Alleen als je wint.quote:
Was gezellig.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben net in Roffa, zie ik Tem ook weer eens.
Dat klinkt niet al te best.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar ik woon hebben de meeste mensen geen wasmachine. Kleine huizen en toch wel dure apparaten.
Neem je volgende keer je vriendin mee?quote:
Njos heeft zich verkleed als macrobio-Piet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:35 schreef Webschip het volgende:
Clownspieten.
Hoe gek moet het nog worden?
Yes. Even oppas regelen dan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Neem je volgende keer je vriendin mee?
Geen schmink nodig.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:32 schreef Kingstown het volgende:
Uccie als Pietje Uk.
Man, man, man.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:35 schreef Webschip het volgende:
Clownspieten.
Hoe gek moet het nog worden?
Het kan nog veel gekker. Ik spotte vanochtend notabene een gele tulband piet bij de intocht in Gouda op tv.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Njos heeft zich verkleed als macrobio-Piet.
Zo gek is het dus al.
Bij mij in het dorp was er een groene gluten Piet die verantwoord snoep uitdeelde. Of zoietsquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:57 schreef Webschip het volgende:
Het kan nog veel gekker. Ik spotte vanochtend notabene een gele tulband piet bij de intocht in Gouda op tv.
Dries Roelvink met zijn gele zwembroek verbleekt hierbij totaal.
Heeft iemand zijn tas weer vergeten?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:25 schreef YokiKater het volgende:
Nu trouwens terrorisme in Utrecht.
Verdacht pakketje in een trein op CS.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft iemand zijn tas weer vergeten?
Ja, razende apenaids.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
Probeert ie schijtlollig te interviewen met een bank?
Nauwelijks! Wat een Alpha Man! 30 centimeter schoon aan de haak!quote:
Ik denk dat zelfs Uccie nog groter is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nauwelijks! Wat een Alpha Man! 30 centimeter schoon aan de haak!
Je hebt echt een mooie UI, van Elfletterig toch? Waarom post hij hier nooit?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Uccie nog groter is.
Ik denk dat hij weer even NWS pauze heeft, dat heeft ie elke maand een week.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt echt een mooie UI, van Elfletterig toch? Waarom post hij hier nooit?
Verkeerde hommol Sp3c, probeer het nog eens!quote:
Ik mis zijn betogen van 100 miljard alinea's, Topshow!quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weer even NWS pauze heeft, dat heeft ie elke maand een week.
Klopt Antoine, voor de honderdduizendste keer, het is random.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:48 schreef Webschip het volgende:
Hm. Die icoontjes voor Sint en Piet worden volgens mij time-random geplaatst.
Ik vind em ook mooi gemaakt door hem. Ik zie em ook niet vaak in TV, waar hij vaker postte...quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt echt een mooie UI, van Elfletterig toch? Waarom post hij hier nooit?
Rutte zou zeggen: mooi!quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt Antoine, voor de honderdduizendste keer, het is random.
Hij heeft ongeveer 257 kloons, dus hij zit er vast wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind em ook mooi gemaakt door hem. Ik zie em ook niet vaak in TV, waar hij vaker postte...
Pieten hebben ook vele kloons, zo bleek vandaag weer. Het zal wel in zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft ongeveer 257 kloons, dus hij zit er vast wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |