Is dat dat met Goedele Liekens?quote:Op maandag 17 november 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
Filmpje van een snijtafel ga ik iig niet bekijkenAl is wat ik nu aan het kijken ben bijna net zo erg. Sexacademy, zoveel gene in een programma heb ik nog nooit gezien.
Ja dat. Echt zoveel plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat dat met Goedele Liekens?
De snijtafel is leuk joh, gaan ze vanalles ontleden zoals DWDD afleveringen en liedjes van Blof.
Nee, dat duurde 24 minuten ofzo.quote:Op maandag 17 november 2014 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zelfde hier, wat een poppenkast weer. Heb je dat filmpje van de snijtafel gezien dat ik hier gepost had?
24 minuten lachen.quote:Op maandag 17 november 2014 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat duurde 24 minuten ofzo.
Over maagden ofzo? Of mensen die gewoon slechte seks hebben?quote:Op maandag 17 november 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat. Echt zoveel plaatsvervangende schaamte
quote:Op maandag 17 november 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat. Echt zoveel plaatsvervangende schaamte
Oh ik dacht een snijtafel zoals in een mortuarium.
Slechte seks. En ze moeten opdrachten doenquote:Op maandag 17 november 2014 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Over maagden ofzo? Of mensen die gewoon slechte seks hebben?
Whehe. Wel een beetje koud.quote:Op maandag 17 november 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Slechte seks. En ze moeten opdrachten doenDe hele dag in je ondergoed lopen bijvoorbeeld net.
Dat ja en de mannen zien er niet bepaald appetijtelijk uit in hun onderbroek. En ook niet alle vrouwen daar trouwens.quote:
Dan is het alleen maar een turn off dus, lijkt me niet bevorderlijk voor de seks.quote:Op maandag 17 november 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja en de mannen zien er niet bepaald appetijtelijk uit in hun onderbroek. En ook niet alle vrouwen daar trouwens.
Neuh beetje krampachtig gedoe ook allemaal die opdrachten vind ik. Ik ga echt niet de hele dag in mijn ondergoed lopen hoorquote:Op maandag 17 november 2014 22:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar een turn off dus, lijkt me niet bevorderlijk voor de seks.
Ik ook, de meeste vrouwen waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 november 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh beetje krampachtig gedoe ook allemaal die opdrachten vind ik. Ik ga echt niet de hele dag in mijn ondergoed lopen hoorSchaam ik me kapot.
Is dit nu feedback?quote:Op maandag 17 november 2014 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dit liedje gaat over de dood en hoe natuurlijk het is, even mezelf in FB saboteren.
feitelijk koppel ik nu wel iets terug, dus!quote:Op maandag 17 november 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dit nu feedback?
Ook prima!
Ben ik 1x in de 2 maanden ongeveer.quote:Op maandag 17 november 2014 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jullie hebben geen moslim mods, whats up with that?
Onbesneden lullen zijn niet toegestaan mattie.quote:Op maandag 17 november 2014 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben ik 1x in de 2 maanden ongeveer.
Oke we waren sp3c dus aan het bedreigenquote:Op maandag 17 november 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
Ik lees net dat we hier verder gaan:
NWS / [SC] Het is tenslotte afval
Bij kip is het velletje altijd het lekkerst.quote:Op maandag 17 november 2014 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onbesneden lullen zijn niet toegestaan mattie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |