quote:Op maandag 7 april 2014 15:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
In september is ie weer terug van het harde werken op de katoenplantage.
Als normale users dit soort reacties plaatsen krijgen ze meteen een note.quote:Op maandag 7 april 2014 15:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
In september is ie weer terug van het harde werken op de katoenplantage.
Niet waar, superneger.quote:Op maandag 7 april 2014 18:41 schreef superniger het volgende:
[..]
Als normale users dit soort reacties plaatsen krijgen ze meteen een note.
Je hebt gelijk ouwe kanalenveger.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn topic NWS / Saoedi-Arabië stelt atheïsme gelijk aan terrorisme is gesloten omdat iemand vorige week al een topic heeft geopend hierover: NWS / Saudi-Arabië: atheïsme gelijk aan terrorisme
Was een merge niet handiger geweest? Of desnoods dat vorige topic (met Engelstalige OP) gewoon sluiten. Er is trouwens ook nog verschil: dat van vorige week ging puur over de invoering van de wet, het nieuwe topic gaat ook over de reactie die Nederland moet geven.
Die werkt prima.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
Werkt die knop nog of is de gevarendriehoek kapot?
Bedanktquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ouwe kanalenveger.
Ik gooi ze wel andersom dicht.
Kusjes voor jou!quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:44 schreef 99.999 het volgende:
De reacties van Piet in mijn richting in dit topic zijn niet bepaald hoogstaand. Meneer weigert inhoudelijk weer eens de discussie aan te gaan en speelt weer enkel op de man.
NWS / FPÖ-leider trekt zich terug na vergelijking nazi-Duitsland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het opgeruimd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:44 schreef 99.999 het volgende:
De reacties van Piet in mijn richting in dit topic zijn niet bepaald hoogstaand. Meneer weigert inhoudelijk weer eens de discussie aan te gaan en speelt weer enkel op de man.
NWS / FPÖ-leider trekt zich terug na vergelijking nazi-Duitsland
Het lijkt wel iets structureels te zijn eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het opgeruimd.
Verder moeten jullie het maar uitzoeken.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:52 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht dat Piet wel van zuigende trollen hield.Ik kan wel een date regelen tussen duke en piet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Als ik het hier tegenkom gaat het gewoon weg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het lijkt wel iets structureels te zijn eerlijk gezegd.
Neh, eerder hier dan in POL eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik het hier tegenkom gaat het gewoon weg.
Maar ik kom het hier niet echt vaak tegen.
Is dat niet iets wat meer in POL speelt?
Nouja, gewoon melding van maken, je weet de weg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neh, eerder hier dan in POL eerlijk gezegd.
Ik zeg dukieboy gewoon dat hij een zuigende troll is omdat hij dat is, de koning van het op de man spelen. Nu loopt hij als een verwend blaag te janken dat ik zo gemeen ben, ballen heeft hij dus ook niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:20 schreef sp3c het volgende:
is dit niet gewoon tweerichtingsverkeer?
mag hopen dat pietverdriet het ook gewoon komt melden dan
Misschien wel een goed idee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan wel een date regelen tussen duke en piet.
Lekker met gay SM de woede eruit spanken.quote:
Een picknick!quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:38 schreef sp3c het volgende:
geen strandwandeling iig want als er nog meer zand in de vagina's kruipt dan gaat de hele wereld kapot denk ik
Overal in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:41 schreef sp3c het volgende:
krijgen we dat homofiele gedoe nu ook al in het feedback topic?
THAT'S WHAT SHE SAID!!!!!!34!!#$!#quote:
Was gewoon een observatie (en ik zag dat plaatjequote:Op dinsdag 8 april 2014 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..].
Corrie denkt dat ze iets te zeggen heeft hier.
Een van de twee zou prima zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:13 schreef Specularium het volgende:
We kunnen er inmiddels een apart forum voor openen.
Dat is een slowchat. Ik heb het over een centraal topic over Marokkanen.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:21 schreef sp3c het volgende:
loopt er niet al ergens een leuke Marokkanen SC??
die van de Turken op fok! is reuze gezellig
Want? Hebben we toch ook gedaan voor Israel/Syrie/Fyra/etc etc topics?quote:
En die tellen niet ofzo? Het is toch duidelijk dat er sprake is van ernstige problematiek met Marokkanen en dat er veel topics over lopen. Ben je nu de problematiek aan het bagatelliseren?quote:
Het is toch supermakkelijk ? Hoef je ook niet in elk Marokkanen topic dezeflde reacties meer te lezen. Zoals "Dat is zeker steeds hetzelfde groepje..." of "keihard aanpakken !" en zulks. En aangezien toch elk topic hetzelfde verloop heeft merkt niemand het. Zeker niet de figuren die steeds dat soort opmerkingen maken. Win-win.quote:
Maar ik wil ze graag lezen. Het zijn er alleen zoveel dat het wellicht handiger is om het centraal te houden.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
Je kan er ook voor kiezen die topics niet te lezen.
Jammer hoor.quote:Verder gaat het niet gebeuren.
Waarom gaat het niet gebeuren? Kan je daar een reden voor geven? En ik lees juist die topics, maar het is gemakkelijker als alles onder één dak valt. Overzicht en nadere ontwikkelingen worden dan centraal gepost.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
Je kan er ook voor kiezen die topics niet te lezen.
Verder gaat het niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |