Met Mutant01 valt soms inderdaad best goed te discussiëren. Ik heb een minder grote hekel aan hem dan omgekeerd. Hij is een beetje zo'n iemand die denkt dat de hele wereld tegen hem is. En hij trekt zich overduidelijk het leed van anderen te veel aan. De post waar ik net op wees, is een goed voorbeeld: NWS / Populaire Nedermarokkaanse columnist blijkt blanke kunstenaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil heel graag ook een eenmalige duit in het zakje doen, mag dat?
Ik neem Mutant01 heel serieus. Hij heeft altijd hart voor zijn zaak, ook al levert hem dat notes en bans op; hij is principieel. Ook beschikt hij over heel veel kennis, en ik denk dat dat een van zijn handicaps is bij het tegenkomen van minder geïnformeerde posts over met name moslims: die maken hem boos.
Wat mij betreft is Mutant01 dus een waardevolle user in NWS. Ik begrijp best dat hij sommigen irriteert met zijn volhardendheid, maar ik hou van de manier waarop hij zijn mannetje staat. Hopelijk is dit iets dat timmmmm ook wel ziet.
Ik ben blij dat je je leven hebt gebeterd. Het duurde bijna 6 jaar, maar achquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat was alleen maar om te irriteren
Het blijft vanzelf bovenaan staan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:19 schreef Kingstown het volgende:
Waarom staat dit topic eigenlijk niet sticky?
Nja het is wel vrij duidelijk dat er steeds negatiever richting de Islam wordt gedacht. Opmerkingen zoals Islam is vrede etc worden ook wel irritant. Genoeg mensen die het onderscheid niet kunnen maken. En als je moslim bent kan ik mij voorstellen dat het vervelend wordt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met Mutant01 valt soms inderdaad best goed te discussiëren. Ik heb een minder grote hekel aan hem dan omgekeerd. Hij is een beetje zo'n iemand die denkt dat de hele wereld tegen hem is. En hij trekt zich overduidelijk het leed van anderen te veel aan. De post waar ik net op wees, is een goed voorbeeld: NWS / Populaire Nedermarokkaanse columnist blijkt blanke kunstenaar
Hij ondervindt zelf dus helemaal geen hinder van achtergrond, maar wordt gewoon als persoon aangesproken. Toch staat hij te stampvoeten en scheldt mij mensen voor "extreem-rechts" en "xenofoob" uit als ze wat onaardigs over radicale moslims zeggen. Is toch vreemd, nietwaar?
en een stick om te slaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
Dus als ze schaatsen aan hadden bleef het open?![]()
Wat ik eerder zei, ik heb altijd het idee dat hij mij als een grote boze extreemrechtse gestapomedewerker ziet, die in zijn vrije tijd het liefst 8jarige moslimmeisjes in zijn kelder opsluit en vinger voor vinger oppeuzelt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je soms je hart moet luchten, maar ik vind het wel jammer dat juist bij Muttie jouw grens wat laag ligt. Maar je weet het nooit, ik heb wel vaker gezien dat tegengestelden uiteindelijk in begrip eindigden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Mutant01 is inderdaad zeer geëngageerd. Voor mij is dat niet helemaal onherkenbaar en voor jou volgens mij ook niet. Ik mag dat wel, die betrokkenheid.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met Mutant01 valt soms inderdaad best goed te discussiëren. Ik heb een minder grote hekel aan hem dan omgekeerd. Hij is een beetje zo'n iemand die denkt dat de hele wereld tegen hem is. En hij trekt zich overduidelijk het leed van anderen te veel aan. De post waar ik net op wees, is een goed voorbeeld: NWS / Populaire Nedermarokkaanse columnist blijkt blanke kunstenaar
Hij ondervindt zelf dus helemaal geen hinder van achtergrond, maar wordt gewoon als persoon aangesproken. Toch staat hij te stampvoeten en scheldt mij mensen voor "extreem-rechts" en "xenofoob" uit als ze wat onaardigs over radicale moslims zeggen. Is toch vreemd, nietwaar?
Sluiten en dan verwijzen naar POLquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En NWS / PVV wint wederom in Suriname hoort ook niet in NWS.
een thuiswedstrijd gehad pas toch, toen was ik in bremerhaven naar Tilburg (quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik doe geen eredivisie meer, alleen eerste en die zie ik spec niet meer
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sluiten en dan verwijzen naar POLVoor een voetbalbericht...
![]()
![]()
das dus een grappie ...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar dat is natuurlijk ook ergens door begonnen. Al weet ik niet meer waarmee. Als jij denkt dat ik een moslimhater, extreemrechts ben etc etc etc, en dus een hekel aan jou heb, en ik denk dat jij een hekel aan mij hebt, dan krijg je vanzelf daadwerkelijk een hekel aan elkaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:22 schreef Mutant01 het volgende:
Misschien een idee om mij dan ook niet continu als een of andere randmongool weg te zetten als ik een opmerking plaats in Feedback. Just sayin.
Het ligt niet aan jou hoor, ik begrijp ook driekwart van sp3cs grapjes nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ik eerder zei, ik heb altijd het idee dat hij mij als een grote boze extreemrechtse gestapomedewerker ziet, die in zijn vrije tijd het liefst 8jarige moslimmeisjes in zijn kelder opsluit en vinger voor vinger oppeuzelt.
Dat is wellicht een beetje overdreven, maar wat ik net al wat uitgebreider post, ik kan er slecht tegen steeds als extreemrechts weggezet te worden, alleen omdat ik mijn werk doe hier. Ik snap best dat je er niet helemaal blij van wordt dat het zoveel over moslims gaat hier, en dat dat ergert. Maar om daarom zo te verbitteren dat je bij een verkeerd gezette komma al denkt dat iemand tegen je is, daar kan ik niet tegen. En dan heb je me ook snel tegen je. En dat idee heb ik altijd bij mutant. Ik denk dat ik voor minstens 80% van FOK! spreek en in ieder geval voor alle NWSmods als ik zeg dat ik helemaal niks tegen moslims heb.Ik begrijp wel dat zijn verontwaardiging je raakt. Jullie verschillen wezenlijk van mening over (de hoeveelheid) moslimtopics, al was het maar omdat dat hem meer raakt dan jou. Het gevolg is wel spijtig, namelijk dat hij steeds verontwaardigder wordt en jullie steeds spottender. Want uiteindelijk bedoelt niemand het kwaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verdenk hem ervan dat hij de inspiratiebron vormt voor het komische duo Tem & Specularium.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou hoor, ik begrijp ook driekwart van sp3cs grapjes niet
In ieder geval was vandaag wel weer een 'mooi' voorbeeld. De opmerking, zoals ik zojuist al zei, die ik vandaag plaatste was een reactie op Oud. Geen rare reactie, gewoon mijn bevindingen. Geen verwijt, niets. Wat volgt: een golf van diarree van jou kant. Ik snap dat gewoon niet, waar is dat in hemelsnaam voor nodig? Wat heb ik je aangedaan dat je zo reageert? En dan is het niet gek dat ik daar uiterst fel tegenin ga natuurlijk. Ik heb ook zo mijn principes. Hoevaak krijg ik wel niet te horen dat ik een moslimradicaal zou zijn, een terroristenaanhanger, een wegkijker, een troll. Als jij weet dat het vervelend is om extreem-rechts genoemd te worden, dan weet je ook hoe het is om als troll of radicaal bestempeld te worden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk ook ergens door begonnen. Al weet ik niet meer waarmee. Als jij denkt dat ik een moslimhater, extreemrechts ben etc etc etc, en dus een hekel aan jou heb, en ik denk dat jij een hekel aan mij hebt, dan krijg je vanzelf daadwerkelijk een hekel aan elkaar.
Ergens is dat ooit een keer begonnen en natuurlijk wil ik heel graag zeggen dat het jouw schuld was maar dat weet ik niet eens meer joh.
En jij post door slotjes heen. Je maakt op grove wijze misbruik van je mod-rechten. Het is een schande.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik je wel beter
Voor mij is het vooral een steeds terugkerend patroon dat mij bijzonder ergert.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat zijn verontwaardiging je raakt. Jullie verschillen wezenlijk van mening over (de hoeveelheid) moslimtopics, al was het maar omdat dat hem meer raakt dan jou. Het gevolg is wel spijtig, namelijk dat hij steeds verontwaardigder wordt en jullie steeds spottender. Want uiteindelijk bedoelt niemand het kwaad.
Jij bent echt een vreemde user...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Voor mij is het vooral een steeds terugkerend patroon dat mij bijzonder ergert.
User: Moslims vermoorden iemand
Mutant: Dat komt omdat het westen ***** (vul maar in)
User: Onzin, zij doen dat zelf en zeggen zelf dat dat in naam van Alah is
Mutant: Maar dat zijn geen echte moslims.
Kijk.. en dát riedeltje komt mij gewoon de strot uit. Echt.. je kan bij het zien van zijn naam al bedenken dat de slachtoffer en discriminatie kaart getrokken zal worden.
Nee, dit is gewoon weer zo'n standaard NWS-feedback-topic dat in een middag vol is. Zo'n topic waarvan paddy en Frutsel zich straks afvragen: "Huh? Vanochtend stonden deze 500 posts er nog niet"quote:
Je bent duidelijk in verwarring met een andere user, jongedame.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Kijk.. en dát riedeltje komt mij gewoon de strot uit. Echt.. je kan bij het zien van zijn naam al bedenken dat de slachtoffer en discriminatie kaart getrokken zal worden.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij bent echt een vreemde user...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In ieder geval was vandaag wel weer een 'mooi' voorbeeld. De opmerking, zoals ik zojuist al zei, die ik vandaag plaatste was een reactie op Oud. Geen rare reactie, gewoon mijn bevindingen. Geen verwijt, niets. Wat volgt: een golf van diarree van jou kant. Ik snap dat gewoon niet, waar is dat in hemelsnaam voor nodig? Wat heb ik je aangedaan dat je zo reageert? En dan is het niet gek dat ik daar uiterst fel tegenin ga natuurlijk. Ik heb ook zo mijn principes. Hoevaak krijg ik wel niet te horen dat ik een moslimradicaal zou zijn, een terroristenaanhanger, een wegkijker, een troll. Als jij weet dat het vervelend is om extreem-rechts genoemd te worden, dan weet je ook hoe het is om als troll of radicaal bestempeld te worden.
Dit is een mooi voorbeeld van waar dat vandaan komt. Korte ctrl+F in je notes.quote:Ja maar timmmm is labiel. Als het gaat om moslims kan je hem van alles overtuigen. Als je tegen hem zegt dat moslims babies eten elke ochtend, gelooft hij het meteen.
Ik zie Mutant01 eigenlijk nooit zeggen dat het geen echte moslims zijn. Hij komt altijd met achtergronden en argumenten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik kom maar niet van mijn modpowers afquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En jij post door slotjes heen. Je maakt op grove wijze misbruik van je mod-rechten. Het is een schande.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik zo'n opmerking zomaar maak - voor de lol en out of the blue- maak. Jij wel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Dit is een mooi voorbeeld van waar dat vandaan komt. Korte ctrl+F in je notes.
Eigenlijk wel geestig, dit zocht ik pas nadat ik met het voorbeeld kwam over de 8 jarige moslimmeisjes die ik opat. Maar dat gebbetje even terzijde.
Toen ouder1 aan het lulkoeken was, kwam het niet verder dan 'jammere bedoening'. Nu is het gewoon spektakel wat zelfs de gekkies van KLB naar ons loktquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is begonnen met ubertroll Ouder1 en nu is Mutant onderwerp van discussie vreemd genoeg.
alleen de voetbolclub?quote:
Ik vind het geen spektakel, ik vind het serieus jammer dat het zo gaat tussen jullie en Muttie, en ik vind het plezierig enig begrip te bespeuren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen ouder1 aan het lulkoeken was, kwam het niet verder dan 'jammere bedoening'. Nu is het gewoon spektakel wat zelfs de gekkies van KLB naar ons lokt
Op je wereldvreemde reacties. Op het feit dat je zelf niet meer reageerde op antwoorden die aan jou gegeven zijn en nu onzin gaat verkondigen over Mutant.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ubertroll![]()
Maar ehh.. Waar baseer je dat op?
Je hebt DM, ik ben nu zelf ook de context op aan het zoekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat ik zo'n opmerking zomaar maak - voor de lol en out of the blue- maak. Jij wel?
Troost je met de gedachte dat op zwart gaan tegenwoordig ook niet meer wordt gewaardeerd. Dat is racistisch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kom maar niet van mijn modpowers aflijkt wel ebola
Dan verschillen we van mening. Die argumenten en achtergronden lees ik bij hem vooral als een middel om de schuld weer aan het westen te geven en de moslims in de slachtofferhoek te plaatsen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie Mutant01 eigenlijk nooit zeggen dat het geen echte moslims zijn. Hij komt altijd met achtergronden en argumenten.
Nee, juist als je zwart bent, heb je ebola, niet als je blauw bent. #flauwe grappenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kom maar niet van mijn modpowers aflijkt wel ebola
Hij zal het wel moeilijk krijgen nu zijn vaste moppenleverancier is overleden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou hoor, ik begrijp ook driekwart van sp3cs grapjes niet
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hij zal het wel moeilijk krijgen nu zijn vaste moppenleverancier is overleden.
Jouw eeuwige "argument" dat ik er belang bij heb, is erg vermoeiend in discussies over MOE-landers. Zeker als je daarmee de inhoudelijke discussie ontwijkt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik word ook nogal eens weggezet als racist, nationalist of MOElander hater (Ze pikken onze banen!)
Grappig gezien het feit dat ik een oud Art.1 medewerker ben en een SP stemmer.
Dat er veel moslim topics zijn komt volgens mij ook omdat daar veel nieuws over is. Zouden jullie daar een max aan zetten dan creëer je een taboe en steek je de kop in het zand.
Ach. Iets terug gaf timmmmm nog een mooie definitie van 'troll'. Daar past deze toch niet echt in.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op je wereldvreemde reacties. Op het feit dat je zelf niet meer reageerde op antwoorden die aan jou gegeven zijn en nu onzin gaat verkondigen over Mutant.
En over je snepperige hond ofzo...
Ja de popcorn smaakt goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen ouder1 aan het lulkoeken was, kwam het niet verder dan 'jammere bedoening'. Nu is het gewoon spektakel wat zelfs de gekkies van KLB naar ons lokt
Ik kan geen DM's beantwoorden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt DM, ik ben nu zelf ook de context op aan het zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |