Was gewoon een observatie (en ik zag dat plaatjequote:Op dinsdag 8 april 2014 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..].
Corrie denkt dat ze iets te zeggen heeft hier.
Een van de twee zou prima zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:13 schreef Specularium het volgende:
We kunnen er inmiddels een apart forum voor openen.
Dat is een slowchat. Ik heb het over een centraal topic over Marokkanen.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:21 schreef sp3c het volgende:
loopt er niet al ergens een leuke Marokkanen SC??
die van de Turken op fok! is reuze gezellig
Want? Hebben we toch ook gedaan voor Israel/Syrie/Fyra/etc etc topics?quote:
En die tellen niet ofzo? Het is toch duidelijk dat er sprake is van ernstige problematiek met Marokkanen en dat er veel topics over lopen. Ben je nu de problematiek aan het bagatelliseren?quote:
Het is toch supermakkelijk ? Hoef je ook niet in elk Marokkanen topic dezeflde reacties meer te lezen. Zoals "Dat is zeker steeds hetzelfde groepje..." of "keihard aanpakken !" en zulks. En aangezien toch elk topic hetzelfde verloop heeft merkt niemand het. Zeker niet de figuren die steeds dat soort opmerkingen maken. Win-win.quote:
Maar ik wil ze graag lezen. Het zijn er alleen zoveel dat het wellicht handiger is om het centraal te houden.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
Je kan er ook voor kiezen die topics niet te lezen.
Jammer hoor.quote:Verder gaat het niet gebeuren.
Waarom gaat het niet gebeuren? Kan je daar een reden voor geven? En ik lees juist die topics, maar het is gemakkelijker als alles onder één dak valt. Overzicht en nadere ontwikkelingen worden dan centraal gepost.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
Je kan er ook voor kiezen die topics niet te lezen.
Verder gaat het niet gebeuren.
Oké dank voor je heldere reactie.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef Specularium het volgende:
Het is helemaal niet gemakkelijker.
Dat wordt een dumpplek waar allerlei dingen door elkaar gaan lopen, en waardoor het zo'n teringzooi wordt waardoor uiteindelijk steeds minder mensen het lezen.
Het blijft gewoon zoals het is, al die misdrijven zijn aparte topics waard.
Die halve topics waar een of andere welzijnswerker zijn mening geeft gooi ik al dicht.
Dat heb je vorig jaar ook al geprobeerd, is 1 keer een deksel op je bakkes niet genoeg?quote:Op woensdag 9 april 2014 18:06 schreef Mutant01 het volgende:
Wanneer krijgen we een centraal Marokkanen topic? Het maakt het een en ander een stuk overzichtelijker namelijk.
Nee, ontwikkelingen blijven niet stilstaan menneke. Net als het feit dat Specularium een stuk redelijker is dan diegene die destijds de dienst uitmaakte.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb je vorig jaar ook al geprobeerd, is 1 keer een deksel op je bakkes niet genoeg?
Onzin, ik heb je idee zelfs voorgelegd achter de schermen nog. Maar je geloofde me nooit.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ontwikkelingen blijven niet stilstaan menneke. Net als het feit dat Specularium een stuk redelijker is dan diegene die destijds de dienst uitmaakte.
Verkeerde topic.quote:
Geef eens linkjes.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:00 schreef meth1745 het volgende:
IK begin dat gezeik van die klojo firefly3 kotsbeu te worden.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:48 schreef 99.999 het volgende:
Het Is wel weer leuk geweest NWS / Meer Nederlanders willen geen Europese Unie #2
je gebruikelijk strategie, zuigen tot mensen pissig worden en dan gaan lopen janken, toen je nog mod was naaide je mensen zo een ban aan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:48 schreef 99.999 het volgende:
Het Is wel weer leuk geweest NWS / Meer Nederlanders willen geen Europese Unie #2
Okquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:48 schreef 99.999 het volgende:
Je hebt gelijk over zijn strategie, maar pissig? Ik ben hartstikke vrolijk, neem die clown niet serieus. Hij pleitte voor interventie van de VS in de wereld, waar ie 5 jaar geleden met een GroenLinksavatar stond te schreeuwen tegen de Irakoorlog. Totaal ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
je gebruikelijk strategie, zuigen tot mensen pissig worden en dan gaan lopen janken, toen je nog mod was naaide je mensen zo een ban aan.
Op de man spelen, zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:08 schreef 99.999 het volgende:
Dat je in een stonede bui allerlei zaken verzint kan ik weinig aan doen
quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
je gebruikelijk strategie, zuigen tot mensen pissig worden en dan gaan lopen janken, toen je nog mod was naaide je mensen zo een ban aan.
Omdat ik openlijk voor rotte vis wordt uitgemaakt door een aantal figuren? Dacht dat ik dat dan hier moest melden?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:54 schreef timmmmm het volgende:
Probeer anders de DMknop eens te vinden!
Misschien had je in je tijd als POL-mod zélf eens je werk wat beter moeten doen. Misschien had je toen de klachten van álle users serieus moeten nemen, in plaats van alleen de bekende kliek. En nu hier in NWS komen mekkeren? Je geloofwaardigheid ligt ver beneden het nulpunt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat ik openlijk voor rotte vis wordt uitgemaakt door een aantal figuren? Dacht dat ik dat dan hier moest melden?
volgens mij is het meeste weer weg en je hoeft je inderdaad niet alles te laten zeggen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat ik openlijk voor rotte vis wordt uitgemaakt door een aantal figuren? Dacht dat ik dat dan hier moest melden?
Zeker, maar zolang ik netjes blijf ben ik van mening dat ik dat ook van anderen mag verwachten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij is het meeste weer weg en je hoeft je inderdaad niet alles te laten zeggen.
Maar mensen op een bepaalde manier benaderen kan ook voor bepaalde reacties zorgen, dat weet je zelf ook.
Je hebt gelijk. POL hoort inderdaad in POL. En 99.999's mod-tijd is geschiedenis. Of hij in NWS "gewoon een user" is, is een ander verhaal. Meerdere voormalige ex-mods weten heel goed hoe ze in NWS een vuurtje moeten opstoken. Maar goed, daarmee vertel ik ook niks nieuws, want dat is bij jullie gewoon allang bekend.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:08 schreef Frutsel het volgende:
Zullen we POL gewoon in POL laten, net als dat 99.999's mod-tijd niet ter zake doet.
Hij is ook in NWS gewoon een user. Doe de rest ff via DM ofzo aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |