abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:56:03 #1
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_145884687
quote:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.

Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.

Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.

Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!

Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.

Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.

Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.

Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert

Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.

De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.

De Modpieten
Hier verder.
pi_145884713
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wij hebben een verhitte discussie, en dat is goed. Af en toe moet je je emoties er gewoon uit laten
Precies, dat is des NWS :)

En het gemekker van Mutant01 over "moslims bashen" is natuurlijk hypocriet en selectief, dat weet iedereen. Kritiek op gedrag van moslims is trouwens ook niet per definitie hetzelfde als moslims bashen. Ook dat weet Mutant - kijk mij eens slachtoffer zijn - 01 best.
pi_145884745
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:52 schreef timmmmm het volgende: [..] Een trol (mv.: trollen) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken Vind ik een vrij breed begrip, dat geef ik toe. Zo is heel FOK! een troll
En als je van "het doel" maakt "het enige doel" ?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:57:28 #4
338880 haan33
Studerende Boy
pi_145884746
Ik mocht hem openen
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_145884748
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Precies, dat is des NWS :)

En het gemekker van Mutant01 over "moslims bashen" is natuurlijk hypocriet en selectief, dat weet iedereen. Kritiek op gedrag van moslims is trouwens ook niet per definitie hetzelfde als moslims bashen. Ook dat weet Mutant - kijk mij eens slachtoffer zijn - 01 best.
Waar bemoei jij je mee man, met je aanvallen en steken hier en daar. Je weet dat je zelf al uitgekotst wordt door een grote hoeveelheid mensen, zorg ervoor dat het er niet meer worden.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:58:27 #6
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_145884780
Ik snap dat elkaar affikken leuker is, ook voor mods, maar:

quote:
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_145884781
*O*
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:58:35 #8
338880 haan33
Studerende Boy
pi_145884783
ik heb 300 berichten teruggelezen en ben het wel eens met mutant01
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:58:52 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145884796
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waar bemoei jij je mee man, met je aanvallen en steken hier en daar. Je weet dat je zelf al uitgekotst wordt door een grote hoeveelheid mensen, zorg ervoor dat het er niet meer worden.
goede vraag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:59:02 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_145884801
En NWS / PVV wint wederom in Suriname hoort ook niet in NWS.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:59:47 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145884833
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:58 schreef haan33 het volgende:
ik heb 300 berichten teruggelezen en ben het wel eens met mutant01
dan zal hij je geen bruinhemd noemen denk ik
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:00:09 #12
338880 haan33
Studerende Boy
pi_145884846
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat is een bruinhemd?
'The Don Mega'
pi_145884878
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

Dat is correct. Die titel is gereserveerd voor X-Ray's en co.
Allah Al Watan Al Malik
pi_145884892
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik snap dat elkaar affikken leuker is, ook voor mods, maar:

[..]

Terechte opmerking. En mijn suggestie om van dit soort "lerares neukt leerling"-berichten een centraal topic te maken, wil ik ook graag nog even herhalen in alle drukte hier.
pi_145884907
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Terechte opmerking. En mijn suggestie om van dit soort "lerares neukt leerling"-berichten een centraal topic te maken, wil ik ook graag nog even herhalen in alle drukte hier.
Ben voor.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:02:47 #16
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_145884955
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:57 schreef haan33 het volgende:
Ik mocht hem openen
->feedback

oh wacht

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145884959
Ik ben tegen. Er is een grote diversiteit onder de leeftijd, komaf en looks van de leraressen die leerlingen neuken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_145884980
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds boos om dat dat:
a) niet gebeurde toen ik klein was
b) we geen lekkere jonge leraressen hadden
c) de keer dat een leraar met een leerlinge seks had dat nog met een ontzettend lekker wijf was ook.

:( :( :( :(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_145884983
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben tegen. Er is een grote diversiteit onder de leeftijd, komaf en looks van de leraressen die leerlingen neuken.
Troll.
pi_145885008
Er is ook een grote diversiteit aan de onderwerpen waar moslims over zeiken dus...
pi_145885037
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik steek timmmmm even een hart onder de riem. Die jongen doet dit werk vrijwillig en moet al dat gemekker van jou lezen en er dan ook nog iets over roepen. Wat mezelf betreft: ik heb toch niks meer te verliezen.

Maar wat zit je nou concreet zo dwars dat er inmiddels een half topic over volgebaggerd is? Kun je de realiteit weer eens niet aan? Waarom trek je je altijd alles persoonlijk aan, terwijl het overduidelijk niet over jou gaat? Geef anders eens antwoord op de vragen die ik je hier stelde: NWS / Populaire Nedermarokkaanse columnist blijkt blanke kunstenaar
pi_145885040
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Troll.
Ik denk dat een dergelijke luchtige opmerking inderdaad meteen als 'troll-opmerking' zal worden gezien door de mensen die een persoonlijke vete willen uitvechten.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:05:09 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145885041
beide topics gesloten
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:05:19 #24
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145885051
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:54 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik neem hem zeer serieus; als de doorsnee van de moslim hier in NL.
Daar heb je geen moslimtopic meer bij nodig. ;)
Nou, ik hoop niet dat Mutant de gemiddelde moslim is. Ik heb bij Mutant altijd het idee dat hij heel snel denkt dat men tegen hem is en tegen moslims in het algemeen.

Toegegeven, het is niet mijn favoriete user, dat lijkt me duidelijk na afgelopen topic. Maar het is niet zo dat ik een rare vervolgingsdrang voel ofzo. En al helemaal niet jegens moslims.

Als NWSmod word je al snel van alles genoemd, Extreemrechts, Hitler, jodenhater, moslimmod, etc etc etc. Maar we hebben echt niets tegen een bevolkingsgroep in het algemeen. Ik heb christenunie gestemd afgelopen landelijke verkiezingen, geen PVV of wat dan ook. Minpunt is dat men hier CU meestal erger vindt, maar toch. Ik ben echt in geen enkele wijze extreem of heb iets tegen welke groep dan ook.

Toch heb ik het idee dat om een of andere reden, omdat het relatief vaak over moslims gaat in topics - zeker nu met ISIS-, men denkt dat wij iets tegen moslims hebben. Het punt is gewoon dat ik mezelf niet zie als iemand die bepaalt waar we het hier in FOK! over gaan hebben. Users, jullie en wij ook, praten waar ze over willen praten. FOK! is in die zin een afspiegeling van de Nederlandse samenleving. Met als verschil dat men anoniem verhardt. Dáár komen wij mods pas bij kijken. We zorgen er mijns inziens voor dat alles binnen de perken van de wet en policy blijft. Pas wanneer je actief de discussie komt verstoren of iets doet wat echt niet mag gewoon, grijp ik in. Natuurlijk probeer je wel de discussie een beetje te sturen. Maar uiteindelijk zijn het gewoon users die bepalen waar men hier over praat. En als bijvoorbeeld MisterCe over het criminaliteitsprobleem onder allochtonen wil praten, prima. Dat leeft ook in de Nederlandse samenleving. Maakt me dat extreemrechts oid? Volgens mij niet
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:06:45 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_145885098
Het probleem van posts langer dan 2 alinea's maken is dat ik altijd de weg kwijtraak. Dan wil ik in alinea 1 naar een punt toewerken en raak ik in de volgende alweer afgeleid.
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')