Dude....quote:Op donderdag 20 november 2014 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Mochten jullie me hier op FOK! per abuis dood verklaren, hebben jullie bij dezen mijn toestemming de misvatting in het timmmmm is dood topic te bespreken
Hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik dan toch dood moet, vind ik 1 kamp om in te sterven wel genoeg
Moet dat topic in NWS of SHO?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Mochten jullie me hier op FOK! per abuis dood verklaren, hebben jullie bij dezen mijn toestemming de misvatting in het timmmmm is dood topic te bespreken
Dit gesprek is wat te macaber voor Ryan heb ik het idee.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet dat topic in NWS of SHO?
BNW natuurlijk want complot.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet dat topic in NWS of SHO?
Er was in KLB een topic geopend met veel geschreeuw en zielig gejank over de pietendiscussie, dat werd snel gewist en blijkbaar heeft iedereen een hikje gehad dat er een post van je gequote werd. De op van dat topic stond ook vol quotes van diverse mensen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
Wat was dat daarnet nou, één of andere melding over een topic over Danny?
Ik kreeg ook zo iets. Zal wel weer een mafkees zijn die eens om de zoveel tijd een topic aanmaakt om te vertellen hoe slecht danny wel niet is of om een PM rond te sturen hoeveel de admins in zijn hoofd verdienen. Kies er maar een, mafkezen genoegquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
Wat was dat daarnet nou, één of andere melding over een topic over Danny?
Ah, okee.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er was in KLB een topic geopend met veel geschreeuw en zielig gejank over de pietendiscussie, dat werd snel gewist en blijkbaar heeft iedereen een hikje gehad dat er een post van je gequote werd. De op van dat topic stond ook vol quotes van diverse mensen.
Hoiquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef Specularium het volgende:
Topic stond vol lokquotes.
Ik dacht even dat ik aandacht kreeg van iemand. #teleurstellingen
quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef Specularium het volgende:
Speculariumquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef Specularium het volgende:
Wie misbruikt mijn quotes in ijdelheid?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er was in KLB een topic geopend met veel geschreeuw en zielig gejank over de pietendiscussie, dat werd snel gewist en blijkbaar heeft iedereen een hikje gehad dat er een post van je gequote werd. De op van dat topic stond ook vol quotes van diverse mensen.
Een of andere doffy dock ofzo, zal nu wel geband zijn iig.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie misbruikt mijn quotes in ijdelheid?
PKK is een terroristische organisatie voor NATO en ook voor Nederland. Als iets aangepakt moet worden op dit forum zijn het de supporters van illegalen organisaties zoals PKK. In feite heb jij niet alleen een probleem met mij maar ook met de Nederlandse rechtstaat. PKK is een terreur organisatie voor Nederland... Punt! Jij denkt als Koerd te bepalen wat wel en niet mag. Jij denkt dat het supporten van het FSA "on-Nederlands" is maar het supporten van "PKK" pro-Nederlanders. Wie ben jij om dat te bepalen? Volgens de Nederlandse rechtstaat pleeg jij een misdaad door PKK te supporten. Ik doe niks verkeerds.quote:Op maandag 24 november 2014 04:38 schreef mylamboisblack het volgende:
Kan iemand iets doen aan Atak in het Syrietopic? Kritiek en een eigen visie hebben op het Syrieconflict is oke, maar die gast is letterlijk alles aan het doen om Koerden maar in een slecht daglicht te zetten.
Zijn ''kijk'' op het conflict is gewoon propagandamateriaal gebaseerd op lucht. Hij prijst de FSA en doet alsof de FSA van iedereen gaat winnen terwijl de FSA niet eens meer bestaat in feite. De enige reden dat hij de FSA ook steunt is omdat Turkije FSA support(je zou je sowieso afvragen wat een Turk in Nederland hier doet als hij zo loyaal is aan Turkije). Zijn doel is gewoon om de Koerdische YPG in een slecht daglicht te zetten. Letterlijk 90% van zijn posts gaan over Koerden, en ook refereert hij altijd naar ''Koerdjes'', wat dus een negatieve lading moet hebben volgens hem.
Dat topic begint steeds meer kwaliteit te verliezen door mensen zoals hij. De Koerdische legers doen het erg goed en dat wekt bij hem blijkbaar enige jaloezie op waarop hij dus alles op alles zet om Koerden maar te beledigen.
Nogmaals, kritiek is gewenst, maar iedereen die het Syrietopic volgt, weet dat Atak alleen maar daar is om negativiteit te uiten jegens de Koerden. Zijn kijk is totaal niet realistisch en alleen maar propaganda.
Op wat moet ik letten? Ik post geen propaganda zoals hij beweert. Ik zal wel letten op mijn taalgebruik maar ik denk dat de FOK staff harder moet optreden tegen mensen die de Nederlandse wet niet serieus nemen en illegale terroristische organisaties zoals PKK verheerlijken.quote:Op maandag 24 november 2014 09:00 schreef Specularium het volgende:
Ik heb hem eergisteren al aangesproken op zijn postgedrag.
Als het weer niet goed gaat, TR's zetten of hier komen melden.
1. Ik ben geen Koerd.quote:Op maandag 24 november 2014 12:46 schreef Atak het volgende:
[..]
PKK is een terroristische organisatie voor NATO en ook voor Nederland. Als iets aangepakt moet worden op dit forum zijn het de supporters van illegalen organisaties zoals PKK. In feite heb jij niet alleen een probleem met mij maar ook met de Nederlandse rechtstaat. PKK is een terreur organisatie voor Nederland... Punt! Jij denkt als Koerd te bepalen wat wel en niet mag. Jij denkt dat het supporten van het FSA "on-Nederlands" is maar het supporten van "PKK" pro-Nederlanders. Wie ben jij om dat te bepalen? Volgens de Nederlandse rechtstaat pleeg jij een misdaad door PKK te supporten. Ik doe niks verkeerds.
Ok, dus je geeft het toe.quote:Op maandag 24 november 2014 12:53 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
2. De PKK is alleen officieel een terroristische organisatie
3. Volgens de Nederlandse rechtsstaat is sympathie hebben voor een terroristische organisatie geen strafbaar feit.
Nee, want de Nederlandse rechtsstaat vervolgt de mensen niet die de PKK/YPG zijn gaan steunen in Syrie. De PKK vormt ook geen bedreiging voor Nederland en/of Europa.quote:Op maandag 24 november 2014 12:57 schreef Atak het volgende:
Ok, dus je geeft het toe.
Even de feiten op een rijtje.
1. PKK is een terreurorganisatie voor de Nederlandse rechtstaat.... PUNT
Ik verheerlijk ze niet. Ik geef ze enkel dank wanneer ze Yezidis, Christenen, en andere onschuldige mensen helpen die worden uitgemoord door ISIS e.d.quote:Op maandag 24 november 2014 12:57 schreef Atak het volgende:
2. Je geeft doe dat je de PKK verheerlijkt maar dat het niet strafbaar is
Ik ben niet constant pro-PKK berichten aan 't posten in het Syrietopic, in tegenstelling tot jou, die wel constant jaloerse anti-Koerdische propaganda verspreidt. Ik hou mij bezig met het Syrieconflict, niet met de PKK specifiek, zoals jij doet.quote:Op maandag 24 november 2014 12:57 schreef Atak het volgende:
3. Het is aan de FOK staff om te kijken wat ze daaraan gaan doen en waar ze een streep gaan zetten. FOK is geen outlet om terroristische propaganda te verspreiden.
Inderdaad, respect hebben voor de Nederlandse rechtsstaat, dus ook accepteren dat het toegestaan is om steun uit te roepen voor de PKK en accepteren dat Nederland PKK'ers niet vervolgt.quote:Op maandag 24 november 2014 12:57 schreef Atak het volgende:
4. svp een beetje respect tonen voor de Nederlandse rechtstaat en NATO bondgenoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |