdaad door PKK te supporten. Ik doe niks verkeerds.
Ok, dus je geeft het toe.quote:Op maandag 24 november 2014 12:53 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
2. De PKK is alleen officieel een terroristische organisatie
3. Volgens de Nederlandse rechtsstaat is sympathie hebben voor een terroristische organisatie geen strafbaar feit.
Nee, want de Nederlandse rechtsstaat vervolgt de mensen niet die de PKK/YPG zijn gaan steunen in Syrie. De PKK vormt ook geen bedreiging voor Nederland en/of Europa.quote:Op maandag 24 november 2014 12:57 schreef Atak het volgende:
Ok, dus je geeft het toe.
Even de feiten op een rijtje.
1. PKK is een terreurorganisatie voor de Nederlandse rechtstaat.... PUNT
Ik verheerlijk ze niet. Ik geef ze enkel dank wanneer ze Yezidis, Christenen, en andere onschuldige mensen helpen die worden uitgemoord door ISIS e.d.quote:Op maandag 24 november 2014 12:57 schreef Atak het volgende:
2. Je geeft doe dat je de PKK verheerlijkt maar dat het niet strafbaar is
Ik ben niet constant pro-PKK berichten aan 't posten in het Syrietopic, in tegenstelling tot jou, die wel constant jaloerse anti-Koerdische propaganda verspreidt. Ik hou mij bezig met het Syrieconflict, niet met de PKK specifiek, zoals jij doet.quote:Op maandag 24 november 2014 12:57 schreef Atak het volgende:
3. Het is aan de FOK staff om te kijken wat ze daaraan gaan doen en waar ze een streep gaan zetten. FOK is geen outlet om terroristische propaganda te verspreiden.
Inderdaad, respect hebben voor de Nederlandse rechtsstaat, dus ook accepteren dat het toegestaan is om steun uit te roepen voor de PKK en accepteren dat Nederland PKK'ers niet vervolgt.quote:Op maandag 24 november 2014 12:57 schreef Atak het volgende:
4. svp een beetje respect tonen voor de Nederlandse rechtstaat en NATO bondgenoten
Als een massa-moordenaar tienduizenden mensen heeft doodgemaakt maar een paar mensen helpt voor ideologische doeleinden dat betekent niet dat die persoon dan opeens een engel is.quote:Op maandag 24 november 2014 13:00 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nee, want de Nederlandse rechtsstaat vervolgt de mensen niet die de PKK/YPG zijn gaan steunen in Syrie. De PKK vormt ook geen bedreiging voor Nederland en/of Europa.
[..]
Ik verheerlijk ze niet. Ik geef ze enkel dank wanneer ze Yezidis, Christenen, en andere onschuldige mensen helpen die worden uitgemoord door ISIS e.d.
[..]
Ik ben niet constant pro-PKK berichten aan 't posten in het Syrietopic, in tegenstelling tot jou, die wel constant jaloerse anti-Koerdische propaganda verspreidt. Ik hou mij bezig met het Syrieconflict, niet met de PKK specifiek, zoals jij doet.
[..]
Inderdaad, respect hebben voor de Nederlandse rechtsstaat, dus ook accepteren dat het toegestaan is om steun uit te roepen voor de PKK en accepteren dat Nederland PKK'ers niet vervolgt.
De Turkse staat is verantwoordelijk voor 4 genocides en heeft minimaal een 10voud aan doden gemaakt, is Turkije nu ook een terreurstaat?quote:Op maandag 24 november 2014 13:09 schreef Atak het volgende:
Als een massa-moordenaar tienduizenden mensen heeft doodgemaakt maar een paar mensen helpt voor ideologische doeleinden dat betekent niet dat die persoon dan opeens een engel is.
Ik heb het over de PKK-strijders die afreizen naar Syrie. Die worden niet vervolgd daarvoor.quote:Op maandag 24 november 2014 13:09 schreef Atak het volgende:
Ook zit je fout dat Nederland geen PKK terroristen uitlevert aan Turkije. Laatst hadden ze dat gedaan en ook heel veel ander Europese landen doen dat zoals Denemarken, Zweden, Frankrijk, etc.
Eens. Ik ga er niet meer op in, excuses.quote:Op maandag 24 november 2014 13:17 schreef Frutsel het volgende:
Ja ga elkaar ff een DM sturen enzo
dus niet hier
Ok,quote:Op maandag 24 november 2014 13:17 schreef Frutsel het volgende:
Ja ga elkaar ff een DM sturen enzo
dus niet hier
NWS / IS dwingt gevangenen bloed te donerenquote:Op maandag 24 november 2014 13:23 schreef Frutsel het volgende:
En voor de rest kan je DM'en en moet Fok helemaal niets - vrijheid van meningsuiting
Na het weglopen uit het Catshuis is de PVV geen nieuws meer. Hooguit shownieuws, SHO is een beter subforum.quote:
Wat en boefje, hij post dus iets anders dan de historische consensus?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:27 schreef mylamboisblack het volgende:
Nu geeft hij ook nog eens de Koerden de schuld van de Assyrische genocide. Terwijl alle historici ermee eens zijn dat de Assyrische genocide/afslachting is uitgevoerd door en in opdracht was van de Turkse Ottomanen.
Het gaat erom dat hij dat puur doet om zijn anti-Koerdische sentimenten uit te dragen. Hem boeit het niet wie het echt heeft gedaan, hem gaat 't erom dat hij Koerden de schuld kan geven. Letterlijk elke post van hem bestaat uit anti-Koerdische inhoud.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat en boefje, hij post dus iets anders dan de historische consensus?
Je moet er ook niet steeds op reageren, dan blijft het bezig.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:39 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij dat puur doet om zijn anti-Koerdische sentimenten uit te dragen. Hem boeit het niet wie het echt heeft gedaan, hem gaat 't erom dat hij Koerden de schuld kan geven. Letterlijk elke post van hem bestaat uit anti-Koerdische inhoud.
Men zou zich moeten afvragen of er niet gewoon een anti-Koerdistan topic kan komen voor Atak, dan kan hij daar de hele dag posten.
Maar wat doen jullie er nou aan? Kwaliteit van Syrietopic is echt zwaar omlaag gegaan sinds hij zo actief begint te posten. Een paar topics terug broeide het van de discussie, nu bestaat de helft alleen maar uit Ataks anti-Koerdische posts.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet er ook niet steeds op reageren, dan blijft het bezig.
Ik ben zo de laatste pagina eens door aan het lezen om te kijken hoe erg het is. Eerst complottheorie die ik tegenkom:quote:Op donderdag 27 november 2014 15:02 schreef mylamboisblack het volgende:
Het Syrietopic bestaat voor de helft uit zijn conspiracyberichten. Hoe moet men nog discussieren als we gebombardeerd worden met conspiracy onzin van Atak?
Is natuurlijk even hard een complottheorie.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:53 schreef mylamboisblack het volgende:
Wel ironisch dat Iran het meeste baat heeft gehad bij ISIS. Zuid-Irak en Zuid-Syrie zijn vazalstaten geworden van Iran.
Misschien ben ik wel gek, maar het zou zomaar kunnen dat Iran ISIS een warm handje toedraagt.
Inderdaad, maar ik geef het ook toe en zeg niet dat ik de waarheid spreek. Daarnaast is mijn intentie niet bedoeld om Iran in een slecht daglicht te zetten, ik stel slechts dat het conflict goed uitwerkt voor Iran.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:50 schreef timmmmm het volgende:
Is natuurlijk even hard een complottheorie.
Ik geef toe dat enkele reacties van mij ook overbodig zijn, maar ik erger me dood aan de hoeveelheid onzin die hij post.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap je ergernis heel goed. Het is heel vervelend als iemand iets roept en vervolgens met een of andere vage bron aankomt. Soms post hij ook goede artikelen, ik zag bijvoorbeeld dat reutersding voorbij komen. Daar kan ik anderen ook wel eens op betrappen, vage bronnen. VB sana.sy vind ik niet ook zo heel betrouwbaar.
Het komt een beetje van twee kanten, vooral omdat jij er ook steeds op reageert als hij iets raars zegt. het lijkt me beter als jullie gewoon even niet op elkaar reageren. Als je iets ziet wat je niet bevalt, meldt het dan en ga er niet op happen.
Jullie gaan allebei minder op de man posten en minder op elkaar reageren. Ik ga zijn posts niet inhoudelijk keuren en kijken of ik zijn mening wel het posten waard vind. Dat ga ik niet doen. De vorm ga ik meer op lettenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:57 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik geef het ook toe en zeg niet dat ik de waarheid spreek. Daarnaast is mijn intentie niet bedoeld om Iran in een slecht daglicht te zetten, ik stel slechts dat het conflict goed uitwerkt voor Iran.
Naast het feit dat ik amper over Iran praat. Ik praat over het conflict in het algemeen(waar Iran dus in voorkomt). Atak post alleen maar anti-Koerdische berichten. Groot verschil.
[..]
Ik geef toe dat enkele reacties van mij ook overbodig zijn, maar ik erger me dood aan de hoeveelheid onzin die hij post.
Maar jullie gaan dus niks doen aan zijn postgedrag?
Duidelijk. Ik zal wel weer een melding doen als hij doorgaat.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jullie gaan allebei minder op de man posten en minder op elkaar reageren. Ik ga zijn posts niet inhoudelijk keuren en kijken of ik zijn mening wel het posten waard vind. Dat ga ik niet doen. De vorm ga ik meer op letten
of naar LIF (zie de relatie met POL niet zo)quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:21 schreef mylamboisblack het volgende:
NWS / Zijn moslims een ras, zo nee, waar komt die verwarring vandaan? kan naar POL
Niet echt want het is een topic over een overval.quote:Op zondag 30 november 2014 20:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Zwarte Piet overvalt benzinestation!
Kan in het centrale topic.
Ik, hoezo?quote:Op zondag 30 november 2014 23:00 schreef hpeopjes het volgende:
Wie heeft er (een) post(s) van mij weggepleurd in NWS / Telegraaf: Radicaliserend PVV toont fascistoďde neigingen #3 ?
Was er maar 1, die ging net iets te ver.quote:Op zondag 30 november 2014 23:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waarom? Er was niks mis met die post(s)!
Waarom ging die net iets tever dan?quote:Op zondag 30 november 2014 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was er maar 1, die ging net iets te ver.
Daarom is ie weg.
Maar andere gebruikers er zonder enig bewijs van betichten "moslims te dehumaniseren", is wel gewoon oké?quote:Op zondag 30 november 2014 23:16 schreef Specularium het volgende:
Generalisatie + woordgebruik = onnodig.
Heel moeilijk is het niet om te weten waar de grens ongeveer ligt.
Je kunt die grens opzoeken, dat mag. Kan gebeuren dat je post dan later weg is.
Ik reageerde daar dus op, maar dat werd gewoon weggehaald! Als een user een andere user ergens van beticht dat ver over het randje is, dan moet die user ook niet raar opkijken als hij/zij een antwoord terug krijgt dat over het randje is.quote:Op zondag 30 november 2014 23:38 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou dat gezien het onderwerp weg moeten?
Daar gaat die hele discussie over. Daar kun je ook gewoon op reageren.
Nou, van mij mag het dicht, want het slaat als een lul op een drumstel. Het zijn gewoon wat verzonnen aantijgingen van de linkschen, ach die lieverds, ze moeten toch wat te doen hebben.quote:Als dat al weg moet kan het hele topic wel dicht.
Zie sluitpost van timmmmm.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef Djibril het volgende:
Kan de Syrie topic niet even dicht ? Paar malloten zitten alleen maar te trollen en andere uit te lokken met hun berichten. Onvolwassen gedrag.
Een keer trollen kan grappig zijn, maar dit gaat al een paar topics door.
quote:Op zondag 7 december 2014 18:41 schreef Arcee het volgende:
NWS / Communist aan de macht in Oost-Duitsland
NWS / Communist aan de macht in Oost-Duitsland #2
Reeks graag,
Je mag er niet uit quoten omdat ze daar geld voor vragen.quote:Op maandag 8 december 2014 13:06 schreef Gwywen het volgende:
Het zal vast al eerder gevraagd zijn, maar waarom mag Trouw niet als bron gebruikt worden?
quote:Op maandag 8 december 2014 13:06 schreef Gwywen het volgende:
Het zal vast al eerder gevraagd zijn, maar waarom mag Trouw niet als bron gebruikt worden?
Maar liever een andere bron. Trouw doet nogal gauw erg moeilijk dus zelfs liever geen linkje. Vraag maar rustig of ik mee wil zoeken naar een andere bron wanneer je het niet kan vinden, Gwywenquote:Op maandag 8 december 2014 13:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je mag er niet uit quoten omdat ze daar geld voor vragen.
Alleen een linkje plaatsen mag wel.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 02:24 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik hoor hele andere verhalen, maar goed, misschien heb jij wel gelijk? Daar gaat het nu even niet om, ik wou vooral het Rojava-gebied belichten. Voor een discussie over Turkije moeten we inderdaad ergens anders zijn.
beetje vreemd iddquote:Op dinsdag 9 december 2014 02:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Beetje vreemd als je het Rojava-gebied wilt belichten maar direct Turkije erbij betrekt maar goed, zoals ik al zei, je zit gewoon weer te trollen.
Ik had er verder op in kunnen gaan maar het gaat over Turkije in een Duitsland en Syrië topic. In het Syrië topic heb ik zijn onzin al direct ontkracht, nu kan ik ook verder op hem ingaan in het Duitsland topic maar goed...quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
beetje vreemd idd
je had dit heel makkelijk kunnen doen zonder wederom over Turkije te gaan zitten mieten, dat je reacties daarop vervolgens met een soort "dit is offtopic!" wegwuift is ook een tikje zwak van je
gewoon kappen met die hele grijsgespeelde langspeelplaat
we kennen hem, we vinden het geen goede muziek
Dat hele topic over Pegida in Duitsland staat trouwens vol met onzin en volkomen off-topic gelul, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik had er verder op in kunnen gaan maar het gaat over Turkije in een Duitsland en Syrië topic. In het Syrië topic heb ik zijn onzin al direct ontkracht, nu kan ik ook verder op hem ingaan in het Duitsland topic maar goed...
ok bedankt voor deze waardevolle informatie hansquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik had er verder op in kunnen gaan maar het gaat over Turkije in een Duitsland en Syrië topic. In het Syrië topic heb ik zijn onzin al direct ontkracht, nu kan ik ook verder op hem ingaan in het Duitsland topic maar goed...
Ik zal mijn best doen, ik kan helaas niet beloven dat ik nooit Turkije erbij zal betrekken want Turkije zit nou eenmaal diep geworteld in het conflict door jihadisten te steunen. Daar moeten we met z'n alle ook respect voor hebben, vind ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
beetje vreemd idd
je had dit heel makkelijk kunnen doen zonder wederom over Turkije te gaan zitten mieten, dat je reacties daarop vervolgens met een soort "dit is offtopic!" wegwuift is ook een tikje zwak van je
gewoon kappen met die hele grijsgespeelde langspeelplaat
we kennen hem, we vinden het geen goede muziek
Gaan we niet weer een grens over met deze post?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:39 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon deze de met islam geďnfecteerde buurten insturen zodra het zover is.
LOLquote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gaan we niet weer een grens over met deze post?
Oproep tot geweld.
Ja, je incestmaatje begon over vechten tegen Europeanen middels bomaanslagen wanneer Europa te ver zou gaan. Ik reageerde daarop met die reactie als oplossing.quote:
Ja, maar hij begon juffrouw!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, je incestmaatje begon over vechten tegen Europeanen middels bomaanslagen wanneer Europa te ver zou gaan. Ik reageerde daarop met die reactie als oplossing.
Hoe nobel.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hij legde een hypothese voor waarin ik mee ging.
Clapclap? Die is ook een idioot inderdaad. Mag even langs bij de psychiaterquote:Op woensdag 10 december 2014 21:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, je incestmaatje begon over vechten tegen Europeanen middels bomaanslagen wanneer Europa te ver zou gaan. Ik reageerde daarop met die reactie als oplossing.
Er gingen wel meer posts een beetje de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gaan we niet weer een grens over met deze post?
Oproep tot geweld.
Waarom koos je ervoor mij hier te melden en hem niet dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Clapclap? Die is ook een idioot inderdaad. Mag even langs bij de psychiater
Er is in dit conflict ook maar één juiste kant.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er gingen wel meer posts een beetje de verkeerde kant op.
Je gelooft het vast niet, maar ik heb daar overheen gelezen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waarom koos je ervoor mij hier te melden en hem niet dan?
Vind jij.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er is in dit conflict ook maar één juiste kant.
Een foto maakt een post wel opvallender ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je gelooft het vast niet, maar ik heb daar overheen gelezen.
Net zo idioot.
Is mooie meisje.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:44 schreef mylamboisblack het volgende:
Kunnen jullie hier eens wat aan doen? Die gast betrekt dingen erbij die totaal niet relevant zijn.
Atak, post 52
NWS / [Centraal] Irak en IS #114 Koerden willen Sinjar bevrijden
Hij trekt er domme dingen bij, waarom moet hij bijvoorbeeld erbij zeggen dat Koerdische meisjes niet mooi zijn? wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is mooie meisje.
Moet ik dit nu weg gaan halen omdat het enorm grensoverschrijdend of offtopic is?
Of omdat Atak het post?
Dit is gewoon niet waar. Er mag heel veel en als iemand uit de bocht vliegt krijgt ie een waarschuwing.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:14 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Als iemand anders zoiets zou doen zou het topic meteen dicht gaan. Haal dan op z'n minst zn post weg. Die gast mag posten wat ie wil en de andere moeten zich allemaal aan jullie regels houden.
Dus hij krijgt nu een waarschuwing wil je zeggen? Hij zit voor expres Koerdische meisjes te bashen die er niks mee te maken hebben gehad.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar. Er mag heel veel en als iemand uit de bocht vliegt krijgt ie een waarschuwing.
Als dat na een paar keer niet helpt kijken we wel naar volgende stappen. Jij kon ook nog steeds posten na je laastste trollbui. Terwijl je bewust een topic zat te slopen.
Dus niet de Calimero uit gaan hangen nu.
Maak anders even een ritje in die zwarte lambo van je. Knap je van op.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:24 schreef mylamboisblack het volgende:
Klopt, jullie houden trol Atak in stand zodat de andere users in het topic zich dood ergeren. En daarna zelf ook overgaan tot trollen om diegene die geďrriteerd raakte, wel op z'n trolgedrag aan te wijzen die een direct gevolg was van Ataks trollskills.
Maar goed, jullie doen er niks aan, dan ga ik ook even foto's posten van Turkse meisjes en vertellen wat ik van ze vind.
Kom je vaak in Mexico? Had een paar vraagjes voor je.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maak anders even een ritje in die zwarte lambo van je. Knap je van op.
Voorheen wel, nu niet meer. Laatste keer is een jaar geleden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:41 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Kom je vaak in Mexico? Had een paar vraagjes voor je.
Lees je DMquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voorheen wel, nu niet meer. Laatste keer is een jaar geleden.
Dus je gaat precies datgene doen wat je zo vervelend vindt om maar een punt te maken ofzo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:24 schreef mylamboisblack het volgende:
Klopt, jullie houden trol Atak in stand zodat de andere users in het topic zich dood ergeren. En daarna zelf ook overgaan tot trollen om diegene die geďrriteerd raakte, wel op z'n trolgedrag aan te wijzen die een direct gevolg was van Ataks trollskills.
Maar goed, jullie doen er niks aan, dan ga ik ook even foto's posten van Turkse meisjes en vertellen wat ik van ze vind.
Daar wordt aan gewerkt, stond ook in de vorige en laatste waarschuwing.quote:Op maandag 15 december 2014 11:01 schreef Szura het volgende:
Kunnen jullie niet beter eens wat mensen individueel aanpakken in plaats van het Syriëtopic steeds te sluiten voor alle users die zich niet middels persoonlijke aanvallen richten op andere users?
Hoe is dat nou weer een anglicisme.quote:Op maandag 15 december 2014 15:15 schreef El_Matador het volgende:
Mogguh, mag het vreemde en lelijke anglicisme "URGENT" uit deze TT, bitte?
NWS / URGENT: gijzeling gaande in Sydney #3
Ja, ik kon zo even geen beter woord vinden. Maar het is lelijk en onnodig, dat ben je met me eens?quote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe is dat nou weer een anglicisme.Als er nu BREKEND zou staan zou ik dat met je eens zijn
Het is al aangepast. Urgent is een oeroud woord, ook in het Nederlands, en een afstammeling van het latijn, dus een anglicisme is het écht nietquote:Op maandag 15 december 2014 15:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik kon zo even geen beter woord vinden. Maar het is lelijk en onnodig, dat ben je met me eens?
Ja, I know, Het is een oeroud Nederlands woord. Alleen zo in de titel kwam het over als een soort van anglicisme, voortaan zal ik eerst mijn koffie opdrinken. Graciasquote:Op maandag 15 december 2014 15:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is al aangepast. Urgent is een oeroud woord, ook in het Nederlands, en een afstammeling van het latijn, dus een anglicisme is het écht niet
En nu is dat topic op slot met 299 posts waardoor die niet gereekst kan wordenquote:Op maandag 15 december 2014 15:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is al aangepast. Urgent is een oeroud woord, ook in het Nederlands, en een afstammeling van het latijn, dus een anglicisme is het écht niet
Geef mij maar weer de schukdquote:Op maandag 15 december 2014 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu is dat topic op slot met 299 posts waardoor die niet gereekst kan worden
Edit: te ongeduldig
Wel zo makkelijk toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |