Nee, dit is gewoon weer zo'n standaard NWS-feedback-topic dat in een middag vol is. Zo'n topic waarvan paddy en Frutsel zich straks afvragen: "Huh? Vanochtend stonden deze 500 posts er nog niet"quote:
Je bent duidelijk in verwarring met een andere user, jongedame.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Voor mij is het vooral een steeds terugkerend patroon dat mij bijzonder ergert.
User: Moslims vermoorden iemand
Mutant: Dat komt omdat het westen ***** (vul maar in)
User: Onzin, zij doen dat zelf en zeggen zelf dat dat in naam van Alah is
Mutant: Maar dat zijn geen echte moslims.
Kijk.. en dát riedeltje komt mij gewoon de strot uit. Echt.. je kan bij het zien van zijn naam al bedenken dat de slachtoffer en discriminatie kaart getrokken zal worden.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij bent echt een vreemde user...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In ieder geval was vandaag wel weer een 'mooi' voorbeeld. De opmerking, zoals ik zojuist al zei, die ik vandaag plaatste was een reactie op Oud. Geen rare reactie, gewoon mijn bevindingen. Geen verwijt, niets. Wat volgt: een golf van diarree van jou kant. Ik snap dat gewoon niet, waar is dat in hemelsnaam voor nodig? Wat heb ik je aangedaan dat je zo reageert? En dan is het niet gek dat ik daar uiterst fel tegenin ga natuurlijk. Ik heb ook zo mijn principes. Hoevaak krijg ik wel niet te horen dat ik een moslimradicaal zou zijn, een terroristenaanhanger, een wegkijker, een troll. Als jij weet dat het vervelend is om extreem-rechts genoemd te worden, dan weet je ook hoe het is om als troll of radicaal bestempeld te worden.
Dit is een mooi voorbeeld van waar dat vandaan komt. Korte ctrl+F in je notes.quote:Ja maar timmmm is labiel. Als het gaat om moslims kan je hem van alles overtuigen. Als je tegen hem zegt dat moslims babies eten elke ochtend, gelooft hij het meteen.
Ik zie Mutant01 eigenlijk nooit zeggen dat het geen echte moslims zijn. Hij komt altijd met achtergronden en argumenten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Voor mij is het vooral een steeds terugkerend patroon dat mij bijzonder ergert.
User: Moslims vermoorden iemand
Mutant: Dat komt omdat het westen ***** (vul maar in)
User: Onzin, zij doen dat zelf en zeggen zelf dat dat in naam van Alah is
Mutant: Maar dat zijn geen echte moslims.
Kijk.. en dát riedeltje komt mij gewoon de strot uit. Echt.. je kan bij het zien van zijn naam al bedenken dat de slachtoffer en discriminatie kaart getrokken zal worden.
Ik kom maar niet van mijn modpowers afquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En jij post door slotjes heen. Je maakt op grove wijze misbruik van je mod-rechten. Het is een schande.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik zo'n opmerking zomaar maak - voor de lol en out of the blue- maak. Jij wel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Dit is een mooi voorbeeld van waar dat vandaan komt. Korte ctrl+F in je notes.
Eigenlijk wel geestig, dit zocht ik pas nadat ik met het voorbeeld kwam over de 8 jarige moslimmeisjes die ik opat. Maar dat gebbetje even terzijde.
Toen ouder1 aan het lulkoeken was, kwam het niet verder dan 'jammere bedoening'. Nu is het gewoon spektakel wat zelfs de gekkies van KLB naar ons loktquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is begonnen met ubertroll Ouder1 en nu is Mutant onderwerp van discussie vreemd genoeg.
alleen de voetbolclub?quote:
Ik vind het geen spektakel, ik vind het serieus jammer dat het zo gaat tussen jullie en Muttie, en ik vind het plezierig enig begrip te bespeuren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen ouder1 aan het lulkoeken was, kwam het niet verder dan 'jammere bedoening'. Nu is het gewoon spektakel wat zelfs de gekkies van KLB naar ons lokt
Op je wereldvreemde reacties. Op het feit dat je zelf niet meer reageerde op antwoorden die aan jou gegeven zijn en nu onzin gaat verkondigen over Mutant.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ubertroll![]()
Maar ehh.. Waar baseer je dat op?
Je hebt DM, ik ben nu zelf ook de context op aan het zoekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat ik zo'n opmerking zomaar maak - voor de lol en out of the blue- maak. Jij wel?
Troost je met de gedachte dat op zwart gaan tegenwoordig ook niet meer wordt gewaardeerd. Dat is racistisch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kom maar niet van mijn modpowers aflijkt wel ebola
Dan verschillen we van mening. Die argumenten en achtergronden lees ik bij hem vooral als een middel om de schuld weer aan het westen te geven en de moslims in de slachtofferhoek te plaatsen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie Mutant01 eigenlijk nooit zeggen dat het geen echte moslims zijn. Hij komt altijd met achtergronden en argumenten.
Nee, juist als je zwart bent, heb je ebola, niet als je blauw bent. #flauwe grappenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kom maar niet van mijn modpowers aflijkt wel ebola
Hij zal het wel moeilijk krijgen nu zijn vaste moppenleverancier is overleden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou hoor, ik begrijp ook driekwart van sp3cs grapjes niet
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hij zal het wel moeilijk krijgen nu zijn vaste moppenleverancier is overleden.
Jouw eeuwige "argument" dat ik er belang bij heb, is erg vermoeiend in discussies over MOE-landers. Zeker als je daarmee de inhoudelijke discussie ontwijkt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik word ook nogal eens weggezet als racist, nationalist of MOElander hater (Ze pikken onze banen!)
Grappig gezien het feit dat ik een oud Art.1 medewerker ben en een SP stemmer.
Dat er veel moslim topics zijn komt volgens mij ook omdat daar veel nieuws over is. Zouden jullie daar een max aan zetten dan creëer je een taboe en steek je de kop in het zand.
Ach. Iets terug gaf timmmmm nog een mooie definitie van 'troll'. Daar past deze toch niet echt in.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op je wereldvreemde reacties. Op het feit dat je zelf niet meer reageerde op antwoorden die aan jou gegeven zijn en nu onzin gaat verkondigen over Mutant.
En over je snepperige hond ofzo...
Ja de popcorn smaakt goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen ouder1 aan het lulkoeken was, kwam het niet verder dan 'jammere bedoening'. Nu is het gewoon spektakel wat zelfs de gekkies van KLB naar ons lokt
Ik kan geen DM's beantwoorden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt DM, ik ben nu zelf ook de context op aan het zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |