Wauke is bij Jinek.quote:Op zondag 16 november 2014 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Goodfellas is net begonnen op Fox.
Zou je Wauke doen?quote:Op zondag 16 november 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De derde feministische golf. Ik heb gezappt.
Als ik moet kiezen tussen jinek en goodfellas is de keuze snel gemaakt.quote:
Lekker driften. Dope shit.quote:
Die auto jongen.. Ford Mustang uit '65 omgebouwd naar AWD, 845pk.. nickname "Hoonicorn"quote:
Yoki doet zijn zonnebril op en zegt "kip kopuh?"quote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef anonymoussie het volgende:
Wie gaat hier eieren hamsteren en waar?
Mijn bek viel ook open. Beetje kwijl hier en daar.quote:Op maandag 17 november 2014 19:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die auto jongen.. Ford Mustang uit '65 omgebouwd naar AWD, 845pk.. nickname "Hoonicorn"![]()
Ik heb in Engeland vrienden met een hele dikke V8 driftbak, monsterauto en wereldberoemd, maar dit is echt iets waar gewoon zelfs mijn bek van openvalt.
Dope dealer gespot. Genoteerd!quote:Op maandag 17 november 2014 20:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yoki doet zijn zonnebril op en zegt "kip kopuh?"
Ik heb alles jongen, kip, eieren.. 100% puur, als je wat nodig heb zeg maar heh.
Spreken gewoon af op pleintje, geen probleem.
Dan kan je gewoon ff testen weetje, als je dan meer moet hebben maken we wel een dealtje.
Voor jou maak ik een goede prijs, en als je vrienden hebt die zwaar aan de kip zijn dan kunnen we misschien wel wat regelen.
http://www.chickliner.nl/NL/site/home.htmlquote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef anonymoussie het volgende:
Wie gaat hier eieren hamsteren en waar?
Nog een dealer gespot. Niet zo dope als Yoki natuurlijk, maar toch maar ff genoteerd.quote:Op maandag 17 november 2014 20:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://www.chickliner.nl/NL/site/home.html![]()
Zelfde hier, wat een poppenkast weer. Heb je dat filmpje van de snijtafel gezien dat ik hier gepost had?quote:Op maandag 17 november 2014 19:57 schreef Specularium het volgende:
Ik moest een beetje binnenmonds overgeven van dat liedje bij DWDD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |