Wauke is bij Jinek.quote:Op zondag 16 november 2014 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Goodfellas is net begonnen op Fox.
Zou je Wauke doen?quote:Op zondag 16 november 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De derde feministische golf. Ik heb gezappt.
Als ik moet kiezen tussen jinek en goodfellas is de keuze snel gemaakt.quote:
Lekker driften. Dope shit.quote:
Die auto jongen.. Ford Mustang uit '65 omgebouwd naar AWD, 845pk.. nickname "Hoonicorn"quote:
Yoki doet zijn zonnebril op en zegt "kip kopuh?"quote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef anonymoussie het volgende:
Wie gaat hier eieren hamsteren en waar?
Mijn bek viel ook open. Beetje kwijl hier en daar.quote:Op maandag 17 november 2014 19:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die auto jongen.. Ford Mustang uit '65 omgebouwd naar AWD, 845pk.. nickname "Hoonicorn"![]()
Ik heb in Engeland vrienden met een hele dikke V8 driftbak, monsterauto en wereldberoemd, maar dit is echt iets waar gewoon zelfs mijn bek van openvalt.
Dope dealer gespot. Genoteerd!quote:Op maandag 17 november 2014 20:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yoki doet zijn zonnebril op en zegt "kip kopuh?"
Ik heb alles jongen, kip, eieren.. 100% puur, als je wat nodig heb zeg maar heh.
Spreken gewoon af op pleintje, geen probleem.
Dan kan je gewoon ff testen weetje, als je dan meer moet hebben maken we wel een dealtje.
Voor jou maak ik een goede prijs, en als je vrienden hebt die zwaar aan de kip zijn dan kunnen we misschien wel wat regelen.
http://www.chickliner.nl/NL/site/home.htmlquote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef anonymoussie het volgende:
Wie gaat hier eieren hamsteren en waar?
Nog een dealer gespot. Niet zo dope als Yoki natuurlijk, maar toch maar ff genoteerd.quote:Op maandag 17 november 2014 20:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://www.chickliner.nl/NL/site/home.html![]()
Zelfde hier, wat een poppenkast weer. Heb je dat filmpje van de snijtafel gezien dat ik hier gepost had?quote:Op maandag 17 november 2014 19:57 schreef Specularium het volgende:
Ik moest een beetje binnenmonds overgeven van dat liedje bij DWDD.
Is dat dat met Goedele Liekens?quote:Op maandag 17 november 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
Filmpje van een snijtafel ga ik iig niet bekijkenAl is wat ik nu aan het kijken ben bijna net zo erg. Sexacademy, zoveel gene in een programma heb ik nog nooit gezien.
Ja dat. Echt zoveel plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat dat met Goedele Liekens?
De snijtafel is leuk joh, gaan ze vanalles ontleden zoals DWDD afleveringen en liedjes van Blof.
Nee, dat duurde 24 minuten ofzo.quote:Op maandag 17 november 2014 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zelfde hier, wat een poppenkast weer. Heb je dat filmpje van de snijtafel gezien dat ik hier gepost had?
24 minuten lachen.quote:Op maandag 17 november 2014 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat duurde 24 minuten ofzo.
Over maagden ofzo? Of mensen die gewoon slechte seks hebben?quote:Op maandag 17 november 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat. Echt zoveel plaatsvervangende schaamte
quote:Op maandag 17 november 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat. Echt zoveel plaatsvervangende schaamte
Oh ik dacht een snijtafel zoals in een mortuarium.
Slechte seks. En ze moeten opdrachten doenquote:Op maandag 17 november 2014 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Over maagden ofzo? Of mensen die gewoon slechte seks hebben?
Whehe. Wel een beetje koud.quote:Op maandag 17 november 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Slechte seks. En ze moeten opdrachten doenDe hele dag in je ondergoed lopen bijvoorbeeld net.
Dat ja en de mannen zien er niet bepaald appetijtelijk uit in hun onderbroek. En ook niet alle vrouwen daar trouwens.quote:
Dan is het alleen maar een turn off dus, lijkt me niet bevorderlijk voor de seks.quote:Op maandag 17 november 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja en de mannen zien er niet bepaald appetijtelijk uit in hun onderbroek. En ook niet alle vrouwen daar trouwens.
Neuh beetje krampachtig gedoe ook allemaal die opdrachten vind ik. Ik ga echt niet de hele dag in mijn ondergoed lopen hoorquote:Op maandag 17 november 2014 22:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar een turn off dus, lijkt me niet bevorderlijk voor de seks.
Ik ook, de meeste vrouwen waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 november 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh beetje krampachtig gedoe ook allemaal die opdrachten vind ik. Ik ga echt niet de hele dag in mijn ondergoed lopen hoorSchaam ik me kapot.
Is dit nu feedback?quote:Op maandag 17 november 2014 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dit liedje gaat over de dood en hoe natuurlijk het is, even mezelf in FB saboteren.
feitelijk koppel ik nu wel iets terug, dus!quote:Op maandag 17 november 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dit nu feedback?
Ook prima!
Ben ik 1x in de 2 maanden ongeveer.quote:Op maandag 17 november 2014 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jullie hebben geen moslim mods, whats up with that?
Onbesneden lullen zijn niet toegestaan mattie.quote:Op maandag 17 november 2014 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben ik 1x in de 2 maanden ongeveer.
Oke we waren sp3c dus aan het bedreigenquote:Op maandag 17 november 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
Ik lees net dat we hier verder gaan:
NWS / [SC] Het is tenslotte afval
Bij kip is het velletje altijd het lekkerst.quote:Op maandag 17 november 2014 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onbesneden lullen zijn niet toegestaan mattie.
Heej! Wat is deze.quote:Op maandag 17 november 2014 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke we waren sp3c dus aan het bedreigen
Ewa a sahbi, ik ben undercover mod.quote:Op maandag 17 november 2014 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jullie hebben geen moslim mods, whats up with that?
Ja oke, maar het is zo dat, kijk als je het zo bekijkt, dan is het met name dat, hmm wacht, hier een fatwa over je onbesneden lul, veel beter.quote:Op maandag 17 november 2014 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij kip is het velletje altijd het lekkerst.
Van deze zin begrijp ik geen reet.quote:Op maandag 17 november 2014 22:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja oke, maar het is zo dat, kijk als je het zo bekijkt, dan is het met name dat, hmm wacht, hier een fatwa over je onbesneden lul, veel beter.
kenne wij mekaar?quote:Op maandag 17 november 2014 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ewa a sahbi, ik ben undercover mod.
Ik.quote:
vergelijk het met doktershandschrift, als je het verkeerd leest of niets begrijpt kan hij het altijd naderhand goedpraten.quote:Op maandag 17 november 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Van deze zin begrijp ik geen reet.
Mijn dokter heeft tegenwoordig een printer dus dat gaat gewoon goed hoor.quote:Op maandag 17 november 2014 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vergelijk het met doktershandschrift, als je het verkeerd leest of niets begrijpt kan hij het altijd naderhand goedpraten.
fuck sake, puberale periode van 11 jaar terug.quote:Op maandag 17 november 2014 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik.
Kende die hele triggerguy niet en ging eens in zijn pohi kijken. Nu ben ik depressief.![]()
R&P / Verliefd...?
Eigenlijk had mijn toelichting ook onduidelijk moeten zijn.quote:Op maandag 17 november 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn dokter heeft tegenwoordig een printer dus dat gaat gewoon goed hoor.
Gemiste kans dus van je.quote:Op maandag 17 november 2014 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eigenlijk had mijn toelichting ook onduidelijk moeten zijn.
De kwalen van feminisme. Had nooit zo ver mogen komen zeg ik je.quote:Op maandag 17 november 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nu is de kans voorbij he. Ik doe niet aan tweede kansjes.
Ah jij zit onder de plak bij je vrouw zeker?quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De kwalen van feminisme. Had nooit zo ver mogen komen zeg ik je.
Gaat dit geregistreerd worden en op termijn tegen mijn persoon worden gebruikt als ik antwoord geef?quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah jij zit onder de plak bij je vrouw zeker?
Ik ben Abu Ham Kaas.quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Twijfel nu tussen Hamdullilah en Aoedoe-Billah.
Uiteraard dan ga ik elke keer keihard lachen, haha triggershot zit onder de plakquote:Op maandag 17 november 2014 23:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gaat dit geregistreerd worden en op termijn tegen mijn persoon worden gebruikt als ik antwoord geef?
In de Islamitische wereld is er een discussie over jou of jij nu wel of niet genuttigd mag worden.quote:
Hmm, vanzelfsprekend ga ik dit ieder x keihard ontkennen.quote:Op maandag 17 november 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard dan ga ik elke keer keihard lachen, haha triggershot zit onder de plak
Ik ben 100% halal.quote:Op maandag 17 november 2014 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de Islamitische wereld is er een discussie over jou of jij nu wel of niet genuttigd mag worden.
Geloof me dat helpt niks. Ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, vanzelfsprekend ga ik dit ieder x keihard ontkennen.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wast jezelf uitgebreid met water na ieder wc bezoekje op de relevante plekken?
De tij zal ooit keren in ons voordeel. De homorevolutie van de jaren '70 heeft al de afhankelijkheid van vrouwen verminderd, niet toevallig dat dit samenviel met de feministische golf.quote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof me dat helpt niks. Ik spreek uit ervaring.
Nou ik wacht met smart tot er weer stoere mannen verschijnen, tegenwoordig zie ik alleen maar watjes.quote:Op maandag 17 november 2014 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De tij zal ooit keren in ons voordeel. De homorevolutie van de jaren '70 heeft al de afhankelijkheid van vrouwen verminderd, niet toevallig dat dit samenviel met de feministische golf.
Oeh, bedreiging!quote:Op maandag 17 november 2014 22:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja oke, maar het is zo dat, kijk als je het zo bekijkt, dan is het met name dat, hmm wacht, hier een fatwa over je onbesneden lul, veel beter.
Je begeeft je in de verkeerde kringen, als je al voor je eigen drank / eten moet betalen waar een man bij is, weet je al dat je daar weg moet.quote:Op maandag 17 november 2014 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik wacht met smart tot er weer stoere mannen verschijnen, tegenwoordig zie ik alleen maar watjes.
een lul ( orgaan ) kan je niet definieren als een persoon, dus, ha!quote:
Shukran.quote:Op maandag 17 november 2014 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welkom in het geloof broeder!
geloof me, allemaal te danken aan figuren als ik, ik weet ook niet wat ik met mezelf moet.quote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef sp3c het volgende:
wtf is deze nou weer
wat een razend kuttopic is dit geworden zeg
Dit is feedback, schuld van triggerlul.quote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef sp3c het volgende:
wtf is deze nou weer
wat een razend kuttopic is dit geworden zeg
Als ik een feministe zou zijn dan zou ik er juist op staan om te betalen natuurlijk.quote:Op maandag 17 november 2014 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je begeeft je in de verkeerde kringen, als je al voor je eigen drank / eten moet betalen waar een man bij is, weet je al dat je daar weg moet.
Donutvreter!quote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is feedback, schuld van triggerlul.
Stoere dude en feminist is sowieso fatalistisch.quote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik een feministe zou zijn dan zou ik er juist op staan om te betalen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |