abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:56:03 #1
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_145884687
quote:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.

Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.

Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.

Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!

Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.

Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.

Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.

Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert

Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.

De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.

De Modpieten
Hier verder.
pi_145884713
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wij hebben een verhitte discussie, en dat is goed. Af en toe moet je je emoties er gewoon uit laten
Precies, dat is des NWS :)

En het gemekker van Mutant01 over "moslims bashen" is natuurlijk hypocriet en selectief, dat weet iedereen. Kritiek op gedrag van moslims is trouwens ook niet per definitie hetzelfde als moslims bashen. Ook dat weet Mutant - kijk mij eens slachtoffer zijn - 01 best.
pi_145884745
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:52 schreef timmmmm het volgende: [..] Een trol (mv.: trollen) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken Vind ik een vrij breed begrip, dat geef ik toe. Zo is heel FOK! een troll
En als je van "het doel" maakt "het enige doel" ?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:57:28 #4
338880 haan33
Studerende Boy
pi_145884746
Ik mocht hem openen
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_145884748
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Precies, dat is des NWS :)

En het gemekker van Mutant01 over "moslims bashen" is natuurlijk hypocriet en selectief, dat weet iedereen. Kritiek op gedrag van moslims is trouwens ook niet per definitie hetzelfde als moslims bashen. Ook dat weet Mutant - kijk mij eens slachtoffer zijn - 01 best.
Waar bemoei jij je mee man, met je aanvallen en steken hier en daar. Je weet dat je zelf al uitgekotst wordt door een grote hoeveelheid mensen, zorg ervoor dat het er niet meer worden.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:58:27 #6
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_145884780
Ik snap dat elkaar affikken leuker is, ook voor mods, maar:

quote:
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_145884781
*O*
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:58:35 #8
338880 haan33
Studerende Boy
pi_145884783
ik heb 300 berichten teruggelezen en ben het wel eens met mutant01
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:58:52 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145884796
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waar bemoei jij je mee man, met je aanvallen en steken hier en daar. Je weet dat je zelf al uitgekotst wordt door een grote hoeveelheid mensen, zorg ervoor dat het er niet meer worden.
goede vraag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:59:02 #10
66444 Lord_Vetinari
pi_145884801
En NWS / PVV wint wederom in Suriname hoort ook niet in NWS.
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:59:47 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145884833
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:58 schreef haan33 het volgende:
ik heb 300 berichten teruggelezen en ben het wel eens met mutant01
dan zal hij je geen bruinhemd noemen denk ik
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:00:09 #12
338880 haan33
Studerende Boy
pi_145884846
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat is een bruinhemd?
'The Don Mega'
pi_145884878
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

Dat is correct. Die titel is gereserveerd voor X-Ray's en co.
Allah Al Watan Al Malik
pi_145884892
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik snap dat elkaar affikken leuker is, ook voor mods, maar:

[..]

Terechte opmerking. En mijn suggestie om van dit soort "lerares neukt leerling"-berichten een centraal topic te maken, wil ik ook graag nog even herhalen in alle drukte hier.
pi_145884907
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Terechte opmerking. En mijn suggestie om van dit soort "lerares neukt leerling"-berichten een centraal topic te maken, wil ik ook graag nog even herhalen in alle drukte hier.
Ben voor.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:02:47 #16
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_145884955
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:57 schreef haan33 het volgende:
Ik mocht hem openen
->feedback

oh wacht

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145884959
Ik ben tegen. Er is een grote diversiteit onder de leeftijd, komaf en looks van de leraressen die leerlingen neuken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_145884980
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds boos om dat dat:
a) niet gebeurde toen ik klein was
b) we geen lekkere jonge leraressen hadden
c) de keer dat een leraar met een leerlinge seks had dat nog met een ontzettend lekker wijf was ook.

:( :( :( :(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_145884983
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben tegen. Er is een grote diversiteit onder de leeftijd, komaf en looks van de leraressen die leerlingen neuken.
Troll.
pi_145885008
Er is ook een grote diversiteit aan de onderwerpen waar moslims over zeiken dus...
pi_145885037
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik steek timmmmm even een hart onder de riem. Die jongen doet dit werk vrijwillig en moet al dat gemekker van jou lezen en er dan ook nog iets over roepen. Wat mezelf betreft: ik heb toch niks meer te verliezen.

Maar wat zit je nou concreet zo dwars dat er inmiddels een half topic over volgebaggerd is? Kun je de realiteit weer eens niet aan? Waarom trek je je altijd alles persoonlijk aan, terwijl het overduidelijk niet over jou gaat? Geef anders eens antwoord op de vragen die ik je hier stelde: NWS / Populaire Nedermarokkaanse columnist blijkt blanke kunstenaar
pi_145885040
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Troll.
Ik denk dat een dergelijke luchtige opmerking inderdaad meteen als 'troll-opmerking' zal worden gezien door de mensen die een persoonlijke vete willen uitvechten.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:05:09 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145885041
beide topics gesloten
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:05:19 #24
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145885051
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:54 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik neem hem zeer serieus; als de doorsnee van de moslim hier in NL.
Daar heb je geen moslimtopic meer bij nodig. ;)
Nou, ik hoop niet dat Mutant de gemiddelde moslim is. Ik heb bij Mutant altijd het idee dat hij heel snel denkt dat men tegen hem is en tegen moslims in het algemeen.

Toegegeven, het is niet mijn favoriete user, dat lijkt me duidelijk na afgelopen topic. Maar het is niet zo dat ik een rare vervolgingsdrang voel ofzo. En al helemaal niet jegens moslims.

Als NWSmod word je al snel van alles genoemd, Extreemrechts, Hitler, jodenhater, moslimmod, etc etc etc. Maar we hebben echt niets tegen een bevolkingsgroep in het algemeen. Ik heb christenunie gestemd afgelopen landelijke verkiezingen, geen PVV of wat dan ook. Minpunt is dat men hier CU meestal erger vindt, maar toch. Ik ben echt in geen enkele wijze extreem of heb iets tegen welke groep dan ook.

Toch heb ik het idee dat om een of andere reden, omdat het relatief vaak over moslims gaat in topics - zeker nu met ISIS-, men denkt dat wij iets tegen moslims hebben. Het punt is gewoon dat ik mezelf niet zie als iemand die bepaalt waar we het hier in FOK! over gaan hebben. Users, jullie en wij ook, praten waar ze over willen praten. FOK! is in die zin een afspiegeling van de Nederlandse samenleving. Met als verschil dat men anoniem verhardt. Dáár komen wij mods pas bij kijken. We zorgen er mijns inziens voor dat alles binnen de perken van de wet en policy blijft. Pas wanneer je actief de discussie komt verstoren of iets doet wat echt niet mag gewoon, grijp ik in. Natuurlijk probeer je wel de discussie een beetje te sturen. Maar uiteindelijk zijn het gewoon users die bepalen waar men hier over praat. En als bijvoorbeeld MisterCe over het criminaliteitsprobleem onder allochtonen wil praten, prima. Dat leeft ook in de Nederlandse samenleving. Maakt me dat extreemrechts oid? Volgens mij niet
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:06:45 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145885098
Het probleem van posts langer dan 2 alinea's maken is dat ik altijd de weg kwijtraak. Dan wil ik in alinea 1 naar een punt toewerken en raak ik in de volgende alweer afgeleid.
Laffe huichelaar
pi_145885124
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:06 schreef timmmmm het volgende:
Het probleem van posts langer dan 2 alinea's maken is dat ik altijd de weg kwijtraak. Dan wil ik in alinea 1 naar een punt toewerken en raak ik in de volgende alweer afgeleid.
Kunnen mensen je blocken? Ik zie dat je op Ouder1 reageert maar zie nergens die opmerking...
pi_145885156
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik steek timmmmm even een hart onder de riem. Die jongen doet dit werk vrijwillig en moet al dat gemekker van jou lezen en er dan ook nog iets over roepen. Wat mezelf betreft: ik heb toch niks meer te verliezen.
Volgens mij kan timmmmm ook heel goed zonder jou zijn eigen standpunten verwoorden. Verder is hij diegene die zich actief in de discussie mengde middels een persoonlijke aanval. Het is niet alsof ik hem erbij sleurde.

quote:
Maar wat zit je nou concreet zo dwars dat er inmiddels een half topic over volgebaggerd is?
Zijn leugens en aanval.

quote:
Kun je de realiteit weer eens niet aan? Waarom trek je je altijd alles persoonlijk aan, terwijl het overduidelijk niet over jou gaat?
Je hebt duidelijk niet gelezen waar het over ging.

quote:
Geef anders eens antwoord op de vragen die ik je hier stelde: NWS / Populaire Nedermarokkaanse columnist blijkt blanke kunstenaar
Ik zie geen vragen, alleen beweringen over mijn persoontje. Als je iets van mij wil weten moet je het gewoon vragen. Nu zeg je gewoon maar wat over mij in een poging mij te framen. Waarom zou ik daar dan op reageren?
Allah Al Watan Al Malik
pi_145885164
quote:

[..]

Maar wat zit je nou concreet zo dwars dat er inmiddels een half topic over volgebaggerd is? Kun je de realiteit weer eens niet aan? Waarom trek je je altijd alles persoonlijk aan, terwijl het overduidelijk niet over jou gaat? Geef anders eens antwoord op de vragen die ik je hier stelde: NWS / Populaire Nedermarokkaanse columnist blijkt blanke kunstenaar
Nog niet zo lang geleden zat jij ook te huilen in het feedback topic hoor.
pi_145885180
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Er is ook een grote diversiteit aan de onderwerpen waar moslims over zeiken dus...
ROFL! _O- _O- _O- _O-
pi_145885202
Mijn vraag aan TIMMMM neem ik terug.
pi_145885215
NWS / PVV wint wederom in Suriname

Waarom ;( echt een racistisch beleidsslotje door een roomblanke xenofobe bruinhatende mondje gezet :'(
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:10:21 #32
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145885223
quote:

[..]

Niks mis mee. Ik vind het juist heel fijn dat we zo allebei ons hart kunnen luchten. Mutant en ik zullen nooit vrienden zijn, maar als het dwars zit moet het er gewoon uit.

Het volbaggeren kwam door onze vrienden uit KLB.
Laffe huichelaar
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:10:44 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145885229
ik haat voetbal admiraal dat weet je
pi_145885260
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nog niet zo lang geleden zat jij ook te huilen in het feedback topic hoor.
Ik kom haast nooit meer in Feedback. Af en toe nog, om een beetje te rellen een zak popcorn erbij. Soms is NWS-feedback gewoon het vermakelijkste topic op FOK! van dat moment. Nu is zo'n moment.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:12:01 #35
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145885275
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:09 schreef admiraal_anaal het volgende:

Waarom ;( echt een racistisch beleidsslotje door een roomblanke xenofobe bruinhatende mondje gezet :'(
Volgende keer met ijshockey komen, dan mag het van de bruine onderdrukker dp3c
Laffe huichelaar
pi_145885287
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:10 schreef sp3c het volgende:
ik haat voetbal admiraal dat weet je
:*

Dus als ze schaatsen aan hadden bleef het open? :9 :6
pi_145885290
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik kom haast nooit meer in Feedback. Af en toe nog, om een beetje te rellen een zak popcorn erbij. Soms is NWS-feedback gewoon het vermakelijkste topic op FOK! van dat moment. Nu is zo'n moment.
Nee je werd er elke keer weggejaagd idd :P Toen zat ik er ook met popcorn.
pi_145885296
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:09 schreef admiraal_anaal het volgende:

Het is al heel wat dat je tegenwoordig wél bronvermelding plaatst :P
In mijn tijd moest ik je altijd achter de vodden zitten daarover.
pi_145885312
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom ben jij geen moderator meer eigenlijk ?
pi_145885317
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Volgende keer met ijshockey komen, dan mag het van de bruine onderdrukker dp3c
Ik doe geen eredivisie meer, alleen eerste en die zie ik spec niet meer ;(
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:13:36 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145885324
dit is dus het nadeel hè, men ziet twee mensen ruziemaken en denkt dan maar een beetje te kunnen SCen. over de goeie ouwe tijd enzo, opa vertelt taferelen
Laffe huichelaar
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:13:39 #42
137949 Disana
pi_145885325
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:24 schreef timmmmm het volgende:

Mensen die geen kritiek dulden, hadden je reacties gewoon weggehaald. Ik vind het wel geestig hoe je jezelf voor lul zet.

Men mag zelf bepalen of ze je nog serieus nemen. Ik in ieder geval al lang niet meer
Ik wil heel graag ook een eenmalige duit in het zakje doen, mag dat?

Ik neem Mutant01 heel serieus. Hij heeft altijd hart voor zijn zaak, ook al levert hem dat notes en bans op; hij is principieel. Ook beschikt hij over heel veel kennis, en ik denk dat dat een van zijn handicaps is bij het tegenkomen van minder geïnformeerde posts over met name moslims: die maken hem boos.

Wat mij betreft is Mutant01 dus een waardevolle user in NWS. Ik begrijp best dat hij sommigen irriteert met zijn volhardendheid, maar ik hou van de manier waarop hij zijn mannetje staat. Hopelijk is dit iets dat timmmmm ook wel ziet.
pi_145885334
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat was alleen maar om te irriteren :@
pi_145885350
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee je werd er elke keer weggejaagd idd :P Toen zat ik er ook met popcorn.
Hangt een beetje af van welke mod mij te woord staat. De individuele NWS-mods weten ongetwijfeld precies hoe ik over ze denk. Over 4 van de 5 denk ik positief tot zeer positief.
pi_145885363
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik neem Mutant01 heel serieus. Hij heeft altijd hart voor zijn zaak, ook al levert hem dat notes en bans op; hij is principieel. Ook beschikt hij over heel veel kennis, en ik denk dat dat een van zijn handicaps is bij het tegenkomen van minder geïnformeerde posts over met name moslims: die maken hem boos.

Wat mij betreft is Mutant01 dus een waardevolle user in NWS. Ik begrijp best dat hij sommigen irriteert met zijn volhardendheid, maar ik hou van de manier waarop hij zijn mannetje staat. Hopelijk is dit iets dat timmmmm ook wel ziet.
Idd !
pi_145885365
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom ben jij geen moderator meer eigenlijk ?
Stuur maar een PM, dan leg ik het je uit.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:14:44 #47
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145885367
quote:

[..]

Bij vlagen kan ik hem wel waarderen ja. Op sommige momenten wordt de zuurgraad alleen net wat te hoog. Maar dat heb ik met wel meer users. Even onaardig doen helpt meestal
Laffe huichelaar
pi_145885374
Wat ik jammer vind is dat de NWS mods zo actief mij tegen hebben gewerkt de afgelopen paar jaar. En dat heeft echt niet alleen maar met verschil van inzicht of visie te maken, maar ook met gewoonweg een persoonlijke aversie jegens elkaar. En dat uit zich dan door continu door persoonlijke aanvallen van moderators richting mij en andersom. Dat is niet iets waar ik voor gekozen heb of graag wil, maar het is voor mij bijna de enige manier om er beweging in te krijgen.

Het feit dat jullie niet hebben ingegrepen bij een MisterChe, maar dat een Admin (geen FA) dat heeft moeten doen zegt wat mij betreft ook veel. En nee, ik heb verder geen formele melding over MisterChe ingediend of iets dergelijks.

Ik kwam dit topic binnenwandelen met een uiterst fatsoenlijke reactie, maar kreeg meteen twee mods in mijn nek die zich op een vrij botte en achterlijke manier jegens mij uitte.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:16:01 #49
137949 Disana
pi_145885406
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Bij vlagen kan ik hem wel waarderen ja. Op sommige momenten wordt de zuurgraad alleen net wat te hoog. Maar dat heb ik met wel meer users. Even onaardig doen helpt meestal
Ik begrijp dat je soms je hart moet luchten, maar ik vind het wel jammer dat juist bij Muttie jouw grens wat laag ligt. Maar je weet het nooit, ik heb wel vaker gezien dat tegengestelden uiteindelijk in begrip eindigden :)
pi_145885442
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou, ik hoop niet dat Mutant de gemiddelde moslim is. Ik heb bij Mutant altijd het idee dat hij heel snel denkt dat men tegen hem is en tegen moslims in het algemeen.

Toegegeven, het is niet mijn favoriete user, dat lijkt me duidelijk na afgelopen topic. Maar het is niet zo dat ik een rare vervolgingsdrang voel ofzo. En al helemaal niet jegens moslims.

Als NWSmod word je al snel van alles genoemd, Extreemrechts, Hitler, jodenhater, moslimmod, etc etc etc. Maar we hebben echt niets tegen een bevolkingsgroep in het algemeen. Ik heb christenunie gestemd afgelopen landelijke verkiezingen, geen PVV of wat dan ook. Minpunt is dat men hier CU meestal erger vindt, maar toch. Ik ben echt in geen enkele wijze extreem of heb iets tegen welke groep dan ook.

Toch heb ik het idee dat om een of andere reden, omdat het relatief vaak over moslims gaat in topics - zeker nu met ISIS-, men denkt dat wij iets tegen moslims hebben. Het punt is gewoon dat ik mezelf niet zie als iemand die bepaalt waar we het hier in FOK! over gaan hebben. Users, jullie en wij ook, praten waar ze over willen praten. FOK! is in die zin een afspiegeling van de Nederlandse samenleving. Met als verschil dat men anoniem verhardt. Dáár komen wij mods pas bij kijken. We zorgen er mijns inziens voor dat alles binnen de perken van de wet en policy blijft. Pas wanneer je actief de discussie komt verstoren of iets doet wat echt niet mag gewoon, grijp ik in. Natuurlijk probeer je wel de discussie een beetje te sturen. Maar uiteindelijk zijn het gewoon users die bepalen waar men hier over praat. En als bijvoorbeeld MisterCe over het criminaliteitsprobleem onder allochtonen wil praten, prima. Dat leeft ook in de Nederlandse samenleving. Maakt me dat extreemrechts oid? Volgens mij niet
Heel herkenbaar. Ik word ook nogal eens weggezet als racist, nationalist of MOElander hater (Ze pikken onze banen!)

Grappig gezien het feit dat ik een oud Art.1 medewerker ben en een SP stemmer.

Dat er veel moslim topics zijn komt volgens mij ook omdat daar veel nieuws over is. Zouden jullie daar een max aan zetten dan creëer je een taboe en steek je de kop in het zand.
pi_145885452
quote:

[..]

Met Mutant01 valt soms inderdaad best goed te discussiëren. Ik heb een minder grote hekel aan hem dan omgekeerd. Hij is een beetje zo'n iemand die denkt dat de hele wereld tegen hem is. En hij trekt zich overduidelijk het leed van anderen te veel aan. De post waar ik net op wees, is een goed voorbeeld: NWS / Populaire Nedermarokkaanse columnist blijkt blanke kunstenaar

Hij ondervindt zelf dus helemaal geen hinder van achtergrond, maar wordt gewoon als persoon aangesproken. Toch staat hij te stampvoeten en scheldt mij mensen voor "extreem-rechts" en "xenofoob" uit als ze wat onaardigs over radicale moslims zeggen. Is toch vreemd, nietwaar?
pi_145885478
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Dat was alleen maar om te irriteren :@
Ik ben blij dat je je leven hebt gebeterd. Het duurde bijna 6 jaar, maar ach :P
pi_145885513
Waarom staat dit topic eigenlijk niet sticky?
pi_145885531
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:19 schreef Kingstown het volgende:
Waarom staat dit topic eigenlijk niet sticky?
Het blijft vanzelf bovenaan staan.
pi_145885541
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Met Mutant01 valt soms inderdaad best goed te discussiëren. Ik heb een minder grote hekel aan hem dan omgekeerd. Hij is een beetje zo'n iemand die denkt dat de hele wereld tegen hem is. En hij trekt zich overduidelijk het leed van anderen te veel aan. De post waar ik net op wees, is een goed voorbeeld: NWS / Populaire Nedermarokkaanse columnist blijkt blanke kunstenaar

Hij ondervindt zelf dus helemaal geen hinder van achtergrond, maar wordt gewoon als persoon aangesproken. Toch staat hij te stampvoeten en scheldt mij mensen voor "extreem-rechts" en "xenofoob" uit als ze wat onaardigs over radicale moslims zeggen. Is toch vreemd, nietwaar?
Nja het is wel vrij duidelijk dat er steeds negatiever richting de Islam wordt gedacht. Opmerkingen zoals Islam is vrede etc worden ook wel irritant. Genoeg mensen die het onderscheid niet kunnen maken. En als je moslim bent kan ik mij voorstellen dat het vervelend wordt.
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:20:05 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145885543
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:12 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

:*

Dus als ze schaatsen aan hadden bleef het open? :9 :6
en een stick om te slaan

maar dan is het ook echt een topshow
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:20:27 #57
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145885554
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je soms je hart moet luchten, maar ik vind het wel jammer dat juist bij Muttie jouw grens wat laag ligt. Maar je weet het nooit, ik heb wel vaker gezien dat tegengestelden uiteindelijk in begrip eindigden :)
Wat ik eerder zei, ik heb altijd het idee dat hij mij als een grote boze extreemrechtse gestapomedewerker ziet, die in zijn vrije tijd het liefst 8jarige moslimmeisjes in zijn kelder opsluit en vinger voor vinger oppeuzelt.

Dat is wellicht een beetje overdreven, maar wat ik net al wat uitgebreider post, ik kan er slecht tegen steeds als extreemrechts weggezet te worden, alleen omdat ik mijn werk doe hier. Ik snap best dat je er niet helemaal blij van wordt dat het zoveel over moslims gaat hier, en dat dat ergert. Maar om daarom zo te verbitteren dat je bij een verkeerd gezette komma al denkt dat iemand tegen je is, daar kan ik niet tegen. En dan heb je me ook snel tegen je. En dat idee heb ik altijd bij mutant. Ik denk dat ik voor minstens 80% van FOK! spreek en in ieder geval voor alle NWSmods als ik zeg dat ik helemaal niks tegen moslims heb.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:22:08 #58
137949 Disana
pi_145885613
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mutant01 is inderdaad zeer geëngageerd. Voor mij is dat niet helemaal onherkenbaar en voor jou volgens mij ook niet. Ik mag dat wel, die betrokkenheid.

Ik kan me niet inleven in iemand uit een bevolkingsgroep die met wantrouwen en afkeuring wordt bekeken; ik weet niet hoe het is als mensen je wegwensen. Het lijkt me wel dat dat iets met je doet.
pi_145885614
Timmmmmm is dus een xenofoob, moslimhater, en racist?
Damn son.
#Mutant4mod.
pi_145885622
Misschien een idee om mij dan ook niet continu als een of andere randmongool weg te zetten als ik een opmerking plaats in Feedback. Just sayin.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:22:34 #61
66444 Lord_Vetinari
pi_145885629
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En NWS / PVV wint wederom in Suriname hoort ook niet in NWS.
Sluiten en dan verwijzen naar POL :|W Voor een voetbalbericht... :|W :|W :|W
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:23:34 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145885666
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik doe geen eredivisie meer, alleen eerste en die zie ik spec niet meer ;(
een thuiswedstrijd gehad pas toch, toen was ik in bremerhaven naar Tilburg ( :') ) kijken verder ga ik ook weinig eredivisie zien dit jaar
pi_145885684
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

:r
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:24:26 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145885695
quote:

[..]

das dus een grappie ...
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:24:32 #65
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145885698
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:22 schreef Mutant01 het volgende:
Misschien een idee om mij dan ook niet continu als een of andere randmongool weg te zetten als ik een opmerking plaats in Feedback. Just sayin.
Maar dat is natuurlijk ook ergens door begonnen. Al weet ik niet meer waarmee. Als jij denkt dat ik een moslimhater, extreemrechts ben etc etc etc, en dus een hekel aan jou heb, en ik denk dat jij een hekel aan mij hebt, dan krijg je vanzelf daadwerkelijk een hekel aan elkaar.

Ergens is dat ooit een keer begonnen en natuurlijk wil ik heel graag zeggen dat het jouw schuld was maar dat weet ik niet eens meer joh.
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:25:04 #66
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145885720
quote:

[..]

Het ligt niet aan jou hoor, ik begrijp ook driekwart van sp3cs grapjes niet
Laffe huichelaar
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:25:15 #67
137949 Disana
pi_145885727
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat ik eerder zei, ik heb altijd het idee dat hij mij als een grote boze extreemrechtse gestapomedewerker ziet, die in zijn vrije tijd het liefst 8jarige moslimmeisjes in zijn kelder opsluit en vinger voor vinger oppeuzelt.

Dat is wellicht een beetje overdreven, maar wat ik net al wat uitgebreider post, ik kan er slecht tegen steeds als extreemrechts weggezet te worden, alleen omdat ik mijn werk doe hier. Ik snap best dat je er niet helemaal blij van wordt dat het zoveel over moslims gaat hier, en dat dat ergert. Maar om daarom zo te verbitteren dat je bij een verkeerd gezette komma al denkt dat iemand tegen je is, daar kan ik niet tegen. En dan heb je me ook snel tegen je. En dat idee heb ik altijd bij mutant. Ik denk dat ik voor minstens 80% van FOK! spreek en in ieder geval voor alle NWSmods als ik zeg dat ik helemaal niks tegen moslims heb.

SPOILER
Ik begrijp wel dat zijn verontwaardiging je raakt. Jullie verschillen wezenlijk van mening over (de hoeveelheid) moslimtopics, al was het maar omdat dat hem meer raakt dan jou. Het gevolg is wel spijtig, namelijk dat hij steeds verontwaardigder wordt en jullie steeds spottender. Want uiteindelijk bedoelt niemand het kwaad.
pi_145885748
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

das dus een grappie ...
Gelukkig ken ik je wel beter :D
pi_145885780
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik verdenk hem ervan dat hij de inspiratiebron vormt voor het komische duo Tem & Specularium.
Er zijn trouwens nog kaarten voor hun eerste theatershow.
pi_145885807
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar dat is natuurlijk ook ergens door begonnen. Al weet ik niet meer waarmee. Als jij denkt dat ik een moslimhater, extreemrechts ben etc etc etc, en dus een hekel aan jou heb, en ik denk dat jij een hekel aan mij hebt, dan krijg je vanzelf daadwerkelijk een hekel aan elkaar.

Ergens is dat ooit een keer begonnen en natuurlijk wil ik heel graag zeggen dat het jouw schuld was maar dat weet ik niet eens meer joh.
In ieder geval was vandaag wel weer een 'mooi' voorbeeld. De opmerking, zoals ik zojuist al zei, die ik vandaag plaatste was een reactie op Oud. Geen rare reactie, gewoon mijn bevindingen. Geen verwijt, niets. Wat volgt: een golf van diarree van jou kant. Ik snap dat gewoon niet, waar is dat in hemelsnaam voor nodig? Wat heb ik je aangedaan dat je zo reageert? En dan is het niet gek dat ik daar uiterst fel tegenin ga natuurlijk. Ik heb ook zo mijn principes. Hoevaak krijg ik wel niet te horen dat ik een moslimradicaal zou zijn, een terroristenaanhanger, een wegkijker, een troll. Als jij weet dat het vervelend is om extreem-rechts genoemd te worden, dan weet je ook hoe het is om als troll of radicaal bestempeld te worden.

Vervolgens ga je impliceren dat ik aan de lopende band geband zou worden, dat ik tig keer zou hebben gemaild met de forumadmins etc etc. Het zijn allemaal aanvallen die nergens voor nodig zijn - en dat vanwege één, naar mijn mening uiterst fatsoenlijke, reactie op Ouder1.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:28:40 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145885835
gaat dit nog ergens over trouwens?
pi_145885847
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:25 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Gelukkig ken ik je wel beter :D
En jij post door slotjes heen. Je maakt op grove wijze misbruik van je mod-rechten. Het is een schande. :(
pi_145885849
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik begrijp wel dat zijn verontwaardiging je raakt. Jullie verschillen wezenlijk van mening over (de hoeveelheid) moslimtopics, al was het maar omdat dat hem meer raakt dan jou. Het gevolg is wel spijtig, namelijk dat hij steeds verontwaardigder wordt en jullie steeds spottender. Want uiteindelijk bedoelt niemand het kwaad.
Voor mij is het vooral een steeds terugkerend patroon dat mij bijzonder ergert.

User: Moslims vermoorden iemand
Mutant: Dat komt omdat het westen ***** (vul maar in)
User: Onzin, zij doen dat zelf en zeggen zelf dat dat in naam van Alah is
Mutant: Maar dat zijn geen echte moslims.

Kijk.. en dát riedeltje komt mij gewoon de strot uit. Echt.. je kan bij het zien van zijn naam al bedenken dat de slachtoffer en discriminatie kaart getrokken zal worden.
pi_145885862
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:28 schreef sp3c het volgende:
Ja dat je PVV demoniseert ;(
pi_145885869
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Kijk.. en dát riedeltje komt mij gewoon de strot uit. Echt.. je kan bij het zien van zijn naam al bedenken dat de slachtoffer en discriminatie kaart getrokken zal worden.
Jij bent echt een vreemde user...
pi_145885884
quote:
Nee, dit is gewoon weer zo'n standaard NWS-feedback-topic dat in een middag vol is. Zo'n topic waarvan paddy en Frutsel zich straks afvragen: "Huh? Vanochtend stonden deze 500 posts er nog niet"
pi_145885887
quote:

[..]

Je bent duidelijk in verwarring met een andere user, jongedame.
Allah Al Watan Al Malik
pi_145885888
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij bent echt een vreemde user...
Dat zeker. *)
pi_145885889
quote:
Dit is begonnen met ubertroll Ouder1 en nu is Mutant onderwerp van discussie vreemd genoeg.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:30:33 #80
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145885896
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In ieder geval was vandaag wel weer een 'mooi' voorbeeld. De opmerking, zoals ik zojuist al zei, die ik vandaag plaatste was een reactie op Oud. Geen rare reactie, gewoon mijn bevindingen. Geen verwijt, niets. Wat volgt: een golf van diarree van jou kant. Ik snap dat gewoon niet, waar is dat in hemelsnaam voor nodig? Wat heb ik je aangedaan dat je zo reageert? En dan is het niet gek dat ik daar uiterst fel tegenin ga natuurlijk. Ik heb ook zo mijn principes. Hoevaak krijg ik wel niet te horen dat ik een moslimradicaal zou zijn, een terroristenaanhanger, een wegkijker, een troll. Als jij weet dat het vervelend is om extreem-rechts genoemd te worden, dan weet je ook hoe het is om als troll of radicaal bestempeld te worden.
quote:
Ja maar timmmm is labiel. Als het gaat om moslims kan je hem van alles overtuigen. Als je tegen hem zegt dat moslims babies eten elke ochtend, gelooft hij het meteen.
Dit is een mooi voorbeeld van waar dat vandaan komt. Korte ctrl+F in je notes.

Eigenlijk wel geestig, dit zocht ik pas nadat ik met het voorbeeld kwam over de 8 jarige moslimmeisjes die ik opat. Maar dat gebbetje even terzijde.
Laffe huichelaar
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:30:36 #81
137949 Disana
pi_145885898
quote:

[..]

Ik zie Mutant01 eigenlijk nooit zeggen dat het geen echte moslims zijn. Hij komt altijd met achtergronden en argumenten.
pi_145885900
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

En jij post door slotjes heen. Je maakt op grove wijze misbruik van je mod-rechten. Het is een schande. :(
Ik kom maar niet van mijn modpowers af ;( lijkt wel ebola :'(
pi_145885922
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:30 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat zeker. *)
Ja wees er maar trots op...
pi_145885935
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is begonnen met ubertroll Ouder1
Ubertroll *O*

Maar ehh.. Waar baseer je dat op?
pi_145885936
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[..]

Dit is een mooi voorbeeld van waar dat vandaan komt. Korte ctrl+F in je notes.

Eigenlijk wel geestig, dit zocht ik pas nadat ik met het voorbeeld kwam over de 8 jarige moslimmeisjes die ik opat. Maar dat gebbetje even terzijde.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik zo'n opmerking zomaar maak - voor de lol en out of the blue- maak. Jij wel?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:31:41 #86
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145885941
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit is begonnen met ubertroll Ouder1 en nu is Mutant onderwerp van discussie vreemd genoeg.
Toen ouder1 aan het lulkoeken was, kwam het niet verder dan 'jammere bedoening'. Nu is het gewoon spektakel wat zelfs de gekkies van KLB naar ons lokt
Laffe huichelaar
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:32:40 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145885971
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ja dat je PVV demoniseert ;(
alleen de voetbolclub?
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:32:46 #88
137949 Disana
pi_145885976
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Toen ouder1 aan het lulkoeken was, kwam het niet verder dan 'jammere bedoening'. Nu is het gewoon spektakel wat zelfs de gekkies van KLB naar ons lokt
Ik vind het geen spektakel, ik vind het serieus jammer dat het zo gaat tussen jullie en Muttie, en ik vind het plezierig enig begrip te bespeuren.
pi_145885981
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ubertroll *O*

Maar ehh.. Waar baseer je dat op?
Op je wereldvreemde reacties. Op het feit dat je zelf niet meer reageerde op antwoorden die aan jou gegeven zijn en nu onzin gaat verkondigen over Mutant.

En over je snepperige hond ofzo...
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:32:54 #90
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145885983
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kan mij niet voorstellen dat ik zo'n opmerking zomaar maak - voor de lol en out of the blue- maak. Jij wel?
Je hebt DM, ik ben nu zelf ook de context op aan het zoeken
Laffe huichelaar
pi_145885985
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:30 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Troost je met de gedachte dat op zwart gaan tegenwoordig ook niet meer wordt gewaardeerd. Dat is racistisch.
pi_145885995
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie Mutant01 eigenlijk nooit zeggen dat het geen echte moslims zijn. Hij komt altijd met achtergronden en argumenten.
Dan verschillen we van mening. Die argumenten en achtergronden lees ik bij hem vooral als een middel om de schuld weer aan het westen te geven en de moslims in de slachtofferhoek te plaatsen.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:33:34 #93
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145886010
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:30 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Nee, juist als je zwart bent, heb je ebola, niet als je blauw bent. #flauwe grappen
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:34:15 #94
66444 Lord_Vetinari
pi_145886033
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hij zal het wel moeilijk krijgen nu zijn vaste moppenleverancier is overleden.
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:34:55 #95
137949 Disana
pi_145886057
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

:D
pi_145886060
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:17 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Ik word ook nogal eens weggezet als racist, nationalist of MOElander hater (Ze pikken onze banen!)

Grappig gezien het feit dat ik een oud Art.1 medewerker ben en een SP stemmer.

Dat er veel moslim topics zijn komt volgens mij ook omdat daar veel nieuws over is. Zouden jullie daar een max aan zetten dan creëer je een taboe en steek je de kop in het zand.
Jouw eeuwige "argument" dat ik er belang bij heb, is erg vermoeiend in discussies over MOE-landers. Zeker als je daarmee de inhoudelijke discussie ontwijkt.
pi_145886064
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Op je wereldvreemde reacties. Op het feit dat je zelf niet meer reageerde op antwoorden die aan jou gegeven zijn en nu onzin gaat verkondigen over Mutant.

En over je snepperige hond ofzo...
Ach. Iets terug gaf timmmmm nog een mooie definitie van 'troll'. Daar past deze toch niet echt in. :7
pi_145886070
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja de popcorn smaakt goed.
pi_145886084
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je hebt DM, ik ben nu zelf ook de context op aan het zoeken
Ik kan geen DM's beantwoorden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_145886099
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe komt dat dan?
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:36:33 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145886108
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

ik heb die shit met nijntje nog niet gelezen, das ongetwijfeld een schatkist
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:36:53 #102
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145886118
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wel krijgen? Dan heb je in ieder geval de link. Als ik trouwens in dat topic kijk, vind ik NWS nu toch beter.
Laffe huichelaar
pi_145886147
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:36 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoe komt dat dan?
Een overblijfsel van een permban.
Allah Al Watan Al Malik
pi_145886315
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:35 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ach. Iets terug gaf timmmmm nog een mooie definitie van 'troll'. Daar past deze toch niet echt in. :7
Hoe past een post met "huisjesmelker" en zonder verdere argumenten daar niet in?
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:44:29 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145886402
either way

voetbal is kut
mijn grappies zijn goed en we moeten er njet zo gemakkelijk vanuit gaan met trollen of bruinhemden te maken te hebben

het zijn enorme dooddoeners in elke discussie en 9 van de 10 keer klopt het gewoon niet
pi_145886434
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:44 schreef sp3c het volgende:
either way

voetbal is kut
mijn grappies zijn goed en we moeten er njet zo gemakkelijk vanuit gaan met trollen of bruinhemden te maken te hebben

het zijn enorme dooddoeners in elke discussie en 9 van de 10 keer klopt het gewoon niet
En niet alles zo serieus nemen.
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:45:37 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145886453
en haan33 is een sukkel
pi_145886476
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:45 schreef sp3c het volgende:
en haan33 is een sukkel
:Y
pi_145886488
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:45 schreef sp3c het volgende:
en haan33 is een sukkel
Kan er wel wat aan de leraar neukt leerling topics gedaan worden?
pi_145886555
Waar is MisterCe eigenlijk ?
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:54:42 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145886729
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kan er wel wat aan de leraar neukt leerling topics gedaan worden?
wat was er ook weer mee?
pi_145886769
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat was er ook weer mee?
Ja gaan nergens over. Docente pijpt leerling en dan duizend keer nice van wanhopige zolder autistjes...
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:58:07 #113
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145886848
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja gaan nergens over. Docente pijpt leerling en dan duizend keer nice van wanhopige zolder autistjes...
Als je het niet leuk vindt, klik je er toch neit op? de 1000 mensen die nice zeggen vinden het blijkbaar wel leuk. Mij zal je er ook niet zijn maar niet leuk betekent niet niet toegestaan
Laffe huichelaar
pi_145886861
quote:

[..]

Sla ze dan gewoon over joh.

"Kan er iets gedaan worden aan" = machtsmisbruik omdat jij iets niet leuk vindt.

Ik ga ook niet in LIF of SHO zitten en zeggen dat die lui es een leven moeten krijgen. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:58:58 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145886871
quote:

[..]

is toch ook nice?
pi_145886880
`Gahahah zolder autistjes hierboven.
pi_145886900
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sla ze dan gewoon over joh.

"Kan er iets gedaan worden aan" = machtsmisbruik omdat jij iets niet leuk vindt.

Ik ga ook niet in LIF of SHO zitten en zeggen dat die lui es een leven moeten krijgen. :*
Als ik het moet vragen heb ik geen macht he ...
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:59:56 #118
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_145886905
nice
Anti-Turkije
pi_145886956
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als ik het moet vragen heb ik geen macht he ...
Als je zelf ongewapend bent, maar aan de buurjongen vraagt zijn pistool te hanteren tegen iemand die jij niet mag, denk je dat je ermee wegkomt? :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_145886980
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je zelf ongewapend bent, maar aan de buurjongen vraagt zijn pistool te hanteren tegen iemand die jij niet mag, denk je dat je ermee wegkomt? :')
Dat je dat hier mee vergelijkt...
pi_145887008
Maar El_Matador ik begrijp dat jij dit soort nieuwsberichten erg opwindend vindt, dus zal er niet meer over zeuren.
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:04:00 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145887082
beter dan al die moslimtopics
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:04:16 #123
176916 Karrs
2007-2017
pi_145887101
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
En hieronder! :Y

(Nice)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_145887138
pi_145887153
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:04 schreef sp3c het volgende:
beter dan al die moslimtopics
Ja snap dat dat niet opwindend is...
pi_145887166
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:07:58 #127
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145887269
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:05 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jammer dat je de eerste keer oner je andere account postte
Laffe huichelaar
pi_145887338
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
De vraag was in eerste instantie of er een reeks van gemaakt zou kunnen worden. Zoals met Zwarte Piet. Daarmee kan iedereen nice blijven roepen en respecteer je ook dat gedeelte van de FOK!-bevolking wat daar behoefte aan heeft, zonder dat er elke dag een nieuw topic over hetzelfde onderwerp geopend wordt.

Gaat ook niet gebeuren, maar als je het op die manier vraagt, dan krijg je niet de voorspelbare "dan klik je toch niet reactie" terug.

Overigens kun je ook beter niet om een reeks vragen en daarbij verwijzen naar andere reeksen, want dan is het antwoord: "regels zijn niet in steen gegrift en elke situatie is anders". (of een variatie daarop)
Schijnt allemaal in het handboek voor beginnende mods te staan.

Eigenlijk kun je het beste niets vragen, behalve dan de ijshockey-uitslagen.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:12:43 #129
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145887469
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:09 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De vraag was in eerste instantie of er een reeks van gemaakt zou kunnen worden. Zoals met Zwarte Piet. Daarmee kan iedereen nice blijven roepen en respecteer je ook dat gedeelte van de FOK!-bevolking wat daar behoefte aan heeft, zonder dat er elke dag een nieuw topic over hetzelfde onderwerp geopend wordt.

Gaat ook niet gebeuren, maar als je het op die manier vraagt, dan krijg je niet de voorspelbare "dan klik je toch niet reactie" terug.

Overigens kun je ook beter niet om een reeks vragen en daarbij verwijzen naar andere reeksen, want dan is het antwoord: "regels zijn niet in steen gegrift en elke situatie is anders". (of een variatie daarop)

In mijn handboek staat vooral dat ik een gierende hekel aan centrale topics heb.

Zullen we afspreken dat je over twee weken weer terugkomt, als dan nog steeds om de dag van die topics gepost worden, ga ik ernstig overwegen me over mijn haat voor centraal heen te zetten.

Ik denk namelijk dat het maar een tijdelijk iets is, dat er zoveel zijn. Door er een speciaal topic voor te maken hou je het dan in stand terwijl het anders een natuurlijke dood zou sterven.
Laffe huichelaar
pi_145887522
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:56 schreef Specularium het volgende:

Paar van die leraressentopics, daar roept iedereen 100x nice en dan zakt het weer.
Ik zie het probleem niet zo.

Misschien kan Kingstown iets met een wortel posten.
pi_145887528
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:09 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip!

Al begrijp ik nu dat de nice roepers dit soort berichten zeer opwindend vinden en zo aan hun trekken komen op hun zolder zonder vrouwelijk schoon. Wie ben ik dan om ze dit niet te gunnen?

Had deze reacties natuurlijk kunnen verwachten. Ik had het gewoon niet moeten vragen. :Y
pi_145887543
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip!

Al begrijp ik nu dat de nice roepers dit soort berichten zeer opwindend vinden en zo aan hun trekken komen op hun zolder zonder vrouwelijk schoon. Wie ben ik dan om ze dit niet te gunnen?

Had deze reacties natuurlijk kunnen verwachten. Ik had het gewoon niet moeten vragen. :Y
Nice.
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:25:14 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145887981
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip!

wie op welke manier aan zijn trekken komt is voor ons beleid niet zo heel erg van belang

ik hoop dat iedereen op zijn of haar manier van fok! kan genieten, als mutant01 zijn hand in zijn broek steekt als hij een ernstige hater ontmaskert denkt te hebben dan vind ik dat net zo leuk voor hem als wanneer elfletterig klaarkomt na een lofzang van elfletterig over de heroische standpunten van diezelfde elfletterig

ik ga echter geen topics sluiten die in de regel redelijk lopen, waar niet gescholden wordt en waarin iedereen zich redelijk lijkt te vermaken omdat er tevaak hetzelfde gezegd zou worden dat is mijn taak niet
pi_145888080
En Zwarte Piet moet blijven!
pi_145888110
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:28 schreef Specularium het volgende:
En Zwarte Piet moet blijven!
RIP aan de nabestaanden.
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:29:28 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145888125
beste om hier gewoon je eigen advies ter harte te nemen

quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En niet alles zo serieus nemen.
pi_145888164
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:29 schreef sp3c het volgende:
beste om hier gewoon je eigen advies ter harte te nemen

[..]

Precies. Dus ik zal mij aanpassen.
pi_145888205
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als je serieus genomen wil worden kan dat ook worden geregeld hoor.
pi_145888256
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nah ik pas mij gewoon aan.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:33:14 #140
421524 SadPanda
pi_145888294
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:D
Anti-Turkije
pi_145890833
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat je dat hier mee vergelijkt...
Het is exact hetzelfde principe. Pas als je dat doorhebt, kun je werkelijk vrijdenken.

Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:12:05 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145891943
het lijkt er niet eens op
pi_145892072
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:12 schreef sp3c het volgende:
het lijkt er niet eens op
Nja het geeft wel aan hoeveel waarde iemand kan hechten aan dit soort berichten...
pi_145892083
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 15:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is exact hetzelfde principe. Pas als je dat doorhebt, kun je werkelijk vrijdenken.
Ik denk dat ik daar dan nog lang niet ben :P
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:51:33 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145893245
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja het geeft wel aan hoeveel waarde iemand kan hechten aan dit soort berichten...
nee het geeft aan hoeveel waarde mensen hechten aan hun vrijheden

die worden echter wel beperkt op fok!, daar ga je als user mee akkoord
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:54:06 #146
66444 Lord_Vetinari
pi_145893325
pi_145893574
Er is geen centraal IS topic.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:23:02 #148
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_145894132
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik daar dan nog lang niet ben :P
Goed voor jou. Moet je ook nooit komen hoor.
Laag bij de gronds is laag bij de gronds. Kwaliteit moet je iets voor doen, maar niet iedereen is er toe bereid, of toe in staat.

[ Bericht 1% gewijzigd door JerryWesterby op 24-10-2014 21:37:40 ]
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:25:05 #149
66444 Lord_Vetinari
pi_145897810
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 17:03 schreef Specularium het volgende:
Er is geen centraal IS topic.
Ah, ik moet minder drinken. Ik zie dingen die er niet zijn.

Oh, wacht...

NWS / [Centraal] Irak en IS #112 Strijd om Fallujah

Volgens mij staat hier toch [Centraal] en IS in de TT...
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:36:59 #150
339669 JerryWesterby
pi_145904631
.

[ Bericht 99% gewijzigd door JerryWesterby op 24-10-2014 21:37:21 ]
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
pi_145920134
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ah, ik moet minder drinken. Ik zie dingen die er niet zijn.

Oh, wacht...

NWS / [Centraal] Irak en IS #112 Strijd om Fallujah

Volgens mij staat hier toch [Centraal] en IS in de TT...
Nee, je moet minder drinken.
pi_145928014
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ben, als één van de weinigen op FOK!, het compleet met jou eens: Zowel dat dat soort reacties nergens overgaan, als het zolderkamerautist""-stukje. Je moet je nooit aanpassen aan andere mensen, en wanneer er niet gemodereerd wordt op zulke reacties dan blijft negeren als beste optie over :)
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:36:42 #153
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145928492
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage
Laffe huichelaar
pi_145930399
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:36 schreef timmmmm het volgende:
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage
Yasmin ook, trouwens.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:08:01 #155
339669 JerryWesterby
pi_145931728
Sarcasme, ok. Maar zou het als moderator niet leuk zijn om naar kwaliteit te streven? In plaats van simpelweg een soort kroeg WC muur te bieden voor allerhande schrijfsels van langskomende scheiters. Vrije meningsuiting gaat niet alleen over vrij maar ook over mening. Het is maar een idee hoor. Ik probeer mee te denken. Misschien een tweedeling maken?
pi_145931848
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:08 schreef JerryWesterby het volgende:
Misschien een tweedeling maken?
Wees eens concreter, waar moet die scheiding zitten?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:15:55 #157
339669 JerryWesterby
pi_145932058
Intuitief zou ik zeggen meteen bij het begin: serieus of WC muur. In de ene serieus moderaten, in de andere niet.
pi_145933941
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:15 schreef JerryWesterby het volgende:
Intuitief zou ik zeggen meteen bij het begin: serieus of WC muur. In de ene serieus moderaten, in de andere niet.
Geef eens voorbeelden van topics, hier kan ik niet veel mee.

Users maken vooral het forum.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:09:32 #159
339669 JerryWesterby
pi_145936404
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 20:11 schreef Specularium het volgende:

[..]

Geef eens voorbeelden van topics, hier kan ik niet veel mee.

Users maken vooral het forum.
Ja dat bedoel ik: WC muur.

Lijkt trouwens antwoord van een bot.
Turing test doen?
Ik hoor het wel.
pi_145936611
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:09 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik: WC muur.

Lijkt trouwens antwoord van een bot.
Turing test doen?
Ik hoor het wel.
Goed verhaal, nu is het helemaal duidelijk.
pi_145936855
Jerry, :').
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:22:36 #162
339669 JerryWesterby
pi_145937134
Je bedoelt, je gaat voor de Turing test?
pi_145937236
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:22 schreef JerryWesterby het volgende:
Je bedoelt, je gaat voor de Turing test?
Geef zelf eens antwoord.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:25:29 #164
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145937298
Ja, leuk allemaal dit, maar wat wil je nu concreet van ons. Wat is je voorstel.

En begin niet weer over WCmuren. Je doet een beetje raar namelijk en het begint me te vervelen.
Laffe huichelaar
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:28:59 #165
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145937473
Misschien begrijpt paddy het wel, die snapt dat rare gebrabbel van drugshond ook altijd
Laffe huichelaar
pi_145938155
Ik had hem nog niet gehoord, een botmod.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:46:07 #167
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145938194
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
Ik had hem nog niet gehoord, een botmod.
Past beter bij je dan moslimmod. Je grapjes zijn meestal ook zo slecht dat ze wel voorgeprogrammeerd móéten zijn
Laffe huichelaar
pi_145938211
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Past beter bij je dan moslimmod. Je grapjes zijn meestal ook zo slecht dat ze wel voorgeprogrammeerd móéten zijn
pi_145938536
Jerry moet alleen nog even antwoord geven.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:55:16 #170
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145938563
Zo wordt het inderdaad geen topshow
Laffe huichelaar
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:57:06 #171
339669 JerryWesterby
pi_145938662
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Ja, leuk allemaal dit, maar wat wil je nu concreet van ons. Wat is je voorstel.
Ik zie nu pas dat ik onbedoeld terecht ben gekomen in een NWS Feedback Goed bezig topic (ben niet zo thuis hier en klik soms maar op een topic dat bovenaan staat, is de tweede keer al geloof ik en wellicht de reden voor de raarheid van mijn posts), maar nu ik hier toch ben kan ik best een voorstel doen:

Maak bij inloggen een keuzemogelijkheid: FOK forum: serieuze discussie met moderatie, of FOK forum: geen serieuze discussie zonder moderatie (voorheen WC muur genoemd maar is, toegegeven, een kwestie van smaak, en waar iemand op een gegeven moment toe genoodzaakt is).
  Moderator zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:06:07 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145939177
je voorstel zou een draai van 180 graden betekenen voor fok!

het is nu eenmaal niet altijd serieus en een forum zonder moderatie gaat hem ook niet worden
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:23:15 #173
339669 JerryWesterby
pi_145939924
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:06 schreef sp3c het volgende:
je voorstel zou een draai van 180 graden betekenen voor fok!

het is nu eenmaal niet altijd serieus en een forum zonder moderatie gaat hem ook niet worden
Het niet-serieuze deel hoeft ook niet helemaal zonder moderatie. Kan gewoon met de huidige moderatie (die ik dan toevallig nooit heb waargenomen).
En hoeveel graden de draai is maakt niet uit, zolang hij de juiste kant op gaat.
pi_145940427
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:23 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

En hoeveel graden de draai is maakt niet uit, zolang hij de juiste kant op gaat.
Juist bij een draai van 180 graden maakt het geen moer uit welke kant je op draait.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2014 22:35:43 ]
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:42:52 #175
339669 JerryWesterby
pi_145940707
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Juist bij een draai van 180 graden maakt het geen moer uit welke kant je op draait.
Mijn voorstel draait de kant op van kwaliteit. Wie is er voor?
  Moderator zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:15:14 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145941904
kwaliteit is subjectief bovendien pikken 'jullie' (de users) het niet als we ineens een andere richting gaan lopen forceren

zou ook niet moeten, is in mijn ogen ook nergens voor nodig

ik zie iit ff niet voor welk probleem dit een oplossing is
  Moderator zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:17:49 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145942006
ik ben tegen trouwens, in mijn ogen is NWS geen nieuwsbron maar een stukje FOK! waar we het nieuws bespreken

recht zo die gaat wmb
pi_145942457
Ik wil nog steeds voorbeelden van topics.
Alles wat hier gepost wordt heeft een bronvermelding nodig.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:35:03 #179
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145942705
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 23:29 schreef Specularium het volgende:

Heb je daar een bron van?
Laffe huichelaar
pi_145942745
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 23:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:47:46 #181
339669 JerryWesterby
pi_145943290
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 23:15 schreef sp3c het volgende:
kwaliteit is subjectief
Ik vind bijvoorbeeld dat er een verschil is in kwaliteit tussen Shakespeare en de gemiddelde WC muur. Wat vind jij?
Als gemiddelde FOK moderator zou je toch graag willen dat minstens een deel van je forum uitstijgt boven het niveau van, noem eens wat, scheldende GeenStijl reaguurders, om het even zwartwit te stellen. Of maakt dat in principe niet uit? Zo niet, dan is mijn voorstel natuurlijk kansloos.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:50:05 #182
339669 JerryWesterby
pi_145943398
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 23:29 schreef Specularium het volgende:
Ik wil nog steeds voorbeelden van topics.
Ik kwam hier per ongeluk terecht maar kies een random topic in nieuws en achtergronden en dat is mijn voorbeeld.
  Moderator zondag 26 oktober 2014 @ 00:27:29 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145944899
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 23:47 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

Ik vind bijvoorbeeld dat er een verschil is in kwaliteit tussen Shakespeare en de gemiddelde WC muur. Wat vind jij?
Als gemiddelde FOK moderator zou je toch graag willen dat minstens een deel van je forum uitstijgt boven het niveau van, noem eens wat, scheldende GeenStijl reaguurders, om het even zwartwit te stellen. Of maakt dat in principe niet uit? Zo niet, dan is mijn voorstel natuurlijk kansloos.
ik kan me zo snel geen topic bedenken dat niet dat niveau ontstijgt eerlijk gezegd

zullen er wel wat te noemen zijn (sexende leraressen bv) maar daar tegenover staan de reeksen over bv syrie etc.
pi_145953895
Turkije is een Nato member dat graag een rol wil spelen in het Syrische conflict. Zij huisvesten verschillende groeperingen die tegen assad vechten. Daarnaast hebben ze NATO patriot systemen van Duitsland, Nederland en VS. Dus ja Turkije heeft ook een plek in Syrie-topic.

Dan mag Turkije ook belachelijk worden gemaakt om haar positie net zoals assad belachelijk mag worden gemaakt.
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:38:20 #185
421524 SadPanda
pi_145954099
Ik dacht dat je geen ban verzoeken mag doen?
Anti-Turkije
pi_145954118
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:30 schreef Djibril het volgende:
Turkije is een Nato member dat graag een rol wil spelen in het Syrische conflict. Zij huisvesten verschillende groeperingen die tegen assad vechten. Daarnaast hebben ze NATO patriot systemen van Duitsland, Nederland en VS. Dus ja Turkije heeft ook een plek in Syrie-topic.

Dan mag Turkije ook belachelijk worden gemaakt om haar positie net zoals assad belachelijk mag worden gemaakt.
Nee, dat gebash in het Syrietopic loopt steeds uit de hand.

Het is niet inhoudelijk, alleen maar haatposts van alle kanten.
pi_145954146
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:38 schreef SadPanda het volgende:
Ik dacht dat je geen ban verzoeken mag doen?
Jij moet ook uit gaan kijken.

Ik denk, ik zeg het even.
pi_145954152
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:38 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee, dat gebash in het Syrietopic loopt steeds uit de hand.

Het is niet inhoudelijk, alleen maar haatposts van alle kanten.
Dan moet de TT ook veranderd worden. Huilende plaatjes van erdogan mag niet maar hem verheerlijken mag dan weer wel?
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:40:19 #189
421524 SadPanda
pi_145954169
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:39 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jij moet ook uit gaan kijken.

Ik denk, ik zeg het even.
Inhoudelijk er op reageren is weer te moeilijk?
Anti-Turkije
pi_145954186
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:39 schreef Djibril het volgende:

[..]

Dan moet de TT ook veranderd worden. Huilende plaatjes van erdogan mag niet maar hem verheerlijken mag dan weer wel?
Die TT kan in het volgende deel weer anders, weet niet waarom je daar moeilijk over zou doen.
pi_145954202
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:40 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Inhoudelijk er op reageren is weer te moeilijk?
Ik zie je ineens zonder reden bemoeien en toen besloot ik deze mededeling te doen.
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:42:37 #192
421524 SadPanda
pi_145954234
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik zie je ineens zonder reden bemoeien en toen besloot ik deze mededeling te doen.
Opnieuw geen inhoudelijke reactie, je vooringenomenheid is weer duidelijk.
Anti-Turkije
pi_145954235
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die TT kan in het volgende deel weer anders, weet niet waarom je daar moeilijk over zou doen.
Vorige TT was het ook al zoiets.

Ik weet ook niet waarom Turken moeilijk doen over huilende plaatjes van erdogan? Niet alle Turken steunen erdogan dus het is niet generaliseren.
pi_145954261
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:42 schreef Djibril het volgende:

[..]

Vorige TT was het ook al zoiets.
Bij nader inzien heb ik liever geen raarpratende TT's.

Het is een Nederlands forum.
pi_145954269
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:42 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Opnieuw geen inhoudelijke reactie, je vooringenomenheid is weer duidelijk.
Wat wil jij dan? Een banverzoek indienen hier?
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:45:22 #196
421524 SadPanda
pi_145954291
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:44 schreef Specularium het volgende:

[..]

Wat wil jij dan? Een banverzoek indienen hier?
Dat je een banverzoek wat ik TR ook even verwijder net als je met de negatieve posts over Turkije doet?
Anti-Turkije
pi_145954319
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:43 schreef Specularium het volgende:

[..]

Bij nader inzien heb ik liever geen raarpratende TT's.

Het is een Nederlands forum.
Inderdaad. Maar goed, ik heb er vertrouwen in dat de volgende TT anders zal worden. Een TT lokt immers ook reacties uit. :)
pi_145954516
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:45 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dat je een banverzoek wat ik TR ook even verwijder net als je met de negatieve posts over Turkije doet?
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:31 schreef happinessfordogs het volgende:
Kan die hafez niet een permban krijgen? Ik krijg schoon genoeg van de stroom onzin die uit zijn toetsenbord komt. Het is ook een en al klaagzang over Turken waarbij de focus ligt op allerlei randzaken die niets met Syrie te maken hebben.
Dit is terechte kritiek.

Onterechte kritiek kan ik niet tegen.
pi_145954527
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:46 schreef Djibril het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar goed, ik heb er vertrouwen in dat de volgende TT anders zal worden. Een TT lokt immers ook reacties uit. :)
Heb de TT leeggemaakt, dan maar zo.
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:57:28 #200
421524 SadPanda
pi_145954597
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 13:22 schreef Specularium het volgende:

[..]

Vragen om bans loopt niet altijd even goed af.
Zou ik dus niet gaan doen.
Anti-Turkije
pi_145954632
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:57 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Klopt, niet altijd.
  zondag 26 oktober 2014 @ 13:02:01 #202
421524 SadPanda
pi_145954746
En waarom moet ik nou uitkijken?
Anti-Turkije
pi_145954781
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 13:02 schreef SadPanda het volgende:
En waarom moet ik nou uitkijken?
Je doet nogal extremistische uitspraken de laatste tijd.

Let daar gewoon op, of niet natuurlijk.
  zondag 26 oktober 2014 @ 13:04:35 #204
421524 SadPanda
pi_145954829
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 13:03 schreef Specularium het volgende:
Je doet nogal extremistische uitspraken de laatste tijd.
Zoals?
Anti-Turkije
pi_145954931
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 13:04 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Zoals?
Zaken die zelfs in de grondwet zijn verboden.

Weet je zelf ook wel want je doet het erom.
  zondag 26 oktober 2014 @ 13:08:06 #206
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145954961
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:57 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Niet altijd. In dit geval dus wel. Hangt er een beetje vanaf hoe het gebracht wordt, en waarom.

Als specularium nu post dat hij hoopt dat mijn moeder sterft aan kanker op kerstavond is het bijvoorbeeld niet zo gek als ik zeg dat hij dar wel een ban voor mag krijgen.

Als iemand een ban aanvraagt omdat en ander toevallig net een andere mening heeft is dat wat anders. Zeker niet als iemand erover door blijft gaan.

Ik weet niet op welke gelegenheid bovenstaande post gemaakt is, maar ik vermoed dichter bij nummer 2 dan nummer 1
Laffe huichelaar
pi_145955064
Ik ga geen bans aanvragen omdat een user dat zegt.

Dus het is allemaal niet zo rullevant.
  zondag 26 oktober 2014 @ 13:12:28 #208
421524 SadPanda
pi_145955111
Ok..
Anti-Turkije
pi_145955341
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 13:12 schreef SadPanda het volgende:
Ok..
Zo goed?

quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 13:18 schreef Specularium het volgende:
Er hoeft niet overgevoelig te worden gedaan over Turken, met hun kuttoeters als Oranje heeft verloren.

Maar dit topic wordt steeds meer een Koerden/Turken bash en daar is dit topic niet helemaal voor bedoeld.
  zondag 26 oktober 2014 @ 13:19:56 #210
421524 SadPanda
pi_145955362
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 13:19 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zo goed?

[..]

Ja.
Anti-Turkije
pi_145970480
NWS / Palestijnen geweerd uit Israëlische bussen

Kan gewoon in het centrale topic.
  Moderator zondag 26 oktober 2014 @ 20:19:59 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145970553
kan ook open blijven
pi_145970648
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:19 schreef sp3c het volgende:
kan ook open blijven
Waarom? Mijn topics over Turkije worden ook naar het Irak/Syrie-topic doorverwezen, terwijl die daar maar indirect mee te maken hebben. Dit heeft echter direct te maken met een centraaltopic, dan kan die daar toch ook best in?

Misschien ben ik wel gek, maar het klinkt een beetje alsof je het topic alleen open wil laten zodat Israel in een negatief daglicht wordt gesteld. Laten we aub geen persoonlijke voorkeuren laten gelden bij moderatorschap, er is een centraal topic.
pi_145971906
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:30 schreef Djibril het volgende:

Turkije is simpelweg relevant in dat conflict. Erdogan bemoeit zich er ook stevig mee, dus waarom Turkije dan niet besproken zou mogen worden...
pi_145972092
Mag gewoon besproken worden.

Is nooit gezegd dat het niet mag.
pi_145972808
NWS / Was vader dement toen hij 26 miljoen euro aan goed doel gaf ? #2

Svp topic titel aanpassen naar: "NWS / Was vader wilsbekwaam toen hij 26 miljoen euro aan goed doel gaf ? #2"

De vraag waar het in dat topic om draait is niet of vader dement was maar of hij wilsbekwaam was toen hij het testament wijzigde.

pi_145973166
Ik hou liever de titel van het bericht.
  Moderator zondag 26 oktober 2014 @ 22:08:51 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145976958
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:21 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Waarom? Mijn topics over Turkije worden ook naar het Irak/Syrie-topic doorverwezen, terwijl die daar maar indirect mee te maken hebben. Dit heeft echter direct te maken met een centraaltopic, dan kan die daar toch ook best in?

Misschien ben ik wel gek, maar het klinkt een beetje alsof je het topic alleen open wil laten zodat Israel in een negatief daglicht wordt gesteld. Laten we aub geen persoonlijke voorkeuren laten gelden bij moderatorschap, er is een centraal topic.
lijkt meer alsof jij het topic dicht wilt hebben omdat het Israel in een kwaad daglicht stelt, dit mag maar zeg dat dan gewoon ipv mij gelijk van vanalles te beschuldigen zeg want wat ik van Israrl en/of de Palestijnen vind weet jij simpelweg niet ... kan me de laatste keer dat ik het gemeld heb iig niet herinneren

de israel/palestina reeks gaat over het gewapende conflict zelf, daar past niet alles wat in dat land gebeurt tussen, daarom kan dit apart net zoals dat gedoe met die 'hulp'schepen apart kon etc. etc.
  Moderator zondag 26 oktober 2014 @ 22:10:25 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145977054
wat het met je topics te maken heeft weet ik verder niet, misschien is er een foutje gemaakt (ongebruikelijk maar het gebeurt) maar zonder linkje kan ik er weinig mee
pi_145977157
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:
Ik hou liever de titel van het bericht.
de originele titel is:
'Vader was dement toen hij 26 miljoen aan goed doel gaf'

de op fok aangegeven titel is niet de originele. begrijp wel dat je liever de originele titel houdt (en die is op zich ook prima - de quotes geven een mening aan dat is al een stuk beter dan de huidige titel).

verder aan jou. enjoy :)
pi_145977458
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:12 schreef bolker het volgende:

[..]

de originele titel is:

de op fok aangegeven titel is niet de originele. begrijp wel dat je liever de originele titel houdt (en die is op zich ook prima - de quotes geven een mening aan dat is al een stuk beter dan de huidige titel).

verder aan jou. enjoy :)
quote:
Is de titel van het bericht en het topic.

Vraagteken hoort er niet bij.
pi_145977606
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef sp3c het volgende:
wat het met je topics te maken heeft weet ik verder niet, misschien is er een foutje gemaakt (ongebruikelijk maar het gebeurt) maar zonder linkje kan ik er weinig mee
Was iets over Koerden in het Syrie conflict volgens mij.
Heb ik gesloten met een verwijzing naar het Syrietopic of naar dat Koerden rellen in Turkije topic.

Kan het nu ook even niet vinden.
pi_145978459
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:18 schreef Specularium het volgende:

[..]

Was iets over Koerden in het Syrie conflict volgens mij.
Heb ik gesloten met een verwijzing naar het Syrietopic of naar dat Koerden rellen in Turkije topic.

Kan het nu ook even niet vinden.
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef sp3c het volgende:
Nee, het ging over het topic NWS / Turkije deporteert Koerdische vluchtelingen naar gevarenzone en dat moest wel opeens dicht omdat er 2 centrale topics waren 1 over Syrie en 1 over Irak, terwijl ze beide alleen indirect betrekking hadden met de deportatie door Turkije(die dus gaat over een Turks beleid).

Maar goed, ik vind niet dat er met 2 maten gemeten moet worden. Daar zijn jullie 't ongetwijfeld mee eens, dus gaat mijn topic open of zijn topic dicht?

Groetjes
pi_145978631
Slotje lijkt me nog steeds terecht.
pi_145978806
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:34 schreef Specularium het volgende:
Slotje lijkt me nog steeds terecht.
Waarom dan? Mijn topic ging over het Turkse beleid, niet per se over het conflict in Syrie of Irak. Turkije heeft een rijke geschiedenis aan deportaties.
  Moderator zondag 26 oktober 2014 @ 23:31:01 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145981263
lijkt mij prima op zijn plek in dat topic over die koerdische rellen in turkije eerlijk gezegd

minder in die andere maar toch
  Moderator zondag 26 oktober 2014 @ 23:32:37 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145981321
al gaan alle reacties wel over de situatie in Kobani natuurlijk

wat het met mijn vermeende aversie tegen Israel te maken heeft is me dan weer niet duidelijk
pi_145988682
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:32 schreef sp3c het volgende:
al gaan alle reacties wel over de situatie in Kobani natuurlijk

wat het met mijn vermeende aversie tegen Israel te maken heeft is me dan weer niet duidelijk
Maar kijk, het gaat mij hierom:

Mijn topic gaat niet over de rellen, maar over Turks beleid. Vervolgens word ik naar een topic gestuurd waar 't geen directe verband mee heeft.

Dat topic gaat over Israel en Palestina, terwijl er wel een Israel en Palestina centraal topic is. Dat wordt niet verwezen ernaar.

Je kan toch niet anders redeneren dan 1) dat een van de mods geen openbare kritiek duldt op Turkije of 2) Israel in een slecht daglicht wil stellen.

Ik kan geen andere reden bedenken. De casussen zijn namelijk gelijk.
  maandag 27 oktober 2014 @ 12:26:04 #231
66444 Lord_Vetinari
pi_145991079
Mag dit dicht, dan wel elders heen? Hoax.

NWS / Aarde zal 3 tot 6 dagen van totale duisternis ervaren in december

En dit kan toch in het centrale topic?

NWS / Palestijnen geweerd uit Israëlische bussen

[ Bericht 31% gewijzigd door Lord_Vetinari op 27-10-2014 12:32:32 ]
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 13:29:06 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145992852
eerste is dicht, die tweede kijk ik nog ff aan
pi_146003166
NWS / Moordaanslag op Cameron vereideld
Hysterische/trollerige TT. Een duw is niet meteen een moordaanslag.
  maandag 27 oktober 2014 @ 18:40:44 #234
66444 Lord_Vetinari
pi_146003596
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Moordaanslag op Cameron vereideld
Hysterische/trollerige TT. Een duw is niet meteen een moordaanslag.
Om nog maar te zwijgen over het feit, dat het woord 'verijdeld' is....
  maandag 27 oktober 2014 @ 18:48:28 #235
66444 Lord_Vetinari
pi_146003900
NWS / Mooie studente neukt zich de wereld rond

Het kind is nog niet verder geweest dan Oost China en ze wil nu de rest van China doen. China is groot, maar het is niet de wereld.
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:21:34 #236
66444 Lord_Vetinari
pi_146005520
NWS / Wat zouden 1,2 miljard euro's voor de gezondheidszorg hebben betekent?

TT dekt de OP niet, is onderbuik gericht en bovendien staat er een fout in.
pi_146009994
NWS / Israël zet bouw O-Jeruzalem door

Centraal topic misschien? Anders is het centraaltopic net zo goed voor niks bedoeld, want Israel en Hamas hebben niet meer veel gestreden afgelopen dagen.
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 21:10:17 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146011227
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Om nog maar te zwijgen over het feit, dat het woord 'verijdeld' is....
fixed
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 21:10:40 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146011250
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Mooie studente neukt zich de wereld rond

Het kind is nog niet verder geweest dan Oost China en ze wil nu de rest van China doen. China is groot, maar het is niet de wereld.
nice
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 21:11:12 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146011283
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Problemen NH90-helikopter kosten Defensie 105 miljoen

TT dekt de OP niet, is onderbuik gericht en bovendien staat er een fout in.
origineel gepakt
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 21:14:42 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146011488
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:48 schreef mylamboisblack het volgende:
NWS / Israël zet bouw O-Jeruzalem door

Centraal topic misschien? Anders is het centraaltopic net zo goed voor niks bedoeld, want Israel en Hamas hebben niet meer veel gestreden afgelopen dagen.
het centrale topic heeft 193 delen en de tweehonderd haalt het ook wel zonder hulp en als het een keer wegzakt dan is het een mooie run geweest lijkt me

dit topic blijft sowieso open maar ik pas de OP morgen wel flink aan denk want dit gaag nergens heen op deze manier
pi_146012775
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

het centrale topic heeft 193 delen en de tweehonderd haalt het ook wel zonder hulp en als het een keer wegzakt dan is het een mooie run geweest lijkt me

dit topic blijft sowieso open maar ik pas de OP morgen wel flink aan denk want dit gaag nergens heen op deze manier
Het centrale topic is dus niks meer waard zeg je? Eigenlijk insinueert de OP binnen het centrale topic dat wel, in geen ander topic is er zo'n ''spelregel-op''.
pi_146013059
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

fixed
En dat door TS van een duw een moordaanslag is gemaakt boeit niet?
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 21:44:09 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146013360
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En dat door TS van een duw een moordaanslag is gemaakt boeit niet?
grapje op zijn tijd moet kunnen
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 21:45:36 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146013438
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:34 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Het centrale topic is dus niks meer waard zeg je? Eigenlijk insinueert de OP binnen het centrale topic dat wel, in geen ander topic is er zo'n ''spelregel-op''.
nee dat zeg ik niet, ik zeg dat het topic ook wel door blijft lopen als er wat topics naast lopen

werkte de afgelopen 10 jaar ook prima
pi_146014588
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee dat zeg ik niet, ik zeg dat het topic ook wel door blijft lopen als er wat topics naast lopen

werkte de afgelopen 10 jaar ook prima
Zelfde geldt voor mijn Turkije topic, maar die werd wel gesloten. Jammer.
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 22:11:29 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146014736
het is een verschrikkelijke wereld

dat niet elk topic naar de centrale topics worden doorverwezen wil niet automatisch zeggen dat er geen topics meer naartoe worden verwezen en wat de twee met elkaar te maken hebben is me verder nog steeds niet duidelijk

veel meer kan ik er echt niet van maken
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:13:32 #248
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146014858
Met als kleine toevoeging dat je het er natuurlijk niet mee eens hoeft te zijn. Alleen omdat je verongelijkt bent, maakt nog niet dat je gelijk hebt of je zin krijgt.

Soms gaan die dingen nou eenmaal zo dat iemand iets anders ziet dan jij. Insert hier deal with it plaatje
Laffe huichelaar
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:46:09 #249
137949 Disana
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:30:24 #250
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146045406
quote:
De dubbele topics ja. Vandaag al 4 gesloten volgens mij
Laffe huichelaar
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:32:14 #251
137949 Disana
pi_146045527
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De dubbele topics ja. Vandaag al 4 gesloten volgens mij
Komt door het mooie weer.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:45:16 #252
66444 Lord_Vetinari
pi_146067627
NWS / Huis Geert Wilders beschoten

Kom op, zeg. Een klappertjespistool....
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 11:48:52 #253
8781 crew  Frutsel
pi_146067743
Komt door het mooie weer
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 11:49:43 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146067772
iemand heeeft het al aangepast

kan mobiel niet zie wie
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 11:50:03 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146067779
ah frutsels
  donderdag 30 oktober 2014 @ 17:52:03 #256
104871 remlof
Europees federalist
pi_146121235
Moet je niet de TT in je eigen voorkeur gaan veranderen natuurlijk.
pi_146121337
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:30 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jazeker.
Doe je dat ook via je spiksplinternieuwe mobiel?
pi_146121495
quote:
5s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:35 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Doe je dat ook via je spiksplinternieuwe mobiel?
Nee, modden op zo'n ding werkt voor geen anus.
pi_146121687
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:32 schreef Specularium het volgende:
Kan in dat geval de "Zwarte Piet reeks", dan ook in een neutralere "Pietendiscussie TT" aangepast worden, zodat de persoonlijke voorkeur daar ook verdwijnt?

Ik heb een aantal TT's geleden getracht om het neutraler te maken, maar die neutraliteit werd toen nog niet echt gewaardeerd, maar hopelijk is er nu sprake van voortschrijdend inzicht wat ervoor zorgt dat de TT nu voor niemand meer kwetsend hoeft te zijn. :)
  donderdag 30 oktober 2014 @ 18:49:20 #262
104871 remlof
Europees federalist
pi_146121863
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:32 schreef Specularium het volgende:
Dit is natuurlijk bullshit want de titel van het vorige deel was nog veel gekleurder.
Kan je 'm terugveranderen? Ik had die titel niet voor niets zo gemaakt.
pi_146121913
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:44 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Kan in dat geval de "Zwarte Piet reeks", dan ook in een neutralere "Pietendiscussie TT" aangepast worden, zodat de persoonlijke voorkeur daar ook verdwijnt?

Ik heb een aantal TT's geleden getracht om het neutraler te maken, maar die neutraliteit werd toen nog niet echt gewaardeerd, maar hopelijk is er nu sprake van voortschrijdend inzicht wat ervoor zorgt dat de TT nu voor niemand meer kwetsend hoeft te zijn. :)
Jij hebt toen die TT en de OP veranderd.
Dat moet je gewoon niet zomaar gaan doen.

De discussie gaat over Zwarte Piet dus die TT lijkt me de lading prima dekken.
pi_146121964
quote:
13s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk bullshit want de titel van het vorige deel was nog veel gekleurder.
Kan je 'm terugveranderen? Ik had die titel niet voor niets zo gemaakt.
Dus om tegenwicht te bieden aan een domme TT ga je een andere domme TT maken?
  donderdag 30 oktober 2014 @ 18:52:57 #265
104871 remlof
Europees federalist
pi_146122006
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:50 schreef Specularium het volgende:
Jij hebt toen die TT en de OP veranderd.
Dat moet je gewoon niet zomaar gaan doen.
Inderdaad, dus verander mijn TT even terug naar zoals die was. Ik overschreed met "Nederland betaalt de afgesproken ¤642 mln extra aan Brussel. #2" op geen enkele wijze de policy of algemene voorwaarden.
pi_146122040
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:52 schreef remlof het volgende:

[..]

Inderdaad, dus verander mijn TT even terug naar zoals die was. Ik overschreed met "Nederland betaalt de afgesproken ¤642 mln extra aan Brussel. #2" op geen enkele wijze de policy of algemene voorwaarden.
Het is een naheffing volgens een nieuwe rekenmethode, niks afgesproken.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 18:53:53 #267
104871 remlof
Europees federalist
pi_146122048
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dus om tegenwicht te bieden aan een domme TT ga je een andere domme TT maken?
Dat is een persoonlijk waardeoordeel waarmee je je rechten misbruikt.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 18:58:34 #268
104871 remlof
Europees federalist
pi_146122261
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:53 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het is een naheffing volgens een nieuwe rekenmethode, niks afgesproken.
Volgens Europees Commissaris Dominik hadden de landen op twee formele bijeenkomsten bezwaar kunnen maken. Tegelijk waarschuwde hij voor pogingen het lopende systeem te veranderen. 'Er ligt nu ook een voorstel op tafel waarbij het Verenigd Koninkrijk in mei 2015 een rebate krijgt van ruim 500 miljoen euro. Dit bedrag is gebaseerd op dezelfde data waar nu bezwaar over wordt gemaakt.'

http://www.volkskrant.nl/(...)-naheffing~a3776812/

Er zijn geen bezwaren gemaakt dus is er volgens mij sprake van een afspraak.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:06:18 #269
104871 remlof
Europees federalist
pi_146122646
Anyway, je hebt geen enkele reden om mijn TT te veranderen. Of het al dan niet afgesproken is is juist im grunde het onderwerp van de discussie.

En je hebt de TT van het vorige deel ook niet aangepast. Een mod heeft met z'n poten van TT's af te blijven als deze niet in strijd zijn met de policy of algemene voorwaarden of niet duidelijk maken waar het topic over gaat.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:07:06 #270
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146122686
quote:
13s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:53 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is een persoonlijk waardeoordeel waarmee je je rechten misbruikt.
Stel je niet aan. De TT was gekleurd in het originele topic, en jij wilde dat tegengaan door een even gekleurde TT in het tweede topic te doen, maar dan de andere kant op.

Zoals je wellicht nog weet uit de tijd dat je zelf wat te zeggen had, is het niet helemaal de bedoeling met TTs piswedstrijdjes te houden. Dus is hij veranderd naar een neutralere TT.
Laffe huichelaar
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:12:39 #271
104871 remlof
Europees federalist
pi_146122984
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Stel je niet aan. De TT was gekleurd in het originele topic, en jij wilde dat tegengaan door een even gekleurde TT in het tweede topic te doen, maar dan de andere kant op.

Zoals je wellicht nog weet uit de tijd dat je zelf wat te zeggen had, is het niet helemaal de bedoeling met TTs piswedstrijdjes te houden. Dus is hij veranderd naar een neutralere TT.
In mijn tijd werden TT's daarom zelden aangepast. En nogmaals, als dit het nieuwe beleid is hadden jullie dat al bij het eerste deel moeten doen. Die een TT heeft die veel en veel gekleurder is dan mijn TT was trouwens.

Dus verander 'm even terug.
pi_146123178
Alsof je Joris Voorhoeve en Hans Wiegel in discussie ziet.

Jongens, het schijnt prachtig weer te zijn in Nederland, geniet ervan. Ik zit weer in de kou. -O-

Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 19:16:32 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146123199
feitelijk zijn ze allemaal niet correct want Nederland betaald nog niets, Rutte wil die discussie aangaan en zo

alleen de Telegraaf heeft het goed hier :')
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 19:17:04 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146123228
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:16 schreef El_Matador het volgende:
Alsof je Joris Voorhoeve en Hans Wiegel in discussie ziet.

Jongens, het schijnt prachtig weer te zijn in Nederland, geniet ervan. Ik zit weer in de kou. -O-
geen idee wie je dat wijs gemaakt heeft maar hier is het vooral druilerig

weekend moet wel goed gaan worden
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:18:23 #275
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146123282
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:12 schreef remlof het volgende:

[..]

In mijn tijd werden TT's daarom zelden aangepast. En nogmaals, als dit het nieuwe beleid is hadden jullie dat al bij het eerste deel moeten doen. Die een TT heeft die veel en veel gekleurder is dan mijn TT was trouwens.

Nee. Mocht je problemen hebben met het feit dat specularium er een min of meer neutrale TT van gemaakt heeft, stuur je maar een mailtje naar forum@fok.nl. Misschien zijn de FA's het wel met je eens. Ik sta in ieder geval volledig achter specularium om eerder genoemde argumenten. Hier kom je dus niet verder met de NWSmods.
Laffe huichelaar
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:19:24 #276
104871 remlof
Europees federalist
pi_146123335
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:16 schreef sp3c het volgende:
feitelijk zijn ze allemaal niet correct want Nederland betaald nog niets, Rutte wil die discussie aangaan en zo
Een TT mag best een discussie uitlokken, dus nogmaals mijn verzoek deze terug te veranderen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:19:53 #277
104871 remlof
Europees federalist
pi_146123359
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee. Mocht je problemen hebben met het feit dat specularium er een min of meer neutrale TT van gemaakt heeft, stuur je maar een mailtje naar forum@fok.nl. Misschien zijn de FA's het wel met je eens. Ik sta in ieder geval volledig achter specularium om eerder genoemde argumenten. Hier kom je dus niet verder met de NWSmods.
Nee, ik zal er een topic in FB over openen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:21:38 #278
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146123456
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, ik zal er een topic in FB over openen.
Ook goed. Laat je de uitspraak van de (F)A's hier nog even weten?
Laffe huichelaar
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:24:19 #279
104871 remlof
Europees federalist
pi_146123588
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ook goed. Laat je de uitspraak van de (F)A's hier nog even weten?
Ik neem aan dat die jullie in FC wel op de hoogte stellen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:28:39 #280
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_146123804
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:12 schreef remlof het volgende:

[..]

In mijn tijd werden TT's daarom zelden aangepast.
Ach hou toch op Rem, TT's werden altijd al regelmatig aangepast, zeker als de TT een verstorende werking op het verloop van het topic had.

quote:
En nogmaals, als dit het nieuwe beleid is
Dit is toch wel zo'n irritante gesprekstechniek, een handeling direct al tot nieuw beleid (:r) benoemen zodat er gezeken kan worden als daar bevestigend of ontkennend op geantwoord wordt.
Niet alles is direct "beleid" en dat weet je net zo goed als iedereen die een paar jaar in de crew heeft rondgehangen.

quote:
Jawoef!
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:28:59 #281
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146123823
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die jullie in FC wel op de hoogte stellen.
Dat hangt er natuurlijk vanaf wat ze vinden. Mochten ze het net zo'n verschrikkelijke schande vinden als jij dat we geen piswedstrijdjes in TT's willen, dan wel. Als ze het aanpassen omdat ze denken dat het allemaal niet zoveel boeit linksom of rechtsom en ze je dan net zo goed een plezier kunnen doen niet, en als ze het met ons eens zijn dat het hoe neutraler hoe beter is ook niet.

Maar het hoeft niet hè, het was maar een vraag. Ik zal FB wel gewoon in de gaten houden dan. Doe ik altijd liever niet omdat het me toch allemaal niets aangaat, omdat dat voor crew boven mijn hoofd bedoeld is. Maar dan zal ik speciaal voor deze keer een uitzondering maken
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 19:31:32 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146123977
zet ff een linkje neer als het er is
pi_146124734
De spanning over deze beslissing is werkelijk niet uit te houden. Bijna net zo ongemeen spannend als de wedstrijd verpissen tussen (ex)modjes of de nieuwe drol die Jean-Claude Juncker aan het produceren is.

donderdag 30 oktober 2014 @ 20:03:51 #284
104871 remlof
Europees federalist
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 20:06:46 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146125792
nou ff volgen dan maar
pi_146126049
Had best een naamtopic mogen wezen.
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 20:14:12 #287
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146126120
ja dit is te vaag, wie is die overijverige mod???
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 20:14:26 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146126131
namen en rugnummers remlof, je weet hoe het werkt
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:15:49 #289
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146126186
FB / Specularium is een lul

Zo iets?
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 20:18:41 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146126333
en een fascist
pi_146126577
Vergeet rechts-extremist niet.

En moslimmod.
pi_146126631
Humorloos vergeet je nog Speculaas.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:28:15 #293
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_146126817
Ik vroeg me af of het tegen de regels is om iemand "zo dom als het achtereind van een varken" en "zwakzinnig" te noemen?
Feyenoord!
pi_146126891
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:28 schreef Japie77 het volgende:
Ik vroeg me af of het tegen de regels is om iemand "zo dom als het achtereind van een varken" en "zwakzinnig" te noemen?
Als het aan jou gericht is, niet.
SPOILER

donderdag 30 oktober 2014 @ 20:30:22 #295
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_146126919
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als het aan jou gericht is, niet.
SPOILER
Ik kon me tenminste nog beheersen.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_146127117
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:30 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik kon me tenminste nog beheersen.
Zelfbeheersing ligt niet in mijn aard.

):O ~O>

Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 20:37:43 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146127262
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:28 schreef Japie77 het volgende:
dat ligt een beetje aan de context

we zijn niet het forum van de Libelle enzo
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:37:49 #298
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_146127265
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zelfbeheersing ligt niet in mijn aard.

):O ~O>
Ik ben aan het leren.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:46:16 #299
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_146127652
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

Ow dus beledigen en persoonlijk aanvallen zoals dat zijn prima dan?
Feyenoord!
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 20:47:39 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146127712
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

donderdag 30 oktober 2014 @ 20:52:54 #301
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_146127966
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat zegt ie toch niet joh.

-hallo, ik ben tim en ik vind het wel gezellig hier-

-Bek dicht, zwakzinnige mongool, we haten je en je bent zo dom als het achtereind van een varken-

No no

-hallo, ik ben tim, maar wordt liever Tim Stalin genoemd. Ik vind het wel een goed idee alle Polen om te brengen en in massagraven te stoppen als ze niet voor de sovjet-unie zijn. O, en ik eet elke dag een pasgeboren baby als ontbijt-

-Je bent zo dom als het achtereind van een varken-

Mwoah, is wat voor te zeggen
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')