Nee, je moet minder drinken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ah, ik moet minder drinken. Ik zie dingen die er niet zijn.
Oh, wacht...
NWS / [Centraal] Irak en IS #112 Strijd om Fallujah
Volgens mij staat hier toch [Centraal] en IS in de TT...
Ik ben, als één van de weinigen op FOK!, het compleet met jou eens: Zowel dat dat soort reacties nergens overgaan, als het zolderkamerautist""-stukje. Je moet je nooit aanpassen aan andere mensen, en wanneer er niet gemodereerd wordt op zulke reacties dan blijft negeren als beste optie overquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Precies. Dus ik zal mij aanpassen.
Yasmin ook, trouwens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:36 schreef timmmmm het volgende:
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage
Wees eens concreter, waar moet die scheiding zitten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:08 schreef JerryWesterby het volgende:
Misschien een tweedeling maken?
Geef eens voorbeelden van topics, hier kan ik niet veel mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:15 schreef JerryWesterby het volgende:
Intuitief zou ik zeggen meteen bij het begin: serieus of WC muur. In de ene serieus moderaten, in de andere niet.
Ja dat bedoel ik: WC muur.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden van topics, hier kan ik niet veel mee.
Users maken vooral het forum.
Goed verhaal, nu is het helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:09 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik: WC muur.
Lijkt trouwens antwoord van een bot.
Turing test doen?
Ik hoor het wel.
Geef zelf eens antwoord.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:22 schreef JerryWesterby het volgende:
Je bedoelt, je gaat voor de Turing test?
Past beter bij je dan moslimmod. Je grapjes zijn meestal ook zo slecht dat ze wel voorgeprogrammeerd móéten zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
Ik had hem nog niet gehoord, een botmod.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Past beter bij je dan moslimmod. Je grapjes zijn meestal ook zo slecht dat ze wel voorgeprogrammeerd móéten zijn
Ik zie nu pas dat ik onbedoeld terecht ben gekomen in een NWS Feedback Goed bezig topic (ben niet zo thuis hier en klik soms maar op een topic dat bovenaan staat, is de tweede keer al geloof ik en wellicht de reden voor de raarheid van mijn posts), maar nu ik hier toch ben kan ik best een voorstel doen:quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Ja, leuk allemaal dit, maar wat wil je nu concreet van ons. Wat is je voorstel.
Het niet-serieuze deel hoeft ook niet helemaal zonder moderatie. Kan gewoon met de huidige moderatie (die ik dan toevallig nooit heb waargenomen).quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:06 schreef sp3c het volgende:
je voorstel zou een draai van 180 graden betekenen voor fok!
het is nu eenmaal niet altijd serieus en een forum zonder moderatie gaat hem ook niet worden
Juist bij een draai van 180 graden maakt het geen moer uit welke kant je op draait.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:23 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
En hoeveel graden de draai is maakt niet uit, zolang hij de juiste kant op gaat.
Mijn voorstel draait de kant op van kwaliteit. Wie is er voor?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Juist bij een draai van 180 graden maakt het geen moer uit welke kant je op draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |