Hier verder.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
11 pagina's waren serieus... En nu is er helemaal geen topic meer dus heeft iedereen er last van.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:07 schreef sp3c het volgende:
ja en het is ook zonde dat succesvolle clubs als ajax en feijnoord geen voetbalwedstrijd kunnen organiseren zonder dat een bekend kliekje de boel kort en klein slaat
de mensen die niet meer via fok! naar dit nieuws zoeken door jullie voortdurende gebekvecht over fucking niks hebben hier last van
oneerlijke wereld is het, leer ermee leven
Dit ja. Ben het met sp3c eens dat er veel hormoonpubers rondhangen, maar kunnen die dan niet een topic- of sectieban krijgen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:14 schreef remlof het volgende:
Waarom is de Syrië-reeks dicht? Het lijkt me bij uitstek een onderwerp voor een langlopende reeks.
En als er gasten zijn die dat verzieken moeten die gewoon geband worden.
Ga jij maar de lentezon opzoeken, wij willen graag ons topic terug.quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:22 schreef El_Matador het volgende:
Het lijkt me een prachtig idee "Syrië" gesloten te houden en gewoon lekker de lentezon op te zoeken, zonder verre conflicten de huiskamer in te halen, met name omdat je ze toch niet oplost en omdat het "De Boze Moslim" extra aandikt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ga jij maar de lentezon opzoeken, wij willen graag ons topic terug
De OP was waardeloos. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Ik haalde veel informatie uit het topic.
Er is niks van 'jullie' of wie dan ook bij.quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
wij willen graag ons topic terug.
Pardon?quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er is niks van 'jullie' of wie dan ook bij.
Dat is het grootste probleem geworden met dat topic.
Nee, hoor. Jij formuleert rare zinnen, dus ik vraag om uitleg. That's it.quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
De SC kliek die denkt dat het topic hun eigendom is.
Jij voelt je wel erg snel aangevallen he?
Wat hebben jullie er nou last van als die weer open gaat...quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
De SC kliek die denkt dat het topic hun eigendom is.
Jij voelt je wel erg snel aangevallen he?
Onzin, 11 pagina's waren serieusquote:Op dinsdag 1 april 2014 07:15 schreef sp3c het volgende:
een reeks werkt iig niet (meer) want zelfs de vaste gasten lijken niet (meer) in staat een heel topic vol te maken zonder te baggeren en dat lijkt me niet de bedoeling van NWS
Het is meer een wedstrijdje wie er gelijk heeft dan dat het nog over nieuws gaat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat hebben jullie er nou last van als die weer open gaat...
Die is er ook voldoende.quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is meer een wedstrijdje wie er gelijk heeft dan dat het nog over nieuws gaat.
Mensen die op NWS klikken willen graag informatie.
En ik weet niet of je mij nu een SC-er noemt (?quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er is niks van 'jullie' of wie dan ook bij.
Dat is het grootste probleem geworden met dat topic.
als je goed zoekt wel ja en dat lijkt me niet de bedoelingquote:
bij mij gaat het tot 6 paginas en heel pagina 6 gaat nergens overquote:
Haha wat grappig... notquote:
Dat noem je ook wel een discussie geen wedstrijdje...quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is meer een wedstrijdje wie er gelijk heeft dan dat het nog over nieuws gaat.
Mensen die op NWS klikken willen graag informatie.
Het gaat hier tot 13 pagina's en alleen 12 gaat nergens overquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij mij gaat het tot 6 paginas en heel pagina 6 gaat nergens over
Heb je wel het goede deel voor je? Ik zie op elke pagina bijna alleen maar discussie... NWS / [Centraal]Crisis in Syrië #122 Lattakia in BRAND (Erdo bedankt!!!)quote:
Als ik iets over Syrië wil weten, kijk ik niet op FOK!. (122 delenquote:
En wat heb je eraan als het topic dichtgaat? Dan heeft helemaal niemand meer iets.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik iets over Syrië wil weten, kijk ik niet op FOK!.
Als ik iets over dat verdwenen vliegtuig wil weten, kijk ik hier:
NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines - diep in de oceaan #37
Zie je het verschil?
Beetje offtopic kan wel.. Op de pagina's daarvoor werd wel veel nieuws gepost en bijv. die kaart met overleden Hezbollah leden.quote:
Dat is jouw probleem. Wacht maar tot dat topic op 100+ topics zit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik iets over Syrië wil weten, kijk ik niet op FOK!. (122 delen)
Als ik iets over dat verdwenen vliegtuig wil weten, kijk ik hier:
NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines - diep in de oceaan #37
Zie je het verschil?
Waarom niet gewoon strenger modereren in plaats van telkens waarschuwingen te geven? Bans uitdelen als iemand telkens te ver gaat is toch wel mogelijk?quote:
Dan ga ik ook maar weer eens meelezenquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:35 schreef Frutsel het volgende:
-Syrie topicreeks is weer open
-Graag over nieuws - niet over elkaar
-Aantal mensen uit die reeks is even 'weg'
Dank je wel!quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:35 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:35 schreef Frutsel het volgende:
Er klopt heel veel niet aan dat bericht, namen ook niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
Er is iets vreemds aan de hand met dit topic: NWS / Hongerige zeehonden vallen bruinvissen aan
TS geeft geen directe bronvermelding. Meldt wel dat het verhaal uit het AD komt, maar verder niet. Op internet is het nieuwsbericht - of iets soortgelijks - nergens te vinden. In oktober 2012 is het onderwerp als zodanig in het nieuws geweest, maar nu?
Daar heet ie ook al Jaap van der Hiele.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:53 schreef Frutsel het volgende:
Lijkt op een combi van een oud en een nieuw bericht...
deze is van 2 april 2014...
http://www.zeezoogdieren.(...)nvissen-bij-ouddorp/
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
Is het mogelijk om deze topictitel aan de actualiteit aan te passen?
NWS / Trainers MVV en Cambuur weg na bedreigingen supporters
Het topic bevat namelijk ook berichten over Cambuur. Voorstel qua titel is zoiets als:
Trainers MVV en Cambuur weg na bedreigingen supporters
Was achteraf gezien inderdaad beter geweest, maar ik moest meteen denken aan wat er bij MVV was gebeurd en wilde een link leggen, vandaar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Maar je had voor Cambuur best een nieuw topic kunnen maken ipv een oud topic over een andere club te kicken.
Ook als die het artikel niet dekt ? Vreemd. Nu lijkt het net alsof het FN alleen iets tegen moslims heeft.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:53 schreef Specularium het volgende:
Ik laat de titel van het AD wel staan.
Klopt, TS is een idioot.quote:Op zondag 6 april 2014 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Ziek topic dit over een gezinsdrama
NWS / Managerswereld zit vol narcistische psychopaten
Wat is jullie policy mbt tot het doodverwensen van andere users. Is dat toegestaan?quote:Op zondag 6 april 2014 20:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Gatverdamme, mensen zoals jij zouden ze moeten ophangen
Zal mij een worst wezen wat de policy is. Los daarvan ga je niet direct dood als je wordt opgehangen aan bijvoorbeeld een lantaarnpaal.quote:Op zondag 6 april 2014 20:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat is jullie policy mbt tot het doodverwensen van andere users. Is dat toegestaan?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:23 schreef superniger het volgende:
Die zijn inmiddels al ontvoerd, verkracht, beroofd en vermoord![]()
Moet je maar naar fatsoenlijke landen gaan
En dan hier komen janken. Rot toch op manquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan Lissane en Kris
Ik zeg gewoon iets wat vaak voor komt in dat soort landen. Maar dit is niet de plek on die discussie te voeren.quote:Op zondag 6 april 2014 20:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zal mij een worst wezen wat de policy is. Los daarvan ga je niet direct dood als je wordt opgehangen aan bijvoorbeeld een lantaarnpaal.
Zolang we je weer snel genoeg eraf halen lijd je gewoon alleen even goed pijn.
Smerig schijnheiltje dat je er bent... met reacties als:
[..]
[..]
En dan hier komen janken. Rot toch op man
De betekenis van:quote:Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon iets wat vaak voor komt in dat soort landen. Maar dit is niet de plek on die discussie te voeren.
Nee.quote:Op zondag 6 april 2014 20:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat is jullie policy mbt tot het doodverwensen van andere users. Is dat toegestaan?
Ik heb liever dat jullie hier komen zeiken over elkaars postgedrag dan in het topic zelf.quote:Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon iets wat vaak voor komt in dat soort landen. Maar dit is niet de plek on die discussie te voeren.
quote:Op maandag 7 april 2014 15:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
In september is ie weer terug van het harde werken op de katoenplantage.
Als normale users dit soort reacties plaatsen krijgen ze meteen een note.quote:Op maandag 7 april 2014 15:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
In september is ie weer terug van het harde werken op de katoenplantage.
Niet waar, superneger.quote:Op maandag 7 april 2014 18:41 schreef superniger het volgende:
[..]
Als normale users dit soort reacties plaatsen krijgen ze meteen een note.
Je hebt gelijk ouwe kanalenveger.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn topic NWS / Saoedi-Arabië stelt atheïsme gelijk aan terrorisme is gesloten omdat iemand vorige week al een topic heeft geopend hierover: NWS / Saudi-Arabië: atheïsme gelijk aan terrorisme
Was een merge niet handiger geweest? Of desnoods dat vorige topic (met Engelstalige OP) gewoon sluiten. Er is trouwens ook nog verschil: dat van vorige week ging puur over de invoering van de wet, het nieuwe topic gaat ook over de reactie die Nederland moet geven.
Die werkt prima.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
Werkt die knop nog of is de gevarendriehoek kapot?
Bedanktquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ouwe kanalenveger.
Ik gooi ze wel andersom dicht.
Kusjes voor jou!quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:44 schreef 99.999 het volgende:
De reacties van Piet in mijn richting in dit topic zijn niet bepaald hoogstaand. Meneer weigert inhoudelijk weer eens de discussie aan te gaan en speelt weer enkel op de man.
NWS / FPÖ-leider trekt zich terug na vergelijking nazi-Duitsland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het opgeruimd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:44 schreef 99.999 het volgende:
De reacties van Piet in mijn richting in dit topic zijn niet bepaald hoogstaand. Meneer weigert inhoudelijk weer eens de discussie aan te gaan en speelt weer enkel op de man.
NWS / FPÖ-leider trekt zich terug na vergelijking nazi-Duitsland
Het lijkt wel iets structureels te zijn eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het opgeruimd.
Verder moeten jullie het maar uitzoeken.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:52 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht dat Piet wel van zuigende trollen hield.Ik kan wel een date regelen tussen duke en piet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Als ik het hier tegenkom gaat het gewoon weg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het lijkt wel iets structureels te zijn eerlijk gezegd.
Neh, eerder hier dan in POL eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik het hier tegenkom gaat het gewoon weg.
Maar ik kom het hier niet echt vaak tegen.
Is dat niet iets wat meer in POL speelt?
Nouja, gewoon melding van maken, je weet de weg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neh, eerder hier dan in POL eerlijk gezegd.
Ik zeg dukieboy gewoon dat hij een zuigende troll is omdat hij dat is, de koning van het op de man spelen. Nu loopt hij als een verwend blaag te janken dat ik zo gemeen ben, ballen heeft hij dus ook niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:20 schreef sp3c het volgende:
is dit niet gewoon tweerichtingsverkeer?
mag hopen dat pietverdriet het ook gewoon komt melden dan
Misschien wel een goed idee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan wel een date regelen tussen duke en piet.
Lekker met gay SM de woede eruit spanken.quote:
Een picknick!quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:38 schreef sp3c het volgende:
geen strandwandeling iig want als er nog meer zand in de vagina's kruipt dan gaat de hele wereld kapot denk ik
Overal in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:41 schreef sp3c het volgende:
krijgen we dat homofiele gedoe nu ook al in het feedback topic?
THAT'S WHAT SHE SAID!!!!!!34!!#$!#quote:
Was gewoon een observatie (en ik zag dat plaatjequote:Op dinsdag 8 april 2014 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..].
Corrie denkt dat ze iets te zeggen heeft hier.
Een van de twee zou prima zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:13 schreef Specularium het volgende:
We kunnen er inmiddels een apart forum voor openen.
Dat is een slowchat. Ik heb het over een centraal topic over Marokkanen.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:21 schreef sp3c het volgende:
loopt er niet al ergens een leuke Marokkanen SC??
die van de Turken op fok! is reuze gezellig
Want? Hebben we toch ook gedaan voor Israel/Syrie/Fyra/etc etc topics?quote:
En die tellen niet ofzo? Het is toch duidelijk dat er sprake is van ernstige problematiek met Marokkanen en dat er veel topics over lopen. Ben je nu de problematiek aan het bagatelliseren?quote:
Het is toch supermakkelijk ? Hoef je ook niet in elk Marokkanen topic dezeflde reacties meer te lezen. Zoals "Dat is zeker steeds hetzelfde groepje..." of "keihard aanpakken !" en zulks. En aangezien toch elk topic hetzelfde verloop heeft merkt niemand het. Zeker niet de figuren die steeds dat soort opmerkingen maken. Win-win.quote:
Maar ik wil ze graag lezen. Het zijn er alleen zoveel dat het wellicht handiger is om het centraal te houden.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
Je kan er ook voor kiezen die topics niet te lezen.
Jammer hoor.quote:Verder gaat het niet gebeuren.
Waarom gaat het niet gebeuren? Kan je daar een reden voor geven? En ik lees juist die topics, maar het is gemakkelijker als alles onder één dak valt. Overzicht en nadere ontwikkelingen worden dan centraal gepost.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
Je kan er ook voor kiezen die topics niet te lezen.
Verder gaat het niet gebeuren.
Oké dank voor je heldere reactie.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef Specularium het volgende:
Het is helemaal niet gemakkelijker.
Dat wordt een dumpplek waar allerlei dingen door elkaar gaan lopen, en waardoor het zo'n teringzooi wordt waardoor uiteindelijk steeds minder mensen het lezen.
Het blijft gewoon zoals het is, al die misdrijven zijn aparte topics waard.
Die halve topics waar een of andere welzijnswerker zijn mening geeft gooi ik al dicht.
Dat heb je vorig jaar ook al geprobeerd, is 1 keer een deksel op je bakkes niet genoeg?quote:Op woensdag 9 april 2014 18:06 schreef Mutant01 het volgende:
Wanneer krijgen we een centraal Marokkanen topic? Het maakt het een en ander een stuk overzichtelijker namelijk.
Nee, ontwikkelingen blijven niet stilstaan menneke. Net als het feit dat Specularium een stuk redelijker is dan diegene die destijds de dienst uitmaakte.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb je vorig jaar ook al geprobeerd, is 1 keer een deksel op je bakkes niet genoeg?
Onzin, ik heb je idee zelfs voorgelegd achter de schermen nog. Maar je geloofde me nooit.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ontwikkelingen blijven niet stilstaan menneke. Net als het feit dat Specularium een stuk redelijker is dan diegene die destijds de dienst uitmaakte.
Verkeerde topic.quote:
Geef eens linkjes.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:00 schreef meth1745 het volgende:
IK begin dat gezeik van die klojo firefly3 kotsbeu te worden.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:48 schreef 99.999 het volgende:
Het Is wel weer leuk geweest NWS / Meer Nederlanders willen geen Europese Unie #2
je gebruikelijk strategie, zuigen tot mensen pissig worden en dan gaan lopen janken, toen je nog mod was naaide je mensen zo een ban aan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:48 schreef 99.999 het volgende:
Het Is wel weer leuk geweest NWS / Meer Nederlanders willen geen Europese Unie #2
Okquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:48 schreef 99.999 het volgende:
Je hebt gelijk over zijn strategie, maar pissig? Ik ben hartstikke vrolijk, neem die clown niet serieus. Hij pleitte voor interventie van de VS in de wereld, waar ie 5 jaar geleden met een GroenLinksavatar stond te schreeuwen tegen de Irakoorlog. Totaal ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
je gebruikelijk strategie, zuigen tot mensen pissig worden en dan gaan lopen janken, toen je nog mod was naaide je mensen zo een ban aan.
Op de man spelen, zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:08 schreef 99.999 het volgende:
Dat je in een stonede bui allerlei zaken verzint kan ik weinig aan doen
quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
je gebruikelijk strategie, zuigen tot mensen pissig worden en dan gaan lopen janken, toen je nog mod was naaide je mensen zo een ban aan.
Omdat ik openlijk voor rotte vis wordt uitgemaakt door een aantal figuren? Dacht dat ik dat dan hier moest melden?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:54 schreef timmmmm het volgende:
Probeer anders de DMknop eens te vinden!
Misschien had je in je tijd als POL-mod zélf eens je werk wat beter moeten doen. Misschien had je toen de klachten van álle users serieus moeten nemen, in plaats van alleen de bekende kliek. En nu hier in NWS komen mekkeren? Je geloofwaardigheid ligt ver beneden het nulpunt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat ik openlijk voor rotte vis wordt uitgemaakt door een aantal figuren? Dacht dat ik dat dan hier moest melden?
volgens mij is het meeste weer weg en je hoeft je inderdaad niet alles te laten zeggen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat ik openlijk voor rotte vis wordt uitgemaakt door een aantal figuren? Dacht dat ik dat dan hier moest melden?
Zeker, maar zolang ik netjes blijf ben ik van mening dat ik dat ook van anderen mag verwachten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij is het meeste weer weg en je hoeft je inderdaad niet alles te laten zeggen.
Maar mensen op een bepaalde manier benaderen kan ook voor bepaalde reacties zorgen, dat weet je zelf ook.
Je hebt gelijk. POL hoort inderdaad in POL. En 99.999's mod-tijd is geschiedenis. Of hij in NWS "gewoon een user" is, is een ander verhaal. Meerdere voormalige ex-mods weten heel goed hoe ze in NWS een vuurtje moeten opstoken. Maar goed, daarmee vertel ik ook niks nieuws, want dat is bij jullie gewoon allang bekend.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:08 schreef Frutsel het volgende:
Zullen we POL gewoon in POL laten, net als dat 99.999's mod-tijd niet ter zake doet.
Hij is ook in NWS gewoon een user. Doe de rest ff via DM ofzo aub
Zou jij je medemoderator en admin op dit gedrag kunnen aanspreken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij is het meeste weer weg en je hoeft je inderdaad niet alles te laten zeggen.
Maar mensen op een bepaalde manier benaderen kan ook voor bepaalde reacties zorgen, dat weet je zelf ook.
kom nou zeg, je laat zelf ook geen kans onbenut, ik mod het niet, ik note het niet, ik laat je gewoon doorrazenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
Waar bemoeit Elfletterig zich mee? Volgens mij zijn het de mods die bepalen wat ze met mijn suggestie doen. Dan kan je wel gaan huilen of een epistel gaan zitten schrijven, maar dat heeft geen enkele zin.
Verder siert het sp3c niet dat hij het niet kan laten om de persoonlijke vete weer naar boven te halen. Wees eens een volwassen vent man.
Er valt niets te modden, er valt niets te noten - en er wordt nergens geraasd. Ik kom met een suggestie, wegens bepaalde actuele omstandigheden en een wildgroei aan topics met een bepaald onderwerp. Vervolgens wordt die suggestie op een normale manier beoordeeld door Specularium (want jij bent kennelijk niet in staat om dat op een normale manier te doen) en leg ik het onderwerp (na nog naar de achterliggende redenering gevraagd te hebben en er een fatsoenlijk antwoord op te hebben gekregen van Specularium) naast mij neer.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:53 schreef sp3c het volgende:
kom nou zeg, je laat zelf ook geen kans onbenut, ik mod het niet, ik note het niet, ik laat je gewoon doorrazen
iedere keer, al jarenlang
wees dan zelf een keer een man en leer ook een keer incasseren als ik je een keer voorben hoor
dit dansje hebben we al gedanst, je hebt je antwoord hier al meerdere malen op gehad
als je het dan na zoveel tijd nog een keer probeerten er nog over door blijft gaan nadat je wederom het antwoord gehad hebt dat iedereen van kilometers afstand aan zag komen dan ben je gewoon aan het drammen
mij best maar dan moet je ook niet gaan lopen mieten hoor
quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of is nuchter denken wellicht wat teveel gevraagd voor je....
Hij geeft slechts aan dat de desbetreffende user niet zuiver argumenteert.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
99.999 is weer eens aan het zuigen
[..]
Vast, maar dat kan ook op een andere manier.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hij geeft slechts aan dat de desbetreffende user niet zuiver argumenteert.
pot/ketel dit hequote:Op zaterdag 12 april 2014 08:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er valt niets te modden, er valt niets te noten - en er wordt nergens geraasd. Ik kom met een suggestie, wegens bepaalde actuele omstandigheden en een wildgroei aan topics met een bepaald onderwerp. Vervolgens wordt die suggestie op een normale manier beoordeeld door Specularium (want jij bent kennelijk niet in staat om dat op een normale manier te doen) en leg ik het onderwerp (na nog naar de achterliggende redenering gevraagd te hebben en er een fatsoenlijk antwoord op te hebben gekregen van Specularium) naast mij neer.
Jij meent mij echter op basis van die suggestie mij tot tweemaal toe persoonlijk aan te moeten vallen en mee te doen met een persoonlijke vete van Elfletterig tegen de rest van het forum. De enige die vervolgens fatsoenlijk reageert: Frutsel.
Leer gewoon eens fatsoenlijk te reageren, je bent geen vijftien meer. Dat puberale gedrag mag je wel achterwege laten. Kijk eens naar hoe de andere moderators het afhandelen. Je persoonlijke aversie jegens mij moet je maar ergens begraven, want het begint ernstige vormen aan te nemen.
Ten eerste: laat sp3c maar schuiven. Die is al 47 jaar NWS-mod, dus hij doet ongetwijfeld iets goed.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:06 schreef Mutant01 het volgende:
Jij meent mij echter op basis van die suggestie mij tot tweemaal toe persoonlijk aan te moeten vallen en mee te doen met een persoonlijke vete van Elfletterig tegen de rest van het forum. De enige die vervolgens fatsoenlijk reageert: Frutsel.
Leer gewoon eens fatsoenlijk te reageren, je bent geen vijftien meer. Dat puberale gedrag mag je wel achterwege laten. Kijk eens naar hoe de andere moderators het afhandelen. Je persoonlijke aversie jegens mij moet je maar ergens begraven, want het begint ernstige vormen aan te nemen.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:21 schreef Tem het volgende:
Wie is jullie en waarom moet dat in POL? Ik snap sowieso niet dat je dat er altijd bij moet halen.
'Jullie' is Jodenvolk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:21 schreef Tem het volgende:
Wie is jullie en waarom moet dat in POL? Ik snap sowieso niet dat je dat er altijd bij moet halen.
Mijn vader ook altijd. Vond het altijd maar een irritant zinnetje.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
'Jullie' is Jodenvolk.
Zei m'n moeder altijd.
En ik weet nog steeds niet wat het betekent.
Ik vond m'n moeder irritant.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vader ook altijd. Vond het altijd maar een irritant zinnetje.
Jamaar die moeten naar POL als ik bovenstaande goed begrijp.quote:
Huhquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:38 schreef yvonne het volgende:
'als je je moeder slaat groeit je hand boven je graf uit'
Wat moet je ermee.
sterkte in leidenquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Rotterdam en omstreken gevaarlijk.
Joden moeten naar het Ajaxtopic komen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar die moeten naar POL als ik bovenstaande goed begrijp.
Ik heet ze van harte welkom, ik begin alvast met het bouwen van een nederzetting.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar die moeten naar POL als ik bovenstaande goed begrijp.
Dan spring ik van een klifquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Schijnt dat je op je moeder gaat lijken als je ouder wordt.
Heb je een zinksnijder?quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Rotterdam en omstreken gevaarlijk.
Hier:quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:39 schreef Tem het volgende:
als je je moeder slaat groeit je hand boven je graf uit
Nooit wielrennen gekeken?quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat valt reuze mee. Dit begrip moest ik overigens googelen.
Wat een naar verhaalquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_eigenzinnige_kind
bij achtergronden.
Ik wil het je best uitleggen in een PM. Laat het maar via DM of PM weten als je dat op prijs stelt. Overigens kunnen de NWS-mods je achter de schermen het antwoord ook wel geven. En de Forum Admins waarschijnlijk ook wel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:21 schreef Tem het volgende:
Op welk gedrag nu weer?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zou jij je medemoderator en admin op dit gedrag kunnen aanspreken?
quote:
Gewoon een petitie opzetten om mij weer mod te maken, alles was en ging beter toen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil het je best uitleggen in een PM. Laat het maar via DM of PM weten als je dat op prijs stelt. Overigens kunnen de NWS-mods je achter de schermen het antwoord ook wel geven. En de Forum Admins waarschijnlijk ook wel.
Onder mijn alleswetende toezicht hoefde de SC niet uit de publieke site te worden getrokken. Alles was pais en vree in de zwoele weides der POL. De lammetjes blaten er vrolijk op los, de vogeltjes vlogen vrolijk rond, de users huppelden door het lange gras en de zon lachte ons allen toe, dat alles langs een kabbelend beekje waar ik, de Messias, ook aankwam in een mandje.quote:
Alleen was er toen een mod die openlijk hele bevolkingsgroepen discrimineerde.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onder mijn alleswetende toezicht hoefde de SC niet uit de publieke site te worden getrokken. Alles was pais en vree in de zwoele weides der POL. De lammetjes blaten er vrolijk op los, de vogeltjes vlogen vrolijk rond, de users huppelden door het lange gras en de zon lachte ons allen toe, dat alles langs een kabbelend beekje waar ik, de Messias, ook aankwam in een mandje.
Halve bevolkingsgroepen discrimineren gaat dan ook nogal lastig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen was er toen een mod die openlijk hele bevolkingsgroepen discrimineerde.
Kan best.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Halve bevolkingsgroepen discrimineren gaat dan ook nogal lastig.
Nee, alles over 1 kam of niet.quote:
Aanwijzen, nu. Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof je dat niet weet. Vermoorde onschuld.
Wij als FOK! hebben toch een groot aandeel in het aantal autisten in ons land. Zeker 50% van de autisten. Je zou dus best een halve autistische bevolkingsgroep discrimineren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn homofiele bankiers een halve bevolkingsgroep?
Wijzen is onbeleefd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aanwijzen, nu. Ik heb geen idee waar je het over hebt.
En 3-voud leefde nog.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onder mijn alleswetende toezicht hoefde de SC niet uit de publieke site te worden getrokken. Alles was pais en vree in de zwoele weides der POL. De lammetjes blaten er vrolijk op los, de vogeltjes vlogen vrolijk rond, de users huppelden door het lange gras en de zon lachte ons allen toe, dat alles langs een kabbelend beekje waar ik, de Messias, ook aankwam in een mandje.
Oh en vergeet de gay regenboog niet die natuurlijk straalde in de kraakheldere hemel.
Wie denk jij wel niet dat je bent? Denk je dat je hier de dienst uitmaakt ofzo? Ga je ouders maar zo commanderen - of je hondje. Je wilt niet weten hoeveel mensen zich aan jouw gedrag ergeren. Pot-ketel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ten eerste: laat sp3c maar schuiven. Die is al 47 jaar NWS-mod, dus hij doet ongetwijfeld iets goed.
Ten tweede: je moet de woorden "persoonlijke vete" eens op stal laten; die haal je er te pas te onpas bij. Ik heb geen "vete" tegen de rest van het forum. Ik erger me hooguit uit het irritante gedrag van een bepaald kliekje, waarvan ik de naam niet noem.
Tot slot: open lekker in POL een centraal topic over de Marokkanen-problematiek. Kunnen jullie daar discussiëren over de gewenste politieke oplossingen, etc. Blijf gewoon lekker weg uit NWS; niemand verplicht je om hier te posten.
Zie welke walgelijke gevolgen het gehad heeft toen ik werd weggestuurd, heel POL in wanorde, censuur voor de wereld en zelfs een dode. Als dat geen argument is mij terug te nemen weet ik het ook niet meer.quote:
Dit is grappig uit jouw mond.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen zich aan jouw gedrag ergeren. Pot-ketel.
Mijn DM is uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aanwijzen, nu. Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Daar zit weinig verschil in, ik praat altijd poep namelijk.quote:
Het vloeit rijkelijk over je toetsenbord.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar zit weinig verschil in, ik praat altijd poep namelijk.
Zijn we het daarover eens.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar zit weinig verschil in, ik praat altijd poep namelijk.
Guess who.quote:
Quote die posts dan, het ging toch om deze 2?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:43 schreef yvonne het volgende:
Ga je nu alle items opzoeken waar de vermoedelijke daders blank zijn?
Nou ja, als je daar een stijfje van krijgt, succes dan.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:10 schreef sp3c het volgende:
het zijn allemaal verschillende onderwerpen
marokkaan schopt schensrechter dood
marokkaan steelt oud vrouwtje arm
marokkaan verkoopt exames duur
marokkaan trekt broek uit
marokkaan zeikt feedback vol
allemaal verschillende totaal verschillende ongerelateerde zaken, als je daar een soort index van wilt hebben dan raad ik je de filters op telegraaf.nl aan
Al mijn typen bans van de laatste paar jaar hebben met jou te makenquote:
Hoogtepunt van mijn Fok-carrière.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie welke walgelijke gevolgen het gehad heeft toen ik werd weggestuurd, heel POL in wanorde, censuur voor de wereld en zelfs een dode. Als dat geen argument is mij terug te nemen weet ik het ook niet meer.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Al mijn typen bans van de laatste paar jaar hebben met jou te maken
Precies, en sp3c had er nog een in dit topic. Gewoon persoonlijke aanvallen, niets meer niets minder.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Quote die posts dan, het ging toch om deze 2?
[..]
[..]
Ik weet hoe impopulair ik hier ben. Dat verandert niks aan de inhoud van mijn opmerkingen. Je zit gewoon als ex-mod te stoken. Dat weet iedereen hier. Dat weten de huidige NWS-mods, dat weten ex-NWS-mods (quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie denk jij wel niet dat je bent? Denk je dat je hier de dienst uitmaakt ofzo? Ga je ouders maar zo commanderen - of je hondje. Je wilt niet weten hoeveel mensen zich aan jouw gedrag ergeren. Pot-ketel.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:44 schreef Mutant01 het volgende:
Wat zou er gebeuren als ik tegen Yvonne zou zeggen:
'Ga je nu in elk topic zo reageren als het om Marokkanen gaat?
Nou ja als je daar een natte kut van krijgt, succes dan'.
En nu nog even aanwijzen waar ik schandelijk taalgebruik bezig of over de schreef ga en we kunnen weer door met onze gewone bezigheden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Quote die posts dan, het ging toch om deze 2?
[..]
[..]
Helemaal niks, ik haal m'n schouders op.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:44 schreef Mutant01 het volgende:
Wat zou er gebeuren als ik tegen Yvonne zou zeggen:
'Ga je nu in elk topic zo reageren als het om Marokkanen gaat?
Nou ja als je daar een natte kut van krijgt, succes dan'.
Hahaha, dat heb jij hen aangesmeerd ja. Omdat jij er niet tegen kan dat ik je continu wijs op je achterlijke retoriek in Marokkanentopics. Je houdt niet van tegenspraak, je wil alleen maar dat ik ja en amen zeg. Nou dan kan ik je wat vertellen, zo ben ik niet. Daar waar ik het nodig vind om er tegenin te gaan, ga ik er tegenin. Daar waar iemand met redelijke argumenten komt, zoals Specularium, ben ik zeker bereid om een stap terug te doen. Ik had allang het onderwerp afgerond, maar toen kwam jij nog als een spuit Elf lekker STOKEN. Lees maar terug.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet hoe impopulair ik hier ben. Dat verandert niks aan de inhoud van mijn opmerkingen. Je zit gewoon als ex-mod te stoken. Dat weet iedereen hier. Dat weten de huidige NWS-mods, dat weten ex-NWS-mods (), dat weet Yvonne, dat weet iedereen die jouw verleden hier kent.
Jij weet net zo goed als ik dat ik geband zou worden onder het mom van crewbash. Maar moet je niet de vermoorde onschuld gaan spelen. Je bent wat, in de 50? En dan reageer je zo? Vind je dat normaal? Is dat bevorderlijk voor het topic? Is het bevorderlijk voor de discussie? Wat maakt dan dat je zo'n reactie plaatst?quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik haal m'n schouders op.
Moet jij ook eens wat vaker doen.
Ooooooh, we gaan die kaart uitspelenquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat ik geband zou worden onder het mom van crewbash. Maar moet je niet de vermoorde onschuld gaan spelen. Je bent wat, in de 50? En dan reageer je zo? Vind je dat normaal? Is dat bevorderlijk voor het topic? Is het bevorderlijk voor de discussie? Wat maakt dan dat je zo'n reactie plaatst?
Ik vermoed dat jij advocaat bent geweest voor het ongedaan maken van z'n permban.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:50 schreef Specularium het volgende:
Waarom zit Mutant zoveel veren in mijn anus te doen?
Ja, daar heb ik wel vaker last van, sterke terugkomers. Moet je zelf ook niet gaan stoken als admin he. Dan krijg je op een gegeven moment zelf de deksel op je neus.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooooh, we gaan die kaart uitspelen
Sterke terugkomer.
It's soft and fuzzy.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:50 schreef Specularium het volgende:
Niet de aandacht verleggen nu.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hahaha, dat heb jij hen aangesmeerd ja. Omdat jij er niet tegen kan dat ik je continu wijs op je achterlijke retoriek in Marokkanentopics. Je houdt niet van tegenspraak, je wil alleen maar dat ik ja en amen zeg. Nou dan kan ik je wat vertellen, zo ben ik niet. Daar waar ik het nodig vind om er tegenin te gaan, ga ik er tegenin. Daar waar iemand met redelijke argumenten komt, zoals Specularium, ben ik zeker bereid om een stap terug te doen. Ik had allang het onderwerp afgerond, maar toen kwam jij nog als een spuit Elf lekker STOKEN. Lees maar terug.
Oh als dat al een deksel op de neus is dan kunnen we nog wel even.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel vaker last van, sterke terugkomers. Moet je zelf ook niet gaan stoken als admin he. Dan krijg je op een gegeven moment zelf de deksel op je neus.
Om aan te tonen hoe onredelijk en gemeen ik ben. Zo zie je maar weer: zo ben je de niet voor rede vatbare NWS-mod, zo ben je ineens de redelijkheid zelve.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:50 schreef Specularium het volgende:
Onzin, ik heb duidelijk argumenten gegeven waarom 1 centraal topic. Er liepen er diverse over dezelfde onderwerpen - er was sprake van overlap. Sterker nog - ik heb aangegeven dat ik JUIST in dergelijke topics post. Iedereen kan het nalezen meneer spuit-elf. Specularium gaf een aantal argumenten waarom niet, waarop ik de discussie eindigde met 'Oke, helder'.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
Niet de aandacht verleggen nu.
Het ging je niet over de discussies op zich, het ging je om een apart Marokkanentopic dat er moest komen. Want je kunt er kennelijk niet mee omgaan dat er in één week toevallig 3-4 zaken in het nieuws (ja, het nieuws) zijn rondom Marokkanen. En dat mensen daarover topics openen in NWS (ja, echt... dit forum heet NWS).
En waarom zei je het? Niet omdat je er écht niet mee kunt omgaan of omdat je niet om die topics heen kunt klikken, maar omdat je even wilde etteren in NWS-feedback. Wat is er zo raar aan de gedachte dat je gewoon lekker wegblijft uit NWS als het je hier niet zint? Ga naar POL, zoek andere nieuwsfora op internet; het staat je allemaal vrij om dat te doen.
Jij weet net zo goed als ik dat die reactie nergens op sloeg.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh als dat al een deksel op de neus is dan kunnen we nog wel even.
Ach Yvonne, je selectiviteit spreekt boekdelen. Slashdotter, Elfletterig, Whateverwhatever ring a bell? Of moet ik nog 80 andere users opnoemen. Of nee, laat ik wat leden van de FP-redactie opnoemen, of mag dat niet?quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:56 schreef yvonne het volgende:
En omdat ik jammer genoeg geen tijd heb.
Ouderdom hè, dan moet je een middagdutje gaan doen van de zuster.
Het is vrij simpel M, je trollt, je zoekt topics uit tietsjterkstradeelga om aan te tonen de de Grote Witte Man niet onschuldig is.
Als jou dat pleziert, ga vooral je gang.
Die fase heeft Gelly een keer gehad, en ik meen Jellereppe of Woestijnvis die dezelfde fase hebben gehad.
Van mij mogen ze, wie ben ik om iemand z'n stijfje te verbieden.
Nee, jouw verontwaardiging spreekt boekdelen. NWS is een forum waarin veel mag; is (bijna) altijd zo geweest. Resultaat is een forum dat veel users trekt en waar veel en scherp gediscussieerd wordt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach Yvonne, je selectiviteit spreekt boekdelen. Slashdotter, Elfletterig, Whateverwhatever ring a bell? Of moet ik nog 80 andere users opnoemen. Of nee, laat ik wat leden van de FP-redactie opnoemen, of mag dat niet?
Dan is tante Yvonne spoorloos.
Dat klopt én gelukkig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, jouw verontwaardiging spreekt boekdelen. NWS is een forum waarin veel mag; is (bijna) altijd zo geweest. Resultaat is een forum dat veel users trekt en waar veel en scherp gediscussieerd wordt.
Ik denk dat niemand een niet-beschaafd forumwereld wil hebben nee. Dat maakt dat je ook geband kan worden voor veel dingen. Fok kent gewoon regels, ook NWS.quote:Wat jij en sommige anderen willen, is een soort overzichtelijke, beschaafde forum-wereld creëren, want daar valt je gemekker over een Marokkanentopic ook onder.
POL een flop, hoe kom jij daar bij? Omdat er minder gepost wordt en minder users actief zijn? Dat was ALTIJD al het geval. Dat hangt samen met het beperkte thema van het subforum.quote:In POL is dat een bewezen flop geweest met de centrale partijtopics, in NWS is het een bewezen flop geweest met wereldverbeteraars als Gronk die nieuwswaardige topics ging sluiten omdat hij er persoonlijk niet mee kon leven.
In NWS kan ik prima mijn ei kwijt, hoe kom jij erbij dat ik mijn ei hier niet kwijt zou kunnen? Waarom ben je dingen bij elkaar aan het liegen? Waarom ben je aan het stoken in de NWS Feedback? Waarom bemoei jij je überhaupt met zaken die je helemaal niet aangaan?quote:Als je in NWS je ei niet kwijt kunt of als je niet kunt leven met hoe NWS in elkaar steekt, waarom vertrek je dan niet? Kwel jezelf (en velen hier) niet langer.
Mijn God zegquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach Yvonne, je selectiviteit spreekt boekdelen. Slashdotter, Elfletterig, Whateverwhatever ring a bell? Of moet ik nog 80 andere users opnoemen. Of nee, laat ik wat leden van de FP-redactie opnoemen, of mag dat niet?
Dan is tante Yvonne spoorloos. Dan valt ze de betreffende TS zeker niet aan, maar owee als Mutant01 maarliefst drie topics opent waar de dadertjes blank zijn. Dan is Mutant01 de grote troll, want ja -- hij opent topics waar blanken de daders zijn. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Als een vis op het droge.quote:
Precies, staart tussen je benen. Valt me tegen Yvonne, zo ken ik je helemaal niet. De manier hoe jij tegen mij nu praat en doet - dat was wel anders toen we live tegenover elkaar stonden. Jij bent extreem veranderd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn God zeg
Nou, veel plezier verder.
Live is alles altijd anders, zie mij en Vs bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, staart tussen je benen. Valt me tegen Yvonne, zo ken ik je helemaal niet. De manier hoe jij tegen mij nu praat en doet - dat was wel anders toen we live tegenover elkaar stonden. Jij bent extreem veranderd.
VS is een ander verhaal remlof, dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Live is alles altijd anders, zie mij en Vs bijvoorbeeld
Eigenlijk zou ik hier gewoon een punt kunnen zetten. Einde discussie dus.quote:
Dat er regels zijn, staat buiten kijf. Ik hoef je niet uit te leggen hoe hierop wordt toegezien. Waar het om gaat, is dat NWS geen forum moet zijn waar bepaalde onderwerpen taboe worden verklaard.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:06 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk dat niemand een niet-beschaafd forumwereld wil hebben nee. Dat maakt dat je ook geband kan worden voor veel dingen. Fok kent gewoon regels, ook NWS.
Moet naar jouw idee NWS dan vooral een subforum zijn waar minderbegaafde primaten heel boos op nieuwsberichten reageren en ook nieuws zo uitzoeken dat hun verontwaardiging op peil blijft?quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet de aandacht verleggen nu.
Het ging je niet over de discussies op zich, het ging je om een apart Marokkanentopic dat er moest komen. Want je kunt er kennelijk niet mee omgaan dat er in één week toevallig 3-4 zaken in het nieuws (ja, het nieuws) zijn rondom Marokkanen. En dat mensen daarover topics openen in NWS (ja, echt... dit forum heet NWS).
En waarom zei je het? Niet omdat je er écht niet mee kunt omgaan of omdat je niet om die topics heen kunt klikken, maar omdat je even wilde etteren in NWS-feedback. Wat is er zo raar aan de gedachte dat je gewoon lekker wegblijft uit NWS als het je hier niet zint? Ga naar POL, zoek andere nieuwsfora op internet; het staat je allemaal vrij om dat te doen.
Sekuseel?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:50 schreef DarkSkywise het volgende:
NWS / Pedosexuele Monseigneur kwam er mee weg......
"Geestelijke moseigneur" is dubbelop en de man was een pedosekuseel.
Aha okee. Maar waarom wordt er zoveel kindermisbruik gepleegd door mensen die zich niet eens aangetrokken voelen tot kinderen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:00 schreef DarkSkywise het volgende:
@ njosnavelin:
Een pedofiel is iemand (m/v) die zich overmatig geestelijk, lichamelijk en/of seksueel voelt aangetrokken tot kinderen die nog niet in de puberteit zijn. Een pedoseksueel is iemand (m/v) die ontuchtige handelingen heeft gepleegd met kinderen die nog niet in de puberteit zijn. Zo'n 90% van alle kindermisbruik (inclusief vrijwel alle recidive en vrijwel alle delicten met lichamelijk letsel) wordt gepleegd door niet-pedofielen. Bovendien is pedofilie een diagnose die alleen door een erkend psychiater mag worden gesteld, wat hier niet gebeurd is.
En "seksueel" is hoe je het spelt in Nederland.
Als jullie er voor kiezen om vooral veel boze reacties te willen hebben, dan is die opzet zeker geslaagd. Wat dat betreft verschilt het niets van Geen Stijl of een actiepagina op FB.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:41 schreef sp3c het volgende:
mooie aan fok! is dat idd ook minder begaafde primaten meer dan welkom zijn om topics te openen en heel boos te reageren als ze dat leuk vinden
ik zie niet zo goed in waarom dat beter moet
Wij kiezen in principe nergens voor, het is geen maakbaar forum.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jullie er voor kiezen om vooral veel boze reacties te willen hebben, dan is die opzet zeker geslaagd.
Tot op zekere hoogte wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij kiezen in principe nergens voor, het is geen maakbaar forum.
Natuurlijk wel. Je doet net alsof het niveau altijd zo is geweest. Maar daar zal Yvonne ook wel de hand in hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij kiezen in principe nergens voor, het is geen maakbaar forum.
Omdat juist zij degenen zijn die recidiveren en bovendien degenen zijn waar het minst op gelet wordt (meestal is het iemand uit de eigen kring die niet eens "raar" is, maar bv normaal getrouwd en juist altijd zo leuk met kinderen).quote:Maar waarom wordt er zoveel kindermisbruik gepleegd door mensen die zich niet eens aangetrokken voelen tot kinderen?
Zo, nu weet je alles.quote:Een pedofiel is iemand die zich geestelijk, lichamelijk en/of seksueel overmatig aangetrokken voelt tot kinderen die nog niet in de puberteit zijn. De meeste pedofielen moeten niets hebben van seksuele kontakten met kinderen omdat er geen enkele seksuele interesse is (dit is de grootste groep), ze kinderen geen kwaad willen doen of bang zijn voor de gevolgen. Vergrijpen zijn relatief licht (geen geweld of dwang), recidive komt vrijwel nooit voor en eventuele permanente schade bij de slachtoffers komt vaker wel dan niet door verkeerde opvang door ouders, hulpverleners of autoriteiten.
1 op de 20 mensen (zowel bij mannen als vrouwen) is "klinisch pedofiel", al wordt door sommigen de groep die zich alleen geestelijk aangetrokken voelt (ongeveer 2/3) niet als pedofiel beschouwd. Pedofilie is aangeboren en is niet strafbaar. Pedofielen die in de fout dreigen te gaan kunnen meestal goed worden behandeld, maar durven vaak geen hulp te zoeken omdat ze bang zijn voor de reakties.
Een pedoseksueel is iemand die zich vergrijpt aan kinderen die nog niet in de puberteit zijn. Pedoseksualiteit wordt ook wel "aktieve pedofilie" genoemd, maar dit is misleidend omdat de meeste pedoseksuelen niet pedofiel zijn. Pedoseksualiteit is strafbaar.
Pedoseksuelen worden onderverdeeld in:
- Gelegenheidsplegers (de grootste groep). Vergrijpen zich aan kinderen wegens bijvoorbeeld drankproblemen, relatieproblemen of stress (voorbeeld: incest). Er is geen specifieke voorkeur voor kinderen, het zijn dus geen pedofielen. Er is vaak sprake van dwang of geweld. Recidive komt regelmatig voor, waardoor deze groep verantwoordelijk is voor minstens 90% van alle kindermisbruik.
- Pedofiele plegers. Dwang, geweld en recidive komen bij deze groep vrijwel nooit voor.
- Antisociale plegers (voorbeeld: Dutroux). Doel is macht over zwakkeren en/of financieel gewin. Dwang en geweld zijn regel, meestal in zeer ernstige vorm en met geen enkel begrip voor de slachtoffers. Recidive is vaak georganiseerd. Antisociale plegers zijn zeldzaam, maar worden door aandacht van de media vaak als representatief voor "pedofielen" gezien.
- Pathologische plegers. Deze vergrijpen zich aan kinderen als gevolg van een ziekte (kan zowel geestelijk als lichamelijk zijn). Pathologische plegers komen zeer zelden voor (slechts enkele gevallen bekend).
Hoewel de groepen eigenlijk duidelijk zijn afgebakend, is er vaak verwarring omdat in met name Amerikaanse literatuur "paedophilia" een verzamelnaam is voor pedofilie, pedoseksualiteit, ontucht met minderjarigen (o.a. pederastie) en seksuele interesse in pubers (hebefilie en efebofilie).
bron: zie o.a. literatuurlijst http://www.human-being.nl/Bibliotheek/palmen_frame.htm en de onderzoeken van Green (2002) en Schmidt (2002)
dat zeg je wel vaker maar wanneer was dit??quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je doet net alsof het niveau altijd zo is geweest. Maar daar zal Yvonne ook wel de hand in hebben.
wat stel je voor?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jullie er voor kiezen om vooral veel boze reacties te willen hebben, dan is die opzet zeker geslaagd. Wat dat betreft verschilt het niets van Geen Stijl of een actiepagina op FB.
Beetje saai en voorspelbaar allemaal.
Veel boe roepen en chronisch verontwaardigd zijn. Bo-ring.
Nou bijvoorbeeld zo:quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat stel je voor?
elke post individueel beoordelen?
iq-testen?
zeg het maar
Okee, duidelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:08 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
Omdat juist zij degenen zijn die recidiveren en bovendien degenen zijn waar het minst op gelet wordt (meestal is het iemand uit de eigen kring die niet eens "raar" is, maar bv normaal getrouwd en juist altijd zo leuk met kinderen).
Even het kladblokbestandje erbij pakken:
[..]
Zo, nu weet je alles.
Maar dat doen we toch ook al (jaren)?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld zo:
NWS / Jacht op woning overvaller Blaricum
Dan is duidelijk dat niet alles zomaar kan.
Het is dan ook een compliment. Wat je eerder schreef leek namelijk een beetje op 'hier mag bijna alles'. Maar dat is gelukkig niet zo.quote:
Hetzelfde geldt hiervoor:quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld zo:
NWS / Jacht op woning overvaller Blaricum
Dan is duidelijk dat niet alles zomaar kan.
Ik vind het goed. Maar ik ben maar één user natuurlijk. En best strengquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt hiervoor:
NWS / Kinderpornoverdachte Weert vrij door fout OM
Het werd toch gesloten omdat er een vooroordeel (discriminatie) in de OP stond?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:58 schreef sp3c het volgende:
er mag iig een heleboel
topic dat je noemt werd echter gesloten omdat het slecht was, niet omdat een minder begaafde ook een mening heeft ofzo want dat moet gewoon kunnen lijkt me
Gecombineerd met het bericht was het vanaf de OP een kansloos bashtopic met nauwelijks nieuwswaarde.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het werd toch gesloten omdat er een vooroordeel (discriminatie) in de OP stond?
Ja, dat gebeurt helaas vaker. Terecht slotje.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gecombineerd met het bericht was het vanaf de OP een kansloos bashtopic met nauwelijks nieuwswaarde.
Daarom is het dicht.
Bij deze een bron, zelfs inclusief foto- en beeldmateriaal:quote:Op zondag 13 april 2014 13:36 schreef Specularium het volgende:
Ik kan geen normale bron vinden bij deze matige linkdump.
Dicht dicht dicht!
Pak hem eens aan dan. Die gast is overduidelijk het topic kapot aan het trollen.quote:Op zondag 13 april 2014 18:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Discussieer nou eens normaal man.
Nou nee. Er stond nog meer.quote:Op zondag 13 april 2014 20:14 schreef eight het volgende:
[..]
Jij bent moderator maar je staat erbij en kijkt ernaar
Tja, ik geloof niet meer in zijn afwijkende mening. Het is te vaak opruiend.quote:Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nee. Er stond nog meer.
Voor de rest gaan de FA's daar verder over.
Het verzoek lijkt me heel redelijk.quote:
In elk geval graag verwijdering van de genoemde zin; bedankt.quote:Op maandag 14 april 2014 11:04 schreef Specularium het volgende:
Weet niet of ik daar tijd voor heb.
Heb mijn handen vol aan al die topics over agressieve Limburgers.
Heb je enig idee hoe zielig je je nu gedraagt?quote:Op maandag 14 april 2014 11:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het verzoek lijkt me heel redelijk.
En verder is dit - in tegenstelling tot voorstellen voor een centraal Marokkanentopic - puur een persoonlijke aangelegenheid tussen een andere user en mij; niks waar jij verder iets mee te maken hebt.
En dan? Gaat de vlag dan in top?quote:Op maandag 14 april 2014 11:06 schreef Xa1pt het volgende:
Het is wachten op de volgende sabbatical van Elfletterig.
Boeit me allang niet meer. Mijn populariteit op dit forum is zeer beperkt, dus ik heb bar weinig te verliezen. Verder kaart ik gewoon iets aan dat mij persoonlijk stoort, dus ik snap sowieso niet wat jij daar mee te maken hebt.quote:Op maandag 14 april 2014 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe zielig je je nu gedraagt?
Ik hang hier ook rond en post mee. Ik kan dus, net als jij, prima een mening hebben over het discussiegedrag van andere users. Ik vind het onzin dat de mods op jouw verzoek gaan ingrijpen.quote:Op maandag 14 april 2014 11:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Boeit me allang niet meer. Mijn populariteit op dit forum is zeer beperkt, dus ik heb bar weinig te verliezen. Verder kaart ik gewoon iets aan dat mij persoonlijk stoort, dus ik snap sowieso niet wat jij daar mee te maken hebt.
Je bagger willen kunnen spuien zonder tegenspraak. Wat doe je dan op een discussieforum? Daar hoort die interactie nu eenmaal bij. Kan je dat niet aan dan is het gebruiken van een forum wellicht wat te hoog voor je gegrepen.quote:Op maandag 14 april 2014 11:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het verzoek lijkt me heel redelijk.
En verder is dit - in tegenstelling tot voorstellen voor een centraal Marokkanentopic - puur een persoonlijke aangelegenheid tussen een andere user en mij; niks waar jij verder iets mee te maken hebt.
Specifiek op het punt waar hij gaat vertellen wat ik wil. Verder mag hij reageren tot hij een ons weegt. Zijn posts hoeven verder inhoudelijk niet gemodereerd te worden.quote:Op maandag 14 april 2014 11:14 schreef Specularium het volgende:
Maar het komt erop neer dat jij geen zin meer hebt om met DS4 in discussie te gaan en nu moeten wij zijn posts daarom modereren?
Hou daar dan zelf ook mee op.quote:Op maandag 14 april 2014 11:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specifiek op het punt waar hij gaat vertellen wat ik wil.
Ik denk dat je beter moet lezen. Ik vraag niet om een verandering van het discussiegedrag. Het gaat hier specifiek om een user die weet dat ik niet meer reageer en die in zijn reacties opschrijft wat ik zou vinden of zou willen. Puur dat aspect, daar gaat het om. Hij schrijft maar wat hij wil, maar zinnen als "Jij vindt zus en zo, Jij wilt zus en zo, Elfletterig wil dit of dat" kunnen achterwege blijven.quote:Op maandag 14 april 2014 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hang hier ook rond en post mee. Ik kan dus, net als jij, prima een mening hebben over het discussiegedrag van andere users. Ik vind het onzin dat de mods op jouw verzoek gaan ingrijpen.
Zou je ook kunnen overwegen om voor dat gedrag geen aanleiding meer te geven?quote:Op maandag 14 april 2014 11:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter moet lezen. Ik vraag niet om een verandering van het discussiegedrag. Het gaat hier specifiek om een user die weet dat ik niet meer reageer en die in zijn reacties opschrijft wat ik zou vinden of zou willen. Puur dat aspect, daar gaat het om. Hij schrijft maar wat hij wil, maar zinnen als "Jij vindt zus en zo, Jij wilt zus en zo, Elfletterig wil dit of dat" kunnen achterwege blijven.
Vind je het goed dat ik verder niet inhoudelijk op je reageer? Het lukt mij al een tijdje niet meer om jou nog serieus te nemen. Je was nog niet eens capabel genoeg om op verzoek een kwalificatie als "randmongool" weg te halen als daarom werd gevraagd.quote:Op maandag 14 april 2014 11:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je bagger willen kunnen spuien zonder tegenspraak. Wat doe je dan op een discussieforum? Daar hoort die interactie nu eenmaal bij. Kan je dat niet aan dan is het gebruiken van een forum wellicht wat te hoog voor je gegrepen.
Was een terechte observatie van DS op basis van jouw post.quote:Op maandag 14 april 2014 11:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter moet lezen. Ik vraag niet om een verandering van het discussiegedrag. Het gaat hier specifiek om een user die weet dat ik niet meer reageer en die in zijn reacties opschrijft wat ik zou vinden of zou willen. Puur dat aspect, daar gaat het om. Hij schrijft maar wat hij wil, maar zinnen als "Jij vindt zus en zo, Jij wilt zus en zo, Elfletterig wil dit of dat" kunnen achterwege blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |