ik heb die shit met nijntje nog niet gelezen, das ongetwijfeld een schatkistquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij zal het wel moeilijk krijgen nu zijn vaste moppenleverancier is overleden.
Wel krijgen? Dan heb je in ieder geval de link. Als ik trouwens in dat topic kijk, vind ik NWS nu toch beter.quote:
Hoe past een post met "huisjesmelker" en zonder verdere argumenten daar niet in?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:35 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ach. Iets terug gaf timmmmm nog een mooie definitie van 'troll'. Daar past deze toch niet echt in.
En niet alles zo serieus nemen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:44 schreef sp3c het volgende:
either way
voetbal is kut
mijn grappies zijn goed en we moeten er njet zo gemakkelijk vanuit gaan met trollen of bruinhemden te maken te hebben
het zijn enorme dooddoeners in elke discussie en 9 van de 10 keer klopt het gewoon niet
wat was er ook weer mee?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan er wel wat aan de leraar neukt leerling topics gedaan worden?
Ja gaan nergens over. Docente pijpt leerling en dan duizend keer nice van wanhopige zolder autistjes...quote:
Als je het niet leuk vindt, klik je er toch neit op? de 1000 mensen die nice zeggen vinden het blijkbaar wel leuk. Mij zal je er ook niet zijn maar niet leuk betekent niet niet toegestaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja gaan nergens over. Docente pijpt leerling en dan duizend keer nice van wanhopige zolder autistjes...
Sla ze dan gewoon over joh.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja gaan nergens over. Docente pijpt leerling en dan duizend keer nice van wanhopige zolder autistjes...
is toch ook nice?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik het moet vragen heb ik geen macht he ...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sla ze dan gewoon over joh.
"Kan er iets gedaan worden aan" = machtsmisbruik omdat jij iets niet leuk vindt.
Ik ga ook niet in LIF of SHO zitten en zeggen dat die lui es een leven moeten krijgen.
Als je zelf ongewapend bent, maar aan de buurjongen vraagt zijn pistool te hanteren tegen iemand die jij niet mag, denk je dat je ermee wegkomt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik het moet vragen heb ik geen macht he ...
Dat je dat hier mee vergelijkt...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je zelf ongewapend bent, maar aan de buurjongen vraagt zijn pistool te hanteren tegen iemand die jij niet mag, denk je dat je ermee wegkomt?
De vraag was in eerste instantie of er een reeks van gemaakt zou kunnen worden. Zoals met Zwarte Piet. Daarmee kan iedereen nice blijven roepen en respecteer je ook dat gedeelte van de FOK!-bevolking wat daar behoefte aan heeft, zonder dat er elke dag een nieuw topic over hetzelfde onderwerp geopend wordt.quote:
In mijn handboek staat vooral dat ik een gierende hekel aan centrale topics heb.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De vraag was in eerste instantie of er een reeks van gemaakt zou kunnen worden. Zoals met Zwarte Piet. Daarmee kan iedereen nice blijven roepen en respecteer je ook dat gedeelte van de FOK!-bevolking wat daar behoefte aan heeft, zonder dat er elke dag een nieuw topic over hetzelfde onderwerp geopend wordt.
Gaat ook niet gebeuren, maar als je het op die manier vraagt, dan krijg je niet de voorspelbare "dan klik je toch niet reactie" terug.
Overigens kun je ook beter niet om een reeks vragen en daarbij verwijzen naar andere reeksen, want dan is het antwoord: "regels zijn niet in steen gegrift en elke situatie is anders". (of een variatie daarop)
Schijnt allemaal in het handboek voor beginnende mods te staan.
Eigenlijk kun je het beste niets vragen, behalve dan de ijshockey-uitslagen.
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:56 schreef Specularium het volgende:
Paar van die leraressentopics, daar roept iedereen 100x nice en dan zakt het weer.
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De vraag was in eerste instantie of er een reeks van gemaakt zou kunnen worden. Zoals met Zwarte Piet. Daarmee kan iedereen nice blijven roepen en respecteer je ook dat gedeelte van de FOK!-bevolking wat daar behoefte aan heeft, zonder dat er elke dag een nieuw topic over hetzelfde onderwerp geopend wordt.
Gaat ook niet gebeuren, maar als je het op die manier vraagt, dan krijg je niet de voorspelbare "dan klik je toch niet reactie" terug.
Overigens kun je ook beter niet om een reeks vragen en daarbij verwijzen naar andere reeksen, want dan is het antwoord: "regels zijn niet in steen gegrift en elke situatie is anders". (of een variatie daarop)
Schijnt allemaal in het handboek voor beginnende mods te staan.
Eigenlijk kun je het beste niets vragen, behalve dan de ijshockey-uitslagen.
Nice.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Al begrijp ik nu dat de nice roepers dit soort berichten zeer opwindend vinden en zo aan hun trekken komen op hun zolder zonder vrouwelijk schoon. Wie ben ik dan om ze dit niet te gunnen?
Had deze reacties natuurlijk kunnen verwachten. Ik had het gewoon niet moeten vragen.
wie op welke manier aan zijn trekken komt is voor ons beleid niet zo heel erg van belangquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Al begrijp ik nu dat de nice roepers dit soort berichten zeer opwindend vinden en zo aan hun trekken komen op hun zolder zonder vrouwelijk schoon. Wie ben ik dan om ze dit niet te gunnen?
Had deze reacties natuurlijk kunnen verwachten. Ik had het gewoon niet moeten vragen.
quote:
Precies. Dus ik zal mij aanpassen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:29 schreef sp3c het volgende:
beste om hier gewoon je eigen advies ter harte te nemen
[..]
Als je serieus genomen wil worden kan dat ook worden geregeld hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Precies. Dus ik zal mij aanpassen.
Nah ik pas mij gewoon aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je serieus genomen wil worden kan dat ook worden geregeld hoor.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je serieus genomen wil worden kan dat ook worden geregeld hoor.
Het is exact hetzelfde principe. Pas als je dat doorhebt, kun je werkelijk vrijdenken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat je dat hier mee vergelijkt...
Ik denk dat ik daar dan nog lang niet benquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is exact hetzelfde principe. Pas als je dat doorhebt, kun je werkelijk vrijdenken.
nee het geeft aan hoeveel waarde mensen hechten aan hun vrijhedenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja het geeft wel aan hoeveel waarde iemand kan hechten aan dit soort berichten...
Goed voor jou. Moet je ook nooit komen hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar dan nog lang niet ben
Ah, ik moet minder drinken. Ik zie dingen die er niet zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |