Komt door het mooie weer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De dubbele topics ja. Vandaag al 4 gesloten volgens mij
Jazeker.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:52 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie NWS / Nederland betaalt de afgesproken ¤642 mln extra aan Brussel. #2 aan NWS / Brussel is doorgedraaid! Willen ¤642 mln extra van Nederland! koppelen?
Nee, modden op zo'n ding werkt voor geen anus.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe je dat ook via je spiksplinternieuwe mobiel?
Kan in dat geval de "Zwarte Piet reeks", dan ook in een neutralere "Pietendiscussie TT" aangepast worden, zodat de persoonlijke voorkeur daar ook verdwijnt?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:32 schreef Specularium het volgende:
Moet je niet de TT in je eigen voorkeur gaan veranderen natuurlijk.
Dit is natuurlijk bullshit want de titel van het vorige deel was nog veel gekleurder.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:32 schreef Specularium het volgende:
Moet je niet de TT in je eigen voorkeur gaan veranderen natuurlijk.
Jij hebt toen die TT en de OP veranderd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan in dat geval de "Zwarte Piet reeks", dan ook in een neutralere "Pietendiscussie TT" aangepast worden, zodat de persoonlijke voorkeur daar ook verdwijnt?
Ik heb een aantal TT's geleden getracht om het neutraler te maken, maar die neutraliteit werd toen nog niet echt gewaardeerd, maar hopelijk is er nu sprake van voortschrijdend inzicht wat ervoor zorgt dat de TT nu voor niemand meer kwetsend hoeft te zijn.
Dus om tegenwicht te bieden aan een domme TT ga je een andere domme TT maken?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk bullshit want de titel van het vorige deel was nog veel gekleurder.
Kan je 'm terugveranderen? Ik had die titel niet voor niets zo gemaakt.
Inderdaad, dus verander mijn TT even terug naar zoals die was. Ik overschreed met "Nederland betaalt de afgesproken ¤642 mln extra aan Brussel. #2" op geen enkele wijze de policy of algemene voorwaarden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:50 schreef Specularium het volgende:
Jij hebt toen die TT en de OP veranderd.
Dat moet je gewoon niet zomaar gaan doen.
Het is een naheffing volgens een nieuwe rekenmethode, niks afgesproken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, dus verander mijn TT even terug naar zoals die was. Ik overschreed met "Nederland betaalt de afgesproken ¤642 mln extra aan Brussel. #2" op geen enkele wijze de policy of algemene voorwaarden.
Dat is een persoonlijk waardeoordeel waarmee je je rechten misbruikt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus om tegenwicht te bieden aan een domme TT ga je een andere domme TT maken?
Volgens Europees Commissaris Dominik hadden de landen op twee formele bijeenkomsten bezwaar kunnen maken. Tegelijk waarschuwde hij voor pogingen het lopende systeem te veranderen. 'Er ligt nu ook een voorstel op tafel waarbij het Verenigd Koninkrijk in mei 2015 een rebate krijgt van ruim 500 miljoen euro. Dit bedrag is gebaseerd op dezelfde data waar nu bezwaar over wordt gemaakt.'quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is een naheffing volgens een nieuwe rekenmethode, niks afgesproken.
Stel je niet aan. De TT was gekleurd in het originele topic, en jij wilde dat tegengaan door een even gekleurde TT in het tweede topic te doen, maar dan de andere kant op.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijk waardeoordeel waarmee je je rechten misbruikt.
In mijn tijd werden TT's daarom zelden aangepast. En nogmaals, als dit het nieuwe beleid is hadden jullie dat al bij het eerste deel moeten doen. Die een TT heeft die veel en veel gekleurder is dan mijn TT was trouwens.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel je niet aan. De TT was gekleurd in het originele topic, en jij wilde dat tegengaan door een even gekleurde TT in het tweede topic te doen, maar dan de andere kant op.
Zoals je wellicht nog weet uit de tijd dat je zelf wat te zeggen had, is het niet helemaal de bedoeling met TTs piswedstrijdjes te houden. Dus is hij veranderd naar een neutralere TT.
geen idee wie je dat wijs gemaakt heeft maar hier is het vooral druilerigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:16 schreef El_Matador het volgende:
Alsof je Joris Voorhoeve en Hans Wiegel in discussie ziet.
Jongens, het schijnt prachtig weer te zijn in Nederland, geniet ervan. Ik zit weer in de kou.
Nee. Mocht je problemen hebben met het feit dat specularium er een min of meer neutrale TT van gemaakt heeft, stuur je maar een mailtje naar forum@fok.nl. Misschien zijn de FA's het wel met je eens. Ik sta in ieder geval volledig achter specularium om eerder genoemde argumenten. Hier kom je dus niet verder met de NWSmods.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
In mijn tijd werden TT's daarom zelden aangepast. En nogmaals, als dit het nieuwe beleid is hadden jullie dat al bij het eerste deel moeten doen. Die een TT heeft die veel en veel gekleurder is dan mijn TT was trouwens.
Dus verander 'm even terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |