abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146952422
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:00 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Nee, want de Nederlandse rechtsstaat vervolgt de mensen niet die de PKK/YPG zijn gaan steunen in Syrie. De PKK vormt ook geen bedreiging voor Nederland en/of Europa.

[..]

Ik verheerlijk ze niet. Ik geef ze enkel dank wanneer ze Yezidis, Christenen, en andere onschuldige mensen helpen die worden uitgemoord door ISIS e.d.

[..]

Ik ben niet constant pro-PKK berichten aan 't posten in het Syrietopic, in tegenstelling tot jou, die wel constant jaloerse anti-Koerdische propaganda verspreidt. Ik hou mij bezig met het Syrieconflict, niet met de PKK specifiek, zoals jij doet.

[..]

Inderdaad, respect hebben voor de Nederlandse rechtsstaat, dus ook accepteren dat het toegestaan is om steun uit te roepen voor de PKK en accepteren dat Nederland PKK'ers niet vervolgt.
Als een massa-moordenaar tienduizenden mensen heeft doodgemaakt maar een paar mensen helpt voor ideologische doeleinden dat betekent niet dat die persoon dan opeens een engel is.

PKK is een terroristische organisatie voor de Nederlandse rechtstaat. Als je kijkt wat je allemaal schrijft dan ben je hier helemaal niet mee eens. Zelfs in deze topic blijf je maar doorgaan met je propaganda.

Ook zit je fout dat Nederland geen PKK terroristen uitlevert aan Turkije. Laatst hadden ze dat gedaan en ook heel veel ander Europese landen doen dat zoals Denemarken, Zweden, Frankrijk, etc.

Jij noemt andere on-Hollands maar jij respecteert de Nederlandse rechtstaat zelf niet. Je komt steeds met smoesjes om toch door te kunnen gaan met je propaganda. Even voor de mods die niet weten wat PKK allemaal gedaan heeft:

PKK is schuldig bevonden voor:
-het doden van 40 000 mensen

-Terreuraanslagen,

-zelfmoordaanslagen,

-moord,

-bedreiging,

-afpersing,

-wapen- en drugshandel,

-mensensmokkel,

-prostitutie.

Het is aan de FOK staff om te bepalen waar ze een streep gaan zetten. PKK propaganda mis-informeert en dat is strafbaar voor de Nederlandse rechtstaat.
pi_146952507
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:09 schreef Atak het volgende:
Als een massa-moordenaar tienduizenden mensen heeft doodgemaakt maar een paar mensen helpt voor ideologische doeleinden dat betekent niet dat die persoon dan opeens een engel is.
De Turkse staat is verantwoordelijk voor 4 genocides en heeft minimaal een 10voud aan doden gemaakt, is Turkije nu ook een terreurstaat?

- Armeense genocide 1.5 miljoen doden

- Assyrische genocide 800 000 doden

- Griekse genocide 1.5 miljoen doden

- Koerdische genocide 100 000 doden

quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:09 schreef Atak het volgende:
Ook zit je fout dat Nederland geen PKK terroristen uitlevert aan Turkije. Laatst hadden ze dat gedaan en ook heel veel ander Europese landen doen dat zoals Denemarken, Zweden, Frankrijk, etc.
Ik heb het over de PKK-strijders die afreizen naar Syrie. Die worden niet vervolgd daarvoor.

PS: O+

Moderator maandag 24 november 2014 @ 13:17:05 #203
8781 crew  Frutsel
pi_146952595
Ja ga elkaar ff een DM sturen enzo

dus niet hier
pi_146952630
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:17 schreef Frutsel het volgende:

dus niet hier
Eens. Ik ga er niet meer op in, excuses.
pi_146952632
[
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:17 schreef Frutsel het volgende:

dus niet hier
Ok,

[ Bericht 32% gewijzigd door Frutsel op 24-11-2014 13:23:08 (dat dus) ]
  Moderator maandag 24 november 2014 @ 13:23:25 #206
8781 crew  Frutsel
pi_146952775
En voor de rest kan je DM'en en moet Fok helemaal niets - vrijheid van meningsuiting
  Trouwste user 2022 maandag 24 november 2014 @ 22:37:00 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_146972802
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:23 schreef Frutsel het volgende:
En voor de rest kan je DM'en en moet Fok helemaal niets - vrijheid van meningsuiting
NWS / IS dwingt gevangenen bloed te doneren

Hoort in het Syrië topc. Excuces

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_146972959
Hoeft wat mij betreft niet dicht.
Niet iedereen leest het Syrietopic.
pi_147038315
NWS / PVV: "Wij hebben liever geen islam in Nederland" #2

TT klopt niet in deel 2. Nergens zegt de PVV 'liever'
pi_147038947
De uitspraken zijn wel een stuk heftiger inderdaad.

Bv een quote als "wij willen geen islam in Nederland." Zou de lading al meer dekken. Of "wij willen geen moslims in Nederland."
pi_147039050
En wellicht een idee om het off topic gebaggerd in dat topic eens te ruimen.
pi_147040493
Nee, het is gewoon dicht nu.
pi_147040606
Dat is een keuze. Lijkt me wel zeer nieuwswaardig, dus de discussie zal wel plaats gaan vinden op enige wijze.
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 22:52:56 #214
137949 Disana
pi_147040673
Jammer, want het was wel nieuws.
pi_147040747
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:52 schreef Disana het volgende:
Jammer, want het was wel nieuws.
Na het weglopen uit het Catshuis is de PVV geen nieuws meer. Hooguit shownieuws, SHO is een beter subforum.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147056177
Atak blijft doorgaan met leugens & propaganda verspreiden.

Zo liegt hij over het feit dat de YPG geen Arabieren en Assyriers in dienst heeft, terwijl hij weet dat dat wel zo is. En ik hier ook bewijs voor heb:

http://www.al-monitor.com(...)rians-kurds-pyd.html
http://www.yourmiddleeast(...)-islamic-state_27563

Daarnaast gebruikt hij ook conspiracy websites zoals veteranstoday.com (anti-semitische website die onder andere zegt dat ISIS-leider Al-baghdadi van Joodse komaf is en werkt voor Israel).

Ook blijft hij doorgaan met onzin vertellen over hoe sterk de FSA is, terwijl de FSA amper nog bestaat.
pi_147056197
Het Syrietopic bestaat voor de helft uit zijn conspiracyberichten. Hoe moet men nog discussieren als we gebombardeerd worden met conspiracy onzin van Atak?
pi_147056695
Ik kijk zo even.
pi_147056898
Nu geeft hij ook nog eens de Koerden de schuld van de Assyrische genocide. Terwijl alle historici ermee eens zijn dat de Assyrische genocide/afslachting is uitgevoerd door en in opdracht was van de Turkse Ottomanen.
  donderdag 27 november 2014 @ 15:31:56 #220
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147057017
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:27 schreef mylamboisblack het volgende:
Nu geeft hij ook nog eens de Koerden de schuld van de Assyrische genocide. Terwijl alle historici ermee eens zijn dat de Assyrische genocide/afslachting is uitgevoerd door en in opdracht was van de Turkse Ottomanen.
Wat en boefje, hij post dus iets anders dan de historische consensus?
Laffe huichelaar
pi_147057218
quote:
11s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat en boefje, hij post dus iets anders dan de historische consensus?
Het gaat erom dat hij dat puur doet om zijn anti-Koerdische sentimenten uit te dragen. Hem boeit het niet wie het echt heeft gedaan, hem gaat 't erom dat hij Koerden de schuld kan geven. Letterlijk elke post van hem bestaat uit anti-Koerdische inhoud.

Men zou zich moeten afvragen of er niet gewoon een anti-Koerdistan topic kan komen voor Atak, dan kan hij daar de hele dag posten.
pi_147057271
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:39 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Het gaat erom dat hij dat puur doet om zijn anti-Koerdische sentimenten uit te dragen. Hem boeit het niet wie het echt heeft gedaan, hem gaat 't erom dat hij Koerden de schuld kan geven. Letterlijk elke post van hem bestaat uit anti-Koerdische inhoud.

Men zou zich moeten afvragen of er niet gewoon een anti-Koerdistan topic kan komen voor Atak, dan kan hij daar de hele dag posten.
Je moet er ook niet steeds op reageren, dan blijft het bezig.
pi_147057368
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je moet er ook niet steeds op reageren, dan blijft het bezig.
Maar wat doen jullie er nou aan? Kwaliteit van Syrietopic is echt zwaar omlaag gegaan sinds hij zo actief begint te posten. Een paar topics terug broeide het van de discussie, nu bestaat de helft alleen maar uit Ataks anti-Koerdische posts.

Het irritantste van alles is ook nog eens dat het bestaat uit leugens. Al zijn posts zijn gewoon propaganda en niet op enige waarheid gebaseerd.
  donderdag 27 november 2014 @ 15:50:25 #224
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147057538
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:02 schreef mylamboisblack het volgende:
Het Syrietopic bestaat voor de helft uit zijn conspiracyberichten. Hoe moet men nog discussieren als we gebombardeerd worden met conspiracy onzin van Atak?
Ik ben zo de laatste pagina eens door aan het lezen om te kijken hoe erg het is. Eerst complottheorie die ik tegenkom:

quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:53 schreef mylamboisblack het volgende:
Wel ironisch dat Iran het meeste baat heeft gehad bij ISIS. Zuid-Irak en Zuid-Syrie zijn vazalstaten geworden van Iran.

Misschien ben ik wel gek, maar het zou zomaar kunnen dat Iran ISIS een warm handje toedraagt.
Is natuurlijk even hard een complottheorie.

Ik snap je ergernis heel goed. Het is heel vervelend als iemand iets roept en vervolgens met een of andere vage bron aankomt. Soms post hij ook goede artikelen, ik zag bijvoorbeeld dat reutersding voorbij komen. Daar kan ik anderen ook wel eens op betrappen, vage bronnen. VB sana.sy vind ik niet ook zo heel betrouwbaar.

Het komt een beetje van twee kanten, vooral omdat jij er ook steeds op reageert als hij iets raars zegt. het lijkt me beter als jullie gewoon even niet op elkaar reageren. Als je iets ziet wat je niet bevalt, meldt het dan en ga er niet op happen.
Laffe huichelaar
pi_147057780
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:50 schreef timmmmm het volgende:
Is natuurlijk even hard een complottheorie.
Inderdaad, maar ik geef het ook toe en zeg niet dat ik de waarheid spreek. Daarnaast is mijn intentie niet bedoeld om Iran in een slecht daglicht te zetten, ik stel slechts dat het conflict goed uitwerkt voor Iran.

Naast het feit dat ik amper over Iran praat. Ik praat over het conflict in het algemeen(waar Iran dus in voorkomt). Atak post alleen maar anti-Koerdische berichten. Groot verschil.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap je ergernis heel goed. Het is heel vervelend als iemand iets roept en vervolgens met een of andere vage bron aankomt. Soms post hij ook goede artikelen, ik zag bijvoorbeeld dat reutersding voorbij komen. Daar kan ik anderen ook wel eens op betrappen, vage bronnen. VB sana.sy vind ik niet ook zo heel betrouwbaar.

Het komt een beetje van twee kanten, vooral omdat jij er ook steeds op reageert als hij iets raars zegt. het lijkt me beter als jullie gewoon even niet op elkaar reageren. Als je iets ziet wat je niet bevalt, meldt het dan en ga er niet op happen.
Ik geef toe dat enkele reacties van mij ook overbodig zijn, maar ik erger me dood aan de hoeveelheid onzin die hij post.

Maar jullie gaan dus niks doen aan zijn postgedrag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')