Jullie gaan allebei minder op de man posten en minder op elkaar reageren. Ik ga zijn posts niet inhoudelijk keuren en kijken of ik zijn mening wel het posten waard vind. Dat ga ik niet doen. De vorm ga ik meer op lettenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:57 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik geef het ook toe en zeg niet dat ik de waarheid spreek. Daarnaast is mijn intentie niet bedoeld om Iran in een slecht daglicht te zetten, ik stel slechts dat het conflict goed uitwerkt voor Iran.
Naast het feit dat ik amper over Iran praat. Ik praat over het conflict in het algemeen(waar Iran dus in voorkomt). Atak post alleen maar anti-Koerdische berichten. Groot verschil.
[..]
Ik geef toe dat enkele reacties van mij ook overbodig zijn, maar ik erger me dood aan de hoeveelheid onzin die hij post.
Maar jullie gaan dus niks doen aan zijn postgedrag?
Duidelijk. Ik zal wel weer een melding doen als hij doorgaat.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jullie gaan allebei minder op de man posten en minder op elkaar reageren. Ik ga zijn posts niet inhoudelijk keuren en kijken of ik zijn mening wel het posten waard vind. Dat ga ik niet doen. De vorm ga ik meer op letten
of naar LIF (zie de relatie met POL niet zo)quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:21 schreef mylamboisblack het volgende:
NWS / Zijn moslims een ras, zo nee, waar komt die verwarring vandaan? kan naar POL
Niet echt want het is een topic over een overval.quote:Op zondag 30 november 2014 20:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Zwarte Piet overvalt benzinestation!
Kan in het centrale topic.
Ik, hoezo?quote:Op zondag 30 november 2014 23:00 schreef hpeopjes het volgende:
Wie heeft er (een) post(s) van mij weggepleurd in NWS / Telegraaf: Radicaliserend PVV toont fascistoïde neigingen #3 ?
Was er maar 1, die ging net iets te ver.quote:Op zondag 30 november 2014 23:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waarom? Er was niks mis met die post(s)!
Waarom ging die net iets tever dan?quote:Op zondag 30 november 2014 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was er maar 1, die ging net iets te ver.
Daarom is ie weg.
Maar andere gebruikers er zonder enig bewijs van betichten "moslims te dehumaniseren", is wel gewoon oké?quote:Op zondag 30 november 2014 23:16 schreef Specularium het volgende:
Generalisatie + woordgebruik = onnodig.
Heel moeilijk is het niet om te weten waar de grens ongeveer ligt.
Je kunt die grens opzoeken, dat mag. Kan gebeuren dat je post dan later weg is.
Ik reageerde daar dus op, maar dat werd gewoon weggehaald! Als een user een andere user ergens van beticht dat ver over het randje is, dan moet die user ook niet raar opkijken als hij/zij een antwoord terug krijgt dat over het randje is.quote:Op zondag 30 november 2014 23:38 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou dat gezien het onderwerp weg moeten?
Daar gaat die hele discussie over. Daar kun je ook gewoon op reageren.
Nou, van mij mag het dicht, want het slaat als een lul op een drumstel. Het zijn gewoon wat verzonnen aantijgingen van de linkschen, ach die lieverds, ze moeten toch wat te doen hebben.quote:Als dat al weg moet kan het hele topic wel dicht.
Zie sluitpost van timmmmm.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef Djibril het volgende:
Kan de Syrie topic niet even dicht ? Paar malloten zitten alleen maar te trollen en andere uit te lokken met hun berichten. Onvolwassen gedrag.
Een keer trollen kan grappig zijn, maar dit gaat al een paar topics door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |