Ja ik zie er de humor wel van in. Niet alles hoeft toch zo serieus ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die discussie ging meer over het topic uiteindelijk - en de de rest waren weer de usual posts - die de afgelopen 13 jaar ook al zijn gepost. LEUK MAN!
Wat was er zo humoristisch aan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik zie er de humor wel van in. Niet alles hoeft toch zo serieus ?
De zelfde argumenten die er weer terecht kwamen. Waarom vond jij het niet grappig dan? Omdat het over moslims ging ?quote:
Je vindt het grappig dat men elkaar 13 jaar lang voor rotte vis uitmaakt en de discussie nergens over gaat. Aparte vorm van humor heb je.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De zelfde argumenten die er weer terecht kwamen. Waarom vond jij het niet grappig dan? Omdat het over moslims ging ?
Als mensen zich al 13 jaar voor rotte vis hier laten uitmaken doen ze het toch zelf ? Er zijn serieuze nieuwsberichten en minder serieuze nieuws berichten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je vindt het grappig dat men elkaar 13 jaar lang voor rotte vis uitmaakt en de discussie nergens over gaat. Aparte vorm van humor heb je.
Alsof het grappiger zou zijn als het over Joden gaat. Wat is dat nou weer voor opmerking.
Je bent slim genoeg om te zien dat die discussies bijna alleen over moslims gaan. Die vraag is dus erg vreemd. Je bent toch niet je kop in het zand aan 't steken he? Als minder serieuze nieuwsberichten worden gebruikt voor een vies politiek doel - en dat dan aan de lopende band - dan is dat uiterst kwalijk. Zoals ook MisterChe dat deed en pas na ingrijpen door een admin er verandering in kwam.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als mensen zich al 13 jaar voor rotte vis hier laten uitmaken doen ze het toch zelf ? Er zijn serieuze nieuwsberichten en minder serieuze nieuws berichten.
De vraag over moslims is omdat je net zelf moslims als voorbeeld gaf op de vraag van Halcon.
Nee maar ik neem niet alles zo serieus. En vind het ook niet fair dat het op de moderators wordt afgeschoven. Die hebben al een kut klus hier met al die users. Er zijn serieuze discussies en minder serieuze discussies.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent slim genoeg om te zien dat die discussies bijna alleen over moslims gaan. Die vraag is dus erg vreemd. Je bent toch niet je kop in het zand aan 't steken he?
Dat laatste lijkt me wel een goed plan. Dat topic over het hondenfeest in Maleisië, heb ik zelf geopend en is terug te voeren op de discussie of een principieel argument het enige argument mag zijn om iets toe te staan of te verbieden. Hier kan bijvoorbeeld ook een voorstel van de SGP om een vloekverbod in te voeren, onder vallen. In de OP heb ik dat inderdaad niet duidelijk verwoord, maar later in het topic heb ik dat naar mijn idee naar behoren gerectificeerd. Het zou inderdaad best in een centraal topic kunnen met daarin de centrale vraag of het redelijk is of een principieel / religieus argument het enige argument is om de vrijheid van mensen te vergroten of te verkleinen. Wellicht voel jij je dan ook meer geroepen om er inhoudelijk op te reageren i.p.v. te reageren zoals je nu dikwijls doet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met het actief inzitten op een diverser nieuwsaanbod. Mensen die non-nieuws posten - (meningen op twitter van mensen, gericht non-nieuws over moslims zoeken - denk aan het maleisische hondentopic - wtf etc) daar ook op aanspreken. In de policy is opgenomen dat louter copy-paste van een nieuwsbericht niet mag - er moet een discussie aan te pas komen. Dat zie ik de laatste tijd niet - nieuwsdumps komen steeds vaker aan de orde. Ik zou bovendien een aantal onderwerpen centraliseren - om te voorkomen dat voor elke scheet eenzelfde soort topic wordt gemaakt.
Dus omdat jij het allemaal niet zo serieus neemt moeten we al die dingen maar toestaan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar ik neem niet alles zo serieus. En vind het ook niet fair dat het op de moderators wordt afgeschoven. Die hebben al een kut klus hier met al die users. Er zijn serieuze discussies en minder serieuze discussies.
En wat ik gelukkig zie is dat steeds meer users negatief reageren op het openen van alleen maar moslim topics.
Het is niet alleen maar. Er zijn genoeg serieuze topics.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus omdat jij het allemaal niet zo serieus neemt moeten we al die dingen maar toestaan?
dit doe je ook, dat is lastig te ontkennen lijkt me ... je komt daar doorgaans gewoon heel erg snel meequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet flauw: je zegt letterlijk dat ikdat tegen iedereen zou roepen die het niet direct of niet duidelijk genoeg met je eens is. Dat is dus het probleem bij mij neerleggen. Is prima verder, want ik ben niet anders van je gewend. Verder moeten jullie het allemaal zelf weten.
Ik vind ze wel nice.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Al vind ik die Docent pijpt leerling topics echt nergens op slaan.
Het was een ordinaire nieuwsdump van Geenstijl. Er kwam geen principiele discussie aan te pas. De inhoud leende zich ook niet voor een discussie omdat er sprake was van een mening van een instantie tegenover de mening van burgers. Van een verbod was en is ook geen sprake.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:14 schreef Halcon het volgende:
Dat laatste lijkt me wel een goed plan. Dat topic over het hondenfeest in Maleisië, heb ik zelf geopend en is terug te voeren op de discussie of een principieel argument het enige argument mag zijn om iets toe te staan of te verbieden.
Het topic viel in een reeks afkomstig van jouw kant met louter één onderwerp: Moslims. Mijn eerste reactie kreeg dan ook niet zomaar bijval van een verscheidenheid aan users Halco. Het doel waarmee je het topic hebt geopend was zo obvious - en nee niet alleen voor mij, dus je hoeft het niet eens te proberen om persoonlijk op mij te betrekken. Dat doel was niet wat jij hier zojuist omschreef. En als dat het wel was, dan heb je een bizar slechte poging gedaan om het doel kenbaar te maken (in je eigen topic).quote:Hier kan bijvoorbeeld ook een voorstel van de SGP om een vloekverbod in te voeren, onder vallen. In de OP heb ik dat inderdaad niet duidelijk verwoord, maar later in het topic heb ik dat naar mijn idee naar behoren gerectificeerd. Het zou inderdaad best in een centraal topic kunnen met daarin de centrale vraag of het redelijk is of een principieel / religieus argument het enige argument is om de vrijheid van mensen te vergroten of te verkleinen. Wellicht voel jij je dan ook meer geroepen om er inhoudelijk op te reageren i.p.v. te reageren zoals je nu dikwijls doet.
Alles centraliseren is zeker niet wenselijk. Net zo min een topic over een tweet van een doorsnee randmongool onwenselijk is. Of een nieuwsdump van geenstijl over een iemand die niet vind dat moslims honden zouden moeten aaien (terwijl de moslims zelf daar anders tegenaan kijken).quote:Een moderator zal nu roepen dat alles centraliseren ook niet wenselijk is. Dat klopt dan ook wel weer. Alles centraliseren is niet wenselijk, het blijft immers discussie n.a.v. nieuwsberichten. Ergens daar tussenin zou een modus gevonden moeten kunnen worden.
Neuh, ik ontken het ten stelligste. Net als jij ontkent dat je feedback kritiek altijd een probleem 'van de ander' zou vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit doe je ook, dat is lastig te ontkennen lijkt me ... je komt daar doorgaans gewoon heel erg snel mee
wiens probleem dat verder is doet er niet zoveel toe
Nou de grootste trol die hier begon is Ouder1...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:21 schreef timmmmm het volgende:
Ergens zie ik er de humor wel van in dat door door een van de grootste trollers hier geklaagd wordt over de hoeveelheid trollen.
Degene die bewust nieuwsberichten over blanke daders gaat posten, puur om andere users hier op te stoken en even een punt te maken.
Degene die mensen maar fascistisch of etreemrechts noemt als ze het niet met hem eens zijn
Degene die vorige week nog zei 'het lag aan de joden, niet aan Hitler'. DAt is vast je echte mening en niet bedoeld om te trollen
Dan hier gaan klagen over trolls. Hypocriet ventje ben je.
Flikker op gozer, met je ranzige verdachtmakingen en het uit het verband trekken van hetgeen ik gezegd heb. Laat, als je een VENT bent, dan ook de hele context zien van wat ik zei. Je schuilen achter dergelijke zaken is echt typisch iets voor mensen die geen kritiek dulden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:21 schreef timmmmm het volgende:
Ergens zie ik er de humor wel van in dat door door een van de grootste trollers hier geklaagd wordt over de hoeveelheid trollen.
Degene die bewust nieuwsberichten over blanke daders gaat posten, puur om andere users hier op te stoken en even een punt te maken.
Degene die mensen maar fascistisch of etreemrechts noemt als ze het niet met hem eens zijn
Degene die vorige week nog zei 'het lag aan de joden, niet aan Hitler'. DAt is vast je echte mening en niet bedoeld om te trollen
Mensen die geen kritiek dulden, hadden je reacties gewoon weggehaald. Ik vind het wel geestig hoe je jezelf voor lul zet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Flikker op gozer, met je ranzige verdachtmakingen en het uit het verband trekken van hetgeen ik gezegd heb. Laat, als je een VENT bent, dan ook de hele context zien van wat ik zei. Je schuilen achter dergelijke zaken is echt typisch iets voor mensen die geen kritiek dulden.
Kom maar lekker met de context als je een vent bent, zoals ik al zei. Maar dat durf je niet, want je bent een pathetisch ventje dat weet je zelf ook. Je weigert principieel kritiek te dulden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen die geen kritiek dulden, hadden je reacties gewoon weggehaald. Ik vind het wel geestig hoe je jezelf voor lul zet.
Men mag zelf bepalen of ze je nog serieus nemen. Ik in ieder geval al lang niet meer
Ik heb in de 11 jaar dat ik hier zit welgeteld 2 keer naar het mailadres gemaild. Zo zien we hoe timmmm omgaat met feiten mensen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:26 schreef timmmmm het volgende:
En verder: als je problemen hebt met de manier waarop NWS gerund wordt, weet je het mailadres van het forum vast te vinden. Je hebt er vaak genoeg naar toe moeten mailen. Samen komen we er toch niet uit.
De OP was niet goed, ben ik het mee eens. Dat er later geen principiële discussie is gevoerd, ben ik het niet mee eens. Al Jazeera bracht het nieuws overigens ook, dus het is geen geval "GeenStijl put uit een lokaal weekblaadje". Autoriteiten gaan er onderzoek naar doen. Jij weet ook wel dat religieuze argumenten te pas en te onpas worden gebruikt in debatten. Daar een discussie over voeren lijkt mij niets mis mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was een ordinaire nieuwsdump van Geenstijl. Er kwam geen principiele discussie aan te pas. De inhoud leende zich ook niet voor een discussie omdat er sprake was van een mening van een instantie tegenover de mening van burgers. Van een verbod was en is ook geen sprake.
[..]
Zie mijn reactie hierboven.quote:Het topic viel in een reeks afkomstig van jouw kant met louter één onderwerp: Moslims. Mijn eerste reactie kreeg dan ook niet zomaar bijval van een verscheidenheid aan users Halco. Het doel waarmee je het topic hebt geopend was zo obvious - en nee niet alleen voor mij, dus je hoeft het niet eens te proberen om persoonlijk op mij te betrekken. Dat doel was niet wat jij hier zojuist omschreef. En als dat het wel was, dan heb je een bizar slechte poging gedaan om het doel kenbaar te maken (in je eigen topic).
[..]
Iets meer centraliseren zou wenselijk zijn. Daar ben ik het wel mee eens. Tweets met meningen van mensen over dergelijke onderwerpen kunnen dan daarin. Net zoals bijvoorbeeld een centrale discussie over vervolging van religieuzen. Dan kunnen daar nieuwsberichten en discussies in over bijvoorbeeld Noord Korea dat iemand opsluit die de Bijbel in zijn hotel heeft laten liggen of China e.d.quote:Alles centraliseren is zeker niet wenselijk. Net zo min een topic over een tweet van een doorsnee randmongool onwenselijk is. Of een nieuwsdump van geenstijl over een iemand die niet vind dat moslims honden zouden moeten aaien (terwijl de moslims zelf daar anders tegenaan kijken).
Je hebt nog tientallen andere notes waar ik uit kan putten als deze rare opmerkingen niet genoeg zijn hoor. Dit was slechts een kleine greep, highlights van oktober. Die holier than thou onzin van je heeft wel lang genoeg geduurdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kom maar lekker met de context als je een vent bent, zoals ik al zei. Maar dat durf je niet, want je bent een pathetisch ventje dat weet je zelf ook. Je weigert principieel kritiek te dulden.
Wow tientallen notes, op basis van hoeveel posts? Bovendien, als je dat genote hebt - zegt het wel hoe uiterst selectief je te werk gaat: de context is duidelijk - staat op dezelfde pagina hypocrietje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt nog tientallen andere notes waar ik uit kan putten als deze rare opmerkingen niet genoeg zijn hoor. Dit was slechts een kleine greep, highlights van oktober. Die holier than thou onzin van je heeft wel lang genoeg geduurd
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ik al zei dus, het ligt aan de ontvanger, niet de zender
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het lag aan Joden, niet aan Hitler.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu vergelijk je de FP al met Hitler ja? Werkelijk?
BUSTED TIMMMM!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Ik geef aan hoe belachelijk je stelling is.
van alle notes die je hebt, en we weten allebei hoeveel dat er zijn, heb ik er welgeteld 2 gezet. Allebei in augustus 2012quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wow tientallen notes, op basis van hoeveel posts? Bovendien, als je dat genote hebt - zegt het wel hoe uiterst selectief je te werk gaat: de context is duidelijk - staat op dezelfde pagina hypocrietje.
mja wat is veel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Mutant heeft wel een punt. Fucking veel topics gaan over moslims. Maar alsnog vind ik dat mensen vrij zijn om voor hun interessante nieuws berichten te posten mits het niet beledigend is.
Alsof mij de notes een ruk kan schelen. JIJ begint daarover. Net als dat JIJ meent dat ik veelvuldig naar het e-mailadres van fokforum zou mailen. Net als dat JIJ talloze andere beweringen doet die nergens over gaan of onderbouwd zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
van alle notes die je hebt, en we weten allebei hoeveel dat er zijn, heb ik er welgeteld 2 gezet. Allebei in augustus 2012
Nja ik vind het teveel en kan mij voorstellen als moslim dat het niet tof is. Maar andere kant je komt hier vrijwillig....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
mja wat is veel?
en wat is teveel?
ik keek net ff in de lijst en geen van de eerste 10 actieve topics ging over moslims, dit is wel eens anders dat weet ik en mogelijk is het nu op dit moment of over 10 minuten of uren anders (toevallig wel net 1 gesloten) maar het is geen Tsunami oid
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:31 schreef Mutant01 het volgende:
En zo ziet de waarheid eruit mensen.
[..]
[..]
[..]
[..]
Busted? Waarop precies? Dat je rare hitlervergelijking raar is? Godwinnen waar het helemaal nergens iets mee te maken heeft lijkt mij trollen in optima forma. Maar zelfs als je in je hoofd 1 van de 3 items ontkracht hebt, blijven de andere 2 overeind staan he? En ik kan er nog zat bij zetten. Wat ik al zei, tientallen notes om uit te putten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:31 schreef Mutant01 het volgende:
En zo ziet de waarheid eruit mensen.
[..]
[..]
[..]
[..]
BUSTED TIMMMM!
Sorry, ik was vergeten dat je niet voor elke unban moet mailen maar dat dat automagisch gaat. Alleen voor de permbans moet je mailen toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof mij de notes een ruk kan schelen. JIJ begint daarover. Net als dat JIJ meent dat ik veelvuldig naar het e-mailadres van fokforum zou mailen. Net als dat JIJ talloze andere beweringen doet die nergens over gaan of onderbouwd zijn.
Ja maar daar worden moslims niet echt belachelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:35 schreef sp3c het volgende:
of je moet al die oorlog in moslimlanden topics meetellen dan hebben we er wel heel veel de laatste tijd
Blijf je nou volharden in je achterlijke statement? Zwart op wit staat er wat ik heb willen zeggen - dus je hoeft het niet te framen of te verdraaien. Er staat zwaar duidelijk dat ik je stelling belachelijk vond en dat de vergelijking daarop sloeg - op die belachelijkheid. Verder zie ik niet welke 'andere twee' dingen er overeind zouden staan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:35 schreef timmmmm het volgende:
Busted? Waarop precies? Dat je rare hitlervergelijking raar is? Godwinnen waar het helemaal nergens iets mee te maken heeft lijkt mij trollen in optima forma. Maar zelfs als je in je hoofd 1 van de 3 items ontkracht hebt, blijven de andere 2 overeind staan he? En ik kan er nog zat bij zetten. Wat ik al zei, tientallen notes om uit te putten.
Als je zelf zoveel trollt, moet je hier gewoon niet komen huilen dat zoveel mensen trollen.
dat is niet enkel aan moslims voorbehoudenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ik vind het teveel en kan mij voorstellen als moslim dat het niet tof is. Maar andere kant je komt hier vrijwillig....
Oh well...
Oh, en hoeveel bans heb ik in die 11 jaar gehad? Grote wijze leider?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten dat je niet voor elke unban moet mailen maar dat dat automagisch gaat. Alleen voor de permbans moet je mailen toch?
Dus dat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is niet enkel aan moslims voorbehouden
het blijft fok! ... een beetje een harde huid is handig
[quote]quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Blijf je nou volharden in je achterlijke statement? Zwart op wit staat er wat ik heb willen zeggen - dus je hoeft het niet te framen of te verdraaien. Er staat zwaar duidelijk dat ik je stelling belachelijk vond en dat de vergelijking daarop sloeg - op die belachelijkheid. Verder zie ik niet welke 'andere twee' dingen er overeind zouden staan.
Op vrijdag 24 oktober 2014 12:21 schreef timmmmm het volgende:
Dat wil ik best even voor je tellen hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, en hoeveel bans heb ik in die 11 jaar gehad? Grote wijze leider?![]()
Waarom zou ik als hard tegengeluid geen nieuwsbericht over blanke daders te posten en inderdaad, zoals je zegt. EEN PUNT TE MAKEN! Precies waar we het NU over hebben vriend. Datzelfde PUNT komt weer om de hoek kijken! Je leert het wel. Beetje bij beetje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 24 oktober 2014 12:21 schreef timmmmm het volgende:
Deze twee natuurlijk
Het is ook allemaal heel ingewikkeld jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:39 schreef RetRy32 het volgende:
Timmmmmm is de weg kwijt, kan niet eens meer quoten.
Mutant4mod.
Sinds 9-12-2012 zijn het er 3 geweest, die hebben allemaal betrekking op POL en niet eens NWS. Waarvan 1 voor klonen en 1 perma. En rara, waar hadden die betrekking op: kritiek op de FP.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wil ik best even voor je tellen hoor.
7 sinds 9-12-2012, verder terug ga ik niet. Eerlijk is eerlijk, eigenlijk zijn het er 6, maar de verlenging wegens klonen heb ik erbij geteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |