Hier verder.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Precies, dat is des NWSquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij hebben een verhitte discussie, en dat is goed. Af en toe moet je je emoties er gewoon uit laten
En als je van "het doel" maakt "het enige doel" ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:52 schreef timmmmm het volgende: [..] Een trol (mv.: trollen) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken Vind ik een vrij breed begrip, dat geef ik toe. Zo is heel FOK! een troll
Waar bemoei jij je mee man, met je aanvallen en steken hier en daar. Je weet dat je zelf al uitgekotst wordt door een grote hoeveelheid mensen, zorg ervoor dat het er niet meer worden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies, dat is des NWS
En het gemekker van Mutant01 over "moslims bashen" is natuurlijk hypocriet en selectief, dat weet iedereen. Kritiek op gedrag van moslims is trouwens ook niet per definitie hetzelfde als moslims bashen. Ook dat weet Mutant - kijk mij eens slachtoffer zijn - 01 best.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dubbel: NWS / Lerares pijpt leerling
goede vraagquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee man, met je aanvallen en steken hier en daar. Je weet dat je zelf al uitgekotst wordt door een grote hoeveelheid mensen, zorg ervoor dat het er niet meer worden.
dan zal hij je geen bruinhemd noemen denk ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:58 schreef haan33 het volgende:
ik heb 300 berichten teruggelezen en ben het wel eens met mutant01
wat is een bruinhemd?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan zal hij je geen bruinhemd noemen denk ik
Dat is correct. Die titel is gereserveerd voor X-Ray's en co.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan zal hij je geen bruinhemd noemen denk ik
Terechte opmerking. En mijn suggestie om van dit soort "lerares neukt leerling"-berichten een centraal topic te maken, wil ik ook graag nog even herhalen in alle drukte hier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik snap dat elkaar affikken leuker is, ook voor mods, maar:
[..]
Ben voor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Terechte opmerking. En mijn suggestie om van dit soort "lerares neukt leerling"-berichten een centraal topic te maken, wil ik ook graag nog even herhalen in alle drukte hier.
->feedbackquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.✞
Ik ben er nog steeds boos om dat dat:quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Terechte opmerking. En mijn suggestie om van dit soort "lerares neukt leerling"-berichten een centraal topic te maken, wil ik ook graag nog even herhalen in alle drukte hier.
Troll.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben tegen. Er is een grote diversiteit onder de leeftijd, komaf en looks van de leraressen die leerlingen neuken.
Ik steek timmmmm even een hart onder de riem. Die jongen doet dit werk vrijwillig en moet al dat gemekker van jou lezen en er dan ook nog iets over roepen. Wat mezelf betreft: ik heb toch niks meer te verliezen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee man, met je aanvallen en steken hier en daar. Je weet dat je zelf al uitgekotst wordt door een grote hoeveelheid mensen, zorg ervoor dat het er niet meer worden.
Ik denk dat een dergelijke luchtige opmerking inderdaad meteen als 'troll-opmerking' zal worden gezien door de mensen die een persoonlijke vete willen uitvechten.quote:
Nou, ik hoop niet dat Mutant de gemiddelde moslim is. Ik heb bij Mutant altijd het idee dat hij heel snel denkt dat men tegen hem is en tegen moslims in het algemeen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:54 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik neem hem zeer serieus; als de doorsnee van de moslim hier in NL.
Daar heb je geen moslimtopic meer bij nodig.
Kunnen mensen je blocken? Ik zie dat je op Ouder1 reageert maar zie nergens die opmerking...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:06 schreef timmmmm het volgende:
Het probleem van posts langer dan 2 alinea's maken is dat ik altijd de weg kwijtraak. Dan wil ik in alinea 1 naar een punt toewerken en raak ik in de volgende alweer afgeleid.
Volgens mij kan timmmmm ook heel goed zonder jou zijn eigen standpunten verwoorden. Verder is hij diegene die zich actief in de discussie mengde middels een persoonlijke aanval. Het is niet alsof ik hem erbij sleurde.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik steek timmmmm even een hart onder de riem. Die jongen doet dit werk vrijwillig en moet al dat gemekker van jou lezen en er dan ook nog iets over roepen. Wat mezelf betreft: ik heb toch niks meer te verliezen.
Zijn leugens en aanval.quote:Maar wat zit je nou concreet zo dwars dat er inmiddels een half topic over volgebaggerd is?
Je hebt duidelijk niet gelezen waar het over ging.quote:Kun je de realiteit weer eens niet aan? Waarom trek je je altijd alles persoonlijk aan, terwijl het overduidelijk niet over jou gaat?
Ik zie geen vragen, alleen beweringen over mijn persoontje. Als je iets van mij wil weten moet je het gewoon vragen. Nu zeg je gewoon maar wat over mij in een poging mij te framen. Waarom zou ik daar dan op reageren?quote:Geef anders eens antwoord op de vragen die ik je hier stelde: NWS / Populaire Nedermarokkaanse columnist blijkt blanke kunstenaar
Nog niet zo lang geleden zat jij ook te huilen in het feedback topic hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik steek timmmmm even een hart onder de riem. Die jongen doet dit werk vrijwillig en moet al dat gemekker van jou lezen en er dan ook nog iets over roepen. Wat mezelf betreft: ik heb toch niks meer te verliezen.
Maar wat zit je nou concreet zo dwars dat er inmiddels een half topic over volgebaggerd is? Kun je de realiteit weer eens niet aan? Waarom trek je je altijd alles persoonlijk aan, terwijl het overduidelijk niet over jou gaat? Geef anders eens antwoord op de vragen die ik je hier stelde: NWS / Populaire Nedermarokkaanse columnist blijkt blanke kunstenaar
ROFL!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Er is ook een grote diversiteit aan de onderwerpen waar moslims over zeiken dus...
Niks mis mee. Ik vind het juist heel fijn dat we zo allebei ons hart kunnen luchten. Mutant en ik zullen nooit vrienden zijn, maar als het dwars zit moet het er gewoon uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom haast nooit meer in Feedback. Af en toe nog, om een beetje te rellen een zak popcorn erbij. Soms is NWS-feedback gewoon het vermakelijkste topic op FOK! van dat moment. Nu is zo'n moment.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden zat jij ook te huilen in het feedback topic hoor.
Volgende keer met ijshockey komen, dan mag het van de bruine onderdrukker dp3cquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
NWS / PVV wint wederom in Suriname
Waaromecht een racistisch beleidsslotje door een roomblanke xenofobe bruinhatende mondje gezet
Nee je werd er elke keer weggejaagd iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom haast nooit meer in Feedback. Af en toe nog, om een beetje te rellen een zak popcorn erbij. Soms is NWS-feedback gewoon het vermakelijkste topic op FOK! van dat moment. Nu is zo'n moment.
Het is al heel wat dat je tegenwoordig wél bronvermelding plaatstquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
NWS / PVV wint wederom in Suriname
Waaromecht een racistisch beleidsslotje door een roomblanke xenofobe bruinhatende mondje gezet
Waarom ben jij geen moderator meer eigenlijk ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat je tegenwoordig wél bronvermelding plaatst
In mijn tijd moest ik je altijd achter de vodden zitten daarover.
Ik doe geen eredivisie meer, alleen eerste en die zie ik spec niet meerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer met ijshockey komen, dan mag het van de bruine onderdrukker dp3c
Ik wil heel graag ook een eenmalige duit in het zakje doen, mag dat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:24 schreef timmmmm het volgende:
Mensen die geen kritiek dulden, hadden je reacties gewoon weggehaald. Ik vind het wel geestig hoe je jezelf voor lul zet.
Men mag zelf bepalen of ze je nog serieus nemen. Ik in ieder geval al lang niet meer
Dat was alleen maar om te irriterenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat je tegenwoordig wél bronvermelding plaatst
In mijn tijd moest ik je altijd achter de vodden zitten daarover.
Hangt een beetje af van welke mod mij te woord staat. De individuele NWS-mods weten ongetwijfeld precies hoe ik over ze denk. Over 4 van de 5 denk ik positief tot zeer positief.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee je werd er elke keer weggejaagd iddToen zat ik er ook met popcorn.
Idd !quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil heel graag ook een eenmalige duit in het zakje doen, mag dat?
Ik neem Mutant01 heel serieus. Hij heeft altijd hart voor zijn zaak, ook al levert hem dat notes en bans op; hij is principieel. Ook beschikt hij over heel veel kennis, en ik denk dat dat een van zijn handicaps is bij het tegenkomen van minder geïnformeerde posts over met name moslims: die maken hem boos.
Wat mij betreft is Mutant01 dus een waardevolle user in NWS. Ik begrijp best dat hij sommigen irriteert met zijn volhardendheid, maar ik hou van de manier waarop hij zijn mannetje staat. Hopelijk is dit iets dat timmmmm ook wel ziet.
Stuur maar een PM, dan leg ik het je uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen moderator meer eigenlijk ?
Bij vlagen kan ik hem wel waarderen ja. Op sommige momenten wordt de zuurgraad alleen net wat te hoog. Maar dat heb ik met wel meer users. Even onaardig doen helpt meestalquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil heel graag ook een eenmalige duit in het zakje doen, mag dat?
Ik neem Mutant01 heel serieus. Hij heeft altijd hart voor zijn zaak, ook al levert hem dat notes en bans op; hij is principieel. Ook beschikt hij over heel veel kennis, en ik denk dat dat een van zijn handicaps is bij het tegenkomen van minder geïnformeerde posts over met name moslims: die maken hem boos.
Wat mij betreft is Mutant01 dus een waardevolle user in NWS. Ik begrijp best dat hij sommigen irriteert met zijn volhardendheid, maar ik hou van de manier waarop hij zijn mannetje staat. Hopelijk is dit iets dat timmmmm ook wel ziet.
Ik begrijp dat je soms je hart moet luchten, maar ik vind het wel jammer dat juist bij Muttie jouw grens wat laag ligt. Maar je weet het nooit, ik heb wel vaker gezien dat tegengestelden uiteindelijk in begrip eindigdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij vlagen kan ik hem wel waarderen ja. Op sommige momenten wordt de zuurgraad alleen net wat te hoog. Maar dat heb ik met wel meer users. Even onaardig doen helpt meestal
Heel herkenbaar. Ik word ook nogal eens weggezet als racist, nationalist of MOElander hater (Ze pikken onze banen!)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik hoop niet dat Mutant de gemiddelde moslim is. Ik heb bij Mutant altijd het idee dat hij heel snel denkt dat men tegen hem is en tegen moslims in het algemeen.
Toegegeven, het is niet mijn favoriete user, dat lijkt me duidelijk na afgelopen topic. Maar het is niet zo dat ik een rare vervolgingsdrang voel ofzo. En al helemaal niet jegens moslims.
Als NWSmod word je al snel van alles genoemd, Extreemrechts, Hitler, jodenhater, moslimmod, etc etc etc. Maar we hebben echt niets tegen een bevolkingsgroep in het algemeen. Ik heb christenunie gestemd afgelopen landelijke verkiezingen, geen PVV of wat dan ook. Minpunt is dat men hier CU meestal erger vindt, maar toch. Ik ben echt in geen enkele wijze extreem of heb iets tegen welke groep dan ook.
Toch heb ik het idee dat om een of andere reden, omdat het relatief vaak over moslims gaat in topics - zeker nu met ISIS-, men denkt dat wij iets tegen moslims hebben. Het punt is gewoon dat ik mezelf niet zie als iemand die bepaalt waar we het hier in FOK! over gaan hebben. Users, jullie en wij ook, praten waar ze over willen praten. FOK! is in die zin een afspiegeling van de Nederlandse samenleving. Met als verschil dat men anoniem verhardt. Dáár komen wij mods pas bij kijken. We zorgen er mijns inziens voor dat alles binnen de perken van de wet en policy blijft. Pas wanneer je actief de discussie komt verstoren of iets doet wat echt niet mag gewoon, grijp ik in. Natuurlijk probeer je wel de discussie een beetje te sturen. Maar uiteindelijk zijn het gewoon users die bepalen waar men hier over praat. En als bijvoorbeeld MisterCe over het criminaliteitsprobleem onder allochtonen wil praten, prima. Dat leeft ook in de Nederlandse samenleving. Maakt me dat extreemrechts oid? Volgens mij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |