Kijk je wel uit voor je dikke reet?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben net thuis, nu eens een voedzame maaltijd op tafel toveren.
Ik heb toch al een vriendje, kan dus lekker dik wordenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor je dikke reet?
Aha, zo werkt dat dus.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb toch al een vriendje, kan dus lekker dik worden
Ja, dat is wel een topshowtje, ik kijk het altijd vrijdagochtend op rtlgemist.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:04 schreef Specularium het volgende:
http://www.tvgids.nl/Rond(...)/programma/17295051/
Eventueel topshowtje.
Dacht dat het een losse show was.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een topshowtje, ik kijk het altijd vrijdagochtend op rtlgemist.
Nee, er zijn al 2 afleveringen geweest.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dacht dat het een losse show was.
Welke?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga straks wel kijken denk ik, ipv van morgenochtend. Zit nu Harry Potter te kijken maar heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.
Ik kijk lekker wel naar Harry.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga straks wel kijken denk ik, ipv van morgenochtend. Zit nu Harry Potter te kijken maar heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.
Mweh. Deel 4 vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deel 4. Maar ik ben al gezapt naar Chantal Janzen
Is ook leuk. The goblet of fire.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mweh. Deel 4 vond ik wel leuk.
Nee, Jessica Alba look-a-like.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:29 schreef Specularium het volgende:
Vanavond gaat Johan Derksen mee naar de Megalomaan.
Baard in je anus.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:37 schreef Specularium het volgende:
Marianne is ineens een man met een baard,
.
Doe het zelf dan joh! Ik ben zo weer weg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:39 schreef anonymoussie het volgende:
Doe is ff een topshow Spec of sp3c of Tem of Web of Corrie of Uccie of Njos of Yoki of iemand.
Hey Corrie, oude Wonder Woman van me.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe het zelf dan joh! Ik ben zo weer weg.
Vanmiddag denk ik eventjes WoW spelenAls het lukt met alle lag waar ik over lees.
Jeetje zeg, hopelijk werkt het allemaal gewoon,quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanmiddag denk ik eventjes WoW spelenAls het lukt met alle lag waar ik over lees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is prima ondanks dat jut en jul hier het weer leuk vinden me te pesten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hey Corrie, oude Wonder Woman van me.
Hoest het leven?
Grappige daarbij is dat TS ook nog eens een keer roze isquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:45 schreef Specularium het volgende:
Dit is ook een Topshow.
FB / ICONS?!?
Haha! Ja he?quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Grappige daarbij is dat TS ook nog eens een keer roze isRoze Piet.
Weer vrijwilligerswerk dit weekend?quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het weer zo ver? Gelukkig ben ik zo weg, hier heb ik geen zin in.
Oké.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat je niks aan wat ik prive doe.
WoW spelen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Pff, ik ben aan het werk.quote:
Het zijn gewoon bullebakken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leven is prima ondanks dat jut en jul hier het weer leuk vinden me te pesten.
Heb ik zeker weer gemist.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:43 schreef Uccie het volgende:
Uccie heeft even last van zenuwen maar is vanmiddag weer dikke topshow.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het zijn gewoon bullebakken.
Karina is een gamerquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe het zelf dan joh! Ik ben zo weer weg.
Ik kan nu niet meer zien of jij nou een man of een vrouw bent.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan nu niet meer zien of jij nou een man of een vrouw bent.
In dat geval, zullen we een keer afspreken anonymoussie?quote:
ik val niet op slijmerige ballenquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In dat geval, zullen we een keer afspreken anonymoussie?
Ik wilde Karina alleen maar een lief berichtje sturen, ze leek een beetje overstuur.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
ik val niet op slijmerige ballen
Daarom heb je ook een slot op die la in je slaapkamer toch?quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee op de slaapkamerdeur.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom heb je ook een slot op die la in je slaapkamer toch?
Dan heb je weer wat geleerd. Het is tenslotte dinsdag.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:42 schreef Mutant01 het volgende:
Ik wist niet dat je twee accounts had men.
Nee als je wat ouder wordt kun je kleine slotjes niet meer zo goed vinden he?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen die ene la niet meer genoeg was en je uit moest breiden?
Ik leer nooit. Maar dat leer je nog wel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan heb je weer wat geleerd. Het is tenslotte dinsdag.
Jij hebt thuis een wasserette?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Was speciaal voor de wasserette naar huis gefietst tussen de middag.
Ga je er ook op zitten als ie gaat centrifugeren?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Tweede keer al deze week dat ik naar de wasserette ga en alle machines bezet zijn. Was speciaal voor de wasserette naar huis gefietst tussen de middag.
Was het maar waar.quote:
Vriendin van mij heeft er zelfs een van 120 ofzo. Maar je moet er wel plek voor hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:05 schreef Mutant01 het volgende:
Een wasmachine koop je al vanaf 200 euro.
Waarom fiets je dan naar huis als je naar de wasserette gaat?quote:
Er is altijd wel plek toch?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft er zelfs een van 120 ofzo. Maar je moet er wel plek voor hebben.
Moet toch mijn was ophalen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom fiets je dan naar huis als je naar de wasserette gaat?
Fiets je ook speciaal naar de bioscoop als je boodschappen gaat doen of is dit een Belgische traditie?
Waar ik woon hebben de meeste mensen geen wasmachine. Kleine huizen en toch wel dure apparaten.quote:
Ja doe ik. Laan van NOI of HS? Zal allebei doenvoor de zekerheid.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
Zwaai je even als je langs mijn huis rijdt, marianne.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Zie je me zwaaien?quote:
Maak je borst maar nat.quote:
Alleen als je wint.quote:
Was gezellig.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben net in Roffa, zie ik Tem ook weer eens.
Dat klinkt niet al te best.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar ik woon hebben de meeste mensen geen wasmachine. Kleine huizen en toch wel dure apparaten.
Neem je volgende keer je vriendin mee?quote:
Njos heeft zich verkleed als macrobio-Piet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:35 schreef Webschip het volgende:
Clownspieten.
Hoe gek moet het nog worden?
Yes. Even oppas regelen dan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Neem je volgende keer je vriendin mee?
Geen schmink nodig.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:32 schreef Kingstown het volgende:
Uccie als Pietje Uk.
Man, man, man.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:35 schreef Webschip het volgende:
Clownspieten.
Hoe gek moet het nog worden?
Het kan nog veel gekker. Ik spotte vanochtend notabene een gele tulband piet bij de intocht in Gouda op tv.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Njos heeft zich verkleed als macrobio-Piet.
Zo gek is het dus al.
Bij mij in het dorp was er een groene gluten Piet die verantwoord snoep uitdeelde. Of zoietsquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:57 schreef Webschip het volgende:
Het kan nog veel gekker. Ik spotte vanochtend notabene een gele tulband piet bij de intocht in Gouda op tv.
Dries Roelvink met zijn gele zwembroek verbleekt hierbij totaal.
Heeft iemand zijn tas weer vergeten?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:25 schreef YokiKater het volgende:
Nu trouwens terrorisme in Utrecht.
Verdacht pakketje in een trein op CS.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft iemand zijn tas weer vergeten?
Ja, razende apenaids.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
Probeert ie schijtlollig te interviewen met een bank?
Nauwelijks! Wat een Alpha Man! 30 centimeter schoon aan de haak!quote:
Ik denk dat zelfs Uccie nog groter is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nauwelijks! Wat een Alpha Man! 30 centimeter schoon aan de haak!
Je hebt echt een mooie UI, van Elfletterig toch? Waarom post hij hier nooit?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Uccie nog groter is.
Ik denk dat hij weer even NWS pauze heeft, dat heeft ie elke maand een week.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt echt een mooie UI, van Elfletterig toch? Waarom post hij hier nooit?
Verkeerde hommol Sp3c, probeer het nog eens!quote:
Ik mis zijn betogen van 100 miljard alinea's, Topshow!quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weer even NWS pauze heeft, dat heeft ie elke maand een week.
Klopt Antoine, voor de honderdduizendste keer, het is random.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:48 schreef Webschip het volgende:
Hm. Die icoontjes voor Sint en Piet worden volgens mij time-random geplaatst.
Ik vind em ook mooi gemaakt door hem. Ik zie em ook niet vaak in TV, waar hij vaker postte...quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt echt een mooie UI, van Elfletterig toch? Waarom post hij hier nooit?
Rutte zou zeggen: mooi!quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt Antoine, voor de honderdduizendste keer, het is random.
Hij heeft ongeveer 257 kloons, dus hij zit er vast wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind em ook mooi gemaakt door hem. Ik zie em ook niet vaak in TV, waar hij vaker postte...
Pieten hebben ook vele kloons, zo bleek vandaag weer. Het zal wel in zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft ongeveer 257 kloons, dus hij zit er vast wel.
postcount-random.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:48 schreef Webschip het volgende:
Hm. Die icoontjes voor Sint en Piet worden volgens mij time-random geplaatst.
Ik wou het net zeggen. het viel me net op.quote:
Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:55 schreef Webschip het volgende:
Benieuwd of die icoontjes t/m 5 december blijven.
Ik dacht misschien alleen bij de intocht en op pakjesdag ofzo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:58 schreef Specularium het volgende:
Zou wel raar zijn om er 1 december ineens mee te stoppen.
Dat vind ik wel jammer.quote:Op zondag 16 november 2014 01:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Op mobiel zie ik dat allemaal niet.
Wie is Tjolk?quote:Op zondag 16 november 2014 11:16 schreef Specularium het volgende:
Mobiel op FOK! is dan ook aids, en die Tjolk is vrij smerig.
#teleurstellingen
Een bruine aap. met een rietje.quote:
Wat is dit precies?quote:Op zondag 16 november 2014 16:40 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
In een ovenschaal dumpen, aardappelpuree erop, even in de oven en YUM!
Ik heb zelden zoiets smerigs gezien.quote:Op zondag 16 november 2014 16:40 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word er eigenlijk niet warm of koud van.quote:Op zondag 16 november 2014 14:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Zwarte Pieten-gekte is toch ook iets om gestoord van te worden.
Wat een goeie grap, Henk.quote:Op zondag 16 november 2014 16:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een bruine aap. met een rietje.
Of een blauwe koe. Ook met een rietje.
Specu moet het rietje ook niet opeten, dat is idd behoorlijk smerig.
Is dit voor of na?quote:Op zondag 16 november 2014 16:40 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je net te jong voor denk ik.quote:
Hm dat ken ik inderdaad niet. Fairtrade banaan is wel lekker.quote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je net te jong voor denk ik.
Was vroeger een zoet chemisch smakend melkdrankje waarvan alleen banaan lekker was.
Nu is het zure rommel met fairtrade banaan, erg hipster en niet ok.
Het placebo-effect bestaat.quote:Op zondag 16 november 2014 18:51 schreef Specularium het volgende:
Alsof je het verschil proeft, hipster.
quote:Op zondag 16 november 2014 19:16 schreef Uccie het volgende:
Ik eet denk ik altijd legbatterij bananen. Mijn super heeft geen scharrelbananen.
Ik zag wel een keer een vrouw die ze uit haar greppel kon laten komen.quote:Op zondag 16 november 2014 20:21 schreef Webschip het volgende:
Tenminste, ik heb nog nooit een banaan zien lopen.
Darminfectie , Yoki?quote:Op zondag 16 november 2014 16:40 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 november 2014 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit zondag met lubach te kijken, best wel leuk.
quote:Op zondag 16 november 2014 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit zondag met lubach te kijken, best wel leuk.
Stiekem ben je gewoon even geriatrisch als Corrie he?quote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je net te jong voor denk ik.
Was vroeger een zoet chemisch smakend melkdrankje waarvan alleen banaan lekker was.
Nu is het zure rommel met fairtrade banaan, erg hipster en niet ok.
Nee, jij hebt er gewoon pas net haar op.quote:Op zondag 16 november 2014 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon even geriatrisch als Corrie he?
Wauke is bij Jinek.quote:Op zondag 16 november 2014 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Goodfellas is net begonnen op Fox.
Zou je Wauke doen?quote:Op zondag 16 november 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De derde feministische golf. Ik heb gezappt.
Als ik moet kiezen tussen jinek en goodfellas is de keuze snel gemaakt.quote:
Lekker driften. Dope shit.quote:
Die auto jongen.. Ford Mustang uit '65 omgebouwd naar AWD, 845pk.. nickname "Hoonicorn"quote:
Yoki doet zijn zonnebril op en zegt "kip kopuh?"quote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef anonymoussie het volgende:
Wie gaat hier eieren hamsteren en waar?
Mijn bek viel ook open. Beetje kwijl hier en daar.quote:Op maandag 17 november 2014 19:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die auto jongen.. Ford Mustang uit '65 omgebouwd naar AWD, 845pk.. nickname "Hoonicorn"![]()
Ik heb in Engeland vrienden met een hele dikke V8 driftbak, monsterauto en wereldberoemd, maar dit is echt iets waar gewoon zelfs mijn bek van openvalt.
Dope dealer gespot. Genoteerd!quote:Op maandag 17 november 2014 20:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yoki doet zijn zonnebril op en zegt "kip kopuh?"
Ik heb alles jongen, kip, eieren.. 100% puur, als je wat nodig heb zeg maar heh.
Spreken gewoon af op pleintje, geen probleem.
Dan kan je gewoon ff testen weetje, als je dan meer moet hebben maken we wel een dealtje.
Voor jou maak ik een goede prijs, en als je vrienden hebt die zwaar aan de kip zijn dan kunnen we misschien wel wat regelen.
http://www.chickliner.nl/NL/site/home.htmlquote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef anonymoussie het volgende:
Wie gaat hier eieren hamsteren en waar?
Nog een dealer gespot. Niet zo dope als Yoki natuurlijk, maar toch maar ff genoteerd.quote:Op maandag 17 november 2014 20:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://www.chickliner.nl/NL/site/home.html![]()
Zelfde hier, wat een poppenkast weer. Heb je dat filmpje van de snijtafel gezien dat ik hier gepost had?quote:Op maandag 17 november 2014 19:57 schreef Specularium het volgende:
Ik moest een beetje binnenmonds overgeven van dat liedje bij DWDD.
Is dat dat met Goedele Liekens?quote:Op maandag 17 november 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
Filmpje van een snijtafel ga ik iig niet bekijkenAl is wat ik nu aan het kijken ben bijna net zo erg. Sexacademy, zoveel gene in een programma heb ik nog nooit gezien.
Ja dat. Echt zoveel plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat dat met Goedele Liekens?
De snijtafel is leuk joh, gaan ze vanalles ontleden zoals DWDD afleveringen en liedjes van Blof.
Nee, dat duurde 24 minuten ofzo.quote:Op maandag 17 november 2014 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zelfde hier, wat een poppenkast weer. Heb je dat filmpje van de snijtafel gezien dat ik hier gepost had?
24 minuten lachen.quote:Op maandag 17 november 2014 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat duurde 24 minuten ofzo.
Over maagden ofzo? Of mensen die gewoon slechte seks hebben?quote:Op maandag 17 november 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat. Echt zoveel plaatsvervangende schaamte
quote:Op maandag 17 november 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat. Echt zoveel plaatsvervangende schaamte
Oh ik dacht een snijtafel zoals in een mortuarium.
Slechte seks. En ze moeten opdrachten doenquote:Op maandag 17 november 2014 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Over maagden ofzo? Of mensen die gewoon slechte seks hebben?
Whehe. Wel een beetje koud.quote:Op maandag 17 november 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Slechte seks. En ze moeten opdrachten doenDe hele dag in je ondergoed lopen bijvoorbeeld net.
Dat ja en de mannen zien er niet bepaald appetijtelijk uit in hun onderbroek. En ook niet alle vrouwen daar trouwens.quote:
Dan is het alleen maar een turn off dus, lijkt me niet bevorderlijk voor de seks.quote:Op maandag 17 november 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja en de mannen zien er niet bepaald appetijtelijk uit in hun onderbroek. En ook niet alle vrouwen daar trouwens.
Neuh beetje krampachtig gedoe ook allemaal die opdrachten vind ik. Ik ga echt niet de hele dag in mijn ondergoed lopen hoorquote:Op maandag 17 november 2014 22:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar een turn off dus, lijkt me niet bevorderlijk voor de seks.
Ik ook, de meeste vrouwen waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 november 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh beetje krampachtig gedoe ook allemaal die opdrachten vind ik. Ik ga echt niet de hele dag in mijn ondergoed lopen hoorSchaam ik me kapot.
Is dit nu feedback?quote:Op maandag 17 november 2014 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dit liedje gaat over de dood en hoe natuurlijk het is, even mezelf in FB saboteren.
feitelijk koppel ik nu wel iets terug, dus!quote:Op maandag 17 november 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dit nu feedback?
Ook prima!
Ben ik 1x in de 2 maanden ongeveer.quote:Op maandag 17 november 2014 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jullie hebben geen moslim mods, whats up with that?
Onbesneden lullen zijn niet toegestaan mattie.quote:Op maandag 17 november 2014 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben ik 1x in de 2 maanden ongeveer.
Oke we waren sp3c dus aan het bedreigenquote:Op maandag 17 november 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
Ik lees net dat we hier verder gaan:
NWS / [SC] Het is tenslotte afval
Bij kip is het velletje altijd het lekkerst.quote:Op maandag 17 november 2014 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onbesneden lullen zijn niet toegestaan mattie.
Heej! Wat is deze.quote:Op maandag 17 november 2014 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke we waren sp3c dus aan het bedreigen
Ewa a sahbi, ik ben undercover mod.quote:Op maandag 17 november 2014 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jullie hebben geen moslim mods, whats up with that?
Ja oke, maar het is zo dat, kijk als je het zo bekijkt, dan is het met name dat, hmm wacht, hier een fatwa over je onbesneden lul, veel beter.quote:Op maandag 17 november 2014 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij kip is het velletje altijd het lekkerst.
Van deze zin begrijp ik geen reet.quote:Op maandag 17 november 2014 22:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja oke, maar het is zo dat, kijk als je het zo bekijkt, dan is het met name dat, hmm wacht, hier een fatwa over je onbesneden lul, veel beter.
kenne wij mekaar?quote:Op maandag 17 november 2014 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ewa a sahbi, ik ben undercover mod.
Ik.quote:
vergelijk het met doktershandschrift, als je het verkeerd leest of niets begrijpt kan hij het altijd naderhand goedpraten.quote:Op maandag 17 november 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Van deze zin begrijp ik geen reet.
Mijn dokter heeft tegenwoordig een printer dus dat gaat gewoon goed hoor.quote:Op maandag 17 november 2014 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vergelijk het met doktershandschrift, als je het verkeerd leest of niets begrijpt kan hij het altijd naderhand goedpraten.
fuck sake, puberale periode van 11 jaar terug.quote:Op maandag 17 november 2014 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik.
Kende die hele triggerguy niet en ging eens in zijn pohi kijken. Nu ben ik depressief.![]()
R&P / Verliefd...?
Eigenlijk had mijn toelichting ook onduidelijk moeten zijn.quote:Op maandag 17 november 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn dokter heeft tegenwoordig een printer dus dat gaat gewoon goed hoor.
Gemiste kans dus van je.quote:Op maandag 17 november 2014 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eigenlijk had mijn toelichting ook onduidelijk moeten zijn.
De kwalen van feminisme. Had nooit zo ver mogen komen zeg ik je.quote:Op maandag 17 november 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nu is de kans voorbij he. Ik doe niet aan tweede kansjes.
Ah jij zit onder de plak bij je vrouw zeker?quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De kwalen van feminisme. Had nooit zo ver mogen komen zeg ik je.
Gaat dit geregistreerd worden en op termijn tegen mijn persoon worden gebruikt als ik antwoord geef?quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah jij zit onder de plak bij je vrouw zeker?
Ik ben Abu Ham Kaas.quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Twijfel nu tussen Hamdullilah en Aoedoe-Billah.
Uiteraard dan ga ik elke keer keihard lachen, haha triggershot zit onder de plakquote:Op maandag 17 november 2014 23:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gaat dit geregistreerd worden en op termijn tegen mijn persoon worden gebruikt als ik antwoord geef?
In de Islamitische wereld is er een discussie over jou of jij nu wel of niet genuttigd mag worden.quote:
Hmm, vanzelfsprekend ga ik dit ieder x keihard ontkennen.quote:Op maandag 17 november 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard dan ga ik elke keer keihard lachen, haha triggershot zit onder de plak
Ik ben 100% halal.quote:Op maandag 17 november 2014 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de Islamitische wereld is er een discussie over jou of jij nu wel of niet genuttigd mag worden.
Geloof me dat helpt niks. Ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, vanzelfsprekend ga ik dit ieder x keihard ontkennen.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wast jezelf uitgebreid met water na ieder wc bezoekje op de relevante plekken?
De tij zal ooit keren in ons voordeel. De homorevolutie van de jaren '70 heeft al de afhankelijkheid van vrouwen verminderd, niet toevallig dat dit samenviel met de feministische golf.quote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof me dat helpt niks. Ik spreek uit ervaring.
Nou ik wacht met smart tot er weer stoere mannen verschijnen, tegenwoordig zie ik alleen maar watjes.quote:Op maandag 17 november 2014 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De tij zal ooit keren in ons voordeel. De homorevolutie van de jaren '70 heeft al de afhankelijkheid van vrouwen verminderd, niet toevallig dat dit samenviel met de feministische golf.
Oeh, bedreiging!quote:Op maandag 17 november 2014 22:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja oke, maar het is zo dat, kijk als je het zo bekijkt, dan is het met name dat, hmm wacht, hier een fatwa over je onbesneden lul, veel beter.
Je begeeft je in de verkeerde kringen, als je al voor je eigen drank / eten moet betalen waar een man bij is, weet je al dat je daar weg moet.quote:Op maandag 17 november 2014 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik wacht met smart tot er weer stoere mannen verschijnen, tegenwoordig zie ik alleen maar watjes.
een lul ( orgaan ) kan je niet definieren als een persoon, dus, ha!quote:
Shukran.quote:Op maandag 17 november 2014 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welkom in het geloof broeder!
geloof me, allemaal te danken aan figuren als ik, ik weet ook niet wat ik met mezelf moet.quote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef sp3c het volgende:
wtf is deze nou weer
wat een razend kuttopic is dit geworden zeg
Dit is feedback, schuld van triggerlul.quote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef sp3c het volgende:
wtf is deze nou weer
wat een razend kuttopic is dit geworden zeg
Als ik een feministe zou zijn dan zou ik er juist op staan om te betalen natuurlijk.quote:Op maandag 17 november 2014 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je begeeft je in de verkeerde kringen, als je al voor je eigen drank / eten moet betalen waar een man bij is, weet je al dat je daar weg moet.
Donutvreter!quote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is feedback, schuld van triggerlul.
Stoere dude en feminist is sowieso fatalistisch.quote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik een feministe zou zijn dan zou ik er juist op staan om te betalen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |