Nee, je moet minder drinken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ah, ik moet minder drinken. Ik zie dingen die er niet zijn.
Oh, wacht...
NWS / [Centraal] Irak en IS #112 Strijd om Fallujah
Volgens mij staat hier toch [Centraal] en IS in de TT...
Ik ben, als één van de weinigen op FOK!, het compleet met jou eens: Zowel dat dat soort reacties nergens overgaan, als het zolderkamerautist""-stukje. Je moet je nooit aanpassen aan andere mensen, en wanneer er niet gemodereerd wordt op zulke reacties dan blijft negeren als beste optie overquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Precies. Dus ik zal mij aanpassen.
Yasmin ook, trouwens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:36 schreef timmmmm het volgende:
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage
Wees eens concreter, waar moet die scheiding zitten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:08 schreef JerryWesterby het volgende:
Misschien een tweedeling maken?
Geef eens voorbeelden van topics, hier kan ik niet veel mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:15 schreef JerryWesterby het volgende:
Intuitief zou ik zeggen meteen bij het begin: serieus of WC muur. In de ene serieus moderaten, in de andere niet.
Ja dat bedoel ik: WC muur.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden van topics, hier kan ik niet veel mee.
Users maken vooral het forum.
Goed verhaal, nu is het helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:09 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik: WC muur.
Lijkt trouwens antwoord van een bot.
Turing test doen?
Ik hoor het wel.
Geef zelf eens antwoord.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:22 schreef JerryWesterby het volgende:
Je bedoelt, je gaat voor de Turing test?
Past beter bij je dan moslimmod. Je grapjes zijn meestal ook zo slecht dat ze wel voorgeprogrammeerd móéten zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
Ik had hem nog niet gehoord, een botmod.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Past beter bij je dan moslimmod. Je grapjes zijn meestal ook zo slecht dat ze wel voorgeprogrammeerd móéten zijn
Ik zie nu pas dat ik onbedoeld terecht ben gekomen in een NWS Feedback Goed bezig topic (ben niet zo thuis hier en klik soms maar op een topic dat bovenaan staat, is de tweede keer al geloof ik en wellicht de reden voor de raarheid van mijn posts), maar nu ik hier toch ben kan ik best een voorstel doen:quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Ja, leuk allemaal dit, maar wat wil je nu concreet van ons. Wat is je voorstel.
Het niet-serieuze deel hoeft ook niet helemaal zonder moderatie. Kan gewoon met de huidige moderatie (die ik dan toevallig nooit heb waargenomen).quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:06 schreef sp3c het volgende:
je voorstel zou een draai van 180 graden betekenen voor fok!
het is nu eenmaal niet altijd serieus en een forum zonder moderatie gaat hem ook niet worden
Juist bij een draai van 180 graden maakt het geen moer uit welke kant je op draait.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:23 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
En hoeveel graden de draai is maakt niet uit, zolang hij de juiste kant op gaat.
Mijn voorstel draait de kant op van kwaliteit. Wie is er voor?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Juist bij een draai van 180 graden maakt het geen moer uit welke kant je op draait.
Heb je daar een bron van?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:29 schreef Specularium het volgende:
Alles wat hier gepost wordt heeft een bronvermelding nodig.
Ik vind bijvoorbeeld dat er een verschil is in kwaliteit tussen Shakespeare en de gemiddelde WC muur. Wat vind jij?quote:
Ik kwam hier per ongeluk terecht maar kies een random topic in nieuws en achtergronden en dat is mijn voorbeeld.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:29 schreef Specularium het volgende:
Ik wil nog steeds voorbeelden van topics.
Alles wat hier gepost wordt heeft een bronvermelding nodig.
ik kan me zo snel geen topic bedenken dat niet dat niveau ontstijgt eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:47 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Ik vind bijvoorbeeld dat er een verschil is in kwaliteit tussen Shakespeare en de gemiddelde WC muur. Wat vind jij?
Als gemiddelde FOK moderator zou je toch graag willen dat minstens een deel van je forum uitstijgt boven het niveau van, noem eens wat, scheldende GeenStijl reaguurders, om het even zwartwit te stellen. Of maakt dat in principe niet uit? Zo niet, dan is mijn voorstel natuurlijk kansloos.
Nee, dat gebash in het Syrietopic loopt steeds uit de hand.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:30 schreef Djibril het volgende:
Turkije is een Nato member dat graag een rol wil spelen in het Syrische conflict. Zij huisvesten verschillende groeperingen die tegen assad vechten. Daarnaast hebben ze NATO patriot systemen van Duitsland, Nederland en VS. Dus ja Turkije heeft ook een plek in Syrie-topic.
Dan mag Turkije ook belachelijk worden gemaakt om haar positie net zoals assad belachelijk mag worden gemaakt.
Jij moet ook uit gaan kijken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:38 schreef SadPanda het volgende:
Ik dacht dat je geen ban verzoeken mag doen?
Dan moet de TT ook veranderd worden. Huilende plaatjes van erdogan mag niet maar hem verheerlijken mag dan weer wel?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat gebash in het Syrietopic loopt steeds uit de hand.
Het is niet inhoudelijk, alleen maar haatposts van alle kanten.
Inhoudelijk er op reageren is weer te moeilijk?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet ook uit gaan kijken.
Ik denk, ik zeg het even.
Die TT kan in het volgende deel weer anders, weet niet waarom je daar moeilijk over zou doen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:39 schreef Djibril het volgende:
[..]
Dan moet de TT ook veranderd worden. Huilende plaatjes van erdogan mag niet maar hem verheerlijken mag dan weer wel?
Ik zie je ineens zonder reden bemoeien en toen besloot ik deze mededeling te doen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Inhoudelijk er op reageren is weer te moeilijk?
Opnieuw geen inhoudelijke reactie, je vooringenomenheid is weer duidelijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie je ineens zonder reden bemoeien en toen besloot ik deze mededeling te doen.
Vorige TT was het ook al zoiets.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die TT kan in het volgende deel weer anders, weet niet waarom je daar moeilijk over zou doen.
Wat wil jij dan? Een banverzoek indienen hier?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:42 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Opnieuw geen inhoudelijke reactie, je vooringenomenheid is weer duidelijk.
Dat je een banverzoek wat ik TR ook even verwijder net als je met de negatieve posts over Turkije doet?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Een banverzoek indienen hier?
Inderdaad. Maar goed, ik heb er vertrouwen in dat de volgende TT anders zal worden. Een TT lokt immers ook reacties uit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij nader inzien heb ik liever geen raarpratende TT's.
Het is een Nederlands forum.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat je een banverzoek wat ik TR ook even verwijder net als je met de negatieve posts over Turkije doet?
Dit is terechte kritiek.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:31 schreef happinessfordogs het volgende:
Kan die hafez niet een permban krijgen? Ik krijg schoon genoeg van de stroom onzin die uit zijn toetsenbord komt. Het is ook een en al klaagzang over Turken waarbij de focus ligt op allerlei randzaken die niets met Syrie te maken hebben.
Heb de TT leeggemaakt, dan maar zo.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:46 schreef Djibril het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, ik heb er vertrouwen in dat de volgende TT anders zal worden. Een TT lokt immers ook reacties uit.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vragen om bans loopt niet altijd even goed af.
Zou ik dus niet gaan doen.
Je doet nogal extremistische uitspraken de laatste tijd.quote:
Zoals?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:03 schreef Specularium het volgende:
Je doet nogal extremistische uitspraken de laatste tijd.
Niet altijd. In dit geval dus wel. Hangt er een beetje vanaf hoe het gebracht wordt, en waarom.quote:
Zo goed?quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:18 schreef Specularium het volgende:
Er hoeft niet overgevoelig te worden gedaan over Turken, met hun kuttoeters als Oranje heeft verloren.
Maar dit topic wordt steeds meer een Koerden/Turken bash en daar is dit topic niet helemaal voor bedoeld.
Waarom? Mijn topics over Turkije worden ook naar het Irak/Syrie-topic doorverwezen, terwijl die daar maar indirect mee te maken hebben. Dit heeft echter direct te maken met een centraaltopic, dan kan die daar toch ook best in?quote:
Bedankt Hans.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:40 schreef Kingstown het volgende:
NWS / Was vader dement toen hij 26 miljoen euro aan goed doel gaf ? #2
NWS / Was vader wilsbekwaam toen hij 26 miljoen euro aan goed doel gaf ? #2
2 keer een deel 2 aangemaakt.
Deel 1:
NWS / Was vader dement toen hij 26 miljoen euro aan goed doel gaf ?
Turkije is simpelweg relevant in dat conflict. Erdogan bemoeit zich er ook stevig mee, dus waarom Turkije dan niet besproken zou mogen worden...quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:30 schreef Djibril het volgende:
Turkije is een Nato member dat graag een rol wil spelen in het Syrische conflict. Zij huisvesten verschillende groeperingen die tegen assad vechten. Daarnaast hebben ze NATO patriot systemen van Duitsland, Nederland en VS. Dus ja Turkije heeft ook een plek in Syrie-topic.
Dan mag Turkije ook belachelijk worden gemaakt om haar positie net zoals assad belachelijk mag worden gemaakt.
lijkt meer alsof jij het topic dicht wilt hebben omdat het Israel in een kwaad daglicht stelt, dit mag maar zeg dat dan gewoon ipv mij gelijk van vanalles te beschuldigen zeg want wat ik van Israrl en/of de Palestijnen vind weet jij simpelweg niet ... kan me de laatste keer dat ik het gemeld heb iig niet herinnerenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:21 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Waarom? Mijn topics over Turkije worden ook naar het Irak/Syrie-topic doorverwezen, terwijl die daar maar indirect mee te maken hebben. Dit heeft echter direct te maken met een centraaltopic, dan kan die daar toch ook best in?
Misschien ben ik wel gek, maar het klinkt een beetje alsof je het topic alleen open wil laten zodat Israel in een negatief daglicht wordt gesteld. Laten we aub geen persoonlijke voorkeuren laten gelden bij moderatorschap, er is een centraal topic.
de originele titel is:quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:
Ik hou liever de titel van het bericht.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:12 schreef bolker het volgende:
[..]
de originele titel is:
'Vader was dement toen hij 26 miljoen aan goed doel gaf'
de op fok aangegeven titel is niet de originele. begrijp wel dat je liever de originele titel houdt (en die is op zich ook prima - de quotes geven een mening aan dat is al een stuk beter dan de huidige titel).
verder aan jou. enjoy
Is de titel van het bericht en het topic.quote:'Vader was dement toen hij 26 miljoen aan goed doel gaf'
Was iets over Koerden in het Syrie conflict volgens mij.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef sp3c het volgende:
wat het met je topics te maken heeft weet ik verder niet, misschien is er een foutje gemaakt (ongebruikelijk maar het gebeurt) maar zonder linkje kan ik er weinig mee
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was iets over Koerden in het Syrie conflict volgens mij.
Heb ik gesloten met een verwijzing naar het Syrietopic of naar dat Koerden rellen in Turkije topic.
Kan het nu ook even niet vinden.
Nee, het ging over het topic NWS / Turkije deporteert Koerdische vluchtelingen naar gevarenzone en dat moest wel opeens dicht omdat er 2 centrale topics waren 1 over Syrie en 1 over Irak, terwijl ze beide alleen indirect betrekking hadden met de deportatie door Turkije(die dus gaat over een Turks beleid).quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef sp3c het volgende:
wat het met je topics te maken heeft weet ik verder niet, misschien is er een foutje gemaakt (ongebruikelijk maar het gebeurt) maar zonder linkje kan ik er weinig mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |