quote:Op zondag 7 december 2014 18:41 schreef Arcee het volgende:
NWS / Communist aan de macht in Oost-Duitsland
NWS / Communist aan de macht in Oost-Duitsland #2
Reeks graag,
Je mag er niet uit quoten omdat ze daar geld voor vragen.quote:Op maandag 8 december 2014 13:06 schreef Gwywen het volgende:
Het zal vast al eerder gevraagd zijn, maar waarom mag Trouw niet als bron gebruikt worden?
quote:Op maandag 8 december 2014 13:06 schreef Gwywen het volgende:
Het zal vast al eerder gevraagd zijn, maar waarom mag Trouw niet als bron gebruikt worden?
Maar liever een andere bron. Trouw doet nogal gauw erg moeilijk dus zelfs liever geen linkje. Vraag maar rustig of ik mee wil zoeken naar een andere bron wanneer je het niet kan vinden, Gwywenquote:Op maandag 8 december 2014 13:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je mag er niet uit quoten omdat ze daar geld voor vragen.
Alleen een linkje plaatsen mag wel.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 02:24 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik hoor hele andere verhalen, maar goed, misschien heb jij wel gelijk? Daar gaat het nu even niet om, ik wou vooral het Rojava-gebied belichten. Voor een discussie over Turkije moeten we inderdaad ergens anders zijn.
beetje vreemd iddquote:Op dinsdag 9 december 2014 02:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Beetje vreemd als je het Rojava-gebied wilt belichten maar direct Turkije erbij betrekt maar goed, zoals ik al zei, je zit gewoon weer te trollen.
Ik had er verder op in kunnen gaan maar het gaat over Turkije in een Duitsland en Syrië topic. In het Syrië topic heb ik zijn onzin al direct ontkracht, nu kan ik ook verder op hem ingaan in het Duitsland topic maar goed...quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
beetje vreemd idd
je had dit heel makkelijk kunnen doen zonder wederom over Turkije te gaan zitten mieten, dat je reacties daarop vervolgens met een soort "dit is offtopic!" wegwuift is ook een tikje zwak van je
gewoon kappen met die hele grijsgespeelde langspeelplaat
we kennen hem, we vinden het geen goede muziek
Dat hele topic over Pegida in Duitsland staat trouwens vol met onzin en volkomen off-topic gelul, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik had er verder op in kunnen gaan maar het gaat over Turkije in een Duitsland en Syrië topic. In het Syrië topic heb ik zijn onzin al direct ontkracht, nu kan ik ook verder op hem ingaan in het Duitsland topic maar goed...
ok bedankt voor deze waardevolle informatie hansquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik had er verder op in kunnen gaan maar het gaat over Turkije in een Duitsland en Syrië topic. In het Syrië topic heb ik zijn onzin al direct ontkracht, nu kan ik ook verder op hem ingaan in het Duitsland topic maar goed...
Ik zal mijn best doen, ik kan helaas niet beloven dat ik nooit Turkije erbij zal betrekken want Turkije zit nou eenmaal diep geworteld in het conflict door jihadisten te steunen. Daar moeten we met z'n alle ook respect voor hebben, vind ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
beetje vreemd idd
je had dit heel makkelijk kunnen doen zonder wederom over Turkije te gaan zitten mieten, dat je reacties daarop vervolgens met een soort "dit is offtopic!" wegwuift is ook een tikje zwak van je
gewoon kappen met die hele grijsgespeelde langspeelplaat
we kennen hem, we vinden het geen goede muziek
Gaan we niet weer een grens over met deze post?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:39 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon deze de met islam geïnfecteerde buurten insturen zodra het zover is.
LOLquote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gaan we niet weer een grens over met deze post?
Oproep tot geweld.
Ja, je incestmaatje begon over vechten tegen Europeanen middels bomaanslagen wanneer Europa te ver zou gaan. Ik reageerde daarop met die reactie als oplossing.quote:
Ja, maar hij begon juffrouw!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, je incestmaatje begon over vechten tegen Europeanen middels bomaanslagen wanneer Europa te ver zou gaan. Ik reageerde daarop met die reactie als oplossing.
Hoe nobel.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hij legde een hypothese voor waarin ik mee ging.
Clapclap? Die is ook een idioot inderdaad. Mag even langs bij de psychiaterquote:Op woensdag 10 december 2014 21:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, je incestmaatje begon over vechten tegen Europeanen middels bomaanslagen wanneer Europa te ver zou gaan. Ik reageerde daarop met die reactie als oplossing.
Er gingen wel meer posts een beetje de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gaan we niet weer een grens over met deze post?
Oproep tot geweld.
Waarom koos je ervoor mij hier te melden en hem niet dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Clapclap? Die is ook een idioot inderdaad. Mag even langs bij de psychiater
Er is in dit conflict ook maar één juiste kant.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er gingen wel meer posts een beetje de verkeerde kant op.
Je gelooft het vast niet, maar ik heb daar overheen gelezen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waarom koos je ervoor mij hier te melden en hem niet dan?
Vind jij.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er is in dit conflict ook maar één juiste kant.
Een foto maakt een post wel opvallender ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je gelooft het vast niet, maar ik heb daar overheen gelezen.
Net zo idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |