Inb4 hilarisch grapje.quote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kap eens joh. zuigen heb ik nou ff helemaal geen zin in henk
quote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef sp3c het volgende:
ik houd ook gewoon mijn mond vanaf nu
ik zie er niets modbaars in iig
los het zelf maar op triggerkut
Zie disclaimer, ik ga niks verder toevoegen!quote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We zeggen hetzelfde johquote:Op maandag 17 november 2014 22:37 schreef sp3c het volgende:
ik heb al gezegd dat hij het op moest lossen maar timmmm zegt van niet en timmmmm spreekt mijn mening
duality of man dit
quote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dit is gewoon lachenquote:
als ik zegquote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is helemaal geen waarschuwing, hij zegt toch niet dat hij je dood gaat maken?
ja en wat als je dat zegt?quote:Op maandag 17 november 2014 22:41 schreef SuperFood het volgende:
[..]
als ik zeg
"wat jij nu zegt - voor minder zijn mods in het verleden vermoord" dan is dat gewoon een bedreiging. en dat is precies wat trigger daar deed met een relativeringspoging door "moslim gekkies" te noemen.
mensen zijn wel voor minder gebanned.quote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef sp3c het volgende:
gaan we je bannen ofzo?
ik denk het niet namelijk
Dan zeg ik 'sp3c had ook gewoon zijn bakkes moeten houden, dus ik snap het wel'quote:Op maandag 17 november 2014 22:41 schreef SuperFood het volgende:
[..]
als ik zeg
"wat jij nu zegt - voor minder zijn mods in het verleden vermoord"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op maandag 17 november 2014 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zeg ik 'sp3c had ook gewoon zijn bakkes moeten houden, dus ik snap het wel'
oooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enfin. laten we ons vriendelijke moslim broeder dan maar rondlopen en hopen dat de aivd hem wat in de gaten houdt op zijn zoldertje.![]()
Verwijder dat berichtje van mij dan even snel.quote:Op maandag 17 november 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
Ik lees net dat we hier verder gaan:
NWS / [SC] Het is tenslotte afval
nee nee laten staan. bewijsmateriaal en we moeten het de aivd niet te moeilijk maken.quote:Op maandag 17 november 2014 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verwijder dat berichtje van mij dan even snel.
NWS / Jorge Zorreguieta misschien overleden.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is dat nou, mijn topic dicht?
NWS / Jorge is niet dood!
"Goede" man is niet dood.
Straks dumpen zijn as in zee, denken ze, terwijl hij nog leeft...quote:Op donderdag 20 november 2014 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Jorge Zorreguieta misschien overleden.
Dat hij niet dood is kan toch ook in het hij is dood topic johquote:Op donderdag 20 november 2014 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Straks dumpen zijn as in zee, denken ze, terwijl hij nog leeft...
Dat wil ik maar zeggen...
Is toch leuk 2 kampen?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hij niet dood is kan toch ook in het hij is dood topic joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |