Door nieuwsdumps te plaatsen. Over hondenaaien. In Maleisië.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een forum juist bedoeld is om in discussie met elkaar te gaan.
Mijn topics waren helemaal niet om te trollen. Mijn topics waren om die godvergeten hypocriete oogkleppen van jou en je kompanen van jullie kop af te rukken. Jij kiest er ook in DIT topic voor om mij persoonlijk aan te vallen trouwens, dan moet je niet janken als ik daar ook op reageer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rustig blijven ademhalen mutant. Je shiftknop krijgt het anders te zwaar te verduren.
Het verschil tussen MisterCe, hilarische bijnaam trouwens, en jouw topics is dat MisterCe oprecht gelooft in zijn, toegegeven ietswat xenofobe standpunt. Hij doet het dus niet om te trollen. Die bozeblankemensentopics van jou is wel puur trollen.
Daar is dit topic toch voor bedoeld?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ook goed maar dan moet je niet hier komen zeuren
Hier heb je wel een punt. Mutant is een stuk slimmer dan in iedergeval MisterCe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rustig blijven ademhalen mutant. Je shiftknop krijgt het anders te zwaar te verduren.
Het verschil tussen MisterCe, hilarische bijnaam trouwens, en jouw topics is dat MisterCe oprecht gelooft in zijn, toegegeven ietswat xenofobe standpunt. Hij doet het dus niet om te trollen. Die bozeblankemensentopics van jou is wel puur trollen.
De enige shift die men wil zien is de modshift.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is het ook. Alleen trekken sommige mensen sommige topics niet al te best. Dit "probleem" (waarvoor de simpele oplossing overigens is: blijf gewoon lekker weg) speelt al sinds dit forum in 1836 werd opgericht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een forum juist bedoeld is om in discussie met elkaar te gaan.
Gehehe liever nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
De enige shift die men wil zien is de modshift.
Yasmin4mod
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
De enige shift die men wil zien is de modshift.
Yasmin4mod
Nogmaals, een standpunt innemen wat je helemaal niet hebt, puur om reacties uit te lokken, is, voor mij, de definitie van trollenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door nieuwsdumps te plaatsen. Over hondenaaien. In Maleisië.
[..]
Mijn topics waren helemaal niet om te trollen. Mijn topics waren om die godvergeten hypocriete oogkleppen van jouw en je kompanen van jullie kop af te rukken. Jij kiest er ook in DIT topic voor om mij persoonlijk aan te vallen trouwens, dan moet je niet janken als ik daar ook op reageer.
Volgens mij reageer je tegen de verkeerde, daar ik nu juist de nuance maakte.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:50 schreef haan33 het volgende:
[..]
ietswat genuanceerd tegen zaken an te kijken is tegenwoordig al hypocriet en oogkleppen op hebben?
o wacht je bent een zionist, die kan ik bij voorbaat al niet serieus nemen
Dan heb jij een uiterst verdraaide definitie van trollen. Misschien moet ik ook een verzonnen definitie van troll creeren, en je continu van het zijn van een troll betichten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:50 schreef timmmmm het volgende:
Nogmaals, een standpunt innemen wat je helemaal niet hebt, puur om reacties uit te lokken, is, voor mij, de definitie van trollen
Ja.quote:Dat voor mij zet ik er even onder voorbehoud tussen, straks blijkt de uitvinder van het trollen er ineens een hele andere mening op na te houden. Dat zou vervelend zijn
Ik vecht daar hard tegen. Net als ik vecht tegen moslim-bash topics en/of joden-bash topics en wat voor bashtopics dan ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Mutant je hebt een punt maar Nederland wordt steeds dommer zo ook FOK!
Een trol (mv.: trollen) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan heb jij een uiterst verdraaide definitie van trollen. Misschien moet ik ook een verzonnen definitie van troll creeren, en je continu van het zijn van een troll betichten.
[..]
Ja.
nee wat jullie doen is lekker normaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:51 schreef timmmmm het volgende:
Ja leuk, topics in KLB enzo, maar in pottenkijkers heb ik helemaal geen zin
Ja maar je weet zelf ook dat het geen nut heeft.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vecht daar hard tegen. Net als ik vecht tegen moslim-bash topics en/of joden-bash topics en wat voor bashtopics dan ook.
Wij hebben een verhitte discussie, en dat is goed. Af en toe moet je je emoties er gewoon uit latenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee wat jullie doen is lekker normaal
ik verwacht enige professionaliteit in NWS, maar nee
nou enquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee wat jullie doen is lekker normaal
ik verwacht enige professionaliteit in NWS, maar nee
Het inderdaad vechten tegen de bierkaai als mensen je, vanwege dat gevecht, al troll wensen te noemen. Laat staan als moderators OUT of the BLUE persoonlijke aanvallen gaan plegen in een feedback topic.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar je weet zelf ook dat het geen nut heeft.
Ik neem hem zeer serieus; als de doorsnee van de moslim hier in NL.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:24 schreef timmmmm het volgende:
Men mag zelf bepalen of ze je nog serieus nemen. Ik in ieder geval al lang niet meer
Je gaat voorbij aan of wilt niet zien dat er later in het topic een prima discussie is gevoerd over religieuze argumenten als enige argument om iets toe te staan of juist te verbieden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door nieuwsdumps te plaatsen. Over hondenaaien. In Maleisië.
[..]
Mijn topics waren helemaal niet om te trollen. Mijn topics waren om die godvergeten hypocriete oogkleppen van jouw en je kompanen van jullie kop af te rukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |