Kijk je wel uit voor je dikke reet?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben net thuis, nu eens een voedzame maaltijd op tafel toveren.
Ik heb toch al een vriendje, kan dus lekker dik wordenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor je dikke reet?
Aha, zo werkt dat dus.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb toch al een vriendje, kan dus lekker dik worden
Ja, dat is wel een topshowtje, ik kijk het altijd vrijdagochtend op rtlgemist.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:04 schreef Specularium het volgende:
http://www.tvgids.nl/Rond(...)/programma/17295051/
Eventueel topshowtje.
Dacht dat het een losse show was.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een topshowtje, ik kijk het altijd vrijdagochtend op rtlgemist.
Nee, er zijn al 2 afleveringen geweest.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dacht dat het een losse show was.
Welke?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga straks wel kijken denk ik, ipv van morgenochtend. Zit nu Harry Potter te kijken maar heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.
Ik kijk lekker wel naar Harry.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga straks wel kijken denk ik, ipv van morgenochtend. Zit nu Harry Potter te kijken maar heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.
Mweh. Deel 4 vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deel 4. Maar ik ben al gezapt naar Chantal Janzen
Is ook leuk. The goblet of fire.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mweh. Deel 4 vond ik wel leuk.
Nee, Jessica Alba look-a-like.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:29 schreef Specularium het volgende:
Vanavond gaat Johan Derksen mee naar de Megalomaan.
Baard in je anus.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:37 schreef Specularium het volgende:
Marianne is ineens een man met een baard,
.
Doe het zelf dan joh! Ik ben zo weer weg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:39 schreef anonymoussie het volgende:
Doe is ff een topshow Spec of sp3c of Tem of Web of Corrie of Uccie of Njos of Yoki of iemand.
Hey Corrie, oude Wonder Woman van me.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe het zelf dan joh! Ik ben zo weer weg.
Vanmiddag denk ik eventjes WoW spelenAls het lukt met alle lag waar ik over lees.
Jeetje zeg, hopelijk werkt het allemaal gewoon,quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanmiddag denk ik eventjes WoW spelenAls het lukt met alle lag waar ik over lees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is prima ondanks dat jut en jul hier het weer leuk vinden me te pesten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hey Corrie, oude Wonder Woman van me.
Hoest het leven?
Grappige daarbij is dat TS ook nog eens een keer roze isquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:45 schreef Specularium het volgende:
Dit is ook een Topshow.
FB / ICONS?!?
Haha! Ja he?quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Grappige daarbij is dat TS ook nog eens een keer roze isRoze Piet.
Weer vrijwilligerswerk dit weekend?quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het weer zo ver? Gelukkig ben ik zo weg, hier heb ik geen zin in.
Oké.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat je niks aan wat ik prive doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |