abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145996988
quote:

De Israëlische regering wil ruim duizend nieuwe woningen bouwen in Oost-Jeruzalem. In de nederzetting Ramat Schlomo komen er 600 huizen bij en in Har Homa zo'n 400.

Het voornemen van premier Netanyahu stuitte onmiddellijk op kritiek van zijn eigen minister van Financiën. "Dit plan zal tot een ernstige crisis tussen Israël en de VS leiden en onze positie in de wereld aantasten", zei minister Lapid van centrumpartij Yesh Atid.

Hij voegde daaraan toe dat hij niet tegen uitbreiding van de nederzettingen is, maar dat hij het nu niet het goede moment vindt om nieuwe bouwplannen aan te kondigen.

Onrustig
Volgens correspondent Monique van Hoogstraten is het de afgelopen weken erg onrustig geweest in Jeruzalem en op de Westelijke Jordaanoever. "In veel Palestijnse wijken in Oost-Jeruzalem zijn er vrijwel elke nacht confrontaties tussen Palestijnse jongeren en de oproerpolitie. Netanyahu heeft daarom ook extra politie- en legerinzet toegezegd. De combinatie van meer ordetroepen en nieuwe bouwplannen is niet handig, vindt Lapid."

De Verenigde Staten hebben eerder bouwplannen in de bezette gebieden veroordeeld. De Palestijnen zien Oost-Jeruzalem als de hoofdstad van hun toekomstige staat en zijn fel gekant tegen de Joodse nederzettingen. Israël beschouwt heel Jeruzalem als hoofdstad en negeert westerse kritiek op de annexatie van het oostelijke deel.

http://nos.nl/artikel/714575-israel-zet-bouw-ojeruzalem-door.html
Maar wanneer je huis wordt gesloopt, je grond wordt afgepakt en je familie dakloos.. dan ben jij schuldig want je moet niet verzetten! Dan ben jij fout want Israël heeft het recht tot zelfverdediging en landjepik en wee als je raketten afschiet want dan ben je terrorist. En dan vermoorden we en straffen de gehele bevolking. Weer zullen onschuldige mensen worden verjaagd en gedood in protest tegen dit. En als hamas morgen een raket afschiet dan lezen we "Hamas schend staakt het vuren". Israël :r
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:30:45 #2
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_145996996
Je bent de I vergeten.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_145997017
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:30 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Je bent de I vergeten.
Damn je bent snel :!) Ik zag het maar kan dat niet meer aanpassen zie ik.
pi_145997072
Israël heeft Oost-Jeruzalem geannexeerd in 1967. Zij doen op hun grondgebied wat zij willen.

Lekker laten bouwen daarzo. ^O^
Is goed voor de economie...
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:45:47 #5
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_145997501
Niet dit gezever weer. :')
Say what?
pi_145997866
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:45 schreef UpsideDown het volgende:
Niet dit gezever weer. :')
pi_145997983
kan ts zijn bagger niet in een draadje posten? of op geenstijl of marokko.nl ofzo
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_146008129
Idd klootzakken zijn het.
Ура для россии
  maandag 27 oktober 2014 @ 20:29:32 #10
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_146008893
Nieuws is nieuws, of het leuk is of niet. Toch?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 21:00:51 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146010631
doe ff iets beter je best op je openingspost ipv gewoon je bekende plaatje op te zetten want het is best een interessant onderwerp en op deze manier krijg je weer dezelfde discussie als in de centrale reeks met dezelfde en voegt het weinig toe vind ik ... dan kan het wel op slot
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:01:00 #12
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_146010640
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:58 schreef bijdehand het volgende:
kan ts zijn bagger niet in een draadje posten? of op geenstijl of marokko.nl ofzo
ah een pvv'er
pi_146017478
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:01 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

ah een pvv'er
nee ik ben een nazi maar dan voor moslims
o nee ik ben geen moslim
haha
bakkes
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')