Een TT mag best een discussie uitlokken, dus nogmaals mijn verzoek deze terug te veranderen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:16 schreef sp3c het volgende:
feitelijk zijn ze allemaal niet correct want Nederland betaald nog niets, Rutte wil die discussie aangaan en zo
Nee, ik zal er een topic in FB over openen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Mocht je problemen hebben met het feit dat specularium er een min of meer neutrale TT van gemaakt heeft, stuur je maar een mailtje naar forum@fok.nl. Misschien zijn de FA's het wel met je eens. Ik sta in ieder geval volledig achter specularium om eerder genoemde argumenten. Hier kom je dus niet verder met de NWSmods.
Ook goed. Laat je de uitspraak van de (F)A's hier nog even weten?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik zal er een topic in FB over openen.
Ik neem aan dat die jullie in FC wel op de hoogte stellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook goed. Laat je de uitspraak van de (F)A's hier nog even weten?
Ach hou toch op Rem, TT's werden altijd al regelmatig aangepast, zeker als de TT een verstorende werking op het verloop van het topic had.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
In mijn tijd werden TT's daarom zelden aangepast.
Dit is toch wel zo'n irritante gesprekstechniek, een handeling direct al tot nieuw beleid (:r) benoemen zodat er gezeken kan worden als daar bevestigend of ontkennend op geantwoord wordt.quote:En nogmaals, als dit het nieuwe beleid is
Jawoef!quote:Dus verander 'm even terug.
Dat hangt er natuurlijk vanaf wat ze vinden. Mochten ze het net zo'n verschrikkelijke schande vinden als jij dat we geen piswedstrijdjes in TT's willen, dan wel. Als ze het aanpassen omdat ze denken dat het allemaal niet zoveel boeit linksom of rechtsom en ze je dan net zo goed een plezier kunnen doen niet, en als ze het met ons eens zijn dat het hoe neutraler hoe beter is ook niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die jullie in FC wel op de hoogte stellen.
Als het aan jou gericht is, niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:28 schreef Japie77 het volgende:
Ik vroeg me af of het tegen de regels is om iemand "zo dom als het achtereind van een varken" en "zwakzinnig" te noemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als het aan jou gericht is, niet.Ik kon me tenminste nog beheersen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
Zelfbeheersing ligt niet in mijn aard.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kon me tenminste nog beheersen.
dat ligt een beetje aan de contextquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:28 schreef Japie77 het volgende:
Ik vroeg me af of het tegen de regels is om iemand "zo dom als het achtereind van een varken" en "zwakzinnig" te noemen?
Ik ben aan het leren.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfbeheersing ligt niet in mijn aard.
![]()
Ow dus beledigen en persoonlijk aanvallen zoals dat zijn prima dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ligt een beetje aan de context
we zijn niet het forum van de Libelle enzo
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ow dus beledigen en persoonlijk aanvallen zoals dat zijn prima dan?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ligt een beetje aan de context
we zijn niet het forum van de Libelle enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |