abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11872526
Ik ken al een tijd een meisje via via...Nou ja kennen.Het is via MSN en TEL dan nooit elkaar in het echt gesproken. We spreken wel vaak en smsen ook wel.Elkaars foto's gezien e.d. ze doet heel lief en is een heel leuk meisje...Maar ze woont op een afstand en is via MSN en TEL wel genoeg om iemand leuk te vinden??
En ik vind haar heel leuk en denk vaak aan haar enzo maya tis wat...
  zaterdag 19 juli 2003 @ 01:30:14 #2
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_11872541
Vraag 'ns een foto, weet je in ieder geval wat voor vlees je in de kuip hebt.

Misschien is 't wel een grote, kale kerel, die Studabaker heet. You never know met die internet-relaties.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_11872562
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:30 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Vraag 'ns een foto, weet je in ieder geval wat voor vlees je in de kuip hebt.

Misschien is 't wel een grote, kale kerel, die Studabaker heet. You never know met die internet-relaties.

Elkaars foto's gezien e.d

Verder kan het best, heb ik ook gehad, kende haar alleen via ICQ en telefoon, vond haar toen best wel leuk, ontmoet, en een half jaar wat met haar gehad (dat het uitging heeft niets met afstand en/of de start te maken gehad)

pi_11872579
ja ja, dat kan zeker wel wat worden...afstand is louter mentaal...
  zaterdag 19 juli 2003 @ 01:38:16 #5
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_11872637
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:28 schreef Triggershot het volgende:
is via MSN en TEL wel genoeg om iemand leuk te vinden??
quote:
Blijkbaar heb je zelf je eigen vraag al beantwoord

Het heeft niet zoveel zin om aan ons te vragen of jij iemand leuk kunt vinden of niet. Blijkbaar is voor jou ICQ en een telefoon genoeg, en daar is toch niets mis mee? Als jij haar leuk vindt, dan is dat prima voor jou, ook al vindt 99% van de wereld het niet genoeg. Het gaat niet om de rest van de wereld, maar om jou

pi_11872638
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:28 schreef Triggershot het volgende:
Ik ken al een tijd een meisje via via...Nou ja kennen.Het is via MSN en TEL dan nooit elkaar in het echt gesproken. We spreken wel vaak en smsen ook wel.Elkaars foto's gezien e.d. ze doet heel lief en is een heel leuk meisje...Maar ze woont op een afstand en is via MSN en TEL wel genoeg om iemand leuk te vinden??
heb ik ook eens gehad..
met iemand die ik alleen van de telefoon kende..
het leuke was eigenlijk nog wel dat dat ik echt verliefd raakte op de persoon zelf en niet op het uiterlijk.( dat is waar het uiteindelijk om draait voor de meeste mensen.. )
heb een hele tijd gewoon bewust telefonisch contact gehad met haar, en ze woonde toen nog wel ver weg,
we hebben elkaar ontmoet en alles en echt heel goed gehad.
het is na een tijdje helaas wel uitgegaan, omdat we er achter kwamen dat we toch wel te veel verschilden.. ( zij was een negerin en ik blank.. )
helaas spreek ik haar niet meer terwijl ik dat toch zou willen..

anyway doe wat je hart je ingeeft, en wordt het nix, dan wordt heb je het in iedergeval geprobeerd, anders sla je jezelf voor je kop omdat je het niet hebt geprobeerd.

( en verweg bestaat niet in nederland als je een auto hebt... )

Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_11872639
Ja kan hoor! Ga verder, en ga haar daten!
pi_11872642
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:33 schreef DOW het volgende:
ja ja, dat kan zeker wel wat worden...afstand is louter mentaal...
Ken haar ook via een goede vriendin...En we zijn nou echt goede vrienden met haar geworden ben alleen bang dat als het niet klikt onze vriendschap naar de klote gaat.En die afstand zal het ook nie goed doen d8 ik toch zo....
pi_11872660
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:38 schreef Triggershot het volgende:
En die afstand zal het ook nie goed doen d8 ik toch zo....
Over wat voor afstand praat je?
pi_11872685
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:40 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Over wat voor afstand praat je?

toch wel zo een 35 km
pi_11872709
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

toch wel zo een 35 km

niets wat een bus niet kan oplossen.. ( hoe oud ben je..?
pi_11872723
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:43 schreef dutchmage het volgende:

[..]

niets wat een bus niet kan oplossen.. ( hoe oud ben je..?

17....Op zich zou een Bus dit probleem wel oplossen...Maar bedoel tis nie altijd handig zo een afstand...
pi_11872741
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:42 schreef Triggershot het volgende:
toch wel zo een 35 km
Als je van elkaar houdt maakt afstand niet uit, en 35 km is niet veel maar niet altijd even ideaal natuurlijk. Afstandsrelatie is kwestie van wennen. En je moet het beetje goed inplannen.
pi_11872744
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

17....Op zich zou een Bus dit probleem wel oplossen...Maar bedoel tis nie altijd handig zo een afstand...

met de scooter valt het ook op te lossen..
met je 18e een auto is helemaal toppie..

probeer het gewoon, nooit geschoten is altijd mis..

zaterdag 19 juli 2003 @ 01:48:12 #15
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_11872755
Je kunt iemand heel leuk vinden via internet of de foon. Maar of er echt meer is merk je pas als je iemand ontmoet.
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_11872758
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:47 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Als je van elkaar houdt maakt afstand niet uit, en 35 km is niet veel maar niet altijd even ideaal natuurlijk. Afstandsrelatie is kwestie van wennen. En je moet het beetje goed inplannen.

Dus ik zou gewoon een gokje moeten wagen en het proberen ..?!! Maar dan zit ik nog met 1 ding ik ken haar via een vriendin en als het uit zou gaan zou ik ze beiden kunnen verliezen....Ze zijn namelijk langer bevriend...

pi_11872762
35 km?

Vrienden blijven?

Wat wil je nu eigenlijk?

pi_11872772
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:48 schreef defender het volgende:
Je kunt iemand heel leuk vinden via internet of de foon. Maar of er echt meer is merk je pas als je iemand ontmoet.
Ja daarom heb ik sowieso me twijfels.... De x da ik je zie wil ik je is hetgene wat ze zei ...
pi_11872776
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:48 schreef Triggershot het volgende:
Dus ik zou gewoon een gokje moeten wagen en het proberen ..?!! Maar dan zit ik nog met 1 ding ik ken haar via een vriendin en als het uit zou gaan zou ik ze beiden kunnen verliezen....Ze zijn namelijk langer bevriend...
Ja... eh je kan het ook bij vriendschap laten.. die keuze moet je toch echt zelf maken. Er zal idd heus wel een kansje zijn dat je dan beide kwijt raakt, maar aan de andere kant kan er ook iets heel moois ontstaan.
Praat er gewoon eens goed met haar over, en achterhaal je eigen gevoel, dat geeft je meer duidelijkheid dan dat wij je kunnen geven!

-Edit: Weet je haar gevoel voor jou?

[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 19-07-2003 01:52]

pi_11872791
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:50 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Ja... eh je kan het ook bij vriendschap laten.. die keuze moet je toch echt zelf maken. Er zal idd heus wel een kansje zijn dat je dan beide kwijt raakt, maar aan de andere kant kan er ook iets heel moois ontstaan.

Das waar...Ik ga het proberen..Anders zal ik dus echt vragen van: Hoe het zou kunnen zijn
pi_11872834
-zie m'n aanvullig vorige post-
  zaterdag 19 juli 2003 @ 01:59:45 #22
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_11872854
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja daarom heb ik sowieso me twijfels.... De x da ik je zie wil ik je is hetgene wat ze zei ...

Tuurlijk zegt ze zoiets, je mag toch wel elkaar een beetje opwarmen ?
Gewoon afspreken, en als het niks is, dan weet je het tenminste snel. En als het wel iets is, genieten maar
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_11872856
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:50 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Praat er gewoon eens goed met haar over, en achterhaal je eigen gevoel, dat geeft je meer duidelijkheid dan dat wij je kunnen geven!

-Edit: Weet je haar gevoel voor jou?

Ja het is de hele tijd van ik hou van je ik kan niet zonder je...Ik wil je...Je bent de enige in me leven die ik vetrouw ik wil je zien enzzz...Steeds die manier van praten...
  zaterdag 19 juli 2003 @ 02:01:18 #24
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_11872860
Dat klinkt eerder geobsedeerd dan verliefd
  zaterdag 19 juli 2003 @ 02:01:58 #25
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_11872866
dude!! 35 km? en dat noem je een afstand? dat is een te kruipen afstand man... toen je over afstand begon dacht ik meer aan 200 km ofzo.. dat kan beetje vervelend zijn..

maar hoezo heb je het eigenlijk over een relatie?? je hebt haar niet eens 1 keer in t echt ontmoet!! als je nou eens haar eerst een paar keer gaat zien en dan nog kijken of jij een relatie wil en zij ook.. ipv dat je je nu al druk gaat maken over merk luiers en uitzoeken van een trouwjurk...

I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')