Alleen als je wint.quote:
Was gezellig.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben net in Roffa, zie ik Tem ook weer eens.
Dat klinkt niet al te best.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar ik woon hebben de meeste mensen geen wasmachine. Kleine huizen en toch wel dure apparaten.
Neem je volgende keer je vriendin mee?quote:
Njos heeft zich verkleed als macrobio-Piet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:35 schreef Webschip het volgende:
Clownspieten.
Hoe gek moet het nog worden?
Yes. Even oppas regelen dan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Neem je volgende keer je vriendin mee?
Geen schmink nodig.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:32 schreef Kingstown het volgende:
Uccie als Pietje Uk.
Man, man, man.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:35 schreef Webschip het volgende:
Clownspieten.
Hoe gek moet het nog worden?
Het kan nog veel gekker. Ik spotte vanochtend notabene een gele tulband piet bij de intocht in Gouda op tv.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Njos heeft zich verkleed als macrobio-Piet.
Zo gek is het dus al.
Bij mij in het dorp was er een groene gluten Piet die verantwoord snoep uitdeelde. Of zoietsquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:57 schreef Webschip het volgende:
Het kan nog veel gekker. Ik spotte vanochtend notabene een gele tulband piet bij de intocht in Gouda op tv.
Dries Roelvink met zijn gele zwembroek verbleekt hierbij totaal.
Heeft iemand zijn tas weer vergeten?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:25 schreef YokiKater het volgende:
Nu trouwens terrorisme in Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |