Je doet nogal extremistische uitspraken de laatste tijd.quote:
Zoals?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:03 schreef Specularium het volgende:
Je doet nogal extremistische uitspraken de laatste tijd.
Niet altijd. In dit geval dus wel. Hangt er een beetje vanaf hoe het gebracht wordt, en waarom.quote:
Zo goed?quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:18 schreef Specularium het volgende:
Er hoeft niet overgevoelig te worden gedaan over Turken, met hun kuttoeters als Oranje heeft verloren.
Maar dit topic wordt steeds meer een Koerden/Turken bash en daar is dit topic niet helemaal voor bedoeld.
Waarom? Mijn topics over Turkije worden ook naar het Irak/Syrie-topic doorverwezen, terwijl die daar maar indirect mee te maken hebben. Dit heeft echter direct te maken met een centraaltopic, dan kan die daar toch ook best in?quote:
Bedankt Hans.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:40 schreef Kingstown het volgende:
NWS / Was vader dement toen hij 26 miljoen euro aan goed doel gaf ? #2
NWS / Was vader wilsbekwaam toen hij 26 miljoen euro aan goed doel gaf ? #2
2 keer een deel 2 aangemaakt.
Deel 1:
NWS / Was vader dement toen hij 26 miljoen euro aan goed doel gaf ?
Turkije is simpelweg relevant in dat conflict. Erdogan bemoeit zich er ook stevig mee, dus waarom Turkije dan niet besproken zou mogen worden...quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:30 schreef Djibril het volgende:
Turkije is een Nato member dat graag een rol wil spelen in het Syrische conflict. Zij huisvesten verschillende groeperingen die tegen assad vechten. Daarnaast hebben ze NATO patriot systemen van Duitsland, Nederland en VS. Dus ja Turkije heeft ook een plek in Syrie-topic.
Dan mag Turkije ook belachelijk worden gemaakt om haar positie net zoals assad belachelijk mag worden gemaakt.
lijkt meer alsof jij het topic dicht wilt hebben omdat het Israel in een kwaad daglicht stelt, dit mag maar zeg dat dan gewoon ipv mij gelijk van vanalles te beschuldigen zeg want wat ik van Israrl en/of de Palestijnen vind weet jij simpelweg niet ... kan me de laatste keer dat ik het gemeld heb iig niet herinnerenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:21 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Waarom? Mijn topics over Turkije worden ook naar het Irak/Syrie-topic doorverwezen, terwijl die daar maar indirect mee te maken hebben. Dit heeft echter direct te maken met een centraaltopic, dan kan die daar toch ook best in?
Misschien ben ik wel gek, maar het klinkt een beetje alsof je het topic alleen open wil laten zodat Israel in een negatief daglicht wordt gesteld. Laten we aub geen persoonlijke voorkeuren laten gelden bij moderatorschap, er is een centraal topic.
de originele titel is:quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:
Ik hou liever de titel van het bericht.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:12 schreef bolker het volgende:
[..]
de originele titel is:
'Vader was dement toen hij 26 miljoen aan goed doel gaf'
de op fok aangegeven titel is niet de originele. begrijp wel dat je liever de originele titel houdt (en die is op zich ook prima - de quotes geven een mening aan dat is al een stuk beter dan de huidige titel).
verder aan jou. enjoy
Is de titel van het bericht en het topic.quote:'Vader was dement toen hij 26 miljoen aan goed doel gaf'
Was iets over Koerden in het Syrie conflict volgens mij.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef sp3c het volgende:
wat het met je topics te maken heeft weet ik verder niet, misschien is er een foutje gemaakt (ongebruikelijk maar het gebeurt) maar zonder linkje kan ik er weinig mee
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was iets over Koerden in het Syrie conflict volgens mij.
Heb ik gesloten met een verwijzing naar het Syrietopic of naar dat Koerden rellen in Turkije topic.
Kan het nu ook even niet vinden.
Nee, het ging over het topic NWS / Turkije deporteert Koerdische vluchtelingen naar gevarenzone en dat moest wel opeens dicht omdat er 2 centrale topics waren 1 over Syrie en 1 over Irak, terwijl ze beide alleen indirect betrekking hadden met de deportatie door Turkije(die dus gaat over een Turks beleid).quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef sp3c het volgende:
wat het met je topics te maken heeft weet ik verder niet, misschien is er een foutje gemaakt (ongebruikelijk maar het gebeurt) maar zonder linkje kan ik er weinig mee
Waarom dan? Mijn topic ging over het Turkse beleid, niet per se over het conflict in Syrie of Irak. Turkije heeft een rijke geschiedenis aan deportaties.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:34 schreef Specularium het volgende:
Slotje lijkt me nog steeds terecht.
Maar kijk, het gaat mij hierom:quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:32 schreef sp3c het volgende:
al gaan alle reacties wel over de situatie in Kobani natuurlijk
wat het met mijn vermeende aversie tegen Israel te maken heeft is me dan weer niet duidelijk
Om nog maar te zwijgen over het feit, dat het woord 'verijdeld' is....quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Moordaanslag op Cameron vereideld
Hysterische/trollerige TT. Een duw is niet meteen een moordaanslag.
fixedquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over het feit, dat het woord 'verijdeld' is....
nicequote:Op maandag 27 oktober 2014 18:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Mooie studente neukt zich de wereld rond
Het kind is nog niet verder geweest dan Oost China en ze wil nu de rest van China doen. China is groot, maar het is niet de wereld.
origineel gepaktquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Problemen NH90-helikopter kosten Defensie 105 miljoen
TT dekt de OP niet, is onderbuik gericht en bovendien staat er een fout in.
het centrale topic heeft 193 delen en de tweehonderd haalt het ook wel zonder hulp en als het een keer wegzakt dan is het een mooie run geweest lijkt mequote:Op maandag 27 oktober 2014 20:48 schreef mylamboisblack het volgende:
NWS / Israėl zet bouw O-Jeruzalem door
Centraal topic misschien? Anders is het centraaltopic net zo goed voor niks bedoeld, want Israel en Hamas hebben niet meer veel gestreden afgelopen dagen.
Het centrale topic is dus niks meer waard zeg je? Eigenlijk insinueert de OP binnen het centrale topic dat wel, in geen ander topic is er zo'n ''spelregel-op''.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
het centrale topic heeft 193 delen en de tweehonderd haalt het ook wel zonder hulp en als het een keer wegzakt dan is het een mooie run geweest lijkt me
dit topic blijft sowieso open maar ik pas de OP morgen wel flink aan denk want dit gaag nergens heen op deze manier
grapje op zijn tijd moet kunnenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En dat door TS van een duw een moordaanslag is gemaakt boeit niet?
nee dat zeg ik niet, ik zeg dat het topic ook wel door blijft lopen als er wat topics naast lopenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:34 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Het centrale topic is dus niks meer waard zeg je? Eigenlijk insinueert de OP binnen het centrale topic dat wel, in geen ander topic is er zo'n ''spelregel-op''.
Zelfde geldt voor mijn Turkije topic, maar die werd wel gesloten. Jammer.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet, ik zeg dat het topic ook wel door blijft lopen als er wat topics naast lopen
werkte de afgelopen 10 jaar ook prima
De dubbele topics ja. Vandaag al 4 gesloten volgens mijquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:46 schreef Disana het volgende:
NWS / Mooie studente neukt zich de wereld rond
NWS / Liftster biedt seks in ruil voor rondreis
Het is een rage aan het worden.
Komt door het mooie weer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De dubbele topics ja. Vandaag al 4 gesloten volgens mij
Jazeker.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:52 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie NWS / Nederland betaalt de afgesproken ¤642 mln extra aan Brussel. #2 aan NWS / Brussel is doorgedraaid! Willen ¤642 mln extra van Nederland! koppelen?
Nee, modden op zo'n ding werkt voor geen anus.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe je dat ook via je spiksplinternieuwe mobiel?
Kan in dat geval de "Zwarte Piet reeks", dan ook in een neutralere "Pietendiscussie TT" aangepast worden, zodat de persoonlijke voorkeur daar ook verdwijnt?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:32 schreef Specularium het volgende:
Moet je niet de TT in je eigen voorkeur gaan veranderen natuurlijk.
Dit is natuurlijk bullshit want de titel van het vorige deel was nog veel gekleurder.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:32 schreef Specularium het volgende:
Moet je niet de TT in je eigen voorkeur gaan veranderen natuurlijk.
Jij hebt toen die TT en de OP veranderd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan in dat geval de "Zwarte Piet reeks", dan ook in een neutralere "Pietendiscussie TT" aangepast worden, zodat de persoonlijke voorkeur daar ook verdwijnt?
Ik heb een aantal TT's geleden getracht om het neutraler te maken, maar die neutraliteit werd toen nog niet echt gewaardeerd, maar hopelijk is er nu sprake van voortschrijdend inzicht wat ervoor zorgt dat de TT nu voor niemand meer kwetsend hoeft te zijn.
Dus om tegenwicht te bieden aan een domme TT ga je een andere domme TT maken?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk bullshit want de titel van het vorige deel was nog veel gekleurder.
Kan je 'm terugveranderen? Ik had die titel niet voor niets zo gemaakt.
Inderdaad, dus verander mijn TT even terug naar zoals die was. Ik overschreed met "Nederland betaalt de afgesproken ¤642 mln extra aan Brussel. #2" op geen enkele wijze de policy of algemene voorwaarden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:50 schreef Specularium het volgende:
Jij hebt toen die TT en de OP veranderd.
Dat moet je gewoon niet zomaar gaan doen.
Het is een naheffing volgens een nieuwe rekenmethode, niks afgesproken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, dus verander mijn TT even terug naar zoals die was. Ik overschreed met "Nederland betaalt de afgesproken ¤642 mln extra aan Brussel. #2" op geen enkele wijze de policy of algemene voorwaarden.
Dat is een persoonlijk waardeoordeel waarmee je je rechten misbruikt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus om tegenwicht te bieden aan een domme TT ga je een andere domme TT maken?
Volgens Europees Commissaris Dominik hadden de landen op twee formele bijeenkomsten bezwaar kunnen maken. Tegelijk waarschuwde hij voor pogingen het lopende systeem te veranderen. 'Er ligt nu ook een voorstel op tafel waarbij het Verenigd Koninkrijk in mei 2015 een rebate krijgt van ruim 500 miljoen euro. Dit bedrag is gebaseerd op dezelfde data waar nu bezwaar over wordt gemaakt.'quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is een naheffing volgens een nieuwe rekenmethode, niks afgesproken.
Stel je niet aan. De TT was gekleurd in het originele topic, en jij wilde dat tegengaan door een even gekleurde TT in het tweede topic te doen, maar dan de andere kant op.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijk waardeoordeel waarmee je je rechten misbruikt.
In mijn tijd werden TT's daarom zelden aangepast. En nogmaals, als dit het nieuwe beleid is hadden jullie dat al bij het eerste deel moeten doen. Die een TT heeft die veel en veel gekleurder is dan mijn TT was trouwens.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel je niet aan. De TT was gekleurd in het originele topic, en jij wilde dat tegengaan door een even gekleurde TT in het tweede topic te doen, maar dan de andere kant op.
Zoals je wellicht nog weet uit de tijd dat je zelf wat te zeggen had, is het niet helemaal de bedoeling met TTs piswedstrijdjes te houden. Dus is hij veranderd naar een neutralere TT.
geen idee wie je dat wijs gemaakt heeft maar hier is het vooral druilerigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:16 schreef El_Matador het volgende:
Alsof je Joris Voorhoeve en Hans Wiegel in discussie ziet.
Jongens, het schijnt prachtig weer te zijn in Nederland, geniet ervan. Ik zit weer in de kou.
Nee. Mocht je problemen hebben met het feit dat specularium er een min of meer neutrale TT van gemaakt heeft, stuur je maar een mailtje naar forum@fok.nl. Misschien zijn de FA's het wel met je eens. Ik sta in ieder geval volledig achter specularium om eerder genoemde argumenten. Hier kom je dus niet verder met de NWSmods.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
In mijn tijd werden TT's daarom zelden aangepast. En nogmaals, als dit het nieuwe beleid is hadden jullie dat al bij het eerste deel moeten doen. Die een TT heeft die veel en veel gekleurder is dan mijn TT was trouwens.
Dus verander 'm even terug.
Een TT mag best een discussie uitlokken, dus nogmaals mijn verzoek deze terug te veranderen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:16 schreef sp3c het volgende:
feitelijk zijn ze allemaal niet correct want Nederland betaald nog niets, Rutte wil die discussie aangaan en zo
Nee, ik zal er een topic in FB over openen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Mocht je problemen hebben met het feit dat specularium er een min of meer neutrale TT van gemaakt heeft, stuur je maar een mailtje naar forum@fok.nl. Misschien zijn de FA's het wel met je eens. Ik sta in ieder geval volledig achter specularium om eerder genoemde argumenten. Hier kom je dus niet verder met de NWSmods.
Ook goed. Laat je de uitspraak van de (F)A's hier nog even weten?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik zal er een topic in FB over openen.
Ik neem aan dat die jullie in FC wel op de hoogte stellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook goed. Laat je de uitspraak van de (F)A's hier nog even weten?
Ach hou toch op Rem, TT's werden altijd al regelmatig aangepast, zeker als de TT een verstorende werking op het verloop van het topic had.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
In mijn tijd werden TT's daarom zelden aangepast.
Dit is toch wel zo'n irritante gesprekstechniek, een handeling direct al tot nieuw beleid (:r) benoemen zodat er gezeken kan worden als daar bevestigend of ontkennend op geantwoord wordt.quote:En nogmaals, als dit het nieuwe beleid is
Jawoef!quote:Dus verander 'm even terug.
Dat hangt er natuurlijk vanaf wat ze vinden. Mochten ze het net zo'n verschrikkelijke schande vinden als jij dat we geen piswedstrijdjes in TT's willen, dan wel. Als ze het aanpassen omdat ze denken dat het allemaal niet zoveel boeit linksom of rechtsom en ze je dan net zo goed een plezier kunnen doen niet, en als ze het met ons eens zijn dat het hoe neutraler hoe beter is ook niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die jullie in FC wel op de hoogte stellen.
Als het aan jou gericht is, niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:28 schreef Japie77 het volgende:
Ik vroeg me af of het tegen de regels is om iemand "zo dom als het achtereind van een varken" en "zwakzinnig" te noemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als het aan jou gericht is, niet.Ik kon me tenminste nog beheersen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
Zelfbeheersing ligt niet in mijn aard.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kon me tenminste nog beheersen.
dat ligt een beetje aan de contextquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:28 schreef Japie77 het volgende:
Ik vroeg me af of het tegen de regels is om iemand "zo dom als het achtereind van een varken" en "zwakzinnig" te noemen?
Ik ben aan het leren.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfbeheersing ligt niet in mijn aard.
![]()
Ow dus beledigen en persoonlijk aanvallen zoals dat zijn prima dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ligt een beetje aan de context
we zijn niet het forum van de Libelle enzo
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ow dus beledigen en persoonlijk aanvallen zoals dat zijn prima dan?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ligt een beetje aan de context
we zijn niet het forum van de Libelle enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |