Ik zie het niet. Degene die het postte ongetwijfeld welquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:45 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het is een topic dat ging over een misdaad gepleegd tegen 2 ambulancebroeders. Ras of afkomst werd nergens vernoemd in de OP of artikel, en zelfs dan, zou het alleen gefungeerd hebben als signalement neem ik aan.
Waar zie jij die relevantie dan precies in?
Dan kan het dus juist in het centrale topic. Het heeft totaal geen nieuwswaarde, want dit gebeurt strijk en zet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:24 schreef Specularium het volgende:
Je laatst gesloten topic was een topic wat aansloot op een al lopend topic.
Vandaar het slotje. Dit topic sluit niet aan op dat topic.
Alles doorverwijzen naar het centrale Israel/Palestina topic vind ik nooit zo'n goed idee, want veel users lezen daar niet. Zie ook niet echt de noodzaak om deze dicht te gooien want het is gewoon nieuws.
Niet echt heel bijzonder nieuws gezien de situatie, maar toch.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan kan het dus juist in het centrale topic. Het heeft totaal geen nieuwswaarde, want dit gebeurt strijk en zet.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:24 schreef Specularium het volgende:
Alles doorverwijzen naar het centrale Israel/Palestina topic vind ik nooit zo'n goed idee, want veel users lezen daar niet.
Ja, en? Is het verplicht om dat topic te lezen, dan?quote:
Nou, blijkbaar vind jij dit non-nieuws zo belangrijk, dat je het niet naar het centrale topic wilt verplaatsen omdat, foei foei, niet iedereen dat leest.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:02 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij verplicht niemand je om iets te lezen.
Zou kunnen, heb deze gereekst.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens mij is er iets stuk. Knop <nieuw deel> werkt niet?
NWS / voorkomen dat mensen met schulden zelfmoord plegen #2
Hebben ze je eindelijk door, Henk?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
Topic met een nieuwsbericht uit 2011:
NWS / Mongool na 30 jaar ontmaskerd
Om het ZP-topic niet te vervuilen met off-topic, maar even in FB.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ach meid, het is toch wat.
Wees maar gerust: ik heb een wat gepastere foto er in gezet - het is immers een feest dus de foto mag leuk zijn - en ik heb 1 link toegevoegd die abusievelijk was verwijderd. Ik denk dat Spec dat prima vindt en zo niet dan mag hij mij een DB sturen.
Nu zitten we in deel 55 en wederom ga je er van alles inzetten ipv de OP van deel 52 te behouden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:51 schreef Specularium het volgende:
Jep, gelieve de OP een beetje zo te houden bij de komende delen
Je stelt je nogal aan. Alles wat er vandaag aan de hand is is dat ik in de OP:quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:24 schreef Kingstown het volgende:
het enige wat ik wil weten of je voor optie 1 of 2 gaat.
Er is niets wezenlijks veranderd aan de OP. Ik ben er van overtuigd dat Spec het zo prima vindt en als hij iets niet goed vindt dan vernemen we het wel. Even rustig afwachten totdat hij heeft gereageerd.quote:
Waar staat in de regels dat degene die laatste reactie in een deel plaatst het nieuwe deel opent? Het gebeurt continue, overal op dit forum.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om het ZP-topic niet te vervuilen met off-topic, maar even in FB.
T/m deel 49 was er een behoorlijk neutrale OP:
NWS / Zwarte Piet #49
In deel 50 door jou geopend is het 1 onleesbare baggerzooi geworden volgeplempt met achterhaalde items.
NWS / Zwarte Piet #50, zwart als roet. Op Fok! wel welkom!
In deel 52 heeft Specularium daardoor alles op moeten ruimen en plaatst er zelfs nog het vriendelijke verzoek bij om de OP in het vervolg zo te laten.
NWS / Zwarte Piet #52 Sinterklaas is geen leuk kinderfeestje
Daarnaast had je niet de lapo in deel 54, dus loop je ook nog ordinair een topic te kapen. Beetje asociaal wel.
Erg relevant meid dat jij dit er bij haalt.quote:PS: Ik weet dat het allemaal de schuld is van de polcor NTR, dus die riedel kun je me besparen, het enige wat ik wil weten of je voor optie 1 of 2 gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |