Als een massa-moordenaar tienduizenden mensen heeft doodgemaakt maar een paar mensen helpt voor ideologische doeleinden dat betekent niet dat die persoon dan opeens een engel is.quote:Op maandag 24 november 2014 13:00 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nee, want de Nederlandse rechtsstaat vervolgt de mensen niet die de PKK/YPG zijn gaan steunen in Syrie. De PKK vormt ook geen bedreiging voor Nederland en/of Europa.
[..]
Ik verheerlijk ze niet. Ik geef ze enkel dank wanneer ze Yezidis, Christenen, en andere onschuldige mensen helpen die worden uitgemoord door ISIS e.d.
[..]
Ik ben niet constant pro-PKK berichten aan 't posten in het Syrietopic, in tegenstelling tot jou, die wel constant jaloerse anti-Koerdische propaganda verspreidt. Ik hou mij bezig met het Syrieconflict, niet met de PKK specifiek, zoals jij doet.
[..]
Inderdaad, respect hebben voor de Nederlandse rechtsstaat, dus ook accepteren dat het toegestaan is om steun uit te roepen voor de PKK en accepteren dat Nederland PKK'ers niet vervolgt.
De Turkse staat is verantwoordelijk voor 4 genocides en heeft minimaal een 10voud aan doden gemaakt, is Turkije nu ook een terreurstaat?quote:Op maandag 24 november 2014 13:09 schreef Atak het volgende:
Als een massa-moordenaar tienduizenden mensen heeft doodgemaakt maar een paar mensen helpt voor ideologische doeleinden dat betekent niet dat die persoon dan opeens een engel is.
Ik heb het over de PKK-strijders die afreizen naar Syrie. Die worden niet vervolgd daarvoor.quote:Op maandag 24 november 2014 13:09 schreef Atak het volgende:
Ook zit je fout dat Nederland geen PKK terroristen uitlevert aan Turkije. Laatst hadden ze dat gedaan en ook heel veel ander Europese landen doen dat zoals Denemarken, Zweden, Frankrijk, etc.
Eens. Ik ga er niet meer op in, excuses.quote:Op maandag 24 november 2014 13:17 schreef Frutsel het volgende:
Ja ga elkaar ff een DM sturen enzo
dus niet hier
Ok,quote:Op maandag 24 november 2014 13:17 schreef Frutsel het volgende:
Ja ga elkaar ff een DM sturen enzo
dus niet hier
NWS / IS dwingt gevangenen bloed te donerenquote:Op maandag 24 november 2014 13:23 schreef Frutsel het volgende:
En voor de rest kan je DM'en en moet Fok helemaal niets - vrijheid van meningsuiting
Na het weglopen uit het Catshuis is de PVV geen nieuws meer. Hooguit shownieuws, SHO is een beter subforum.quote:
Wat en boefje, hij post dus iets anders dan de historische consensus?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:27 schreef mylamboisblack het volgende:
Nu geeft hij ook nog eens de Koerden de schuld van de Assyrische genocide. Terwijl alle historici ermee eens zijn dat de Assyrische genocide/afslachting is uitgevoerd door en in opdracht was van de Turkse Ottomanen.
Het gaat erom dat hij dat puur doet om zijn anti-Koerdische sentimenten uit te dragen. Hem boeit het niet wie het echt heeft gedaan, hem gaat 't erom dat hij Koerden de schuld kan geven. Letterlijk elke post van hem bestaat uit anti-Koerdische inhoud.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat en boefje, hij post dus iets anders dan de historische consensus?
Je moet er ook niet steeds op reageren, dan blijft het bezig.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:39 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij dat puur doet om zijn anti-Koerdische sentimenten uit te dragen. Hem boeit het niet wie het echt heeft gedaan, hem gaat 't erom dat hij Koerden de schuld kan geven. Letterlijk elke post van hem bestaat uit anti-Koerdische inhoud.
Men zou zich moeten afvragen of er niet gewoon een anti-Koerdistan topic kan komen voor Atak, dan kan hij daar de hele dag posten.
Maar wat doen jullie er nou aan? Kwaliteit van Syrietopic is echt zwaar omlaag gegaan sinds hij zo actief begint te posten. Een paar topics terug broeide het van de discussie, nu bestaat de helft alleen maar uit Ataks anti-Koerdische posts.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet er ook niet steeds op reageren, dan blijft het bezig.
Ik ben zo de laatste pagina eens door aan het lezen om te kijken hoe erg het is. Eerst complottheorie die ik tegenkom:quote:Op donderdag 27 november 2014 15:02 schreef mylamboisblack het volgende:
Het Syrietopic bestaat voor de helft uit zijn conspiracyberichten. Hoe moet men nog discussieren als we gebombardeerd worden met conspiracy onzin van Atak?
Is natuurlijk even hard een complottheorie.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:53 schreef mylamboisblack het volgende:
Wel ironisch dat Iran het meeste baat heeft gehad bij ISIS. Zuid-Irak en Zuid-Syrie zijn vazalstaten geworden van Iran.
Misschien ben ik wel gek, maar het zou zomaar kunnen dat Iran ISIS een warm handje toedraagt.
Inderdaad, maar ik geef het ook toe en zeg niet dat ik de waarheid spreek. Daarnaast is mijn intentie niet bedoeld om Iran in een slecht daglicht te zetten, ik stel slechts dat het conflict goed uitwerkt voor Iran.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:50 schreef timmmmm het volgende:
Is natuurlijk even hard een complottheorie.
Ik geef toe dat enkele reacties van mij ook overbodig zijn, maar ik erger me dood aan de hoeveelheid onzin die hij post.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap je ergernis heel goed. Het is heel vervelend als iemand iets roept en vervolgens met een of andere vage bron aankomt. Soms post hij ook goede artikelen, ik zag bijvoorbeeld dat reutersding voorbij komen. Daar kan ik anderen ook wel eens op betrappen, vage bronnen. VB sana.sy vind ik niet ook zo heel betrouwbaar.
Het komt een beetje van twee kanten, vooral omdat jij er ook steeds op reageert als hij iets raars zegt. het lijkt me beter als jullie gewoon even niet op elkaar reageren. Als je iets ziet wat je niet bevalt, meldt het dan en ga er niet op happen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |