postcount-random.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:48 schreef Webschip het volgende:
Hm. Die icoontjes voor Sint en Piet worden volgens mij time-random geplaatst.
Ik wou het net zeggen. het viel me net op.quote:
Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:55 schreef Webschip het volgende:
Benieuwd of die icoontjes t/m 5 december blijven.
Ik dacht misschien alleen bij de intocht en op pakjesdag ofzo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:58 schreef Specularium het volgende:
Zou wel raar zijn om er 1 december ineens mee te stoppen.
Dat vind ik wel jammer.quote:Op zondag 16 november 2014 01:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Op mobiel zie ik dat allemaal niet.
Wie is Tjolk?quote:Op zondag 16 november 2014 11:16 schreef Specularium het volgende:
Mobiel op FOK! is dan ook aids, en die Tjolk is vrij smerig.
#teleurstellingen
Een bruine aap. met een rietje.quote:
Wat is dit precies?quote:Op zondag 16 november 2014 16:40 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
In een ovenschaal dumpen, aardappelpuree erop, even in de oven en YUM!
Ik heb zelden zoiets smerigs gezien.quote:Op zondag 16 november 2014 16:40 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word er eigenlijk niet warm of koud van.quote:Op zondag 16 november 2014 14:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Zwarte Pieten-gekte is toch ook iets om gestoord van te worden.
Wat een goeie grap, Henk.quote:Op zondag 16 november 2014 16:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een bruine aap. met een rietje.
Of een blauwe koe. Ook met een rietje.
Specu moet het rietje ook niet opeten, dat is idd behoorlijk smerig.
Is dit voor of na?quote:Op zondag 16 november 2014 16:40 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je net te jong voor denk ik.quote:
Hm dat ken ik inderdaad niet. Fairtrade banaan is wel lekker.quote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je net te jong voor denk ik.
Was vroeger een zoet chemisch smakend melkdrankje waarvan alleen banaan lekker was.
Nu is het zure rommel met fairtrade banaan, erg hipster en niet ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |