Oh, jij had hier al gereaageerd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:49 schreef sp3c het volgende:
das meer iets wat jullie onderling moeten regelen maar als TS het best vind wil ik het wel regelen
No worries. Er is van mijn kant niets aan de hand, ik zal ook niet anders op hem gaan reageren naar aanleiding van dit, althans niet buiten dit ene puntje. Hij doet dat wel al een tijdje naar mij toe, dat moet hij weten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Gezellig hier. Mag ik me even inlezen voor jullie elkaar aan de haren gaan trekken? Kom er zo op terug
Wat is nu het probleem aan deze OP? Die van deel 55. Ik zie er weinig schokkende dingen instaan waardoor de OP niet neutraal meer is. Om en of andere reden kan ik de OP niet editten, dus ik kan niet kijken wat er voor de edit stond. Maar wat er nu staat heb ik eigenlijk niet zoveel problemen mee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om het ZP-topic niet te vervuilen met off-topic, maar even in FB.
T/m deel 49 was er een behoorlijk neutrale OP:
NWS / Zwarte Piet #49
In deel 50 door jou geopend is het 1 onleesbare baggerzooi geworden volgeplempt met achterhaalde items.
NWS / Zwarte Piet #50, zwart als roet. Op Fok! wel welkom!
In deel 52 heeft Specularium daardoor alles op moeten ruimen en plaatst er zelfs nog het vriendelijke verzoek bij om de OP in het vervolg zo te laten.
NWS / Zwarte Piet #52 Sinterklaas is geen leuk kinderfeestje
[..]
Nu zitten we in deel 55 en wederom ga je er van alles inzetten ipv de OP van deel 52 te behouden.
Daarnaast had je niet de lapo in deel 54, dus loop je ook nog ordinair een topic te kapen. Beetje asociaal wel.
Blijkbaar vind je het heel belangrijk dat de OP ingevuld wordt naar jouw wensen. We hebben dus 2 mogelijkheden:
1) We zetten de OP van deel 52 terug en laten die zo met eventuele aanvullingen qua nieuws-items en degene met de lapo opent ook het nieuwe topic.
2) Iedereen gaat topics van elkaar kapen en wie het snelste is die vult de OP naar eigen goeddunken in.
Zeg maar wat je voorkeur heeft en wat je passend vindt bij een kinderfeestje.
PS: Ik weet dat het allemaal de schuld is van de polcor NTR, dus die riedel kun je me besparen, het enige wat ik wil weten of je voor optie 1 of 2 gaat.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
No worries. Er is van mijn kant niets aan de hand, ik zal ook niet anders op hem gaan reageren naar aanleiding van dit, althans niet buiten dit ene puntje. Hij doet dat wel al een tijdje naar mij toe, dat moet hij weten.
Serieus, ik vind het eerder grappig dan dat ik me er over opwind.quote:
Wat ik hinderlijk vind is dat er geregeld met de OP gekloot wordt en dat m.n. Bram daar een handje van heeft. (check verschil OP deel 49 tov 50). Prima als het gaat om actuele nieuwsitems die toegevoegd worden (graag zelfsquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:52 schreef timmmmm het volgende:
Wat is nu het probleem aan deze OP? Die van deel 55. Ik zie er weinig schokkende dingen instaan waardoor de OP niet neutraal meer is. Om en of andere reden kan ik de OP niet editten, dus ik kan niet kijken wat er voor de edit stond. Maar wat er nu staat heb ik eigenlijk niet zoveel problemen mee.
Thnx.quote:Wat betreft dat topickapen. Het is inderdaad een ongeschreven FOK!regel dat de user die de laatste post maakt het nieuwe topic opent. Maar daar ga ik geen halszaak van maken. Als het zover komt dat men zo kinderachtig wordt als jij beschrijft in punt 2, dan worden wij natuurlijk ook kinderachtig en gaan we er wél een halszaak van maken.
Ik heb helemaal geen haar. Niet leuk dat je me daarmee pest.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik me even inlezen voor jullie elkaar aan de haren gaan trekken
Ik ben de topics eens afgegaan, en vrijwel geen OP is hetzelfde als de vorige. M.i. is daar niks mis mee. Beetje diversiteit. Wat zou je dan concreet graag uit de huidige op gehaald willen hebben? Staat een vrolijk plaatje in (naar mijn smaak te groot, als ik de volgende TS zou zijn zou ik die eruit gooien), oorsprongverhaaltje, linkje voor linkje tegen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ik hinderlijk vind is dat er geregeld met de OP gekloot wordt en dat m.n. Bram daar een handje van heeft. (check verschil OP deel 49 tov 50). Prima als het gaat om actuele nieuwsitems die toegevoegd worden (graag zelfs) en had bijvoorbeeld wel wat updates verwacht n.a.v. de gebeurtenissen vandaag, maar ipv daarvan wordt er een zinloze kleurplaat toegevoegd en een crowdfunding-dingetje.
Beetje jammer als in een NWS-topic het nieuws ondergeschikt wordt gemaakt aan de versierselen, vandaar dat ik echt heel blij was met de rigoreuze opruiming die specularium vanochtend heeft gedaan en dan wordt het ergerlijk als wederom dezelfde persoon begint met dat te posten wat eerder vandaag in de prullenbak is gegooid.
De neutraliteit van de OP heb ik ook verder nergens ter discussie gesteld.
[..]
Thnx.
[..]
Ik heb helemaal geen haar. Niet leuk dat je me daarmee pest.
We zitten ondertussen alweer een deel verder zie ik (zonder kleurplaat) en het gaat me niet zozeer erom dat er nu specifiek iets uitgehaald moet worden, maar dat de OP een beetje blijft zoals hij is, zonder dat er steeds iets toegevoegd wordt wat geen nieuws-item is, zodat we niet weer van die OP's krijgen zoals gisteren:quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben de topics eens afgegaan, en vrijwel geen OP is hetzelfde als de vorige. M.i. is daar niks mis mee. Beetje diversiteit. Wat zou je dan concreet graag uit de huidige op gehaald willen hebben? Staat een vrolijk plaatje in (naar mijn smaak te groot, als ik de volgende TS zou zijn zou ik die eruit gooien), oorsprongverhaaltje, linkje voor linkje tegen.
Prima toch?
Dat ene plaatje erbij zoals in #55kan ik gewoon handelen. Maar mocht het gekker worden, moet je roepen. Want ik ben het wel met je eens dat het leesbaar moet blijvenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zitten ondertussen alweer een deel verder zie ik (zonder kleurplaat) en het gaat me niet zozeer erom dat er nu specifiek iets uitgehaald moet worden, maar dat de OP een beetje blijft zoals hij is, zonder dat er steeds iets toegevoegd wordt wat geen nieuws-item is, zodat we niet weer van die OP's krijgen zoals gisteren:
NWS / Zwarte Piet #50, zwart als roet. Op Fok! wel welkom!
Als de OP prima is, waarom zouden er dan steeds pics toegevoegd moeten worden die verder geen enkele nieuwswaarde hebben?
Ik heb het niet meer gedaan dan anderen. Het is een vrolijke tekening aangezien het een vrolijk onderwerp is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ik hinderlijk vind is dat er geregeld met de OP gekloot wordt en dat m.n. Bram daar een handje van heeft. (check verschil OP deel 49 tov 50). Prima als het gaat om actuele nieuwsitems die toegevoegd worden (graag zelfs) en had bijvoorbeeld wel wat updates verwacht n.a.v. de gebeurtenissen vandaag, maar ipv daarvan wordt er een zinloze kleurplaat toegevoegd en een crowdfunding-dingetje.
1 foto werd vervangen door 1 tekening en de nieuwswaarde nam toe doordat er 1 extra link in werd geplaatst.quote:Beetje jammer als in een NWS-topic het nieuws ondergeschikt wordt gemaakt aan de versierselen
graag goed lezen wat meneer daar precies zegt.quote:Op maandag 17 november 2014 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs Wilders en Ayaan zijn genuanceerder dan jij en dat zijn mensen die moeten vrezen voor hun levens door radicale moslim idioten.
Ja, graag goed lezen zeer mijn waarde mods.quote:Op maandag 17 november 2014 22:15 schreef SuperFood het volgende:
[..]
graag goed lezen wat meneer daar precies zegt.
bemoei je er niet meequote:Op maandag 17 november 2014 22:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, graag goed lezen zeer mijn waarde mods.
het is wel degelijk een indirecte bedreiging. enige reden om het te noemen is om te laten zien dat uitspraken zoals die van mij niet getolereerd worden. dat wordt dan weer zogenaamd gerelativeerd door er 'moslim gekkies' bij te zetten.quote:Op maandag 17 november 2014 22:16 schreef sp3c het volgende:
nee hij zit je niet te bedreigen en nee ik ga het niet weghalen
Deniedquote:Op maandag 17 november 2014 22:24 schreef Triggershot het volgende:
@sp3c, toestemming gevraagd om te mogen reageren.
Ik lees het er ook niet inquote:Op maandag 17 november 2014 22:23 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het is wel degelijk een indirecte bedreiging. enige reden om het te noemen is om te laten zien dat uitspraken zoals die van mij niet getolereerd worden. dat wordt dan weer zogenaamd gerelativeerd door er 'moslim gekkies' bij te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |