Nee als je wat ouder wordt kun je kleine slotjes niet meer zo goed vinden he?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen die ene la niet meer genoeg was en je uit moest breiden?
Ik leer nooit. Maar dat leer je nog wel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan heb je weer wat geleerd. Het is tenslotte dinsdag.
Jij hebt thuis een wasserette?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Was speciaal voor de wasserette naar huis gefietst tussen de middag.
Ga je er ook op zitten als ie gaat centrifugeren?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Tweede keer al deze week dat ik naar de wasserette ga en alle machines bezet zijn. Was speciaal voor de wasserette naar huis gefietst tussen de middag.
Was het maar waar.quote:
Vriendin van mij heeft er zelfs een van 120 ofzo. Maar je moet er wel plek voor hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:05 schreef Mutant01 het volgende:
Een wasmachine koop je al vanaf 200 euro.
Waarom fiets je dan naar huis als je naar de wasserette gaat?quote:
Er is altijd wel plek toch?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft er zelfs een van 120 ofzo. Maar je moet er wel plek voor hebben.
Moet toch mijn was ophalen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom fiets je dan naar huis als je naar de wasserette gaat?
Fiets je ook speciaal naar de bioscoop als je boodschappen gaat doen of is dit een Belgische traditie?
Waar ik woon hebben de meeste mensen geen wasmachine. Kleine huizen en toch wel dure apparaten.quote:
Ja doe ik. Laan van NOI of HS? Zal allebei doenvoor de zekerheid.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
Zwaai je even als je langs mijn huis rijdt, marianne.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Zie je me zwaaien?quote:
Maak je borst maar nat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |