WoW spelen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat je niks aan wat ik prive doe.
Pff, ik ben aan het werk.quote:
Het zijn gewoon bullebakken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leven is prima ondanks dat jut en jul hier het weer leuk vinden me te pesten.
Heb ik zeker weer gemist.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:43 schreef Uccie het volgende:
Uccie heeft even last van zenuwen maar is vanmiddag weer dikke topshow.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het zijn gewoon bullebakken.
Karina is een gamerquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe het zelf dan joh! Ik ben zo weer weg.
Vanmiddag denk ik eventjes WoW spelenAls het lukt met alle lag waar ik over lees.
Ik kan nu niet meer zien of jij nou een man of een vrouw bent.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan nu niet meer zien of jij nou een man of een vrouw bent.
In dat geval, zullen we een keer afspreken anonymoussie?quote:
ik val niet op slijmerige ballenquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In dat geval, zullen we een keer afspreken anonymoussie?
Ik wilde Karina alleen maar een lief berichtje sturen, ze leek een beetje overstuur.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
ik val niet op slijmerige ballen
Daarom heb je ook een slot op die la in je slaapkamer toch?quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat je niks aan wat ik prive doe.
Nee op de slaapkamerdeur.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom heb je ook een slot op die la in je slaapkamer toch?
Dan heb je weer wat geleerd. Het is tenslotte dinsdag.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:42 schreef Mutant01 het volgende:
Ik wist niet dat je twee accounts had men.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |