Gemiste kans.quote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef sp3c het volgende:
niet dat ik vandaag gedronken heb ofzo
uitzonderingen en regels enzo
quote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef sp3c het volgende:
wat is het doel van het vet gedrukte stuk tekst. wat zegt die tekst precies, wat voegt het toe aan de zin.quote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef sp3c het volgende:
quote:
quote:7. Spam
a. Het gebruik van de Dienst alsmede het gebruik van de informatie op de Site is enkel en alleen toegestaan met het oog op het kunnen communiceren, discussiėren met andere gebruikers op de site waarbij geldt dat het karakter van de communicatie geen commercieel maar slechts een particulier doel mag dienen, tenzij ter plaatse anders aangegeven.
b. Het (ongevraagd) initiėren van iedere vorm van commerciėle communicatie door middel van e-mail, fax, SMS, MMS, post, FOK.nl private messaging, FOK.nl direct messages, topics, posts en reacties binnen fok.nl, het profiel van de gebruiker of anderszins met gebruikers, althans het direct of indirect promoten van de goederen, diensten, bedrijven, websites of het imago van een onderneming, organisatie of persoon, zulks ongeacht of deze producten of diensten (indirect) betrekking hebben op het karakter van de dienst of mogelijke interesse van een gebruiker is niet toegestaan.
c. Het is niet toegestaan zonder voorafgaande toestemming reclame te maken in topics, berichten, ondertitels, nickname, signatures of profielen, of te werven via pm (personal message), dm (direct message) of enige andere vorm van communicatie binnen FOK!, noch geļnitieerd via FOK!.
d. Adverteren kan via onder andere adwords of webads. Of een post, bericht of uiting valt onder “reclame‟ wordt bepaald door crew. Plaatsen van reclame kan reden zijn tot onmiddelijke uitsluiting van FOK!
e. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare vergoeding van ¤ 500,- (zegge vijfhonderd euro) per gebeurtenis, waarbij het verzenden van een niet toelaatbare uiting naar een gebruiker geldt als één gebeurtenis.
Vraag het hem. Ik weet niet wat zijn doel was. Ik vermoed iets in de richting als om aan te tonen hoe ernstig het is wat je verkondigt oid.quote:Op maandag 17 november 2014 22:28 schreef SuperFood het volgende:
[..]
wat is het doel van het vet gedrukte stuk tekst. wat zegt die tekst precies, wat voegt het toe aan de zin.
Zelfs Wilders en Ayaan zijn genuanceerder dan jij en dat zijn mensen die moeten vrezen voor hun levens door radicale moslim idioten.
bedreigingen vallen niet onder vrijheid van meningsuiting. wel goed dat je voelt dat je je moet verdedigen dat is al een halve schuldbekentenis.quote:
hehehe, je bedreigd voelen door mij, je moet nog bang zijn voor je eigen schaduw.quote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef SuperFood het volgende:
[..]
bedreigingen vallen niet onder vrijheid van meningsuiting. wel goed dat je voelt dat je je moet verdedigen dat is al een halve schuldbekentenis.
dank je wel, het is dus ernstig genoeg om voor je leven te moeten vrezen. lijkt me dan duidelijk he.quote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vraag het hem. Ik weet niet wat zijn doel was. Ik vermoed iets in de richting als om aan te tonen hoe ernstig het is wat je verkondigt oid.
Vraag maar in DM, hoeft van mij niet hier
Dan trek ik mij wel stilletjes terug tot er een beroep wordt gedaan op ondervraging en verhoor door de FOK! autoriteiten.quote:Op maandag 17 november 2014 22:32 schreef sp3c het volgende:
vrijheid van meningsuiting is sowieso niet van toepassing op fok!
die vrijheid heb je hier helemaal niet
ik ben voor zolder trollen niet bang. dat maakt nog niet dat jouw post moet kunnen.quote:Op maandag 17 november 2014 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hehehe, je bedreigd voelen door mij, je moet nog bang zijn voor je eigen schaduw.
Maar gezien je posts ben je het daar toch mee eens?quote:Op maandag 17 november 2014 22:31 schreef SuperFood het volgende:
[..]
dank je wel, het is dus ernstig genoeg om voor je leven te moeten vrezen. lijkt me dan duidelijk he.
Ik vind ook dat jij een cursus FOK! moet nemen en een IQ test voor je mag posten hiero, maar dat terzijde.quote:Op maandag 17 november 2014 22:33 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik ben voor zolder trollen niet bang. dat maakt nog niet dat jouw post moet kunnen.
het is niet een stelling die hij daar doet, het is een waarschuwing. en ik ben ervoor dat je niet bang moet hoeven zijn voor je mening. helaas is dat wat anders ja. graag aanpakken dat soort suggestieve posts.quote:Op maandag 17 november 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar gezien je posts ben je het daar toch mee eens?
Het is helemaal geen waarschuwing, hij zegt toch niet dat hij je dood gaat maken?quote:Op maandag 17 november 2014 22:34 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het is niet een stelling die hij daar doet, het is een waarschuwing. en ik ben ervoor dat je niet bang moet hoeven zijn voor je mening. helaas is dat wat anders ja. graag aanpakken dat soort suggestieve posts.
Kap eens joh. zuigen heb ik nou ff helemaal geen zin in henkquote:Op maandag 17 november 2014 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind ook dat jij een cursus FOK! moet nemen en een IQ test voor je mag posten hiero, maar dat terzijde.
In DM. Niet hier. Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken. Sp3c is nog niet dronken dus wij gaan nu aan de drank. Doeiquote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef sp3c het volgende:
ik houd ook gewoon mijn mond vanaf nu
ik zie er niets modbaars in iig
los het zelf maar op triggerkut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |