Kijk je wel uit voor je dikke reet?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben net thuis, nu eens een voedzame maaltijd op tafel toveren.
Ik heb toch al een vriendje, kan dus lekker dik wordenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor je dikke reet?
Aha, zo werkt dat dus.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb toch al een vriendje, kan dus lekker dik worden
Ja, dat is wel een topshowtje, ik kijk het altijd vrijdagochtend op rtlgemist.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:04 schreef Specularium het volgende:
http://www.tvgids.nl/Rond(...)/programma/17295051/
Eventueel topshowtje.
Dacht dat het een losse show was.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een topshowtje, ik kijk het altijd vrijdagochtend op rtlgemist.
Nee, er zijn al 2 afleveringen geweest.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dacht dat het een losse show was.
Welke?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga straks wel kijken denk ik, ipv van morgenochtend. Zit nu Harry Potter te kijken maar heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.
Ik kijk lekker wel naar Harry.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga straks wel kijken denk ik, ipv van morgenochtend. Zit nu Harry Potter te kijken maar heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.
Mweh. Deel 4 vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deel 4. Maar ik ben al gezapt naar Chantal Janzen
Is ook leuk. The goblet of fire.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mweh. Deel 4 vond ik wel leuk.
Nee, Jessica Alba look-a-like.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:29 schreef Specularium het volgende:
Vanavond gaat Johan Derksen mee naar de Megalomaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |