ik heb die shit met nijntje nog niet gelezen, das ongetwijfeld een schatkistquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij zal het wel moeilijk krijgen nu zijn vaste moppenleverancier is overleden.
Wel krijgen? Dan heb je in ieder geval de link. Als ik trouwens in dat topic kijk, vind ik NWS nu toch beter.quote:
Hoe past een post met "huisjesmelker" en zonder verdere argumenten daar niet in?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:35 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ach. Iets terug gaf timmmmm nog een mooie definitie van 'troll'. Daar past deze toch niet echt in.
En niet alles zo serieus nemen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:44 schreef sp3c het volgende:
either way
voetbal is kut
mijn grappies zijn goed en we moeten er njet zo gemakkelijk vanuit gaan met trollen of bruinhemden te maken te hebben
het zijn enorme dooddoeners in elke discussie en 9 van de 10 keer klopt het gewoon niet
wat was er ook weer mee?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan er wel wat aan de leraar neukt leerling topics gedaan worden?
Ja gaan nergens over. Docente pijpt leerling en dan duizend keer nice van wanhopige zolder autistjes...quote:
Als je het niet leuk vindt, klik je er toch neit op? de 1000 mensen die nice zeggen vinden het blijkbaar wel leuk. Mij zal je er ook niet zijn maar niet leuk betekent niet niet toegestaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja gaan nergens over. Docente pijpt leerling en dan duizend keer nice van wanhopige zolder autistjes...
Sla ze dan gewoon over joh.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja gaan nergens over. Docente pijpt leerling en dan duizend keer nice van wanhopige zolder autistjes...
is toch ook nice?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik het moet vragen heb ik geen macht he ...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sla ze dan gewoon over joh.
"Kan er iets gedaan worden aan" = machtsmisbruik omdat jij iets niet leuk vindt.
Ik ga ook niet in LIF of SHO zitten en zeggen dat die lui es een leven moeten krijgen.
Als je zelf ongewapend bent, maar aan de buurjongen vraagt zijn pistool te hanteren tegen iemand die jij niet mag, denk je dat je ermee wegkomt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik het moet vragen heb ik geen macht he ...
Dat je dat hier mee vergelijkt...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je zelf ongewapend bent, maar aan de buurjongen vraagt zijn pistool te hanteren tegen iemand die jij niet mag, denk je dat je ermee wegkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |