abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 november 2014 @ 18:42:23 #101
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146687130
Gezellig hier. Mag ik me even inlezen voor jullie elkaar aan de haren gaan trekken? Kom er zo op terug
Laffe huichelaar
pi_146687254
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 14:49 schreef sp3c het volgende:
das meer iets wat jullie onderling moeten regelen maar als TS het best vind wil ik het wel regelen
Oh, jij had hier al gereaageerd.
Ik vind de OP zoals die nu is prima. Hij stelt zich nogal aan. Er is niets wezenlijks veranderd aan de OP, wat hij zegt klopt dus niet. 1 nieuwe foto en 1 link die niet verwijderd had mogen worden. Ik kan het wijzigen totdat de draad vol is (zoals het nu loopt) dus als ik het zou willen wijzigen dan zou ik dat zelf nog kunnen doen, ik ben niet van plan om het te doen omdat er geen goede reden voor wordt gegeven.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146687310
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Gezellig hier. Mag ik me even inlezen voor jullie elkaar aan de haren gaan trekken? Kom er zo op terug
No worries. Er is van mijn kant niets aan de hand, ik zal ook niet anders op hem gaan reageren naar aanleiding van dit, althans niet buiten dit ene puntje. Hij doet dat wel al een tijdje naar mij toe, dat moet hij weten. ;)
#NoDAPL
  zaterdag 15 november 2014 @ 18:52:54 #104
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146687459
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:24 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Om het ZP-topic niet te vervuilen met off-topic, maar even in FB.
T/m deel 49 was er een behoorlijk neutrale OP:
NWS / Zwarte Piet #49

In deel 50 door jou geopend is het 1 onleesbare baggerzooi geworden volgeplempt met achterhaalde items.
NWS / Zwarte Piet #50, zwart als roet. Op Fok! wel welkom!

In deel 52 heeft Specularium daardoor alles op moeten ruimen en plaatst er zelfs nog het vriendelijke verzoek bij om de OP in het vervolg zo te laten.
NWS / Zwarte Piet #52 Sinterklaas is geen leuk kinderfeestje

[..]

Nu zitten we in deel 55 en wederom ga je er van alles inzetten ipv de OP van deel 52 te behouden.
Daarnaast had je niet de lapo in deel 54, dus loop je ook nog ordinair een topic te kapen. Beetje asociaal wel.

Blijkbaar vind je het heel belangrijk dat de OP ingevuld wordt naar jouw wensen. We hebben dus 2 mogelijkheden:

1) We zetten de OP van deel 52 terug en laten die zo met eventuele aanvullingen qua nieuws-items en degene met de lapo opent ook het nieuwe topic.
2) Iedereen gaat topics van elkaar kapen en wie het snelste is die vult de OP naar eigen goeddunken in.

Zeg maar wat je voorkeur heeft en wat je passend vindt bij een kinderfeestje. :)

PS: Ik weet dat het allemaal de schuld is van de polcor NTR, dus die riedel kun je me besparen, het enige wat ik wil weten of je voor optie 1 of 2 gaat.
Wat is nu het probleem aan deze OP? Die van deel 55. Ik zie er weinig schokkende dingen instaan waardoor de OP niet neutraal meer is. Om en of andere reden kan ik de OP niet editten, dus ik kan niet kijken wat er voor de edit stond. Maar wat er nu staat heb ik eigenlijk niet zoveel problemen mee.

Wat betreft dat topickapen. Het is inderdaad een ongeschreven FOK!regel dat de user die de laatste post maakt het nieuwe topic opent. Maar daar ga ik geen halszaak van maken. Als het zover komt dat men zo kinderachtig wordt als jij beschrijft in punt 2, dan worden wij natuurlijk ook kinderachtig en gaan we er wél een halszaak van maken.
Laffe huichelaar
  zaterdag 15 november 2014 @ 18:56:31 #105
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146687558
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

No worries. Er is van mijn kant niets aan de hand, ik zal ook niet anders op hem gaan reageren naar aanleiding van dit, althans niet buiten dit ene puntje. Hij doet dat wel al een tijdje naar mij toe, dat moet hij weten. ;)
;) ;) ;)
Laffe huichelaar
pi_146687585
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

;) ;) ;)
Serieus, ik vind het eerder grappig dan dat ik me er over opwind.
#NoDAPL
  zaterdag 15 november 2014 @ 19:06:30 #107
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146687860
Bedankt dat je dat nog even verduidelijkt, ik vroeg het me al af
Laffe huichelaar
pi_146688296
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:52 schreef timmmmm het volgende:

Wat is nu het probleem aan deze OP? Die van deel 55. Ik zie er weinig schokkende dingen instaan waardoor de OP niet neutraal meer is. Om en of andere reden kan ik de OP niet editten, dus ik kan niet kijken wat er voor de edit stond. Maar wat er nu staat heb ik eigenlijk niet zoveel problemen mee.
Wat ik hinderlijk vind is dat er geregeld met de OP gekloot wordt en dat m.n. Bram daar een handje van heeft. (check verschil OP deel 49 tov 50). Prima als het gaat om actuele nieuwsitems die toegevoegd worden (graag zelfs :Y ) en had bijvoorbeeld wel wat updates verwacht n.a.v. de gebeurtenissen vandaag, maar ipv daarvan wordt er een zinloze kleurplaat toegevoegd en een crowdfunding-dingetje.

Beetje jammer als in een NWS-topic het nieuws ondergeschikt wordt gemaakt aan de versierselen, vandaar dat ik echt heel blij was met de rigoreuze opruiming die specularium vanochtend heeft gedaan en dan wordt het ergerlijk als wederom dezelfde persoon begint met dat te posten wat eerder vandaag in de prullenbak is gegooid.
De neutraliteit van de OP heb ik ook verder nergens ter discussie gesteld.

quote:
Wat betreft dat topickapen. Het is inderdaad een ongeschreven FOK!regel dat de user die de laatste post maakt het nieuwe topic opent. Maar daar ga ik geen halszaak van maken. Als het zover komt dat men zo kinderachtig wordt als jij beschrijft in punt 2, dan worden wij natuurlijk ook kinderachtig en gaan we er wél een halszaak van maken.
Thnx.

quote:
9s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik me even inlezen voor jullie elkaar aan de haren gaan trekken
Ik heb helemaal geen haar. Niet leuk dat je me daarmee pest. ;(
  zaterdag 15 november 2014 @ 19:24:09 #109
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146688424
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 19:20 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wat ik hinderlijk vind is dat er geregeld met de OP gekloot wordt en dat m.n. Bram daar een handje van heeft. (check verschil OP deel 49 tov 50). Prima als het gaat om actuele nieuwsitems die toegevoegd worden (graag zelfs :Y ) en had bijvoorbeeld wel wat updates verwacht n.a.v. de gebeurtenissen vandaag, maar ipv daarvan wordt er een zinloze kleurplaat toegevoegd en een crowdfunding-dingetje.

Beetje jammer als in een NWS-topic het nieuws ondergeschikt wordt gemaakt aan de versierselen, vandaar dat ik echt heel blij was met de rigoreuze opruiming die specularium vanochtend heeft gedaan en dan wordt het ergerlijk als wederom dezelfde persoon begint met dat te posten wat eerder vandaag in de prullenbak is gegooid.
De neutraliteit van de OP heb ik ook verder nergens ter discussie gesteld.

[..]

Thnx.

[..]

Ik heb helemaal geen haar. Niet leuk dat je me daarmee pest. ;(
Ik ben de topics eens afgegaan, en vrijwel geen OP is hetzelfde als de vorige. M.i. is daar niks mis mee. Beetje diversiteit. Wat zou je dan concreet graag uit de huidige op gehaald willen hebben? Staat een vrolijk plaatje in (naar mijn smaak te groot, als ik de volgende TS zou zijn zou ik die eruit gooien), oorsprongverhaaltje, linkje voor linkje tegen.

Prima toch?
Laffe huichelaar
  zaterdag 15 november 2014 @ 19:24:24 #110
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146688435
O en ha-ha, kingstown is kaal *wijst en lacht
Laffe huichelaar
pi_146689003
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef timmmmm het volgende:

Ik ben de topics eens afgegaan, en vrijwel geen OP is hetzelfde als de vorige. M.i. is daar niks mis mee. Beetje diversiteit. Wat zou je dan concreet graag uit de huidige op gehaald willen hebben? Staat een vrolijk plaatje in (naar mijn smaak te groot, als ik de volgende TS zou zijn zou ik die eruit gooien), oorsprongverhaaltje, linkje voor linkje tegen.

Prima toch?
We zitten ondertussen alweer een deel verder zie ik (zonder kleurplaat) en het gaat me niet zozeer erom dat er nu specifiek iets uitgehaald moet worden, maar dat de OP een beetje blijft zoals hij is, zonder dat er steeds iets toegevoegd wordt wat geen nieuws-item is, zodat we niet weer van die OP's krijgen zoals gisteren:

Als de OP prima is, waarom zouden er dan steeds pics toegevoegd moeten worden die verder geen enkele nieuwswaarde hebben?
  zaterdag 15 november 2014 @ 19:43:54 #112
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146689110
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:

[..]

We zitten ondertussen alweer een deel verder zie ik (zonder kleurplaat) en het gaat me niet zozeer erom dat er nu specifiek iets uitgehaald moet worden, maar dat de OP een beetje blijft zoals hij is, zonder dat er steeds iets toegevoegd wordt wat geen nieuws-item is, zodat we niet weer van die OP's krijgen zoals gisteren:

Als de OP prima is, waarom zouden er dan steeds pics toegevoegd moeten worden die verder geen enkele nieuwswaarde hebben?
Dat ene plaatje erbij zoals in #55kan ik gewoon handelen. Maar mocht het gekker worden, moet je roepen. Want ik ben het wel met je eens dat het leesbaar moet blijven
Laffe huichelaar
pi_146689654
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 19:20 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik heb het niet meer gedaan dan anderen. Het is een vrolijke tekening aangezien het een vrolijk onderwerp is.

quote:
Beetje jammer als in een NWS-topic het nieuws ondergeschikt wordt gemaakt aan de versierselen
1 foto werd vervangen door 1 tekening en de nieuwswaarde nam toe doordat er 1 extra link in werd geplaatst. :?
Zet die gekleurde bril eens af. :)
#NoDAPL
pi_146731965
Valse bron. Er zijn ''maar'' 1.6 miljoen vluchtelingen in totaal in Turkije, laat staan dat die allemaal Koerdisch moeten zijn. Meeste vluchtelingen zijn Arabisch. Bovendien is de bron ook nog eens propaganda-site en niet echt nieuwswaardig te noemen. Niet iedereen met een website brengt nieuws.

NWS / Turkije steekt nek uit voor ondankbare Koerden
  Moderator maandag 17 november 2014 @ 09:25:25 #115
8781 crew  Frutsel
pi_146735263
Mjah,
De titel gaf min of meer de doorslag... Ned.1 had er vorige week ook een uitzending over, maar dat kan ik hier niet terug luisteren.
pi_146758652
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zelfs Wilders en Ayaan zijn genuanceerder dan jij en dat zijn mensen die moeten vrezen voor hun levens door radicale moslim idioten.

graag goed lezen wat meneer daar precies zegt.
pi_146758685
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:15 schreef SuperFood het volgende:

[..]

graag goed lezen wat meneer daar precies zegt.
Ja, graag goed lezen zeer mijn waarde mods.
  Moderator maandag 17 november 2014 @ 22:16:23 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146758691
nee hij zit je niet te bedreigen en nee ik ga het niet weghalen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 17 november 2014 @ 22:16:37 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146758702
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2014 22:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, graag goed lezen zeer mijn waarde mods.
bemoei je er niet mee
pi_146758738
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

bemoei je er niet mee
Dat is een richtlijn waar ik mij zeer zeker aan zal houden mijn waarde mod.
pi_146758975
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:16 schreef sp3c het volgende:
nee hij zit je niet te bedreigen en nee ik ga het niet weghalen
het is wel degelijk een indirecte bedreiging. enige reden om het te noemen is om te laten zien dat uitspraken zoals die van mij niet getolereerd worden. dat wordt dan weer zogenaamd gerelativeerd door er 'moslim gekkies' bij te zetten.
pi_146759029
@sp3c, toestemming gevraagd om te mogen reageren.
  maandag 17 november 2014 @ 22:25:14 #123
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146759061
quote:
11s.gif Op maandag 17 november 2014 22:24 schreef Triggershot het volgende:
@sp3c, toestemming gevraagd om te mogen reageren.
Denied
Laffe huichelaar
  Moderator maandag 17 november 2014 @ 22:25:31 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146759078
of moslim(gekkie)s zijn gewoon heel erg snel beledigd volgens triggershot

ik zie niets modbaars iig en hij zit je niet te bedreigen
  maandag 17 november 2014 @ 22:25:35 #125
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146759083
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:23 schreef SuperFood het volgende:

[..]

het is wel degelijk een indirecte bedreiging. enige reden om het te noemen is om te laten zien dat uitspraken zoals die van mij niet getolereerd worden. dat wordt dan weer zogenaamd gerelativeerd door er 'moslim gekkies' bij te zetten.
Ik lees het er ook niet in
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')